Video: N.O.R.E. vs. Roxy Reynolds

Nore meets porn star Roxy Reynolds.

Previously: N.O.R.E. x Max B x French Montana x Roxy Reynolds


AddThis Social Bookmark Button

93 Responses to “Video: N.O.R.E. vs. Roxy Reynolds”

  1. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    *rappers it up*

    *meets pornstar*

    *wifes her*

  2. Darth Cipher Says:

    Wobble Wobble bitch!!!

  3. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    thats on their elbows, dufus … the announcers just confirmed what i suspected … step your knowing what you’re talking about game up .. SMH

    –I wasnt watching… And it was a fair assumption. You old nigga from the lebron commercials lol

  4. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    *takes internets seriously*

  5. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    Are you a professional commenter? I only comment on Nah Right.

    ^^^^^^^^
    *dies*

  6. RIGZ Says:

    # Beezy Says:
    April 6th, 2009 at 6:24 pm

    Amp do you comment on every blog?

    I just googled your name.

    Nah Right
    Miss Info
    Smoking Section
    Megatron Don
    sweeneykovar
    flyboyz (ayo?)
    Rosenberg radio
    Hip-hop isnt dead

    and TONS more.

    Are you a professional commenter? I only comment on Nah Right.

    No wonder your so much better than us all.

    You have more time on your hands than any man I’ve ever met.

    ^^^^

    Damn Amp. Whatchu gon do???!?!

  7. AmpGeez a.k.a. Fuck Yo' Thoughts Says:

    I’ve commented on other sites. The web is bigger then Nah Right.

    And see, this is how I know your shots weren’t jokes, Beezy.

    You feel a ways cause I called you out for tricking.

    And I take it personal?

    It’s nothing. I just wanted proof I was right, but I guess entertainment value means more then weeding out the lames & queers. It’s all about the almighty hit counter.

  8. R.J.Orion Says:

    JDollaz12 says

    …you know eric davis is adam’s uncle right?

    ———————–

    damn … i didnt know that … but it makes perfect sense, because not only does his game match, but he kinda looks like him … thats why i compared them in the first place … word…

  9. Bananas the Ape Says:

    # Bananas the Ape Says:
    April 6th, 2009 at 6:22 pm

    RIGZ Says:

    April 6th, 2009 at 6:20 pm
    What the FUCK has been goin on in here?
    _____________________

    Niggas making Goose Pillows and Down bubble vests

  10. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    # Beezy Says:
    April 6th, 2009 at 6:24 pm

    Amp do you comment on every blog?

    I just googled your name.

    Nah Right
    Miss Info
    Smoking Section
    Megatron Don
    sweeneykovar
    flyboyz (ayo?)
    Rosenberg radio
    Hip-hop isnt dead

    and TONS more.

    Are you a professional commenter? I only comment on Nah Right.

    No wonder your so much better than us all.

    You have more time on your hands than any man I’ve ever met.

    –WOOOOOW (c) Flavor

  11. Kell-El Says:

    If you only comment on one website you either one loyal mofo or lame

  12. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    R.J.Orion Says:

    April 6th, 2009 at 6:29 pm
    JDollaz12 says

    …you know eric davis is adam’s uncle right?

    ———————–

    damn … i didnt know that … but it makes perfect sense, because not only does his game match, but he kinda looks like him … thats why i compared them in the first place … word…

    ^^^^
    this needs verification. i will do it on gp.

  13. AmpGeez a.k.a. Fuck Yo' Thoughts Says:

    You have more time on your hands than any man I’ve ever met
    =====================================
    Cause I’ve commented on other sites?
    You sound stupid.

    Go throw your wallet at a bitch.

  14. Beezy Says:

    And see, this is how I know your shots weren’t jokes, Beezy.

    ^man this shit is still jokes…none of this shit is personal. I don’t know you, ergo this can’t be personal.

    I haven’t even called you a name. Sure, I called your baby mom’s a werewolf, but thats just ether.

  15. RIGZ Says:

    Amp

    If you’re trying to prove Casket = Hootie = itsmesnitches = Boosie = BigStrong = Whoever…

    Its just not true…half those people been on the site longer than me…

  16. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    *Watches vid*

    *Adds ‘Scorned Bitch’ to list of reasons no to put it in shortys booty hole*

  17. AmpGeez a.k.a. Fuck Yo' Thoughts Says:

    No wonder your so much better than us all.
    =============================
    That’s what it comes down to.

    You sound like a bitch, nigga.

