займ с плохой кредитной историей онлайн

Rick Ross feat. Kanye West, Lil’ Wayne & T-Pain – Maybach Music 2 (Audience Recording)

deeperthanrap-frontcover

Spotted @ RapRadar:

I wasn’t even at the Rick Ross listening party in NYC. But you know I know a lotta folks in high and low places that were in attendance. Boy looka here. Here’s what I found in my in-box.

And for the record, wasn’t no one from my team.

Wayne’s opening line:

“All black Maybach, I’m sittin’ in the asshole”

*Speechless*

Rick Ross ft. Kanye West, Lil’ Wayne & T-Pain – Maybach Music 2 (Audience Recording)

J.U.S.T.I.C.E. League does it again…them boys got that CRACK! (c) Cam


AddThis Social Bookmark Button

121 Responses to “Rick Ross feat. Kanye West, Lil’ Wayne & T-Pain – Maybach Music 2 (Audience Recording)”

  1. A tribe called quest Says:

    I think HHNF should be considered a Top Ten album of the decade

    –Stop it!

  2. R.J.Orion Says:

    M.Tyson Says:

    March 18th, 2009 at 12:40 am
    Obie Trice – Second Round’s On Me >>>>> HHNF

    ————–

    you need a hearing test and a good Health Plan, asap … i got mad connections in the Insurance Industry … stay close … no homo …

  3. A tribe called quest Says:

    You didnt?

    Musta been DBlock then…It was one of you two

    *shrugs*

    –Thats Dominican Racism

  4. ILLIONAIRE Says:

    I have the CDQ.

  5. farsideoff Says:

    # A tribe called quest Says:
    March 18th, 2009 at 12:42 am

    I think HHNF should be considered a Top Ten album of the decade

    –Stop it!
    _ _ _ _
    what, you going to put renaissance rap on there, for nostalgic purposes or some shit?

  6. Johnathan Osterman Says:

    # A tribe called quest Says:
    March 18th, 2009 at 12:42 am

    I think HHNF should be considered a Top Ten album of the decade

    –Stop it!

    ^^^

    I dont think it would be as far off as you think…

  7. farsideoff Says:

    # ILLIONAIRE Says:
    March 18th, 2009 at 12:46 am

    I have the CDQ.
    _ _ _ _
    prove it.

  8. Johnathan Osterman Says:

    –Thats Dominican Racism

    ^^^

    Both of your Nah personalities are eerily similar…on some eskay Bun B shit LOL

  9. farsideoff Says:

    I can’t believe there are already 35 downloads, why would you waste HD space on this, just wait for the CDQ, it’s not long off.

  10. Dre Says:

    # farsideoff Says:
    March 18th, 2009 at 12:48 am e

    I can’t believe there are already 35 downloads, why would you waste HD space on this, just wait for the CDQ, it’s not long off.
    ________________________________________________

    its called zshare…

  11. R.J.Orion Says:

    A tribe called quest Says:

    – Kanye > Dilla

    —————

    Homes … i thought we already told you niggiz that not only was Dilla a FAR better beatmaker than Kanye, but he was even iller as an MC than Kanye … i cant believe people still dont realize how nice Dilla was on the mic … listen to Ruff Draft or Fantastic Vol 2, and tell me Dilla aint the best rhyming beatmaker ever … if you you say that, you lying to yourself … cause i already know the truth……

  12. A tribe called quest Says:

    what, you going to put renaissance rap on there, for nostalgic purposes or some shit?

    –Nigga fuck that but if you really want to go there

    Renaissance bonus tracks > HHNF

    808s > HHNF

    But seriously, How is HHNF in the same class as albums like Blueprint, College dropout, Get rich, MM2, MMLP smh

  13. Pusha TON Says:

    A tribe called quest Says:

    March 18th, 2009 at 12:53 am
    what, you going to put renaissance rap on there, for nostalgic purposes or some shit?

    –Nigga fuck that but if you really want to go there

    Renaissance bonus tracks > HHNF

    808s > HHNF

    No.

  14. Johnathan Osterman Says:

    But seriously, How is HHNF in the same class as albums like Blueprint, College dropout, Get rich, MM2, MMLP smh

    ^^

    All them albums you named aint even in the same class as EACH OTHER.

    SMH.

    Every classic album doesnt have to be on an equal level, it just has to be “classic”.

  15. M.Tyson Says:

    R.J.Orion Says:

    March 18th, 2009 at 12:45 am
    M.Tyson Says:

    March 18th, 2009 at 12:40 am
    Obie Trice – Second Round’s On Me >>>>> HHNF

    ————–

    you need a hearing test and a good Health Plan, asap … i got mad connections in the Insurance Industry … stay close … no homo …

    =============================================
    Land…please let us not run down the laundry list of Blasphemous statements that you have sent from your IP address to the Nah comment section….

  16. EnglandRepresent Says:

    Ready to Die and Life After Death are classic.

