MTV Mixtape Monday: Nas, Saigon & Crooked I (Possible Bishop Lamont Explanation?)

After coming within an eye-blink of death, Crooked I says he has renewed sense of urgency to put out music, and the material has to have deep messages. So much so, it seems plans for the group LP featuring Crooked, Glasses Malone and Bishop Lamont have been put on hold.

“We were going to do that,” Crooked recently told MTV News of the project. “There are some things going on with that right now.”

The project, named No Country for Old Men, was supposed to take aim at some West Coast legends whom the trio felt were trying to thwart the rise of up-and-coming talent such as themselves.

“You’ve got people like Ice Cube, Snoop Dogg, Dr. Dre. You’ve got all these people on the West Coast,” he began to explain. “The ‘Men’ stands for ‘mentality’: No country for this old mentality. We don’t want to deal with this mentality that says we can’t like each other, we can’t unify. That’s why I like the South, because the South unites.

“There’s a lot of blocking that was going on,” Crooked said of some elder West Coast MCs. “The new West movement was fed up. We’re trying to wake them up.” “My focus now is if Ice Cube, Snoop, Dre, none of them dudes wanna reach down and help the new dudes, that’s fine. Maybe I’ll call them and have a healthy conversation about it and move on. I’m not in that zone no more.”

Read between the lines. I’m guessing Dre didn’t appreciate Bishop working on that and had to let him go…
(note: that interview was filmed 6wks ago)

“We came in to do a song for ‘Grand Theft Auto.’ We just vibed and clicked. Next thing you know, we had six, seven songs done.

“First I was like, ‘Let’s do an EP,’ ” Sai continued. “Then we got up to eight songs. I was like, ‘Two more, you’ve got an album.’ This is the first time somebody has put together an album in a day and put it out in a week. It was top three on the hip-hop charts on iTunes. We put it out all digital. I’m trying to get people accustomed to buying my music digitally ahead of time. I got ratings higher than dudes with real albums.”

Saigon’s album with Just Blaze still doesn’t have a label, but the two are still working. “We just keep upgrading and upgrading,” he said. “We’re trying to keep it up to par. I don’t have a home for it because hip-hop is going through a transitional phase. I put a lot of work into it, so I just don’t want to throw it out there and it don’t get the support it deserves. I’m just waiting, that’s why I did All in a Day’s Work.”

Saigon’s next mixtape, Warning Shots 2, is due in July.

Read the full writeup @ MTV News.


AddThis Social Bookmark Button

111 Responses to “MTV Mixtape Monday: Nas, Saigon & Crooked I (Possible Bishop Lamont Explanation?)”

  1. Big Homie Says:

    First!!!

    Wow havent done that in awhile

  2. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    traileraddict.com/trailer/bruno/international-red-band-trailer

    *DEAD*

  3. cOLD Says:

    b-ease, icon, sleep, his girl, cold, tribe, big homie, TWAN! … *daps and hugs*

    ^lol *daps cici*

  4. icon (trillbert arenas) Says:

    most dangerous cities in America, according to a source referenced in MTO:

    1 New Orleans, LA
    2 Camden, NJ
    3 Detroit, MI
    4 St. Louis, MO
    5 Oakland, CA
    6 Flint, MI
    7 Gary, IN
    8 Birmingham, AL
    9 Richmond, CA
    10 North Charleston, SC
    11 Cleveland, OH
    12 Baltimore, MD
    13 Miami Gardens, FL
    14 Memphis, TN
    15 Youngstown, OH
    16 Atlanta, GA
    17 Compton, CA
    18 Orlando, FL
    19 Little Rock, AR
    20 Minneapolis, MN
    21 Washington, DC
    22 Philadelphia, PA
    23 Jackson, MS
    24 Newark, NJ
    25 Milwaukee, WI

  5. b-ease Says:

    *daps cici*

    “Yo, I’m trynna holla @ shorty behind the counter” (who was beyond atrocious—think Ricky Smiley’s “Lil Darryl” character with a wig, lol)…

    ^^
    Yo, its funny you mentioned that. I chilled with a home from high school this past weekend that I hadnt seen in a minute and dude was the exact same as he was in ’99, with the exception of his hairline, which is officially on George Jefferson status.