  18. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    Kell-El Says:

    April 6th, 2009 at 6:30 pm
    If you only comment on one website you either one loyal mofo or lame
    ^^^^^^

    how is that? how about if I go to many sites throughout the day but basically only comment here. I cant go to all kinds of sites and commenting that shit is nuts. Nah was the first place i commented that felt like home. I did it other places but never felt the same.

  19. Beezy Says:

    If you only comment on one website you either one loyal mofo or lame

    ^Wow. I don’t really be on the blogs like that. I come here mostly to politic with some funny ass niggas and an occasioanl download.

    Go to nytimes.com (sorry eskay, but these kids need to hear it) if you got that much online time on your hands. Better your life.

  20. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    LOL@ the poll conducted by YES on who will win the division. lol@ the results

  21. RIGZ Says:

    The first internet comment I ever wrote was on Nah Right…

  22. Beezy Says:

    LOL alright dude, we get it…I’m a trick.

    Next joke?

  23. R.J.Orion Says:

    Amp thinks that JayZ and Nas are really the same person …

  24. RIGZ Says:

    Niggas making Goose Pillows and Down bubble vests

    ^^

    I still dont understand…explain someone…?

  25. Kell-El Says:

    how is that? how about if I go to many sites throughout the day but basically only comment here. I cant go to all kinds of sites and commenting that shit is nuts. Nah was the first place i commented that felt like home. I did it other places but never felt the same.

    ^ Yea I feel you on that (n/h) not too many websites like the nah if any

    *hugs nahright logo on screen*

  26. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    The only blog i comment in is nah right.

  27. wavy is a cliche Says:

    # Kell-El Says:
    April 6th, 2009 at 6:30 pm

    If you only comment on one website you either one loyal mofo or lame

    ^
    or youre an eliteist like myself and dont support, condone or co-sign bullshit websites. and dont have the fucking time to check all the rest of these fucking sites like gays like yourself

  28. Bananas the Ape Says:

    Fuck this crumb snatching ingrate,

    Nigga you a lame, you call me a lame but yet I didn’t even know you and you jump infront of 50 cal shells for me. Not because you was being a real nigga but to get your name up on Nah.

    Nobody like you, until you dropped your Howard Stern ducktale story. Then you thought you had friends until today…them niggas Wallaced yo’ ass like Bodie and Poot from the Wire.

    So your resume reads that I’m a lame but you got ethered twice defending me? what that makes you? LMFAO

    And truth be told I posted over 20 pics providing proof of my “ducktales” so even tho niggas crack on me…on some level they know I’m not lying. Plus I don’t take this shit to heart and that’s why you lose.

  29. wavy is a cliche Says:

    just thoughts

  30. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    thisiswhyyourefat.com/

  31. Bananas the Ape Says:

    Niggas making Goose Pillows and Down bubble vests

    ^^

    I still dont understand…explain someone…?

    ___________________________

    Ask “Been Aflec”

  32. Beezy Says:

    The first time I ever came on Nah I saw a post with like 500-600 comments and was like WTF!! LOL. Read them…they were focused at first (think it was a Jay track that had just leaked that a friend pointed me to) but then digressed into fucking hilarity.

    I was hype when I finally got a job that Nah Right wasn’t blocked at…for some reason the two companies before had it blocked…they had SUPER strict IT policies.

  33. Da Says:

    I guess randomly interviewing porn stars is a great way to promote your new album

  34. R.J.Orion Says:

    Amp did used to have a healthy crush on Casketface …

    he would always affectionately refer to him as, “Cas” …

    that’s precious …

  35. Beezy Says:

    @Rigga

    Big Strong was one of the dudes Amp was calling Casket. Big bet him a lil name change fuckery that eskay would say they had diff IP addresses and weren’t the same.

    Amp ignored it for awhile and everyone started calling him every version of the work duck possible.

    Check the tapes.

  36. AmpGeez a.k.a. Fuck Yo' Thoughts Says:

    LOL alright dude, we get it…I’m a trick.

    Next joke?
    ==============
    I’m not joking. You said it yourself, you’re a trick. Why would I be joking or trying to dis you aside from the fact you attack me whenever you get a chance?

    I don’t know you or care about you. But when I tried to give you some game, you got offended. This is fact, not a joke.

  37. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    I remember when AMP defended ‘CAS’ and I was like WHY? Nigga and he was like I dont “FOLLOW” the pack. I was like this isnt about conformity its about douchebaggery. You will see

  38. Beezy Says:

    you aside from the fact you attack me whenever you get a chance?