  17. R.J.Orion Says:

    Johnathan Osterman Says:

    March 18th, 2009 at 12:48 am
    –Thats Dominican Racism

    ^^^

    Both of your Nah personalities are eerily similar…on some eskay Bun B shit LOL

    ————

    i been noticed that … they e-soul mates and shit …

  18. Pusha TON Says:

    EnglandRepresent Says:

    March 18th, 2009 at 12:57 am
    Ready to Die and Life After Death are classic.

    Cosign

  19. Belize Says:

    smh

    no homo

  20. EnglandRepresent Says:

    Klashnekoff has been well quiet over the past couple of years. Its disappointing. Rigga, tell him I said that.

  21. A tribe called quest Says:

    Both of your Nah personalities are eerily similar…on some eskay Bun B shit LOL

    ————

    i been noticed that … they e-soul mates and shit …

    –LOL. this is type gay. Spanish people arent afraid to say whats on their mind or to express our views, maybe that sounds crazy

  22. R.J.Orion Says:

    MTyson says

    Land…please let us not run down the laundry list of Blasphemous statements that you have sent from your IP address to the Nah comment section….

    —————

    blashphemous to some ears my thoughts may be … but they are always true and accurate, and incredibly well thought out …

    produce your list if you must …

    besides others have already acknowledge you as nahright’s WOAT commenter … several even cosigned your nomination … so you been lost all past, present, and future debates, based on your vast knowledge of nothing …

  23. A tribe called quest Says:

    All them albums you named aint even in the same class as EACH OTHER.

    SMH.

    Every classic album doesnt have to be on an equal level, it just has to be “classic”.

    –Thats not what he was talking about tho, He was talking about the top 10 albums of the decade. When in reality i can name you mixtapes that are better

  24. EnglandRepresent Says:

    Beli is a homo

  25. Johnathan Osterman Says:

    # EnglandRepresent Says:
    March 18th, 2009 at 1:00 am

    Klashnekoff has been well quiet over the past couple of years. Its disappointing. Rigga, tell him I said that.

    ^^^

    Lash is an enigma…kinda like myself

    Disappearing from the scene & then returning to the scene…

    …I need to stop that shit tho

  26. M.Tyson Says:

    Life After Death
    ======================
    top 3 most overrated hip hop album

    Sky the Limit
    Crack Commandment
    Downfall
    Playa Hater
    Kick In the Door
    Story to Tell
    are the only “Classic” songs on that album rest of the double album was …..meh

  27. Pusha TON Says:

    M.Tyson Says:

    March 18th, 2009 at 1:03 am
    Life After Death
    ======================
    top 3 most overrated hip hop album

    Sky the Limit
    Crack Commandment
    Downfall
    Playa Hater
    Kick In the Door
    Story to Tell
    are the only “Classic” songs on that album rest of the double album was …..meh

    Stop it.

  28. Johnathan Osterman Says:

    this is type gay. Spanish people arent afraid to say whats on their mind or to express our views, maybe that sounds crazy

    ^^

    Ah wha di rass you ah talk bout now?

  29. R.J.Orion Says:

    “Life After Death” is overrated, though …

  30. A tribe called quest Says:

    Life After Death
    ======================
    top 3 most overrated hip hop album

    Sky the Limit
    Crack Commandment
    Downfall
    Playa Hater
    Kick In the Door
    Story to Tell
    are the only “Classic” songs on that album rest of the double album was …..meh

    –Damn i was with you untill you said ‘overrated’. When i was 10-11 i found Disc 1 of Life after death and played that shit on my CD player at night. Same with stillmatic and an MM tape.

  31. Pusha TON Says:

    B.I.G. has 2 classics. That is a fact.

  32. Dingus Says:

    First off, HHNF shits on MMLP, MM2 and 808’s. 808’s was a Rap & Bullshit album.

    And as far as comparing them to Life after Death and Ready to die, yes they’re classics but they’re more than a decade old. What else has come around post 2000 that’s better than Hell Hath?

    Stillmatic, Blueprint, The Fix, GRODT, Be? HHNF may not be better than these albums, but it’s in their class.

    I think hell hath is better than either of Lupe’s albums, but I can understand the argument otherwise. Oh, and I’ll finish it off with.

    Hell Hath >>>> Black Album. Shits on it.

  33. A tribe called quest Says:

    this is type gay. Spanish people arent afraid to say whats on their mind or to express our views, maybe that sounds crazy

    ^^

    Ah wha di rass you ah talk bout now?

    –lol nevermind, spanish people speak their mind is what i was trying to say

  34. EnglandRepresent Says:

    OK. M.Tyson is the WOAT Nahright commenter. Where do I vote?

    Lash is an enigma…kinda like myself

    Disappearing from the scene & then returning to the scene…

    …I need to stop that shit tho

    ^^You also need to stop feeling up trannies but I digress…

  35. Johnathan Osterman Says:

    Thats not what he was talking about tho, He was talking about the top 10 albums of the decade.

    ^^^

    Of the 00’s??

