займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: We Outta Here (Joe Budden TV)

Joey talks about strong arming a bum in front of Papayas and then previews a new Slaughterhouse track called “We Outta Here” that will appear on Royce’s album.


AddThis Social Bookmark Button

108 Responses to “Video: We Outta Here (Joe Budden TV)”

  1. Beezy aka I, Trick Says:

    Max B > Buddens

  2. Ghost Writer Says:

    *rubs noise like fiend*

  3. Ghost Writer Says:

    nose*

  4. anons aka brother mouzone in a joe clair era Says:

    We Outta Here (Joe Budden TV)

    ^^

    don’t let the door hit ya…

  5. Babydoll Says:

    *listens to a 1970s Heroin flow*

  6. Danielson a.k.a. Dat Mixed Race Nigga Says:

    I got them old english rims on my range…40s nigga.

    ^
    lol, you got a range though yeah? what year and model?

    just got ours from getting the gearbox (on an automatic wtf!?) fixed, wanna do it up a lil for my mum and dad since its theirs.

    but a nigga still insured on it though

    *jadakiss laugh*

  7. CRAZY_Clark_W_Griswold_The88th Says:

    *flings sleeps girls panties @ beezy*

  8. Bananas the Ape Says:

    PHILIDEPHIA FREEWAY > CHWM

    and I’m a CAM fan….but PF was high-powered fam, that album was mad underated and celebrated at the same time.

    …you don’t ever have to fast forward

  9. anons aka brother mouzone in a joe clair era Says:

    Buddens and Jigga are part of the “corny niggas who spit like their mahood (n) depended on it” club

  10. AD Says:

    Babydoll Says:

    April 3rd, 2009 at 11:28 am
    The Temptations are obsolete…fuck them niggas btw

    ^^^^^^

    broffles… *hugs BD*

  11. D_Block_4_Life aka Sleeps girl jaw bone and coochie bone game >>> Says:

    When does Royce shit drop?

  12. Beezy aka I, Trick Says:

    *flings sleeps girls panties @ beezy*

    ^Sleep girl wear thongs two sizes too small…I like it like that.

  13. !Ven-Tech? Says:

    SMH @ me just eating the biggest bowl of cereal ever. My stomach will be fucked up all day now…

  14. Barack Oswagga Says:

    Prancer >>

  15. Beezy aka I, Trick Says:

    When does Royce shit drop?

    ^Nevruary 32nd.

  16. Babydoll Says:

    What up AD

  17. anons aka brother mouzone in a joe clair era Says:

    flings sleeps girls panties @ beezy

    ^^

    *runs up on Vick at the construction site with an ice pick*

    *half steps*

  18. !Ven-Tech? Says:

    Beezy aka I, Trick Says:

    April 3rd, 2009 at 11:43 am
    *flings sleeps girls panties @ beezy*

    ^Sleep girl wear thongs two sizes too small wit dick holes in em (c) Dave

  19. Ghost Writer Says:

    CRAZY_Clark_W_Griswold_The88th Says:

    April 3rd, 2009 at 11:41 am
    *flings sleeps girls panties @ beezy*

    ^
    *dead*

  20. Jersey*made*me Says:

    Damn! Papayas still open?20 hot dogs for a dollar.I never understood how they made a profit.Them shits knock though.

  21. D_Block_4_Life aka Sleeps girl jaw bone and coochie bone game >>> Says:

    iight peace

    lunch

    then work

    then sleeps girl

    then sleeps girl mouth

    then her anal cavity

    then her chin bone

    etc

  22. TheCo!!inB Says:

    no fuckin way i’m sortin through 400 nah comments…

  23. Danielson a.k.a. Dat Mixed Race Nigga Says:

    that ‘we outta here’ track sounds like a dope intro song or suttin.

    the beat isnt that lively to be a radio hit though.

  24. sleep AKA I lOVE MY GIRL Says:

    Eskay I don’t mind these niggas jokes but u can’t have niggas with names bout my girl. I’m a loyal fan of ur site. Come on B don’t do that shit to me.

