займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: KiD CuDi on His Relationship w/ Kanye

Cudi speaks on his relationship with Kanye and what it means to his career while backstage at MTV’s Spring Break.


AddThis Social Bookmark Button

13 Responses to “Video: KiD CuDi on His Relationship w/ Kanye”

  1. NotU Says:

    Kanye is a changed man….dude used to be so soulful

  2. Skrong Taper: The Line-Up Prince Says:

    The leaked movie is almost 2 hours long with the opening and closing credits intact, it’s just missing some special effects. For example, there are parts where Hugh Jackman doesn’t have claws, but instead has lines drawn on his knuckles where the claws should go.

  3. Jay Gee Says:

    Kudi n Kanye is a nice little duo. Cudi gonna make that nigga some ends.

    I just want that old Kanye back

    Niggas first too albums were rap classics.

  4. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    *Ol head veteran nah right commenters it up*

    “Oh he gay, relashawnship, dey both gay”

    *Whoo kid gun shots fired*

  5. Temp Agency aka Young Splasy Splash Says:

    Kid Cudi is kanye’s b.o.b. [II]

    POW!

    wtffrrrrrrrrrrrrrruc is goin on out there. im piffed. zooted for you canadians. no nation.

  6. legindary Says:

    eskay,
    how come no april fools day jokes on nahright today? ya’ll could have come up with some foolish shit and a lot of people would have co signed and probably posted. just saying

  7. Jersey*made*me Says:

    Niggas first too albums were rap classics.

    ^

    Too?Really?

    *flavor flav’s it up*

    WOOOOOOOOOOOOOOOOOW

  8. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    Too?Really?

    *flavor flav’s it up*

    WOOOOOOOOOOOOOOOOOW

    –lmao

  9. anons aka brother mouzone in a joe clair era Says:

    Cudi bit Ye’s ego with nothin but one single to back it up

  10. Jersey*made*me Says:

    @ATCQ

    You owe me a fair one for that Amp taking his chick to the supermarket to eat samples etc,etc.I spit out my beer and almost fried my pc.

  11. Mr.Londoner Says:

    “YAY KANYE”

    ha ha..

  12. los Says:

    He said that Kanye is Humble. Riiiiiiiiightttt! I can get with not biting the hand that feeds you though.

  13. CudiFresh Says:

    it’s cool to see it comin alive. keep it up cudder

Leave a Reply