Videos: Deeper Than Rap Listening Session (Footage from Cyrus Langhorne + Dallas Penn)

dallas-penn-tweet

Def Jam artist Rick Ross hosts a listening session for his new album. The features on the album were excellent. KanYe West delivers knockout verses. Rick Ross third album may be his best one yet. The previous albums had popular singles but this album sounds listenable and very likable from beginning to end.
Dallas Penn

After the jump, 8 more video clips (showing the movies played on the big-screen at the session such as The Godfather, New Jack City, Scarface, Carlito’s Way, Blow, Belly, etc.). Major props to SOHH’s Cyrus Langhorne

Also after the jump is Dallas Penn’s vid loitering outside & inside.

Deeper Than Rap in stores April 21st.

Dallas Penn Loitering Outside & Inside The Listening Session

Maybach Music 2 (Soulful Outro) / All I Really Want ft. The-Dream

Usual Suspects ft. Nas

Gunplay

Cigar Music

Top Of The World ft. Avery Storm

Mafia Music

Rick Ross Speaks Before Playing Album / Cold Blooded

Magnificent / Rick Ross Speaks – Final Words


AddThis Social Bookmark Button

162 Responses to “Videos: Deeper Than Rap Listening Session (Footage from Cyrus Langhorne + Dallas Penn)”

  1. D_Block_4_Life Says:

    Bawse! I already know….

  2. D_Block_4_Life Says:

    I need to hear this ASAP…

  3. Big Homie Says:

    I hear the beats are crazy..all of Ross’ beats are dope tho. I give him that

  4. b-ease Says:

    Gunplay >>>>

    *daps d-block*

  5. Jersey*made*me Says:

    After the jump, 8 more video clips (showing the movies played on the big-screen at the session such as Life,Copland,Shawshank Redemption,The Green Mile etc.).

    *fixed*

  6. D_Block_4_Life Says:

    Daps Ease

    Gunplay sounds dope? I can’t see vid’s, you already know….

    But i do know Deeper Then Rap >

  7. !Ven-Tech? Says:

    *yawns*

    *turns up new DOOM tracks*

    *nods*

  8. Big Homie Says:

    More like Cops, America’s Most Wanted, Miami Vice, Kindergarden Cop, Training Day, Bad Boys, and Busted

  9. b-ease Says:

    *turns up new DOOM tracks*

    ^^
    Word? What are they called?

  10. D_Block_4_Life Says:

    Maybach 2 sounds official and i couldn’t make much out of the Nas song…

  11. D_Block_4_Life Says:

    Word? What are they called?
    ^^
    Off the new LP…

  12. D_Block_4_Life Says:

    gangstarap.blogspot has the new Doom LP

  13. b-ease Says:

    gangstarap.blogspot has the new Doom LP

    ^^
    Good looks…

  14. Jammy Jones Says:

    The production sounds crazy…looks like we got another hit wit dis!

    WICKY WAWSY BAWSY BAWS BAWS YEAAAAA MI-YAYO 305 TUBBY AND SHIRTLESS FTW!

  15. b-ease Says:

    *punches D-Block in the face*

  16. sleep Says:

    you es good looking on that fab mixtape cant wait to blast that in the whip i mean my ipod on the 4 train.

  17. D_Block_4_Life Says:

    *punches D-Block in the face*
    ^^^
    *gets up*

    *is still disorientated*

    *collapses*

  18. !Ven-Tech? Says:

    And I’m STILL coppin in outta the store on March 24…just to have the book for my cd case…ALL HAIL THE VILLAIN

    *runs around office with MF DOOM war banner*

  19. D_Block_4_Life Says:

    I can’t front with the newly revised Kiss track list and the Ross album dropping, i’m kind of hyped.

  20. Big Homie Says:

    *karate kicks both D_block & b-ease while eating a bowl of rice*

  21. D_Block_4_Life Says:

    *karate kicks both D_block & b-ease while eating a bowl of rice*
    ^^
    *trembles on the floor rampantly*

    (no)

  22. !Ven-Tech? Says:

    Jammy Jones Says:

    March 18th, 2009 at 9:17 am
    The production sounds crazy…looks like we got another hit wit dis!

    WICKY WAWSY BAWSY BAWS BAWS YEAAAAA MI-YAYO 305 TUBBY AND SHIRTLESS FTW!