  25. Bananas the Ape Says:

    At this point, I will call Joe Buddens a bitch ass cocksucker to his face.
    Nigga got bitch ways, for real son…He talks about AUTOTUNE destroying hip-hop and then a year later after the hype dies he jumps on a AUTOTUNE chorus.

    FAIL

  26. TheCo!!inB Says:

    ^Sleep girl wear thongs two sizes too small…I like it like that
    ^ ^ ^
    *no look daps*

  27. digital Scales Says:

    shout to camera phones and the pics bitches take in the morning

  28. digital Scales Says:

    Eskay I don’t mind these niggas jokes but u can’t have niggas with names bout my girl. I’m a loyal fan of ur site. Come on B don’t do that shit to me.
    ____

    amanda diva?

  29. Ghost Writer Says:

    Bananas the Ape Says:

    April 3rd, 2009 at 11:48 am
    At this point, I will call Joe Buddens a bitch ass cocksucker to his face.

    ^
    Nigga you wouldn’t even look in the mirror and say that…you bitch ass cocksucker

  30. nestle snipes Says:

    Joe Budden is the greatest rapper ever.

  31. CRAZY_Clark_W_Griswold_The88th Says:

    Beezy aka I, Trick Says:

    April 3rd, 2009 at 11:43 am
    *flings sleeps girls panties @ beezy*

    ^Sleep girl wear thongs two sizes too small…I like it like that.

    ^^^
    LMAO! Applaud her.

  32. AD Says:

    KRS-One on 9/11:

    I was asked about why hiphop has not engaged the current situation more (meaning 9/11), my response was “because it does not affect us, or at least we don’t perceive that it affects us, 9/11 happened to them”. I went on to say that “I am speaking for the culture now; I am not speaking my personal opinion.” I continued to say; “9/11 affected them down the block; the rich, the powerful those that are oppressing us as a culture. Sony, RCA or BMG, Universal, the radio stations, Clear Channel, Viacom with BET and MTV, those are our oppressors, those are the people that we’re trying to overcome in hiphop everyday, this is a daily thing. We cheered when 9/11 happened in New York and say that proudly here. Because when we were down at the trade center we were getting hit over the head by cops, told that we can’t come in this building, hustled down to the train station because of the way we dressed and talked, and so on, we were racially profiled. So, when the planes hit the building we were like, “mmmm, justice.” And just as I began to say “now of course a lot of our friends and family were lost there as well” I was interrupted…

    ^^^^^

    Kanye’s 9/11 rant >>>>>>

  33. !Ven-Tech? Says:

    sleep AKA I lOVE MY GIRL Says:

    April 3rd, 2009 at 11:47 am
    Eskay I don’t mind these niggas jokes but u can’t have niggas with names bout my girl. I’m a loyal fan of ur site. Come on B don’t do that shit to me.
    ^^^

    *MANIACAL LAUGHTER ENSUES…I AM FUCKING DEAD!*

  34. Ghost Writer Says:

    nestle snipes Says:

    April 3rd, 2009 at 11:50 am
    Joe Budden is the greatest rapper ever.

    ^
    wrong

  35. Danielson a.k.a. Dat Mixed Race Nigga Says:

    At this point, I will call Joe Buddens a bitch ass cocksucker to his face.
    Nigga got bitch ways, for real son

    ^
    word.

    budden is a good artist, but he seems to be a lil bitch in the rap game. i can tell i would not like this nigga in real life (none)

  36. b-ease Says:

    Eskay I don’t mind these niggas jokes but u can’t have niggas with names bout my girl. I’m a loyal fan of ur site. Come on B don’t do that shit to me.

    ^^
    Holy shit.

  37. nestle snipes Says:

    # sleep AKA I lOVE MY GIRL Says:
    April 3rd, 2009 at 11:47 am

    Eskay I don’t mind these niggas jokes but u can’t have niggas with names bout my girl. I’m a loyal fan of ur site. Come on B don’t do that shit to me.

    ^Fuckin simp.

  38. Bananas the Ape Says:

    “I from a neighborhood where niggas might blast your pops” (c) Freeway

    ALRIGHT still makes the Ipod’s top 10 joints.

