Stoupe ft. Joell Ortiz – That’s Me

Another cut off JMT producer Stoupe’s solo Decalogue, due out next Tuesday on Babygrande.

This is that E.116th and Third Ave. shit right here.

Stoupe ft. Joell Ortiz – That’s Me

Swiped from Robbie

Previously: Stoupe ft. M.O.P. – Transition of Power


AddThis Social Bookmark Button

122 Responses to “Stoupe ft. Joell Ortiz – That’s Me”

  1. Sean Coonery Says:

    fuck

  2. Sean Coonery Says:

    boy

  3. Sean Coonery Says:

    pussy

  4. Sean Coonery Says:

    nigga

  5. Micheal Tyson Says:

    http://www.thesmokinggun.com/archive/years/2009/0327092sham1.html

    LMAO @ Shamwow guy

  6. AmpGeez a.k.a. Mr. Solo Dolo Says:

    Are Jedi Mind Tricks any good?

  7. Danielson a.k.a. King Kojo of Berekum Says:

    Maino CAN talk about Fight Club

  8. Micheal Tyson Says:

    AmpGeez a.k.a. Mr. Solo Dolo Says:

    March 27th, 2009 at 5:58 pm
    Are Jedi Mind Tricks any good?

    ====================
    http://s5.tinypic.com/25tclcx.jpg

    thats a trick question right?

  9. Danielson a.k.a. King Kojo of Berekum Says:

    Are Jedi Mind Tricks any good?

    ^ listen to visions of ghandi, they are very good.

  10. rex hussla Says:

    I know some JMT STANS…they’re usually cats that don’t even fuck with hip-hop like that either

  11. Jersey*made*me Says:

    If it was up to Danielson to do it,Maino could get some head right now.

  12. Danielson a.k.a. King Kojo of Berekum Says:

    Jersey*made*me Says:

    March 27th, 2009 at 6:05 pm
    If it was up to Danielson to do it,Maino could get some head right now.

    ^
    air.

  13. NYHC81 Says:

    JMT “stans”? you mean non-fickel hip hop ADD heads.

  14. rex hussla Says:

    Yeah JMT stans…

  15. rex hussla Says:

    Method Man was too high to pay back taxes

    nydailynews.com/gossip/2009/03/27/2009-03-27_method_man_was_too_high_to_pay_back_taxe.html

    LMAO

  16. Danielson a.k.a. King Kojo of Berekum Says:

    i doubt most rappers we see would struggle to pay £50k off for something, especially from the way they talk reckless about their money

  17. Jersey*made*me Says:

    Danielson a.k.a. King Kojo of Berekum Says:

    March 27th, 2009 at 5:46 pm
    Maino destroyed the periodic table, because he only recognizes the element of surprise.

    Danielson a.k.a. King Kojo of Berekum Says:

    March 27th, 2009 at 5:46 pm
    Maino counted to infinity – twice.
    Danielson a.k.a. King Kojo of Berekum Says:

    March 27th, 2009 at 5:59 pm
    Maino CAN talk about Fight Club

    ^^
    Air? What’s the dickriding limit around here?

  18. Danielson a.k.a. King Kojo of Berekum Says:

    Danielson a.k.a. King Kojo of Berekum Says:

    March 27th, 2009 at 5:46 pm
    Maino destroyed the periodic table, because he only recognizes the element of surprise.

    Danielson a.k.a. King Kojo of Berekum Says:

    March 27th, 2009 at 5:46 pm
    Maino counted to infinity – twice.
    Danielson a.k.a. King Kojo of Berekum Says:

    March 27th, 2009 at 5:59 pm
    Maino CAN talk about Fight Club

    ^^
    Air? What’s the dickriding limit around here?

    ^ everyone knows what you were referencing you fool. its air for your shit ether attempts, because everyone knows they were just jokes, maino sucks, i dont even fuck with his music.

  19. Micheal Tyson Says:

    *Late Pass*

    Damon played that single for me in his new offices, then located in the Wall Street area. Nigga was doing that goofy “Dame dance” with the mock dice roll even then. That record was a monster!!! Inga single handedly, in my opinion, saved Jay-Z’s career. Without her on that record, and Reasonable Doubt being Jay’s last shot, the world at large might have never heard of Shawn Carter.
    ==============================================
    that paragraph has to be the dumbest thing i have EVER read

  20. Danielson a.k.a. King Kojo of Berekum Says:

    i just realised; jersey, you never heard of chuck norris facts have you?

    thats why you dont understand.

    and since your dumbass was so eager to go back through my comments and quote a nigga, check the other niggas who were making the same jokes.