    ^^^

    *doesn’t comprehend Bammaspeak*

  23. Mr. Papagiorgio Says:

    can’t front, i’m looking forward to this jawn. . . . but it won’t get my $10.

    it’ll get my 700MB/second.

    *waits for rapidshare link*

  24. Mr. Papagiorgio Says:

    After the jump, 8 more video clips (showing the movies played on the big-screen at the session such as Life,Copland,Shawshank Redemption,The Green Mile etc.).

    *fixed*

    ^^

    LMAO!!!

  25. D_Block_4_Life Says:

    it’ll get my 700MB/second.

    *waits for rapidshare link*
    ^
    This.

    Daps Pap & BH

  26. D_Block_4_Life Says:

    Daps Ven

  27. sleep Says:

    Good morning nah its ur favourite commentor

  28. !Ven-Tech? Says:

    *D_Block_4_Life Says:

    March 18th, 2009 at 9:26 am
    Daps Ven

    ^^^
    *daps Block, Homie, Pap, Sleep*

  29. Mr. Papagiorgio Says:

    what up ven, BH, d block, the rest . . .

    on some serious shit, how do you justify a bonus of over a millie for a fuckin company that got bailout dough???

    *emails resume to AIG*

  30. cOLD Says:

    Good morning nah its ur favourite commentor

    ^sleep, which part you from, only British spell favourite like that.

  31. b-ease Says:

    how do you justify a bonus of over a millie for a fuckin company that got bailout dough???

    ^^
    “It was in the contract.” Fucked up, but hey…

  32. b-ease Says:

    What up cold?

  33. Furiou$tylez Presents: Ethermatic Immunity Says:

    Gucci Mane & Cam’ron shooting video in ATL tomorrow for ‘Make the Trap Say Aye’ Remix

    ^
    i cant wait (c) sleepy brown

  34. The Shooter Says:

    Tell me Ricky won’t sell more than Curtis now

  35. cOLD Says:

    on some serious shit, how do you justify a bonus of over a millie for a fuckin company that got bailout dough???

    ^better question, what is Obama gone do about it.

  36. cOLD Says:

    *daps ease, and the rest*

  37. Mr. Papagiorgio Says:

    how do you justify a bonus of over a millie for a fuckin company that got bailout dough???

    ^^
    “It was in the contract.” Fucked up, but hey…

    ^^

    i know, right? but damn, somebody got a $6.4 million bonus???? you know how many homes you can save from foreclosure with that money!?

  38. Furiou$tylez Presents: Ethermatic Immunity Says:

    Lil Wayne Leaves 50 Cent Hanging

    ^
    ayo!

  39. cOLD Says:

    know, right? but damn, somebody got a $6.4 million bonus???? you know how many homes you can save from foreclosure with that money!?

    ^seriously. What was the reason why they couldnt allow AIG to collapse again?

  40. Furiou$tylez Presents: Ethermatic Immunity Says:

    # Mr. Papagiorgio Says:
    March 18th, 2009 at 9:38 am

    how do you justify a bonus of over a millie for a fuckin company that got bailout dough???

    ^^
    “It was in the contract.” Fucked up, but hey…

    ^^

    i know, right? but damn, somebody got a $6.4 million bonus???? you know how many homes you can save from foreclosure with that money!?

    ^
    if you worked for AIG, im sure u could justify it real well…

    this is the shit theyve always been doin…

    now that the country is in a recession they want to bitch about it…

    but the fact of the matter is, thats the way they run their businesses…

  41. b-ease Says:

    Wale and Currency “Wordplay” is dope. Honestly the first time I can say I’ve enjoyed a Currency verse.

  42. cOLD Says:

    but the fact of the matter is, thats the way they run their businesses…

    ^but werent there stipulations in the package that put a pause on all bonuses?

  43. cOLD Says:

    or limiting them to 250 thou?

  44. Mr. Papagiorgio Says:

    ^seriously. What was the reason why they couldnt allow AIG to collapse again?

    ^^

    CNN had a segment about that, but i couldn’t pay attention to it. . . . $160 billie seems like a lot for an insurance company. . . but i don’t really know the particulars, so i can’t comment.

  45. b-ease Says:

    What was the reason why they couldnt allow AIG to collapse again?

    ^^
    Good question.

    For whatever reason, this reminded me that I still have to peep that Obama docu Beezy linked to a couple days ago.