  39. Beezy aka I, Trick Says:

    Beezy aka I Eat Sleep Girl For Breakfast, Lunch and Dinner

  40. AD Says:

    Kanye’s 9/11 Katrina rant …. American disasters FAIL

  41. The Bio-Chemical Slang Lord Says:

    # sleep AKA I lOVE MY GIRL Says:
    April 3rd, 2009 at 11:47 am

    Eskay I don’t mind these niggas jokes but u can’t have niggas with names bout my girl. I’m a loyal fan of ur site. Come on B don’t do that shit to me.

    ^^^

    Yo…y-yo…y-y-yo…

    *cant think of any description to do the comment justice*

    *dies*

  42. BIG STRONG Says:

    Sleeps Girl has a Mangina

  43. anons aka brother mouzone in a joe clair era Says:

    Eskay I don’t mind these niggas jokes but u can’t have niggas with names bout my girl. I’m a loyal fan of ur site. Come on B don’t do that shit to me

    ^^

    c’mon sleep, u cant let em see u sweat (n)…

    *sniffs fore and middle finger*

    *reminisces*

    *chuckles to self*

  44. CRAZY_Clark_W_Griswold_The88th Says:

    i would PAY to watch Sleeps girl lick Ambers caesar, Broad stroke too.

  45. b-ease Says:

    *…still dying…*

  46. icon (trillbert arenas) Says:

    LF- every time i go by the Xerox room @ work, I wanna bust into (none) that old school Rob Schneider “Steve, Steve-o…Steve-a-matic, Steevareno…making copies” routine from SNL…I just know it would be awkward, and nobody would get the joke, lol..

  47. BIG STRONG Says:

    *Volunteers for a threesome with Amber Rose & Shorty Goonette*

  48. Bananas the Ape Says:

    sleep AKA I lOVE MY GIRL Says:

    April 3rd, 2009 at 11:47 am
    Eskay I don’t mind these niggas jokes but u can’t have niggas with names bout my girl. I’m a loyal fan of ur site. Come on B don’t do that shit to me.
    ___________________________

    That’s like that “look at his face now” CUZIN TWIZ knock out vid,
    where the nigga with the dreads says “Can you tell him to be quiet please?”

    ROFL
    youtube.com/watch?v=7S8t9rX9v_M

  49. Jersey*made*me Says:

    budden is a good artist, but he seems to be a lil bitch in the rap game. i can tell i would not like this nigga in real life (none)

    ^^
    Translation=If I saw this nigga at the mall i’d rush him for a camera phone flick and autograph,while thinking to myself Joey can get it but I wonder if he’ll clown me for being named Danielson.

  50. Big Homie Says:

    Too bad Tahiry is not in this one

  51. b-ease Says:

    LF- every time i go by the Xerox room @ work, I wanna bust into (none) that old school Rob Schneider “Steve, Steve-o…Steve-a-matic, Steevareno…making copies” routine from SNL…I just know it would be awkward, and nobody would get the joke, lol..

    ^^
    *doesnt get joke*

    *daps Icon*

  52. wavy is a cliche Says:

    Eskay I don’t mind these niggas jokes but u can’t have niggas with names bout my girl. I’m a loyal fan of ur site. Come on B don’t do that shit to me.

    ^
    *literally in tears*
    this is one for the book

  53. anons aka brother mouzone in a joe clair era Says:

    http://images.huffingtonpost.com/gen/72047/original.jpg

    ^^

    obligatory “my president is black” moment of the day

  54. b-ease Says:

    Shorty Goonette

    ^^
    the Goonette trailer > existence itself

  55. Ghost Writer Says:

    Sleep is doing this on purpose, no way that nigga’s serious

  56. Big_seth aka George Bossington Carver Says:

    Damn ya’ll niggas gonna make sleep end it.

    LOL with remorse.

    I’m starting to feel bad for that nigga, but I can’t stop laughing.

  57. anons aka brother mouzone in a joe clair era Says:

    images.huffingtonpost.com/gen/72047/original.jpg

    ^^

    obligatory “my president is black” moment of the day

  58. Skindeep MTL Says:

    Its dat On top Mussssic! i love it when he says that. Pause

  59. Skindeep MTL Says:

    Its dat On top Mussssic! i love it when he says that. Pause

  60. BIG STRONG Says:

    Eskay I don’t mind these niggas jokes but u can’t have niggas with names bout my girl. I’m a loyal fan of ur site. Come on B don’t do that shit to me.
    At least use some grease.