  21. Jersey*made*me Says:

    ^ everyone knows what you were referencing you fool. its air for your shit ether attempts, because everyone knows they were just jokes, maino sucks, i dont even fuck with his music.

    ^^
    Calm down.I ain’t trying to ether you homie.I just wanted you to take some dick out before you fuck your tonsils up or something.

  22. AmpGeez a.k.a. Mr. Solo Dolo Says:

    Damon played that single for me in his new offices, then located in the Wall Street area. Nigga was doing that goofy “Dame dance” with the mock dice roll even then. That record was a monster!!! Inga single handedly, in my opinion, saved Jay-Z’s career. Without her on that record, and Reasonable Doubt being Jay’s last shot, the world at large might have never heard of Shawn Carter.
    ==============================================
    that paragraph has to be the dumbest thing i have evr read.

    ^^^ Then you obviously don’t read the shit you write. Combat Jack was 1005 CORRECT.

  23. AmpGeez a.k.a. Mr. Solo Dolo Says:

    Damon played that single for me in his new offices, then located in the Wall Street area. Nigga was doing that goofy “Dame dance” with the mock dice roll even then. That record was a monster!!! Inga single handedly, in my opinion, saved Jay-Z’s career. Without her on that record, and Reasonable Doubt being Jay’s last shot, the world at large might have never heard of Shawn Carter.
    ==============================================
    that paragraph has to be the dumbest thing i have evr read.

    ^^^ Then you obviously don’t read the shit you write. Combat Jack was 100% correct

  24. barak's ex preacher was right white people Says:

    This album is pretty dope and that new ugk is straight…….track 15, for all you niggas hating on the south, on that ugk is for you

  25. Danielson a.k.a. King Kojo of Berekum Says:

    amp did you dl visions of ghandi? thats probably JMT’s best album

  26. AmpGeez a.k.a. Mr. Solo Dolo Says:

    Danielson a.k.a. King Kojo of Berekum Says:

    March 27th, 2009 at 6:32 pm
    amp did you dl visions of ghandi? thats probably JMT’s best album
    ————————————————————–
    I’m gonna track it down. I see these cats make mad albums but I never checked for em. The Canibus affiliation scared me off lol.

  27. nestle snipes Says:

    myspace.com/henzmuzik

  28. Danielson a.k.a. King Kojo of Berekum Says:

    myspace.com/henzmuzik

    ^ i take it thats you?

  29. nestle snipes Says:

    twitter.com/MarieLuv
    “How Micheal Vick get more time in jail for fucking with them dogs then TI did for felony gun charges??“

  30. Seth Gueko Says:

    yaowa !

  31. Voltron Says:

    MOS DEF ON REAL TIME WITH BILL MAHER TONIGHT.
    OTHER GUEST IS KAFFIR, SALMAN RUSHDIE WHO HAS AN ISLAMIC FATWA ON HIS HEAD DUE TO HIS BOOK ‘the satanic verses’.

    I GOT TEN BUCKS ON DANTE KILLING HIM AND BEING A MATYR IN IRAN.

  32. Danielson a.k.a. King Kojo of Berekum Says:

    the fuck you been voltron?

    first thing i see from you and its about mos def lol.

  33. geico lizard Says:

    AmpGeez a.k.a. Mr. Solo Dolo Says:

    March 27th, 2009 at 6:30 pm
    Damon played that single for me in his new offices, then located in the Wall Street area. Nigga was doing that goofy “Dame dance” with the mock dice roll even then. That record was a monster!!! Inga single handedly, in my opinion, saved Jay-Z’s career. Without her on that record, and Reasonable Doubt being Jay’s last shot, the world at large might have never heard of Shawn Carter.
    ==============================================
    Combat Jack was 100% correct

    ^
    Co-sign.
    Back then Foxy Brown was a bigger star. Jay-z was grinding hard and my first time seeing him perform was at fisk university homecoming. I liked Jay but a rumor was going around nashville that foxy would show up to do her verse and that tiny ass gym was packed waiting on foxy mostly. Lost Boys and heltah Skeltah were supposed to show up but I think they said Mr Cheeks has a sore throat. The girl that did “what up star” suga or suga t did her one song. “The grits” a gospel rap group performed and Akynele did his songs too. I think somebody else performed because most of us were standing for about 2 hours before Jay came on.