  46. cOLD Says:

    Wale and Currency “Wordplay” is dope. Honestly the first time I can say I’ve enjoyed a Currency verse.

    ^*listens on the strength*

  47. b-ease Says:

    ^*listens on the strength*

    ^^
    I’m interested to hear your opinion on it.

  48. Mr. Papagiorgio Says:

    For whatever reason, this reminded me that I still have to peep that Obama docu Beezy linked to a couple days ago.

    ^^

    ah, thanks for reminding me.

  49. Jersey*made*me Says:

    ^seriously. What was the reason why they couldnt allow AIG to collapse again?

    ^^
    AIG insures 74 million customers from life,home,and auto to airlines and corporations worldwide.Shits too major to fail.That shit would cripple the market for years.

  50. cOLD Says:

    peep that Obama docu

    ^peeped it, raises some good questions. But I wasnt on the Obama wagon to begin with. I hope he does the right thing although unlikely.

  51. !Ven-Tech? Says:

    I hop Ross DOES outsell Curtis…actually I hope he sells over a million records. This will mean rap is REALLY a fraud and all the tough guy drug dealer talk doesn’t even matter

    …because if a fraud can sell a million records, we can get back to the music and away from the lifestyle

  52. sleep Says:

    My blackberry correct favorite with u that shit had my second guessing myself. I was like wtf I’ve been spelling favorite wrong my whole life.

  53. cOLD Says:

    I’m interested to hear your opinion on it.

    its ok, not my kinda thing though

    I need that type shit that forces me to shake my head on some “my god” type ish, alls while making that I smell something nasty face.

  54. b-ease Says:

    I need that type shit that forces me to shake my head on some “my god” type ish, alls while making that I smell something nasty face.

    ^^
    lol, word, I can’t be mad at that at all.

  55. cOLD Says:

    sleep you ashamed of your heritage (favorite,favourite) make up your mind player.

  56. Furiou$tylez Presents: Ethermatic Immunity Says:

    # cOLD Says:
    March 18th, 2009 at 9:41 am

    but the fact of the matter is, thats the way they run their businesses…

    ^but werent there stipulations in the package that put a pause on all bonuses?

    ^
    what AIG is saying is that the contract was signed before the bailout so therefore renigging on the bonuses wouldve been a contract violation…

    see the bottom line is, most or all of this shit was done before obama became president, while bush was in office and nobody was watching the shit…

    now they want to throw everything in obamas lap like all of this shit happened in the month and a half hes been president…fuck outta here…

    thats like you taking over a business and everybody is blaming you for the previous bosses fuck ups.

  57. A tribe called quest Says:

    Those bonuses were given out to those executives because AIGs stock is up because of the bail out. Stock holders were happy so money was shelled out.

  58. sleep Says:

    Thst soulja boy “turn my swag on” is stuck in my head and I had that’s. I feel like I’m being punished.

  59. b-ease Says:

    I need that type shit that forces me to shake my head on some “my god” type ish, alls while making that I smell something nasty face.

    ^^
    I think “Dream Shatterer” is top 5 “forces me to shake my head (ll) on some my god type ish, all while making that I smell something nasty face” songs ever.

  60. cOLD Says:

    what AIG is saying is that the contract was signed before the bailout so therefore renigging on the bonuses wouldve been a contract violation…

    ^ Yea I understand that, but as a condition of accepting the stimulus, it was understood that, that money wasnt to be used for bonuses, thus making that arguement obsolete.

  61. cOLD Says:

    think “Dream Shatterer” is top 5 “forces me to shake my head (ll) on some my god type ish, all while making that I smell something nasty face” songs ever.

    ^yea thats up there. Pun twisted those word masterfully combined with that sinister beat.

    *listens*

    that last joint that had that effect was that Beans freestyle previously.

  62. Jersey*made*me Says:

    A tribe called quest Says:

    March 18th, 2009 at 9:51 am
    Those bonuses were given out to those executives because AIGs stock is up because of the bail out. Stock holders were happy so money was shelled out.

    ^^
    But it’s a performance bonus and pre bail out the performance was shit and that’s what the bonuses should reflect.They’ve found a way to tax those execs in a manner that they will basically have to pay it all back anyway.

  63. cOLD Says:

    Those bonuses were given out to those executives because AIGs stock is up because of the bail out. Stock holders were happy so money was shelled out

    ^that kinda makes sense in some way.

  64. b-ease Says:

    combined with that sinister beat.