  6. b-ease Says:

    @ Ike

    Some of that list seems accurate at some points (New Orleans seems an appropriate #1, but some of the list seems a little off,

    Atlanta’s more dangerous than Compton and Philly? No fucking way, lol.

    I wonder what they used to access danger? Rape, murder, assaults, car jackings? I’m assuming they just catalogued violent crime in general.

  7. CiCi The Intern Says:

    2 Camden, NJ
    12 Baltimore, MD
    21 Washington, DC
    22 Philadelphia, PA

    ^^^

    Right across the river is where all the magic happens. SMH.

  8. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    1 New Orleans, LA
    2 Camden, NJ
    3 Detroit, MI
    4 St. Louis, MO
    5 Oakland, CA
    6 Flint, MI
    7 Gary, IN
    8 Birmingham, AL
    9 Richmond, CA
    10 North Charleston, SC
    11 Cleveland, OH
    12 Baltimore, MD
    13 Miami Gardens, FL
    14 Memphis, TN
    15 Youngstown, OH
    16 Atlanta, GA
    17 Compton, CA
    18 Orlando, FL
    19 Little Rock, AR
    20 Minneapolis, MN
    21 Washington, DC
    22 Philadelphia, PA
    23 Jackson, MS
    24 Newark, NJ
    25 Milwaukee, WI

    –New jersey is not even number one… They stay losing.

  9. icon (trillbert arenas) Says:

    LF- the closer it gets to the release date of that GI Joe flick, the less I wanna see it- I was amped about it last year…

  10. icon (trillbert arenas) Says:

    I would have thought Detroit woulda outranked Camden…the rest of the list really isn’t a surprise…Philly shoulda been top 10…

  11. Beezy Says:

    22 Philadelphia, PA

    ^Damn we slippin.

    *shoots cop on GP*

  12. CiCi The Intern Says:

    b-ease Says:
    April 13th, 2009 at 9:21 am

    @ Ike

    Some of that list seems accurate at some points (New Orleans seems an appropriate #1, but some of the list seems a little off,

    Atlanta’s more dangerous than Compton and Philly? No fucking way, lol.
    ^^^^

    Isn’t numbers of murders per square mile? That’s why Camden is always high on the list because all those bodies drop in that small-ass space.

  13. CiCi The Intern Says:

    # Beezy Says:
    April 13th, 2009 at 9:25 am

    22 Philadelphia, PA

    ^Damn we slippin.

    *shoots cop on GP*
    ^^^^

    You ain’t right, lol

  14. icon (trillbert arenas) Says:

    Isn’t numbers of murders per square mile? That’s why Camden is always high on the list because all those bodies drop in that small-ass space.

    ***Nah, it’s per percentage of the population, which would make sense in a densely populated area like Camden…

  15. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    Since the flood of capri pants into Baltimore, the murder rate has steadily dropped, prompting baltimore to be 12 on the list.

  16. CiCi The Intern Says:

    *defends Philly*

    Since we hit 407 murders in 2006, the number of homicides in Philly has dropped. We’re still Killadelphia but it ain’t as bad as it was.

  17. Bill Hu$tle Says:

    5 Oakland, CA

    ^ was born here

    21 Washington, DC

    ^ went to school there

    ^^
    Damn, i need a new change of scenery

  18. Beezy Says:

    I think the violence should be more thoroughly gauged.

    Like, killing a cop is much more violent then a guy choking his gf to death bc she cheated. Philly should get 3pts for each cop killed.

  19. b-ease Says:

    DC and Newark fell off.

    If this was 1998, them niggas woulda been top 10, easy.

  20. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    I think the violence should be more thoroughly gauged.

    Like, killing a cop is much more violent then a guy choking his gf to death bc she cheated. Philly should get 3pts for each cop killed.

    –LOL. Philly is the peja stojakavic of killing cops

  21. Beezy Says:

    who would’ve thought Ja Rule would have the hottest verse on the streets right now?