    Jay and Bleek killed it. They also threw about 200 ones into the crowd when Jay gets to that ” I like your style heres a thousand” part. It may have been more money but all the college girls went feral for that shit I couldnt see anything chicks diving for loot. When Jay started “aint no nigga” some people were chanting foxy and jay stopped before her part and started smiling. Then he went into another song so I can see what combat jack was saying. That doesnt mean Jay wouldnt be as big as he is now but it may have taken longer.

  34. Voltron Says:

    i’ve been all over the place. doin shows with Lowkey. in the studio with lowkey stylah and peoples army. mastered my album. video shoots, photoshoots and im doin my a levels!

  35. JDS Says:

    MOS DEF ON REAL TIME WITH BILL MAHER TONIGHT.
    OTHER GUEST IS KAFFIR, SALMAN RUSHDIE WHO HAS AN ISLAMIC FATWA ON HIS HEAD DUE TO HIS BOOK ‘the satanic verses’.

    I GOT TEN BUCKS ON DANTE KILLING HIM AND BEING A MATYR IN IRAN.
    ^^^
    oh shit… props for the reminder Vic.

    Real Time>>>

    even though Bill can tend to be an annoyingly smug prick

  36. Voltron Says:

    Bill is one of those super-athiests like George Carlin. That’s when I turn the volume down and say stagfurallah.

  37. Danielson a.k.a. King Kojo of Berekum Says:

    i’ve been all over the place. doin shows with Lowkey. in the studio with lowkey stylah and peoples army. mastered my album. video shoots, photoshoots and im doin my a levels!

    ^lol i wish i knew who they were but you know i aint too interested in the uk scene, but props on the grind.when u releasing the lp, would be funny if it leaked or suttin.

    u going 2 uni then or u staying on the music grind yo

  38. Voltron Says:

    YOU NEED TO GET UP ON THE UK

    U live here for fucks sake!

    Ima do both. But what I mentioned earlier is like a third of what I been doin. If fully exhuasted. Feel like taking this weekend for goin to a cabin in the woods with a laptop, 10 packs of 25p noodles and 4 packs of Marlboro Lights.

  39. Danielson a.k.a. King Kojo of Berekum Says:

    lol i know should, mystarting boy is starting his career up, hes a real hip hop head, and hes got the skills, hes just tryna get studio time, i might tag along with him and see if anything pops off, since i have never in my life attempted to rap.

    heres his vid, let me know what you think;
    youtube.com/watch?v=R9yOc_JrYYg

  40. Voltron Says:

    On the g1. Tweet it 2 me.

    The album is called Black To Front on my label Nile Music and will be on iTunes in May as well as other places.
    Obviously its under Victory not Voltron. Lol

    Off 2 a party shun. One

  41. Danielson a.k.a. King Kojo of Berekum Says:

    yh kl will do, in a bit.

  42. sean coonery Says:

    “By the way Atlanta’s gay community has sky rocketed.. If u’ve ever been to Lennox Queer Mall you’ll know what I’m talkin about! Unbelievable“

    Fabolous on Twitter…
    twitter.com/myfabolouslife

    Is fab coming out the closet…?*waits*

  43. Seth Gueko Says:

    Last week Damon Dash got a picture of his wife tattooed on his arm. He is trying to swagger jack Nas since he already had a picture of his wife Kelis on his arm.

  44. barak's ex preacher was right white people Says:

    fab’s shirt is gay them pink ass louis shirts him and juelz are rockin are sweet as fuck. not that theres anything wrong with that

  45. barak's ex preacher was right white people Says:

    hitman Says:

    March 27th, 2009 at 8:20 pm
    i would personally like to see asher and eminem on a song together that would be awesome. haters are just mad cuz they are white and better at rap

    ^^^^^^^^^^
    wow…..you’re just happy some peckerwoods are making music your ass can relate to

  46. AmpGeez a.k.a. Mr. Solo Dolo Says:

    Hit’s just trying to get a rise outta the room.

    He don’t even believe that shit lol.