    ^^
    Not sure if you knew, but the original was over the same sample as Black Rob’s “I Dare You” (flipped pretty much the exact same way) but they couldnt clear it. Best thing that couldve happened.

  65. kevfresco Says:

    peace nahkis.

    the fresh has returned. i.e. me.

  66. Jersey*made*me Says:

    @cOLD

    What’s good in the 973?

  67. Co!!inb: Magic City's Towel Boy Says:

    Oblicka is my president but if you think of all the money he raised and thought this bailout wasn’t preconceived prior to the election you’re playing yourself. Bailout dollars for a lot of these companies are just favors in return which is why “some” still got astronomical bonus checks while other C.E.O.’s and C.O.O.’s were asked as part of company bailout’s to step down.
    Obama, for the most, is doing right by the people.

  68. cOLD Says:

    But it’s a performance bonus and pre bail out the performance was shit and that’s what the bonuses should reflect.They’ve found a way to tax those execs in a manner that they will basically have to pay it all back anyway.

    ^found or working on it? cause you know those financiers are serious with the numbers game.

  69. Furiou$tylez Presents: Ethermatic Immunity Says:

    # cOLD Says:
    March 18th, 2009 at 9:55 am

    what AIG is saying is that the contract was signed before the bailout so therefore renigging on the bonuses wouldve been a contract violation…

    ^ Yea I understand that, but as a condition of accepting the stimulus, it was understood that, that money wasnt to be used for bonuses, thus making that arguement obsolete.

    ^
    well thats the counter argument…

    but the initial argument still exists from AIG…

    and thats their justification…

  70. cOLD Says:

    Jersey*made*me Says:

    March 18th, 2009 at 9:59 am
    @cOLD

    What’s good in the 973?

    ^the weather kinda broke yesterday, I arrived home to see a flock of niggas hanging out on my block. I wasnt too pleased to say the least… and predicted a scenario where I might have to bring out the banger.

    you in Philly?

  71. Mr. Papagiorgio Says:

    Oblicka is my president but if you think of all the money he raised and thought this bailout wasn’t preconceived prior to the election you’re playing yourself. Bailout dollars for a lot of these companies are just favors in return which is why “some” still got astronomical bonus checks while other C.E.O.’s and C.O.O.’s were asked as part of company bailout’s to step down.
    Obama, for the most, is doing right by the people.

    ^^

    makes sense.

    the real fuckin issue is these stingy ass banks that got bailout dough, but still got a stranglehold on lending!

    ya cheap bastards!

  72. Furiou$tylez Presents: Ethermatic Immunity Says:

    # cOLD Says:
    March 18th, 2009 at 10:00 am

    But it’s a performance bonus and pre bail out the performance was shit and that’s what the bonuses should reflect.They’ve found a way to tax those execs in a manner that they will basically have to pay it all back anyway.

    ^found or working on it? cause you know those financiers are serious with the numbers game.

    ^
    they found a way. the threat as already been put out there. it just hasnt been put into effect yet…

  73. A tribe called quest Says:

    Congress is proposing to tax them for all the bonuses. The funny part is, this company isnt the first time they got funny with bail out money, remember when they took all of their execs on vaca to mexico or something. Shit even Merrill Lynch was shopping for G4s trying to get their diddy on.

  74. Jersey*made*me Says:

    you in Philly?

    ^^
    Nah,Wyoming my dude.And when I tell you it ain’t shit in Wyoming that’s an understatement.I’m rocking with this telecom company that have a nigga in some of the damnest places but it’s a check every week.I ain’t complaining.

  75. cOLD Says:

    the real fuckin issue is these stingy ass banks that got bailout dough, but still got a stranglehold on lending!

    ^word.

  76. Furiou$tylez Presents: Ethermatic Immunity Says:

    makes sense.

    the real fuckin issue is these stingy ass banks that got bailout dough, but still got a stranglehold on lending!

    ya cheap bastards!

    ^
    thats the other point…

    obama is doin what he sees is right, and it is essentially.

    its the other side thats not holding up their end of the bargin…

    and again, instead of the bitch ass republicans goin at the banks necks, they turn it all around on obama on some political, one ups man, type shit…

    thats why this system doesnt work and will continue not to work.

  77. !Ven-Tech? Says:

    cOLD Says:

    March 18th, 2009 at 9:51 am
    sleep you ashamed of your heritage (favorite,favourite) make up your mind player.
    ^^^

    C’mon, now yall that nigga Sleep can’t spell
    That was totally by accident.