    ^Your exagerating.

    I was initially just trying to correct you from saying things that everyone here knows as incorrect like coonery = casket.

  39. herbal kint Says:

    Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:
    April 6th, 2009 at 6:32 pm
    Kell-El Says:

    April 6th, 2009 at 6:30 pm
    If you only comment on one website you either one loyal mofo or lame
    ^^^^^^

    how is that? how about if I go to many sites throughout the day but basically only comment here. I cant go to all kinds of sites and commenting that shit is nuts. Nah was the first plac

    …. co-sign, I only started commenting on nah cause there was some funny ass shit on here with the comments and I was killing time at work, after I found nah there wasn’t a need for me commenting anywhere else, except for when we would ride out on other sites and give out e-beat downs for comedic purposes and of course the now defunct alumnah … commenting on other sites just seems pointless I only comment on here because the people on here are on some other shit and cool to poli with …

  40. R.J.Orion Says:

    Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    April 6th, 2009 at 6:40 pm
    I remember when AMP defended ‘CAS’ and I was like WHY? Nigga and he was like I dont “FOLLOW” the pack. I was like this isnt about conformity its about douchebaggery. You will see

    ————–

    word…

    and now they going at it like Chris & RiRi …

    where is the love?

    where have all the flowers gone?

  41. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    tube8.com/amateur/wow-bubble-butt/18880/

  42. AmpGeez a.k.a. Fuck Yo' Thoughts Says:

    Big bet him a lil name change fuckery that eskay would say they had diff IP addresses and weren’t the same.
    =====================================
    Does that mean Casket isn’t Big Strong?

    Nope.

    So you really think I made all this up, huh Beezy?

    You really think Casket is a stand up cat, right?

    And Casket, niggas is still calling you a lame. After all that, they know you’re a liar. I railed against the system, but I never claimed to be down with you. I seperated myself cause I kneew you were a corn. I just didn’t think other corny niggas should be allowed to jump on @ clown a cat cause they’ve been here longer (once agin, Seth, I’m looking right @ you).

    I didn’t come on here to make “A name”. That shit right there sounds ridiculous. I came on here to talk about Hip-Hop.

    Then I discovered that’s prolly the topic that gets the least discussion.

  43. Kell-El Says:

    or youre an eliteist like myself and dont support, condone or co-sign bullshit websites. and dont have the fucking time to check all the rest of these fucking sites like gays like yourself

    ^ You taking my comment too seriously b I thought nah was for jokes

  44. RIGZ Says:

    where have all the flowers gone?

    ^^

    De La Soul Is Dead

  45. AmpGeez a.k.a. Fuck Yo' Thoughts Says:

    commenting on other sites just seems pointless I only comment on here because the people on here are on some other shit and cool to poli with …
    ============================================
    So there’s no other spots on the web that are worth commenting on?

    C’mon, b. That’s just not true.

  46. JDollaz12 Says:

    joe morgan & jon miller are to baseball what madden is to nfl, and marv albert to nba. i can’t stand they got that phillips or whatever dude with them now on sunday night baseball. fucking up the chemistry of the broadcast. i got an ill feeling the o’s will find a way to blow this…

  47. wavy is a cliche Says:

    “been afleck”? really casket?
    the name ben is spelled with 1 e, so im guessing you were trying to have a witty play on ben afflecks name and call amp BEN AFLAC (insurance company with duck as mascot)
    but it wasint funny the 1st time

  48. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    ^^

    De La Soul Is Dead

    –Always prefered that album over 3feet or stakes

  49. Beezy Says:

    So you really think I made all this up, huh Beezy?

    ^Not “made up.” I just think you are mistaken about Coonery/Casket.

    You really think Casket is a stand up cat, right?

    ^LOL, no. I don’t know him. But I will say he is alot funnier now that he has calmed down.

  50. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    So there’s no other spots on the web that are worth commenting on?

    C’mon, b. That’s just not true.

    ^^^^^
    might not be true but who cares? really like if you find funny comments and people who seem to have the same general interest. and I dont feel like commenting any other place would do that for me, why even try and go somewhere else to try and find that?

  51. R.J.Orion Says:

    Amp says

    ^^I railed against the system, but I never claimed to be down with you. ….

    ————

    LMAO …this nigga think he starting an online revolution to overthrow the current nahright hierarchy … relax Son … the revolution will not be downloaded …

  52. JDollaz12 Says:

    anyone else hear that latin marksman tape by nino bless? shit is crack.

    nino > anybody else coming up including charles

    i know i better duck low for that hamilton reference.