    Ruuullleee Yoorrrkkkk

    Ross absolutely obliterates the MM remix as well.

  22. icon (trillbert arenas) Says:

    b-ease Says:

    April 13th, 2009 at 9:32 am
    DC and Newark fell off.

    If this was 1998, them niggas woulda been top 10, easy.

    ***Gentrification, my friend…they stop buckin’ when the starbucks come in (none)

  23. b-ease Says:

    What’s more interesting are the major cities/metropolitan areas that arent on the list

    No LA, no Houston, no Chicago, no Cincinatti, no Boston.

  24. CiCi The Intern Says:

    # A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:
    April 13th, 2009 at 9:33 am

    I think the violence should be more thoroughly gauged.

    Like, killing a cop is much more violent then a guy choking his gf to death bc she cheated. Philly should get 3pts for each cop killed.

    –LOL. Philly is the peja stojakavic of killing cops
    ^^

    Yep, we’ve had 8 cops in 2 years I think (we had one about two months ago)

  25. CiCi The Intern Says:

    # icon (trillbert arenas) Says:
    April 13th, 2009 at 9:34 am

    b-ease Says:

    April 13th, 2009 at 9:32 am
    DC and Newark fell off.

    If this was 1998, them niggas woulda been top 10, easy.

    ***Gentrification, my friend…they stop buckin’ when the starbucks come in (none)
    ^^^

    And all of the murder comes to PG County.

  26. b-ease Says:

    Ross absolutely obliterates the MM remix as well.

    ^^
    He completely dismantles that shit.

  27. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    What’s more interesting are the major cities/metropolitan areas that arent on the list

    No LA, no Houston, no Chicago, no Cincinatti, no Boston.

    –No new york.. What is surprising is.. Orlando.. Disney land gone gangsta.. selling kids crystal meth and shit

  28. b-ease Says:

    And all of the murder comes to PG County.

    ^^
    Exactly. In the past 10 years, DC has gotten alot better, and certain parts of PG have got ALOT worse.

  29. Bill Hu$tle Says:

    # CiCi The Intern Says:
    April 13th, 2009 at 9:35 am

    # A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:
    April 13th, 2009 at 9:33 am

    I think the violence should be more thoroughly gauged.

    Like, killing a cop is much more violent then a guy choking his gf to death bc she cheated. Philly should get 3pts for each cop killed.

    –LOL. Philly is the peja stojakavic of killing cops
    ^^

    Yep, we’ve had 8 cops in 2 years I think (we had one about two months ago)

    ^^
    Seems like Oakland tryin to get that 3 pt crown too, knockin off 4 cops in one day not too long ago

  30. b-ease Says:

    No new york..

    ^^
    No shots, but I definetly wasnt expecting NY. It’s been one of the safest major cities in the country since Rudy.

  31. Beezy Says:

    somebody should’ve told Game that Mafia Music was a diss track…and since everyone else was going at 50 Cent he probably at least should’ve sent one shot his way.

    The first time Jayceon didn’t feel like dropping names was the time he was supposed to SMH.

  32. Dre Says:

    # A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:
    April 13th, 2009 at 9:37 am e

    What’s more interesting are the major cities/metropolitan areas that arent on the list

    No LA, no Houston, no Chicago, no Cincinatti, no Boston.

    –No new york.. What is surprising is.. Orlando.. Disney land gone gangsta.. selling kids crystal meth and shit
    _______________________________________________

    I hate the image people have of Orlando… this Miami chick (from my own state even) I was talking to once was shocked that we could get anything here. I mean shocked. smh.. you can get anything in the top 25+ cities.

  33. b-ease Says:

    If you’re going to bite JayZ’s flow, why would you jack JayZ’s in 2006 flow? *shots fired at Fat Joe*

  34. CiCi The Intern Says:

    # b-ease Says:
    April 13th, 2009 at 9:37 am

    And all of the murder comes to PG County.