  78. cOLD Says:

    Nah,Wyoming my dude.And when I tell you it ain’t shit in Wyoming that’s an understatement.I’m rocking with this telecom company that have a nigga in some of the damnest places but it’s a check every week.I ain’t complaining.

    ^no doubt, I get it in with telecom too. I could crash this sight if I wanted to real talk.

  79. Mr. Papagiorgio Says:

    Nah,Wyoming my dude.And when I tell you it ain’t shit in Wyoming that’s an understatement.I’m rocking with this telecom company that have a nigga in some of the damnest places but it’s a check every week.I ain’t complaining.

    ^^

    damn, they shipped you out to wyoming?

    wel fuck, i know the cost of living gotta be rock bottom out there . . . . a nigga vcould probably live like a king on $30K!!

    the real question is. . . . how are the jawns?

  80. Furiou$tylez Presents: Ethermatic Immunity Says:

    i meant to say one ups manship type shit…

    type fail.

  81. cOLD Says:

    how the fuck a brick city boy end up in Wyoming? How them chicks out there, farm fed breezies?

  82. Co!!inb: Magic City's Towel Boy Says:

    @ Pap
    Congress is working on legislation that says if you have a credit score of at least 620 and work history you can be approved for a home loan with a fixed rate….didnt say if it was a favorable (sp) rate but still. I heard about it when getting my taxes done. Banks are going to have to start loaning again. Most of their income is made off fees and interest.

  83. cOLD Says:

    how are the jawns?

    How them chicks out there, farm fed breezies?

    lol *daps pap*

  84. Jersey*made*me Says:

    the real question is. . . . how are the jawns?

    ^^
    I got wifey with me,she don’t play that shit.All the sisters out here came out here with they dudes to play for the university.The snowflakes are corn fed though.

  85. Mr. Papagiorgio Says:

    how are the jawns?

    How them chicks out there, farm fed breezies?

    lol *daps pap*

    ^^

    lol, u know that’s the first thing on everybody’s mind when he typed that!

    he might be the first nigga to ever say “yo, i got a mean team out in Wyoming!”

  86. cOLD Says:

    GATTT!!! at Big Puns Dream shatterer

  87. sleep Says:

    I sign to nahright turn my swag on turn the zoom on monitor high yyyyeeeeeaaaahhhh I’m blogging

  88. Co!!inb: Magic City's Towel Boy Says:

    White women >

  89. kevfresco Says:

    not bad officer ricky, not bad.

  90. cOLD Says:

    White women >

    ^women >

    ^fixed

  91. Geronimo P aka Chase Says:

    *Daps to the Crew*

    Rick Ross may have a certified banger on his hands

  92. Co!!inb: Magic City's Towel Boy Says:

    Hoes love me like Ugg boots and MAC gloss

  93. Mr. Papagiorgio Says:

    White women >

    ^^

    white women w/ fat asses>>>

  94. Prince Says:

    Geronimo P aka Chase Says:

    March 18th, 2009 at 10:16 am
    *Daps to the Crew*

    Rick Ross may have a certified banger on his hands

    ^ fuck rick ross and fuck u LOL nah wats poppin son son

  95. Co!!inb: Magic City's Towel Boy Says:

    White women >
    ^women >
    ^fixed
    ^ ^ ^
    good point

  96. Jersey*made*me Says:

    he might be the first nigga to ever say “yo, i got a mean team out in Wyoming!”

    ^^
    LMAO.On some real shit,these white chicks look so interested in a nigga.The subliminals in the eye contact is crazy.I’m getting weak.

  97. Geronimo P aka Chase Says:

    fuck rick ross and fuck u LOL nah wats poppin son son

    ^Aint shit. You broke out early this morning. By the time I got to the crib you were ghost. Whats good

  98. Prince Says:

    Geronimo P aka Chase Says:

    March 18th, 2009 at 10:19 am
    fuck rick ross and fuck u LOL nah wats poppin son son

    ^Aint shit. You broke out early this morning. By the time I got to the crib you were ghost. Whats good

    ^ nottin man im at the plantation now… feeling like nas’s intro to it was written, did u get the email i sent u?