  53. Voltron Says:

    My friend: eminem > pharoahe

    and hes tryna convince me

    i might have to kill him

  54. wavy is a cliche Says:

    autotune>>

  55. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    ^LOL, no. I don’t know him. But I will say he is alot funnier now that he has calmed down.

    –Yea after ATCQ and the rest of the nahggers put a foot in that boys ass

  56. Beezy Says:

    the revolution will not be downloaded …

    ^*dead*

  57. AmpGeez a.k.a. Fuck Yo' Thoughts Says:

    you aside from the fact you attack me whenever you get a chance?

    ^Your exagerating.

    I was initially just trying to correct you from saying things that everyone here knows as incorrect like coonery = casket.
    ====================================
    But what if it isn’t incorrect. What if he’s been in here as coonery all along & Casket/Bananas were the new aliases.

    I never attacked you untill you tried to say I was a broke nigga cause I don’t believe in tricking & even then, my whole arguement was against tricking, never the individuals, even though it puzzled me as to why y’all couldn’t see the logic in what I was saying. You took it as a personal attack.

    Don’t front, b.

  58. Voltron Says:

    and Jazmine Cashmere >>>>>>>>>>>>>>>

  59. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    Voltron Says:

    April 6th, 2009 at 6:49 pm
    My friend: eminem > pharoahe

    and hes tryna convince me

    i might have to kill him

    ^^^^^^
    you should cuz he sounds like a racist

  60. R.J.Orion Says:

    Uh-Oh here come the Yankees…

    2 run HR Matsui …

    6-5 Baltimore

  61. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    My friend: eminem > pharoahe

    and hes tryna convince me

    i might have to kill him

    –Youre crazy if you think otherwise

  62. Beezy Says:

    –Yea after ATCQ and the rest of the nahggers put a foot in that boys ass

    ^I mean a person can only take the stupidity for so long before they stop all the arguing and comment gingerly with a splash of humor. You would think right?

    But who knows…nigga Amp can argue FOREVER!! LMAO

  63. Boosie Says:

    ampgeez, do you still believe casket= Coonery?

  64. Voltron Says:

    smh @ Roxy letting him finish up the scene in her ass because shes a professional.

    why did she not say no motherfucker?

  65. RIGZ Says:

    Tribe

    You really think Em > Pharoahe…?

    You actually serious? You think Em is Top 10 right?

  66. JDollaz12 Says:

    # R.J.Orion Says:
    April 6th, 2009 at 6:51 pm

    Uh-Oh here come the Yankees…

    2 run HR Matsui …

    6-5 Baltimore

    i knew my birds would find a way to let yanks right back in this thing. god damn, if we blow a 6-1 lead opening day, that’s a bad omen for the year. i’ll still go to some games just to have a reason to get some pf chang’s.

  67. kyo Says:

    roxy reynolds is overrated. st8 up butterhead. theres barerly any good looking all around black chicks in porn. best is prob aurora jolie. other than that spanish bitches are killing it.

  68. KP. Says:

    Dizamn…
    ya’ll nighas got sum “homo” tendencies…(no homo)
    ya’ll bitchin bout some bullshit..
    did ya’ll even watch the video above?!
    comment on that shit instead

  69. AmpGeez a.k.a. Fuck Yo' Thoughts Says:

    LMAO …this nigga think he starting an online revolution to overthrow the current nahright hierarchy … relax Son … the revolution will not be downloaded …
    ————————————————–
    It wasn’t even like that lol. My point was that cats on here don’t have individual thought & that shit is corny. The pack mentality was played out in Jr. High. But when cats saw me not siding with them against Banana’s it was assumed we were “friends”.
    I didn’t know enough about the nigga to just come in here hating.

    But I’ve devoted enough of my day to this fuckery. Just remember, if Bananas is in the room, he usually has one or more screen names in there with him.

  70. R.J.Orion Says:

    AmpGeez thinks that Dirk Nowitzski and Nate Robinson are the same person …

  71. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    Uh-Oh here come the Yankees…

    2 run HR Matsui …

    6-5 Baltimore

    A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:
    April 6th, 2009 at 5:53 pm
    R.J. ORION
    ATCQ be trying to play the winning Powerball numbers after the numbers been announced …

    –Its the 5th inning… They just had 2 men on base… And they are playing the orioles. The original Wager is off but if the jankees atleast manage to tie you shouldnt be able to talk baseball for the rest of the day

    … But CC is off today he can’t hit a target his target for shit, why would I except this bet when the odds are clearly stacked against me and it means nothing, like I said if you wanna talk about whose gonna make the playoffs or win the division done deal deal done but your the one who doesn’t seem so confident with that one ….