    ^^
    Exactly. In the past 10 years, DC has gotten alot better, and certain parts of PG have got ALOT worse.
    ^^^^

    And Montgomery County has like 14 murders at year, if not less. MoCo is high on robbery though.

  35. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    ….I dont know whats Worse, Drunk Drivein or Hangover Drivein…

  36. Beezy Says:

    still went to africa
    still wore the big chain
    right where you got robbed at
    nigga on the SAME STAGEEEE

  37. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    No shots, but I definetly wasnt expecting NY. It’s been one of the safest major cities in the country since Rudy.

    –None taken..

  38. anons aka brother mouzone in a joe clair era Says:

    *embraces the martian*

    *breaks its neck mid-embrace*

    *steals its beats*

    *sells beats to real MCs*

    *daps Nahfghanis

  39. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    I hate the image people have of Orlando… this Miami chick (from my own state even) I was talking to once was shocked that we could get anything here. I mean shocked. smh..

    –Fair enough, but i have to tell you. The last time i was in orlando i was dapping mickey and twirling in a teacup. Just saying

  40. Beezy Says:

    triple black benz
    lord forgive me for my sins
    I put hits on all you niggas
    including some old friends

  41. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    traileraddict.com/trailer/moon/trailer

    This looks incredible. Will watch

  42. Beezy Says:

    money aint a thang?
    bitch thats a lie
    it only controls every bitch thats alive

  43. icon (trillbert arenas) Says:

    CiCi The Intern Says:

    April 13th, 2009 at 9:40 am
    # b-ease Says:
    April 13th, 2009 at 9:37 am

    And all of the murder comes to PG County.

    ^^
    Exactly. In the past 10 years, DC has gotten alot better, and certain parts of PG have got ALOT worse.
    ^^^^

    And Montgomery County has like 14 murders at year, if not less. MoCo is high on robbery though.

    ***To be fair, though, PG Co borders SE DC, which is easily the worst section of the city- even the gentrified parts are jive gully, lol…when they started gentrifying, a lot of DC cats from housing projects were given vouchers to move into Temple Hills, Forestville, Capital Heights, etc…

  44. b-ease Says:

    No need for a vest
    That’ll suffocate the flesh
    I’m Martin on the balcony
    Anticipating death

  45. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    Word Bond, i did from Centercity Philly to Princeton in 30-35 minutes. Hungover like a MUTHAFUCKA… windows down, sunroof open… like 90 the whole way. when i got home got out the car & stood up, i fell on 1 knee… & fell out, felt the earth’s rotation & gravitational pull @ the same time…

  46. icon (trillbert arenas) Says:

    A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    April 13th, 2009 at 9:43 am
    I hate the image people have of Orlando… this Miami chick (from my own state even) I was talking to once was shocked that we could get anything here. I mean shocked. smh..

    –Fair enough, but i have to tell you. The last time i was in orlando i was dapping mickey and twirling in a teacup. Just saying

    ***LOL…exactly….how you gone have gangsta theme parks, lol…

  47. cOLD Says:

    does anyone know where I can watch the mike tyson doc?

  48. sleep AKA I lOVE MY GIRL Says:

    Honestly rudy made nyc a better place yeah a couple innocent niggas got swept up for the most part the majority of those niggas did dirt. That don’t take away from the fact he’s a racist.

  49. cOLD Says:

    ^nevermind found it

  50. Big Homie Says:

    Im surprised no city from a state bordering Mexico is on that list at least. Isnt Mexico hard body..murdering and kidnapping mutherfuckers like every hour on some ransom money shit? Pittsburg is pretty hard body as well.

    DC has definitely gotten better. Was watching the news last night. we got 16 year olds pistol whippin dry cleaning ladies and robbing them now smh

  51. Beezy Says:

    does anyone know where I can watch the mike tyson doc?

    ^I don’t know if you mean you want streaming…but I can give you a link to download.

  52. CiCi The Intern Says:

    I just listened to Mafia Music (Remix)…I’ll be damned…Ja Rule has the hottest verse on that joint.

    Oh and I get what y’all saying, Joe straight JACKED Young Chris Jay’s flow.