  99. Da PartyStarter Says:

    Wassup Nah?
    Yo, I got a bet. What was the sample that Black Moon used, the horn break, on “I Gotcha Open”? I found an incomplete sample list but I’m betting that it’s a Barry Whiter song. Anyone know?

    Shout out to Jersey Made…..( ‘Cause I don’t’ want no problems, LOL)

  100. Mr. Papagiorgio Says:

    This is how rawse should market the album:

    “If you don’t cop, i’m puttin cases on all you muthafuckas! You motherfuckers will be playing basketball in Pelican Bay when I get finished with you! SHU program, nigga. 23 hour lockdown!”

  101. Titanic Iceberg aka WOLF BLITZER Says:

    Lets be honest, this ross album is going to be another bangin album and half u lames are goin to jam it non stop

  102. Geronimo P aka Chase Says:

    nottin man im at the plantation now… feeling like nas’s intro to it was written, did u get the email i sent u?

    ^Nah. Resend it to my gmail.com

  103. cOLD Says:

    LMAO.On some real shit,these white chicks look so interested in a nigga.The subliminals in the eye contact is crazy.I’m getting weak.

    ^ stay strong my nigga, not just talking about white chicks, but women in general. That poon is a motherfucker.

  104. sleep Says:

    When u thought uggs couldn’t get uglier they start making shinny gold ones.

  105. Mr. Papagiorgio Says:

    LMAO.On some real shit,these white chicks look so interested in a nigga.The subliminals in the eye contact is crazy.I’m getting weak.

    ^^

    the bunnies in that region (wyoming, the dakotas, etc, etc) probably have never seen a nigga without some sort of sports jersey on. . . . but they’ve heard all the mandingo rumors, so they hella curious. . . .

  106. Co!!inb: Magic City's Towel Boy Says:

    Jersey don’t let wifey catch you runnin with the ham wallet boy.

  107. Geronimo P aka Chase Says:

    Da PartyStarter Says:

    March 18th, 2009 at 10:22 am
    Wassup Nah?
    Yo, I got a bet. What was the sample that Black Moon used, the horn break, on “I Gotcha Open”? I found an incomplete sample list but I’m betting that it’s a Barry Whiter song. Anyone know?

    ^Yeah, thats an old Varry White song, Playing Your Games

  108. Geronimo P aka Chase Says:

    *Barry > Varry

  109. Smear Says:

    shame its ross rappin over them beats. He sounds like he’s auditioning for a B-movie role as the obese black Don Corleone…. or maybe that’s what he’s goin for. Dude’s a walkin cliche. Loso or VA’s finest over that shit would be nice….even old fifty.

    *continues waitin for that Clipse*

    *hopes the beats are hard*

    *hopes 50 takes note of good beat selection and makes an effort to write some rhymes this time round…fuck a ‘club banger’ “

  110. sleep Says:

    Soulja boy is the hottest song of the year. You niggas hatting. I think that dude suck but every body makes atleast one hot song.

  111. Prince Says:

    LMAO.On some real shit,these white chicks look so interested in a nigga.The subliminals in the eye contact is crazy.I’m getting weak.

    ^ man if u get a chance to be free from wifey u betta run up in 1 of them white women

  112. Da PartyStarter Says:

    Thanks, GP…

    *Wins bet and makes a ginormous lunch order including skrimp scampi, scongilies and a bunch of other shit I can’t pronounce…*

  113. Jersey*made*me Says:

    Jersey don’t let wifey catch you runnin with the ham wallet boy.

    ^^
    LMFAO,I damn near fell out this chair@ham wallet! Elaborate.

  114. Furiou$tylez Presents: Ethermatic Immunity Says:

    # sleep Says:
    March 18th, 2009 at 10:23 am

    When u thought uggs couldn’t get uglier they start making shinny gold ones.

    ^
    the funniest shit was the family guy “family gay” episode when peter turned into a gay dude was was rockin uggs…

    i hit the floor…

  115. Smear Says:

    Dallas stay winning.

  116. Mr. Papagiorgio Says:

    stephanie mills’ “home” >>> kanye west’s “home”

  117. kintell Says:

    whoever still bumps officer ross in their whip will get laughed at…..especially by the bitches in tight skirts “look at this chump bobbing his head to some cop music.fuck this shit and lets go find some gangstas”

  118. Titanic Iceberg aka WOLF BLITZER Says:

    cOLD Says:

    March 18th, 2009 at 10:22 am
    LMAO.On some real shit,these white chicks look so interested in a nigga.The subliminals in the eye contact is crazy.I’m getting weak.