    ….*Laughs*

  72. Kell-El Says:

    anyone else hear that latin marksman tape by nino bless? shit is crack.

    ^ I’ve been meaning to download that, the flo is strong with this one

  73. Voltron Says:

    # kyo Says:
    April 6th, 2009 at 6:54 pm

    roxy reynolds is overrated. st8 up butterhead. theres barerly any good looking all around black chicks in porn. best is prob aurora jolie. other than that spanish bitches are killing it.

    ^

    Jazmine Cashmere, Angel Eyes >>>>>>>

    and aurora aint black

  74. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    But who knows…nigga Amp can argue FOREVER!! LMAO

    –Preach

  75. Kell-El Says:

    So there’s no other spots on the web that are worth commenting on?

    smokingsection >> nahright

  76. R.J.Orion Says:

    whoever said

    Em > Pharoahe

    ————

    GTFOH … right now

  77. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    Tribe

    You really think Em > Pharoahe…?

    You actually serious? You think Em is Top 10 right?

    –Top 5. Smh@ pharoahe being better than em. Ya’ll niggs be crowning your favorite rappers and start on some “Biggie was never this nice son AGH!”

  78. Kell-El Says:

    barerly any good looking all around black chicks in porn.

    ^ jada fire?

  79. RIGZ Says:

    # R.J.Orion Says:
    April 6th, 2009 at 6:57 pm

    whoever said

    Em > Pharoahe

    ————

    GTFOH … right now

    ^^^

    Word.

  80. Boosie Says:

    That cherokee chick looks good and she does porn

  81. RIGZ Says:

    and aurora aint black

    ^^

    LOL

    Vic, we been thru this

    As far a Yanks are concerned, Mixed Race = Black

    Apart from Mariah Carey lol

  82. R.J.Orion Says:

    ATCQ is the king of absurd commentary …

  83. R.J.Orion Says:

    ATCQ is the Prime Minister of Misinformation …

  84. JDollaz12 Says:

    # Kell-El Says:
    April 6th, 2009 at 6:55 pm

    anyone else hear that latin marksman tape by nino bless? shit is crack.

    ^ I’ve been meaning to download that, the flo is strong with this one

    yeah, he has some serious joints on there. it’s been in constant rotation these last few weeks. he said he supposed to drop latin marksman vol 2 & untold scriptures 2 this summer…

  85. Bananas the Ape Says:

    Amp I’ve never told a BOLD FACE lie on Nah Right….my lies are equavalent to niggas saying they fucked Sleep’s girl or that Eskay is Bun B’s brother it’s for comical purposes. And if niggas called me on something I always got a pic or video link to clear my name…niggas who can’t stand me would probably co-sign that one kid.

    anyway, It’s the internet who cares? and if niggas really wanted me gone I’d be BANNED stupid…my post wouldn’t get moderated.

  86. RIGZ Says:

    Saying Em is Top 5 is disrespectful to Hip Hop itself

    Realest Talks EVER.

  87. Voltron Says:

    # RIGZ Says:
    April 6th, 2009 at 7:00 pm

    and aurora aint black

    ^^

    LOL

    Vic, we been thru this

    As far a Yanks are concerned, Mixed Race = Black

    Apart from Mariah Carey lol

    ^

    still.

    shes sweet. none.

    *tryies to find Amps location so he can smack him with a copy of The Equinox*

  88. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    WHY RIGZ

  89. Voltron Says:

    I would love to see Em go at Pharoahe.

    i would LOVE it.

    Pharoahe would hit him with a song 15x that of Ether.

  90. JDollaz12 Says:

    pharoahe really that ill? i’m not a huge em fan by any means, but ya’ll really feel that way? maybe i need to go back and hear some of his rawkus shit or something, but dude never blew my away.

  91. JayRight A.K.A raised in the suburbs Says:

    *Whitest of White voices*

    What’s Beef

  92. E.J. Says:

    Saying Em is Top 5 is disrespectful to Hip Hop itself

    Realest Talks EVER.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^Racism still prevails. You cats are pathetic. Best rappers in post-Biggie/ Pac era:

    1. Jay-Z
    2. Eminem
    3. Nas

    And this is coming from a ninja

  93. heez magnif Says:

    this bitch dont know to tell a fuckin story….she needs to keep cocks in her mouth.

Leave a Reply