    *edit*

  61. Danielson a.k.a. Dat Mixed Race Nigga Says:

    Translation=If I saw this nigga at the mall i’d rush him for a camera phone flick and autograph,while thinking to myself Joey can get it but I wonder if he’ll clown me for being named Danielson.

    ^

    this fuckboy again huh.

    i do not think joey is a great enough album to get an autograph/pic with, so i wouldnt do that.

    and my real name is obviously not danielson, do you walk around your poor excuse of a neigbourhood saying ‘ yo wasup niggas my name is jersey made me*

    faggot.

  62. icon (trillbert arenas) Says:

    b-ease Says:

    April 3rd, 2009 at 11:52 am
    Eskay I don’t mind these niggas jokes but u can’t have niggas with names bout my girl. I’m a loyal fan of ur site. Come on B don’t do that shit to me.

    ^^
    Holy shit.

    ***LOL…self ether is a helluva drug…”I been on nah for years, it made me an animal/there’s rules to this shit, I wrote me a manual/a step by step booklet for you to get/your post game on track/not your girl laughed at/rule nombre uno/never let no one know/that your girl may or may not be a hoe/how many niggas she blow/cuz you know/that nahggers feed on ether, bidis and sunflower seeds/get that ass set up/for nonstop disses and such” no shots…

  63. CRAZY_Clark_W_Griswold_The88th Says:

    Applaud Sleeps girl AKA “a.t.m.”

  64. Geronimo P aka Chase Says:

    My Oster clippers just came in the mail… I’m gonna be fresh this weekend. Good looks to all who sent me advice

  65. b-ease Says:

    Skindeep MTL Says:

    April 3rd, 2009 at 12:00 pm
    Its dat On top Mussssic! i love it when he says that. Pause

    ^^
    SMH.

  66. Beezy aka I, Trick Says:

    Beezy aka I Get in Sleep Girl Ass Quick Fast Like Ramadan

  67. wavy is a cliche Says:

    Skindeep MTL Says:

    April 3rd, 2009 at 12:00 pm
    Its dat On top Mussssic! i love it when he says that. Pause

    ^
    kill yourself

  68. Danielson a.k.a. Dat Mixed Race Nigga Says:

    *great enough artist

  69. Big_seth aka George Bossington Carver Says:

    @ icon

    Where you work. Cuz old white people love old SNL episodes.

    It might work. I wouldn’t laugh, but … you know…

    lol

  70. b-ease Says:

    LOL @ Ike

  71. TheCo!!inB Says:

    sleep gon’ cry in the car

  72. Ghost Writer Says:

    ***LOL…self ether is a helluva drug…”I been on nah for years, it made me an animal/there’s rules to this shit, I wrote me a manual/a step by step booklet for you to get/your post game on track/not your girl laughed at/rule nombre uno/never let no one know/that your girl may or may not be a hoe/how many niggas she blow/cuz you know/that nahggers feed on ether, bidis and sunflower seeds/get that ass set up/for nonstop disses and such” no shots…

    ^
    Classic shit right here

  73. Danielson a.k.a. Dat Mixed Race Nigga Says:

    how did dudes find out about sleep’s chick?

  74. CRAZY_Clark_W_Griswold_The88th Says:

    Geronimo P aka Chase Says:

    April 3rd, 2009 at 12:02 pm
    My Oster clippers just came in the mail… I’m gonna be fresh this weekend. Good looks to all who sent me advice

    ^^^
    Applaud Chase The Barba,
    aka “i gave chases girl a caesar, she gave me trim”

  75. BIG STRONG Says:

    Sleeps Girl Loves a good Cockmeat sandwich

  76. Ghost Writer Says:

    TheCo!!inB Says:

    April 3rd, 2009 at 12:03 pm
    sleep gon’ cry in the car

    ^
    LOL, probably logged off

  77. Big Homie Says:

    Classic Icon…lol

  78. Beezy aka I, Trick Says:

    how did dudes find out about sleep’s chick?