    ^ stay strong my nigga, not just talking about white chicks, but women in general. That poon is a motherfucker.
    ^^^^^^

    This place is fcked, all type of AIDS and such
    How they make it where you afraid to fck

  119. diGITAL SCALES Says:

    passed up on this

  120. Titanic Iceberg aka WOLF BLITZER Says:

    kintell Says:

    March 18th, 2009 at 10:28 am
    whoever still bumps officer ross in their whip will get laughed at…..especially by the bitches in tight skirts “look at this chump bobbing his head to some cop music.fuck this shit and lets go find some gangstas”
    ^^^

    You must be under 23

  121. Mr. Papagiorgio Says:

    yo, i had my first quizno’s sub yesterday. .. . . oh my jesus that shit was delicious!!

  122. Smear Says:

    whoever still bumps officer ross …………
    ^^^^
    go fill in the blank. they lost anyways.

  123. diGITAL SCALES Says:

    yo dp is the funniest blogger bloggin

  124. Mr. Papagiorgio Says:

    whoever still bumps officer ross in their whip will get laughed at…..especially by the bitches in tight skirts “look at this chump bobbing his head to some cop music.fuck this shit and lets go find some gangstas”

    ^^
    *cam face*

  125. Big Homie Says:

    yo, i had my first quizno’s sub yesterday. .. . . oh my jesus that shit was delicious!!

    ^ Quiznos > Subway

    took me awhile to come to that conclusion

  126. Mr. Papagiorgio Says:

    ^ Quiznos > Subway

    took me awhile to come to that conclusion

    ^^

    yo, it’s not even close.

  127. Jersey*made*me Says:

    Stephon Curry’s mom>>>>>>>

  128. Mr. Papagiorgio Says:

    Stephon Curry’s mom>>>>>>>

    ^^

    you don’t have enough “>”. . . . . she is the GOAT milf.

  129. diGITAL SCALES Says:

    subways is ass

    bodega > quizno > 7 train > subways

  130. Furiou$tylez Presents: Ethermatic Immunity Says:

    everything>subway

    i dont know how far their chain spreads or the locations but…

    Potbelly’s>>>any other sub shop

  131. diGITAL SCALES Says:

    dickhead waited for applause lol

    introduction FAIL

  132. Big Homie Says:

    tinyurl.com/dlaaos

    LOL

  133. da nigga clemons Says:

    damn officer ross does has a banger, i guess i can afford to shell out $10 dollors in donut money for the bawses cd. this definitely is s550 muzik.

    *wishes he could afford a maybach*
    *says fuck it and gets his coporate thug on*

  134. Smear Says:

    yo dp is the funniest blogger bloggin
    ^^
    no doubt

  135. diGITAL SCALES Says:

    those 11 videos got this shit loading slow

    im out

    dre is html crazy!

  136. Mr. Papagiorgio Says:

    Potbelly’s>>>any other sub shop

    ^^

    they heavy down here in dc.

    but quizno’s was just something else, boy. . . . i love potbelly’s, but quizno’s is a sammich after my heart!

  137. Co!!inb: Magic City's Towel Boy Says:

    @ Jersey
    I just meant don’t let the wifey catch you slippin with the snow bunnies.

  138. A tribe called quest Says:

    Subway in NY >

    The quiznos and blimpies out here are run by habibs and they always have the worst health code. Word to me getting food poisoning from a blimpies once.

  139. Mr. Papagiorgio Says:

    yo dp is the funniest blogger bloggin
    ^^
    no doubt

    ^
    lol, when i read “no doubt”, i immediately thought of big’s story in “story to tell” . . .

    “i used to fuck wit her cousin, but you ain’t know that!”

  140. Big_seth Says:

    I hate quizno’s, but I sure did go get a free sub when they had that deal goin on.

  141. Big_seth Says:

    Which wich > Quizno’s. They got some mean sandwiches.

  142. Mr. Papagiorgio Says:

    Which wich > Quizno’s. They got some mean sandwiches.

    ^^

    never heard of it, but that is a clever fuckin name!

  143. Jersey*made*me Says:

    @ Jersey
    I just meant don’t let the wifey catch you slippin with the snow bunnies.