  47. barak's ex preacher was right white people Says:

    i know i just couldn’t let that shit ride

  48. D_Block_4_Life Says:

    Finding Forever >

  49. D_Block_4_Life Says:

    FF > The Cool

    Well at least i rather lisetn to FF

  50. AmpGeez a.k.a. Mr. Solo Dolo Says:

    its like when eminem went on jays song renegade and totally out rapped him
    ==========================================
    It was really Em’s song first, let’s be real.

  51. D_Block_4_Life Says:

    zshare.net/audio/5527146255d7de2a/

  52. Micheal Tyson Says:

    AmpGeez a.k.a. Mr. Solo Dolo Says:

    March 27th, 2009 at 8:40 pm
    its like when eminem went on jays song renegade and totally out rapped him
    ==========================================
    It was really Em’s song first, let’s be real.

    ================================================
    yet he got the song with Em’s verses already there..and still got murdered

  53. D. Billz Says:

    Both games on are complete annihilation. 20-point spreads aren’t entertaining.

  54. D. Billz Says:

    # hitman Says:
    March 27th, 2009 at 8:58 pm

    korn and eminem need to do a collaboration and then add lil wayne to it over some heavy guitars that would sound AMAZING

    ^No, that would sound like rock music.

  55. A tribe called quest Says:

    Renegade is proof that Em is an underrated producer too

  56. D_Block_4_Life Says:

    ATCQ, whats good you spic bitch immigrant?

  57. D. Billz Says:

    # D_Block_4_Life Says:
    March 27th, 2009 at 9:06 pm

    ATCQ, whats good you spic bitch immigrant?

    ^ *anticipates spic on spic violence*

  58. A tribe called quest Says:

    My boys are over to watch the syracuse game but its a blowout so its sorta boring, bout to head out. What’s up with you, mexican slut

  59. AmpGeez a.k.a. Mr. Solo Dolo Says:

    Mr. Cee is about to play Drake for the first time on NY radio.

    Bout fucking time.

  60. D_Block_4_Life Says:

    My boys are over to watch the syracuse game but its a blowout so its sorta boring, bout to head out. What’s up with you, mexican slut
    ^^
    LOLOL, shit meng contemplating my choices for tonight….i wanna go out but ehhhh i dunno…

  61. D_Block_4_Life Says:

    Yo Graduation is one helluva album chronies

  62. sean coonery Says:

    Asher Roth and Eminem song is long awaited and anticipated. It would be great. (No YT)

  63. D_Block_4_Life Says:

    Asher Roth and Eminem song is long awaited and anticipated. It would be great. (No YT)
    ^^
    Em wouldn’t do it..

  64. D. Billz Says:

    # hitman Says:
    March 27th, 2009 at 9:09 pm

    whats wrong with rock music my dude?

    ^Nothing, seeming as though that the majority would prefer to hear hiphop. This being a hiphop blog and all. Just sayin’.

  65. D_Block_4_Life Says:

    I’m just thinking how crazy this summer is going to be, like the sluts running the city rampant and ahhh man forget it….

  66. sean coonery Says:

    Talking about Asher Roth…

    They will be playing this song at this party tonight…YAY!

    youtube.com/watch?v=43pkqeamXe8

  67. D_Block_4_Life Says:

    Still roffle @ “Tussle with amazons”…..i use that all the time…

  68. A tribe called quest Says:

    Word dblock, the hoes have been multiplying during this long winter. You can tell that we are in the cusp of an all out slut-out. Can’t wait!

  69. D_Block_4_Life Says:

    Yo yo i’m about to spit a quick 16, listen…

  70. Micheal Tyson Says:

    best Em beats

    1.Lose Yourself
    2.Patiently Waiting [Curtis,Get Rich ]
    3.Cleaning Out My Closet
    4.Renegade
    5.Till I Collapse
    6.Way Iam
    7.Till The End [Banks]
    8.The Cross [Nas,God Son Album]
    9.Dying to Live [Big/Pac]
    10. We Aint [Jayceon first LP]

  71. Danielson a.k.a. King Kojo of Berekum Says:

    youtube.com/watch?v=R9yOc_JrYYg > asher roth

  72. A tribe called quest Says:

    Twitterberry is fucking up, for some reason it lags when I scroll through the tweets. Does anyone know of a better app?