    ^I found her on Craigslist. Wanted random dick. Met her at the telly. She told me she date this dude Sleep who commented on Nah, I was like wow small world…then raped her mouth.

  79. anons aka brother mouzone in a joe clair era Says:

    ”I been on nah for years, it made me an animal/there’s rules to this shit, I wrote me a manual/a step by step booklet for you to get/your post game on track/not your girl laughed at/rule nombre uno/never let no one know/that your girl may or may not be a hoe/how many niggas she blow/cuz you know/that nahggers feed on ether, bidis and sunflower seeds/get that ass set up/for nonstop disses and such” no shots…

    ^^

    dead @ bidis…word to high school with no dough for a 20 sack

  80. Micheal Tyson Says:

    Joe Budden TV has peak shit is lame now niggas making videos just to make videos

  81. CRAZY_Clark_W_Griswold_The88th Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    April 3rd, 2009 at 12:02 pm
    b-ease Says:

    April 3rd, 2009 at 11:52 am
    Eskay I don’t mind these niggas jokes but u can’t have niggas with names bout my girl. I’m a loyal fan of ur site. Come on B don’t do that shit to me.

    ^^
    Holy shit.

    ***LOL…self ether is a helluva drug…”I been on nah for years, it made me an animal/there’s rules to this shit, I wrote me a manual/a step by step booklet for you to get/your post game on track/not your girl laughed at/rule nombre uno/never let no one know/that your girl may or may not be a hoe/how many niggas she blow/cuz you know/that nahggers feed on ether, bidis and sunflower seeds/get that ass set up/for nonstop disses and such” no shots…

    ^^
    iCon the don.

  82. AD Says:

    anons aka brother mouzone in a joe clair era Says:

    April 3rd, 2009 at 12:00 pm
    images.huffingtonpost.com/gen/72047/original.jpg

    ^^

    obligatory “my president is black” moment of the day

    ^^^^^^

    LMAO

  83. Joe 88 Says:

    how did dudes find out about sleep’s chick?

    ^I found her on Craigslist. Wanted random dick.

    ^Ayo!

  84. *MOOKO* Says:

    *cues up….the dream and jeezy i luv ur girl* and the laughter ensues uncontrollably….LOL

  85. TheCo!!inB Says:

    “a.t.m.”
    ^ ^ ^
    jesus christo!

  86. Ghost Writer Says:

    Micheal Tyson Says:

    April 3rd, 2009 at 12:06 pm
    Joe Budden TV has peak shit is lame now niggas making videos just to make videos

    ^
    I felt that way after 4 videos

  87. Danielson a.k.a. Dat Mixed Race Nigga Says:

    I found her on Craigslist. Wanted random dick. Met her at the telly. She told me she date this dude Sleep who commented on Nah, I was like wow small world…then raped her mouth.

    ^
    LOL

    nah but seriously, anyone got pics or win?

  88. BIG STRONG Says:

    SLEEP!!!! GET YOUR HEAD OUT OF THAT OVEN!!! IT’S ELECTRIC

  89. anons aka brother mouzone in a joe clair era Says:

    then raped her mouth.

    ^^

    good grief (c) eskay

    *locks windows, closes doors*

  90. !Ven-Tech? Says:

    Big Homie Says:

    April 3rd, 2009 at 11:58 am
    Too bad Tahiry is not in this one

    ^^^

    You know what, on some real shit, I don’t even spit at girls who are “Tahiry Thick” no more. I done seen them asses when they aint in jeans and it’s just not the same.

    Yall niggas should start hittin up the gym (none). Fitness girls go way harder than regular thick girls

    They fuck better too

  91. Big_seth aka George Bossington Carver Says:

    anyone wanna see the bunny from the gig.