    ^^
    True story.I’m sitting in the hotel bar with some UW dudes talking about the NCAA and this one chick just keep prancing across back and forth like she wanna be seen.I didn’t really read into it at that point. I get up to go piss out one of them fucking pitchers of brew i was drinking,who the fuck is right behind me?Snowflake.I knew what it was but all I could think about was Kobe in Denver,I smiled back and kept it moving.That was the best alcohol impaired judgement in my life.

  144. sleep Says:

    Is blimpies still is biz I thought subways open up next to each one putting then out of biz

  145. Mr. Papagiorgio Says:

    I knew what it was but all I could think about was Kobe in Denver

    ^^

    LMAO!!

    that shit has fucked up negro/snowflake relations for a looooooong time. . . .

    yo, i need nah advice.

    should i pursue this unpaid white house internship this summer? it’s unpaid, but it’d be the GOAT resume filler when it’s all said and done. . . . and the connects i’ll make will be priceless.

    what yall think?

  146. Jersey*made*me Says:

    Subway in NY >

    The quiznos and blimpies out here are run by habibs and they always have the worst health code. Word to me getting food poisoning from a blimpies once.

    ^^
    Blimpies was crack growing up.They did fuck blimpies up astronomically.

  147. Big_seth Says:

    # Mr. Papagiorgio Says:
    March 18th, 2009 at 10:51 am

    Which wich > Quizno’s. They got some mean sandwiches.

    ^^

    never heard of it, but that is a clever fuckin name!

    ^^

    lol. It might be a TX franchise, but it’s good.

  148. D. Billz Says:

    *dapz NAHgerians*

  149. D. Billz Says:

    Smh @ bunch of grown men discussing their favorite variety of assorted meats.

  150. kevfresco Says:

    that shit has fucked up negro/snowflake relations for a looooooong time. . . .

    ^^^

    nah. that credit goes to orenthal.

  151. A tribe called quest Says:

    Smh @ bunch of grown men discussing their favorite variety of assorted meats.

    –Turkey… meat.

  152. Mr. Papagiorgio Says:

    that shit has fucked up negro/snowflake relations for a looooooong time. . . .

    ^^^

    nah. that credit goes to orenthal.

    ^^

    nah man, kobe’s shit was consensual until she tried to flip it.

    now, if you get the OK from a bunny, you gonna still be a lil hesitant.

  153. Co!!inb: Magic City's Towel Boy Says:

    Pap you need to do that shit bruh. You’ll be the Sean John Combs of Capital Hill.
    I can see it now
    Obama: Senator, would you please ask your intern to stop putting my images on his promotional club flyers as a “special invited guess”
    *senator looks at Pap*
    Pap: I didn’t know I couldn’t do that

  154. J. Caesar Says:

    yea rawse defintely like beats, thats why i bumped most of his music especially i’m a G, BLOW, the boss, speedin, hustlin, push it..will be interesting how his aLBUM does even tho nobody is really pushin units

  155. J. Caesar Says:

    sleep Says:

    March 18th, 2009 at 10:26 am
    Soulja boy is the hottest song of the year. You niggas hatting. I think that dude suck but every body makes atleast one hot song.

    ^^hopefully production wise u mean lol bc lyrically/content don’t get me started

  156. Smear Says:

    NahRightUnkutDallasPennCokeBluntsSmokingSection
    internets starting five….. Byron that impact player off the bench.

  157. L.e.$. Says:

    Ross will still do numbers the general public knows Wayne kissed a man but yet hes selling (smh) so anythings possible.

  158. bxcapo Says:

    his rhymes are fabricated, tryin to use gangsta flicks, nobody believes you homey – u should write about checking assholes and putting dudes in solitary

  159. Seth Gueko Says:

    Gunshot > Gunplay

  160. Los Says:

    >> his rhymes are fabricated, tryin to use gangsta flicks, nobody believes you homey – u should write about checking assholes and putting dudes in solitary

    cosign… but that cold blooded beat is a monster. he’s got an ear but his rhymes are purely fictional

  161. Nah Right » Blog Archive » T-Pain & Lil Wayne - Maybach Music 2 (Hook & Verse Only, 2min) Says:

    […] Videos: Deeper Than Rap Listening Session […]

  162. Attorney at Street law Says:

    This is for all of the street soldiers out there. Rap is from the struggle and governed by the struggle. No one has a monopoly on this thing. SInce the art grew from the struggle and continues to be grow with us there can be no one master. This thing is deep

Leave a Reply