  53. cOLD Says:

    ^I don’t know if you mean you want streaming…but I can give you a link to download.

    ^beez I was talking bout the stream, good looks though.

  54. Beezy Says:

    Pittsburg is pretty hard body as well.

    ^LOL, word? Shoot a couple cops and all of a sudden your city is G?

    Pittsburgh is pussy. Yeah, I said it.

  55. icon (trillbert arenas) Says:

    sleep AKA I lOVE MY GIRL Says:

    April 13th, 2009 at 9:47 am
    Honestly rudy made nyc a better place yeah a couple innocent niggas got swept up for the most part the majority of those niggas did dirt. That don’t take away from the fact he’s a racist.

    ***I’m seeing body after body and Mayor Guiliani ain’t trynna see no black man turn to John Gotti…(c) the late, great

  56. Beezy Says:

    Rule got the hottest verse in the city.

    Its Rule York out here!

  57. CiCi The Intern Says:

    # icon (trillbert arenas) Says:
    April 13th, 2009 at 9:47 am

    A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    April 13th, 2009 at 9:43 am
    I hate the image people have of Orlando… this Miami chick (from my own state even) I was talking to once was shocked that we could get anything here. I mean shocked. smh..

    –Fair enough, but i have to tell you. The last time i was in orlando i was dapping mickey and twirling in a teacup. Just saying

    ***LOL…exactly….how you gone have gangsta theme parks, lol…
    ^^^

    And Nickelodeon Studios.

  58. icon (trillbert arenas) Says:

    DC has definitely gotten better. Was watching the news last night. we got 16 year olds pistol whippin dry cleaning ladies and robbing them now smh

    ***MS-13 is fucking up NOVA…real talk…beating old white men to death on jogging paths, and shit, lol…

  59. Tweezy Says:

    Rule York?

    FOH!

  60. b-ease Says:

    LF : Chris Brown is really using the Ike Turner playbook. His new chick is white. Kinda fly tho.

  61. icon (trillbert arenas) Says:

    Isnt Mexico hard body..murdering and kidnapping mutherfuckers like every hour on some ransom money shit?

    ***They’re going all out—beheading niggas and shit…a commentator on CNN compared Mexico to Miami in the early 80s…

  62. b-ease Says:

    Tweezy Says:

    April 13th, 2009 at 9:51 am
    Rule York?

    FOH!

    ^^
    Bizarro Beezy?

  63. CiCi The Intern Says:

    # Beezy Says:
    April 13th, 2009 at 9:49 am

    Pittsburg is pretty hard body as well.

    ^LOL, word? Shoot a couple cops and all of a sudden your city is G?

    Pittsburgh is pussy. Yeah, I said it.
    ^^^

    Pittsburgh has its hard body areas, trust.

  64. Bill Hu$tle Says:

    # Beezy Says:
    April 13th, 2009 at 9:48 am

    does anyone know where I can watch the mike tyson doc?

    ^I don’t know if you mean you want streaming…but I can give you a link to download.

    ^ U watched it Beezy? how was that shit?

  65. Beezy Says:

    uh oh….my “Rule York State of Mind” got the lurkers fire up.

  66. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    b-ease Says:

    April 13th, 2009 at 9:51 am
    LF : Chris Brown is really using the Ike Turner playbook. His new chick is white. Kinda fly tho.

    ^^^
    Applaud my Snowflake. i called her “My Snowflake”, she shook her head & Laughed.

  67. CiCi The Intern Says:

    b-ease Says:
    April 13th, 2009 at 9:51 am

    LF : Chris Brown is really using the Ike Turner playbook. His new chick is white. Kinda fly th
    ^^^

    Nope. She’s Latina. That’s a Rick James move right there.

  68. b-ease Says:

    a commentator on CNN compared Mexico to Miami in the early 80s…

    ^^
    It’s way past Miami in the 80s. Its on the verge of being a narco state. Meaning its more like Afghanastan now. Seriously.