  73. D_Block_4_Life Says:

    You can tell that we are in the cusp of an all out slut-out. Can’t wait!
    ^
    Wotttt, nigga i’m on a mission this spring/summer, straight tackling prospects with no warning…..

  74. D_Block_4_Life Says:

    Tackling them > Kindly approaching them

  75. D_Block_4_Life Says:

    Hostile Gospel >

  76. Danielson a.k.a. King Kojo of Berekum Says:

    Twitterberry is fucking up, for some reason it lags when I scroll through the tweets. Does anyone know of a better app?

    ^
    twitterfon, but thats on the iphone, so i guess u know what u gotta do lol.

  77. D_Block_4_Life Says:

    Hey Joe >

  78. AmpGeez a.k.a. Mr. Solo Dolo Says:

    Nate & Chris Paul are going at it.

  79. D. Billz Says:

    # D_Block_4_Life Says:
    March 27th, 2009 at 9:18 pm

    Still roffle @ “Tussle with amazons”…..i use that all the time…

    ^LOL. You just reminded me that I haven’t actually did that in a while. I need to find me another 5’10, 170 lbs chick.

    Rawr.

  80. Danielson a.k.a. King Kojo of Berekum Says:

    youtube.com/watch?v=R9yOc_JrYYg > asher roth

    ^
    seriously listen to that white boy, he can rap, hes english too.

  81. D. Billz Says:

    hitman Says:
    March 27th, 2009 at 9:24 pm

    i prefer to listen to rap music as well but i like all kinds of music its better to be open minded then closed off to one.

    ^Yeah I feel you, I listen to country music while smashin’ but that’s besides the point. If I wanted to discuss rock I prooooobably wouldn’t be here, knowhatImsayin?

  82. A tribe called quest Says:

    Lmao@posey throwing the bball at the ref. This nigggggggg!!!!

  83. D_Block_4_Life Says:

    Circumstances are like my first fight I lost
    It was swinging, my arms bugging, adrenaline pumping
    Oh shit, this little nigga’s thugging
    I mean, I was thirteen, I was nursing a knot on my face
    But chose another time and a place
    That I would avenge my last fight cuz the same shit
    Ain’t gonna happen that just happened last night
    Knuckle game changed quicker than lightning
    Hit ’em or slice ’em
    Either stick ’em or blast pipes, its the fastlife
    I try to give another nigga advice, shoot dice
    Do plenty of shit cuz this life, how many you get?
    How many niggas do you know get two
    Besides a nigga who snitch to skip a life-bid, be one a’ your crew
    I don’t respect killers, I respect O.G. knowledge
    Codes of the streets got new rules, but no guidance
    Lessons, detrimental to a young disciple
    Focus, take care of your brothers, niggas do as I do
    Keep your enemies close, where they can see you

  84. D_Block_4_Life Says:

    Lmao@posey throwing the bball at the ref. This nigggggggg!!!!
    ^^
    Yeah iight lol

  85. A tribe called quest Says:

    ATCQs to do list:

    1. An asian
    2. An amazon
    3. A roman helmet

  86. AmpGeez a.k.a. Mr. Solo Dolo Says:

    Nas verse from Between Me & U

  87. A tribe called quest Says:

    He got ejected for it! Lol

  88. AmpGeez a.k.a. Mr. Solo Dolo Says:

    Chandler be boofin the rock every chance he gets lol.

  89. D_Block_4_Life Says:

    Mass confusion, in my head
    Killing me, driving me mad
    Got me wondering, can I trust my friends?
    Cuz they stick me in my back every chance they get
    Am I paranoid? and if that’s the case
    Is it curable? Can you help me find my place?
    I can’t handle this, I’m losing it
    With a loose grip I’m hanging on to emptiness
    Help your brother, save him from the
    Evil demons, in between us, came between us

  90. D_Block_4_Life Says:

    Just how i’m feelings….

  91. D_Block_4_Life Says:

    feeling*

  92. D_Block_4_Life Says:

    Nas verse from Between Me & U
    ^
    Classic song

  93. D_Block_4_Life Says:

    The Fix >>>>>>>>>

  94. AmpGeez a.k.a. Mr. Solo Dolo Says:

    D_Block_4_Life Says:

    March 27th, 2009 at 9:43 pm
    The Fix >>>>>>>>>
    ===================
    Extreme co-sign….