    I don’t want to be too mean so I cropped the face off though

  92. Big Homie Says:

    No Tahiry in the video, me no care

  93. wavy is a cliche Says:

    yo have any of yall seen that episode of mtv cribs with mini me
    that shit had to be the most awkward shit ive ever seen

  94. !Ven-Tech? Says:

    BIG STRONG Says:

    April 3rd, 2009 at 12:08 pm
    SLEEP!!!! GET YOUR HEAD OUT OF THAT OVEN!!! IT’S ELECTRIC
    ^^^
    (boogie woogie woogie)

  95. BIG STRONG Says:

    *About to say Fuck Obama*
    Still aint get that check he said was on the way a month and ahalf ago

  96. sleep AKA I lOVE MY GIRL Says:

    Aight I’m done with this site. Tell eskay learn how to treat his loyal bloggers. Caught yall in 2 month when I come back from barbados.

  97. icon (trillbert arenas) Says:

    dead @ bidis…word to high school with no dough for a 20 sack

    ***LOL…wasn’t sure if that reference would fly…I thought it mighta been just me and my patnas fucking with bidis (none), back in the day…

  98. Big Homie Says:

    Yall niggas should start hittin up the gym (none). Fitness girls go way harder than regular thick girls

    They fuck better too

    ^ I like em in all shapes and sizes. I dont stick with one or prefer one over the other. I love em all equally. I can go for a tall slim chick..or I can go with a short thick chick. Depending on the girl, I will even go for a fat chick. It dont matter to me. Im a whore

  99. Bananas the Ape Says:

    Micheal Tyson Says:

    April 3rd, 2009 at 12:06 pm
    Joe Budden TV has peak shit is lame now niggas making videos just to make videos
    ___________________________

    He got into an argument with Tahiry, he’s tryna prove her wrong

    JOE BUDDEN: “…Joe Budden TV without you still gets mad views”
    TAHIRY: “Ok nigga prove it wit you and your broke ass group”

  100. anons aka brother mouzone in a joe clair era Says:

    Joe Budden TV has peak shit is lame now niggas making videos just to make videos

    ^
    I felt that way after 4 videos

    ^^

    he fucked up when he trotted out tahiry.

    colored girls with phat asses are an infestation on the net right now. when her 2 minutes is up, niggaz wont want nothing to do with that six packs a day lookn fool

  101. Jersey*made*me Says:

    @Danielson

    I’ll push up on your mom in front of your dad.With a son like you, he GOTS to be a pussy.

  102. !Ven-Tech? Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    April 3rd, 2009 at 12:11 pm
    dead @ bidis…word to high school with no dough for a 20 sack

    ***LOL…wasn’t sure if that reference would fly…I thought it mighta been just me and my patnas fucking with bidis (none), back in the day…

    ^^
    I remember them shits! Too many would cause a headache!

  103. !Ven-Tech? Says:

    Big Homie Says:

    April 3rd, 2009 at 12:11 pm

    I like em in all shapes and sizes. I dont stick with one or prefer one over the other. I love em all equally. I can go for a tall slim chick..or I can go with a short thick chick.

    ^^^
    I agree, I too am of the whorish society and can’t front, I’ve banged out some straight up goblins over the years…then get mad because they won’t stop callin me

    That’s nigga shit.

  104. Babydoll Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    April 3rd, 2009 at 11:56 am
    LF- every time i go by the Xerox room @ work, I wanna bust into (none) that old school Rob Schneider “Steve, Steve-o…Steve-a-matic, Steevareno…making copies” routine from SNL…I just know it would be awkward, and nobody would get the joke, lol..

    ^LMAO…and that would make it even funnier

  105. Micheal Tyson Says:

    LF:who has more pressure this season Cutler with Bears or McDaniels with Denver?

  106. d203hustle Says:

    LOL at the CUZIN TWIZ reference that shit took place in my old hood…

  107. iceberg Says:

    joe budden took a shot at jadakiss

    who is slautherhouse? (remember that interview with jadakiss yesterday) its no coincidence this come outs and hey sayin that was his most inportant line “i just need niggas to know they slautherhouse for a reason”

  108. Grand Noble Says:

    Shout out to Keno eating lol. Homie was working with us, Grand Angel TV, at Paid Dues 09.

    Buddens is a funny dude.

    I’m a little surprised at the track. Couldn’t see an auto tune hook being on Royce album. But it’s cool. Song sounds hot.

Leave a Reply