  69. icon (trillbert arenas) Says:

    No disrespect, but I still wanna hear Ike’s (R.I.P.) side to the story….he’s easy to villify, based on the movie and Tina’s story of triumphing against all odds, but to be real, she seems like she might be jive annoying to be around in real life…Not advocating abuse by any means, but still…..

  70. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    CiCi The Intern Says:

    April 13th, 2009 at 9:53 am
    b-ease Says:
    April 13th, 2009 at 9:51 am

    LF : Chris Brown is really using the Ike Turner playbook. His new chick is white. Kinda fly th
    ^^^

    Nope. She’s Latina. That’s a Rick James move right there.

    ^^^
    CiCiBabi… i KNOW you know what the bitch look like, post a pic.

  71. Beezy Says:

    ^ U watched it Beezy? how was that shit?

    >Actually nah I haven’t catch it.

    Anyone who wants:

    tinyurl.com/cw5dpe

  72. icon (trillbert arenas) Says:

    Pittsburgh has its hard body areas, trust.

    ***See, it’s aiight when you say hardbody, CiCi, but it’s weird when niggas use that term, lol…

  73. CiCi The Intern Says:

    # icon (trillbert arenas) Says:
    April 13th, 2009 at 9:53 am

    No disrespect, but I still wanna hear Ike’s (R.I.P.) side to the story….he’s easy to villify, based on the movie and Tina’s story of triumphing against all odds, but to be real, she seems like she might be jive annoying to be around in real life…Not advocating abuse by any means, but still…..
    ^^^

    You don’t need his story. Look at the nigga.

  74. Beezy Says:

    The US could completely kill Mexico’s swagger by legalizing marijuana.

  75. Eastern_Digital Says:

    traileraddict.com/trailer/bruno/international-red-band-trailer

    *DEAD*

    ^
    *pours gasoline over whole body*

    *lights cigarette*

  76. icon (trillbert arenas) Says:

    It’s way past Miami in the 80s. Its on the verge of being a narco state. Meaning its more like Afghanastan now. Seriously.

    ***Miami in the 80s was a narco state…police were fully on payroll….

  77. icon (trillbert arenas) Says:

    You don’t need his story. Look at the nigga.

    ***LOL…his side of the story woulda been Dolemite-level unintentional comedy…

  78. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    April 13th, 2009 at 9:56 am
    You don’t need his story. Look at the nigga.

    ***LOL…his side of the story woulda been Dolemite-level unintentional comedy…

    ^^^
    HEY gatttdamnit! leave DOLEMITE outa’it.

  79. b-ease Says:

    ***Miami in the 80s was a narco state…police were fully on payroll….

    ^^
    True, true…

  80. icon (trillbert arenas) Says:

    SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    April 13th, 2009 at 9:56 am
    icon (trillbert arenas) Says:

    April 13th, 2009 at 9:56 am
    You don’t need his story. Look at the nigga.

    ***LOL…his side of the story woulda been Dolemite-level unintentional comedy…

    ^^^
    HEY gatttdamnit! leave DOLEMITE outa’it.

    ***Where’s Cavaletti hiding my girls?
    “In a house…on the hill…in Pasadeeeeeeeeeeeeeeena!!!” (c) The Human Tornado

  81. Beezy Says:

    B-Ease aka Nah Right’s Griselda Blanco

  82. CiCi The Intern Says:

    # SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:
    April 13th, 2009 at 9:54 am

    CiCi The Intern Says:

    April 13th, 2009 at 9:53 am
    b-ease Says:
    April 13th, 2009 at 9:51 am

    LF : Chris Brown is really using the Ike Turner playbook. His new chick is white. Kinda fly th
    ^^^

    Nope. She’s Latina. That’s a Rick James move right there.

    ^^^
    CiCiBabi… i KNOW you know what the bitch look like, post a pic.
    ^^^

    LMAO!

    pictures: bossip.com/100204/chris-brown-has-a-new-girlfriend/

    video (she’s the Latina chick in Girlicious): youtube.com/watch?v=XRKgthYRn5E

  83. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    April 13th, 2009 at 9:58 am
    SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    April 13th, 2009 at 9:56 am
    icon (trillbert arenas) Says:

    April 13th, 2009 at 9:56 am
    You don’t need his story. Look at the nigga.