    Someday & Heaven >>>>

  95. D_Block_4_Life Says:

    Extreme co-sign….

    Someday & Heaven >>>>
    ^^
    I’m bangin’ that shit right now, i’m talking with an accent and everything..

  96. Danielson a.k.a. King Kojo of Berekum Says:

    im attacking you niggas like the white dude at waco,
    this is the Takeo- wait this aint Jay Hov,
    I got a mean flow nigga this aint play role,
    im coming for your cars, money, hos and pay-role,
    im slapping all your kids call me tony yayo,
    ‘member All Girls Cheat ask ‘fest and mario,
    the rhymes are too heavy call em B.I.G.,
    or MVP to ever rock the M.I.C.,
    I’m rapping hard nigga damn, cos i need the attention,
    to get my mum rich so she dont need that pension,
    a lotta you niggas hear and wanna relate,
    I’m serving up these MCs on buffet plates,
    and I’m hungry niggas, so im clearing out for you,
    to come through, and help hip-hop shine through,

  97. Danielson a.k.a. King Kojo of Berekum Says:

    meh, im bored.

  98. D_Block_4_Life Says:

    Now listening to the Eminem Show….

    Sing For the Moment >>>

  99. D_Block_4_Life Says:

    Now Padded Room, good fucking christ @ “Pray For Me”….

  100. ithreesixty.com Says:

    Joell never ceases to amaze me with the lyrics, he is always on point! I gotta put this track on my i360 before I catch this plane ride..

  101. D_Block_4_Life Says:

    Look I’m far from a christian Not big on religion
    But aint done too much wrong my entire time living
    Never killed never tried too tho I been lied to
    Was once suicidal never read the bible
    I always been a care taker tried to nurse people
    At times it back fired hurt people hurt people
    Plus I never use your name in vain
    But you should know everything I’m being asked to explain

  102. D_Block_4_Life Says:

    ::I know you stole from your mothers purse::

  103. D_Block_4_Life Says:

    You can’t count that, that was way back when!

  104. D_Block_4_Life Says:

    ::Its still a sin::

  105. D_Block_4_Life Says:

    But I was ten!

  106. D_Block_4_Life Says:

    ::You robbed people, stole::

  107. D_Block_4_Life Says:

    Yeah and YOU made me see jail!

  108. D_Block_4_Life Says:

    ::but I also seen you lay your hands on a female
    sold drugs to parents none of that was needed
    abandenned your child, on every girl you cheated
    Done wrong to people that only want the best for you
    Any time you thought you were alone I was next to you::

  109. D_Block_4_Life Says:

    When it came to baby moms GOD you gave me the worse one!

  110. D_Block_4_Life Says:

    ::but that was your second child Joe you shouldn’t killed the first one::

  111. D_Block_4_Life Says:

    I aint have a job aint have a pot to piss in

  112. D_Block_4_Life Says:

    ::Look I gave you a gift and you made the wrong decision
    Held onto resentments even in doing business
    I lead by example, I teach forgiveness your entry can not be Gur-an-teed
    not when you live with anger, envy, greed
    pride, sloth, lust even gluttony
    everything you shouldn’t if you woulda joined my company::

  113. D_Block_4_Life Says:

    etc!

  114. D_Block_4_Life Says:

    I’m out 1 faggots and sluts

  115. snort_snortcrazy88since88 Says:

    Damn, Mos (def) on Bill Maher…

  116. Micheal Tyson Says:

    how does Eve get on red carpets when she hasnt had a album in 7 years nor a movie/tv role in 5 years?….smfh she aint KK eye candy nor any A-List movie star wifey

  117. BASHWON Says:

    FF > The Cool

    thats a close one to call. i’d say Lupe by a slim margin, though

  118. Co!!inB: Magic City's Towel Boy Says:

    dailymathematics.blogspot.com/2009/02/realest-shit-i-ever-wrote.html
    ^^^
    combat jack is in the process of going in [ll]

  119. G7 Says:

    lol @ Dblock listening to eight albums in one hour

  120. PHENOMENON Says:

    FF > The Cool

    ^ ^
    FF = _______?

    [Finding Forever??]

  121. ant Says:

    valley of death>>>

  122. Micheal Tyson Says:

    Spring Training Baseball >>>> NCAA tournament

Leave a Reply