    ***LOL…his side of the story woulda been Dolemite-level unintentional comedy…

    ^^^
    HEY gatttdamnit! leave DOLEMITE outa’it.

    ***Where’s Cavaletti hiding my girls?
    “In a house…on the hill…in Pasadeeeeeeeeeeeeeeena!!!” (c) The Human Tornado

    ^^^
    the nigga jumped off a cliff ass naked 4real. (pause)

  84. b-ease Says:

    *emails pics of beezy sniffing coke with his Wall Street cronies to beezys mother*

  85. icon (trillbert arenas) Says:

    Beezy Says:

    April 13th, 2009 at 9:58 am
    B-Ease aka Nah Right’s Griselda Blanco

    ***LOL…that’s foul…you pretty much called bernard a gangsta bitch, lol…for real, though, that chick needs her own movie…starring Salma Hayek (artistic/visual license, lol, because in real life, she’d have to be George’s mom, “Bennie”, from the George Lopez show)

  86. CiCi The Intern Says:

    Okay, so maybe it ain’t her…

    bossip.com/100252/camp-breezy-denies-hes-getting-his-rebound-on/

  87. kintell Says:

    ya’ll niggas reeally believe all the bullshit mediaFAKEout writes?

  88. b-ease Says:

    the nigga jumped off a cliff ass naked 4real. (pause)

    ^^
    And brought it back like a DJ, just in case niggas didnt believe it the first time they saw. Pause.

  89. Beezy Says:

    damn Bernard, that was you pulled a Kramer following me into the mens room stalls?

    \\

  90. TheCo!!inB Says:

    if Chris Brown’s new joint don’t look better than Rhiana or Cassie tell that nigga to play the crib. steppin out with a downgrade is noy a good look.

  91. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    CiCi The Intern Says:

    LF : Chris Brown is really using the Ike Turner playbook. His new chick is white. Kinda fly th
    ^^^

    Nope. She’s Latina. That’s a Rick James move right there.

    ^^^
    CiCiBabi… i KNOW you know what the bitch look like, post a pic.
    ^^^

    LMAO!

    pictures: bossip.com/100204/chris-brown-has-a-new-girlfriend/

    video (she’s the Latina chick in Girlicious): youtube.com/watch?v=XRKgthYRn5E

    ^^^
    Not impressed… He shoulda snatched up a Tall Model bitch, taller then him, get a Boss ass pinki ring & diddybop the shit out…

  92. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    Im surprised no city from a state bordering Mexico is on that list at least. Isnt Mexico hard body..murdering and kidnapping mutherfuckers like every hour on some ransom money shit? Pittsburg is pretty hard body as well.

    –Apparently Arizona is the American kidnapping capital because of the mexican influence it has been receiving.

  93. b-ease Says:

    damn Bernard, that was you pulled a Kramer following me into the mens room stalls?

    \\

    ^^
    Stalls? I don’t know what you’re talking about. You were sniffing it in your office. With the door open. While stealing hard working people’s money.

  94. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    TheCo!!inB Says:

    April 13th, 2009 at 10:01 am
    if Chris Brown’s new joint don’t look better than Rhiana or Cassie tell that nigga to play the crib. steppin out with a downgrade is noy a good look.

    ^^^
    Cassie… Now THAT bitch is sexy… she cut off half her head & she Rocks that shit…

    Cassies haircut > Ambers Caesar

  95. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    Cops drop when my glock makes the POW!(c pap) sound

  96. Beezy Says:

    I usually just take a bump in the office…I can’t be doing whole lines. I don’t want to be TOO COKED UP when I have to meet with Pension funds and convince them to give me hard working retirees billions to invest piss away.

  97. CiCi The Intern Says:

    # SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:
    April 13th, 2009 at 10:04 am

    TheCo!!inB Says:

    April 13th, 2009 at 10:01 am
    if Chris Brown’s new joint don’t look better than Rhiana or Cassie tell that nigga to play the crib. steppin out with a downgrade is noy a good look.

    ^^^
    Cassie… Now THAT bitch is sexy… she cut off half her head & she Rocks that shit…

    Cassies haircut > Ambers Caesar
    ^^^^

    Cassie lost her damn mind. You can prove to people that you don’t give a fuck without shaving your head. Hell, be a real boss b**** and shave your ENTIRE head.

  98. Big Homie Says:

    –Apparently Arizona is the American kidnapping capital because of the mexican influence it has been receiving.

    ^ yea its gully out in AZ

    Icon: that shit with the guy and his wife being beat is about 10 minutes from where I stay at. Shit is fucked up what they did.

  99. Beezy Says:

    so the only version of Asher to leak so far is clean…FAIL

  100. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    CiCi The Intern Says:

    April 13th, 2009 at 10:07 am
    # SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:
    April 13th, 2009 at 10:04 am

    TheCo!!inB Says:

    April 13th, 2009 at 10:01 am
    if Chris Brown’s new joint don’t look better than Rhiana or Cassie tell that nigga to play the crib. steppin out with a downgrade is noy a good look.

    ^^^
    Cassie… Now THAT bitch is sexy… she cut off half her head & she Rocks that shit…

    Cassies haircut > Ambers Caesar
    ^^^^

    Cassie lost her damn mind. You can prove to people that you don’t give a fuck without shaving your head. Hell, be a real boss b**** and shave your ENTIRE head.

    ^^^
    fuck that, that shit is sexy, and you KNOW that pussy is Bald as FUCK! CiCi i know u suckz the box, but i gotta eat that first, u can have it when im done.

  101. CiCi The Intern Says:

    So apparently there was an attack on the Somalia airport. They weren’t playing AT ALL.

  102. Mr. Papagiorgio Says:

    Dear God,

    If my penis doesn’t have the mumps after my actions this morning, I will erect (uh uh) a temple in your honor that will rival the pyramids.

  103. TheCo!!inB Says:

    Cassie… Now THAT bitch is sexy… she cut off half her head & she Rocks that shit…
    ^ ^ ^
    i saw her with that cut and was still like “this pretty bitch just can’t lose!”…..which leads me to my next point
    Sean Combs FTW!
    what bad latin bitch has he not knocked down?!

  104. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    itsthereal.tumblr.com/post/95744336/trade-in-full

    –ADM *DIES*

  105. CiCi The Intern Says:

    # Mr. Papagiorgio Says:
    April 13th, 2009 at 10:11 am

    Dear God,

    If my penis doesn’t have the mumps after my actions this morning, I will erect (uh uh) a temple in your honor that will rival the pyramids.
    ^^^

    You pull a DBlock? Damn…

  106. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    Cassie is cute but thats as far as it goes. That chick is a walking mop stick. I dont think an asian man (no BH) can have a problem breaking that.

  107. TheCo!!inB Says:

    Dear God,
    If my penis doesn’t have the mumps after my actions this morning, I will erect (uh uh) a temple in your honor that will rival the pyramids.
    ^ ^ ^
    …And on the third day, he gave Papagiorgio Crabs.

  108. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    Cassies haircut > Ambers Caesar

    –Whoever said this plaxico yourself

    *Gets approached by Cassie*

    *Looks at her funny*

    *Takes her home and as she prepares for the money shot i turn her head and cum on the good hair*

  109. Mr. Papagiorgio Says:

    @ CiCi

    It’s hella weird. I was just grindin on her ass, then she pushed back, and I think I fucked THROUGH her panties. . . .

  110. spirit equality Says:

    LOL @ “read between the lines”. you mean there’s not one hip-hop journalist or blogger on earth that can get one interscope or aftermath employee to say on the record whether bishop lamont is on aftermath or not? “hip-hop journalism” lost.

  111. Nah Right » Blog Archive » Video: Nipsey Hussle & Snoop Chop It Up After A Celebrity Basketball Game Says:

    […] (see: Crooked I, Glasses Malone & Bishop Lamont’s now-on-hold No Country For Old Men album) […]

Leave a Reply