    Its up there…top 20-25 probably

    As a body of work HHNF is crazy…takes you into its own world…Kinda like The Cold Vein (a forgotten classic) did

  36. A tribe called quest Says:

    Hell Hath >>>> Black Album. Shits on it.

    –*Heads explode [ll]*

    You better be talking about Metallicas Black album

  37. Johnathan Osterman Says:

    –lol nevermind, spanish people speak their mind is what i was trying to say

    ^^^

    So what do OTHER people do ATCQ?

  38. A tribe called quest Says:

    Hell Hath >>>> Black Album. Shits on it.

    –*Head explode [ll]*

    You better be talking about Metallicas Black album

  39. shemesh Says:

    cubans are the best spanish people

    hands down

  40. M.Tyson Says:

    R.J.Orion Says:

    March 18th, 2009 at 1:01 am
    MTyson says

    Land…please let us not run down the laundry list of Blasphemous statements that you have sent from your IP address to the Nah comment section….

    —————

    blashphemous to some ears my thoughts may be … but they are always true and accurate, and incredibly well thought out …

    produce your list if you must …

    besides others have already acknowledge you as nahright’s WOAT commenter … several even cosigned your nomination … so you been lost all past, present, and future debates, based on your vast knowledge of nothing …
    ============================================
    Now Who The Fuck Told This Lil Nigga He Can Talk To Me Like That?
    Catch Em, I’ll Bowl Him Up, And Roll Him Somewhere (c)Curtis

  41. Johnathan Osterman Says:

    I’ve always said The Black Album was overrated…Its still iller than alotta shit though

  42. shemesh Says:

    btw

    lord willin > hell hath no fury

  43. PHOENIXXX Says:

    # R.J.Orion Says:
    March 18th, 2009 at 1:01 am

    you been lost all past, present, and future debates, based on your vast knowledge of nothing …

    I’m stealing this quotable for future reference in public arguments

    thanks Land for your constant gems. you keep Nah Right half intelligent when Eng Rep logs on to discuss his homoerotic Biggie smalls fantasies

  44. R.J.Orion Says:

    venezuelans or guatemalans = GOAT latinos

  45. wavy is a cliche Says:

    cubans are the best spanish people

    hands down

    ^
    lmao
    cubans are the haitians of latinos
    no shots

  46. Johnathan Osterman Says:

    “These people SPEAK spanish, but they are not spanish”

    – Dr. John Henrik Clarke

    No shots, just gems

  47. A tribe called quest Says:

    So what do OTHER people do ATCQ?

    –Ah i said nvm

  48. Johnathan Osterman Says:

    # A tribe called quest Says:
    March 18th, 2009 at 1:14 am

    So what do OTHER people do ATCQ?

    –Ah i said nvm

    ^^^

    *Watches ATCQ put down the shovel*

  49. shemesh Says:

    lmao
    cubans are the haitians of latinos
    no shots

    ^^^
    everybody knows the worst be

    puerto ricans and mexicans

  50. R.J.Orion Says:

    Johnathan Osterman Says:

    March 18th, 2009 at 1:14 am
    “These people SPEAK spanish, but they are not spanish”

    ———-

    word … more african blood in cuba and the dominican republic, than spanish blood …

  51. A tribe called quest Says:

    cubans are the best spanish people

    hands down

    ^
    lmao
    cubans are the haitians of latinos
    no shots

    –*Dead*

  52. Pusha TON Says:

    Get your shit rocked man, like Hasim Rahman

  53. A tribe called quest Says:

    Ya’ll can say what you want but Spanish/Latino/Hispanic Bitches >

  54. EnglandRepresent Says:

    you keep Nah Right half intelligent when Eng Rep logs on to discuss his homoerotic Biggie smalls fantasies

    ^^Phoenixxx you took it there when you’re typin from your little computer with your collectors edition nodding dog set of Bone Thugs n Harmony sitting on top of your monitor.

  55. R.J.Orion Says:

    ^^^

    cubans are the haitians of latinos

    ———————–

    wtf is that supposed to mean ? … Haiti the country, may be fucked up … but Haitian people are as great as any other … dont get it twisted , its France and America’s fault that Haiti is so fucked up … do the knowledge …

  56. Johnathan Osterman Says:

    I can see a war brewing on Nah

    And it will be all ATCQ’s fault lol

  57. PHOENIXXX Says:

    racism and stereotypes are mean guys :(

  58. Rick Ross Ft. Kanye West & Lil’ Wayne “Maybach Music 2″ | the.LIFE Files - "Welcome To Exclusiveness" Says:

    […] Nah Right […]

  59. Pusha TON Says:

    Four mill from Def Jam and I ain’t sell a record for ’em

  60. A tribe called quest Says:

    wtf is that supposed to mean ? … Haiti the country, may be fucked up … but Haitian people are as great as any other … dont get it twisted , its France and America’s fault that Haiti is so fucked up … do the knowledge …

    –Are the french and americans to blame for haitians killing each other over the color of their skins.

  61. wavy is a cliche Says:

    wtf is that supposed to mean ? … Haiti the country, may be fucked up … but Haitian people are as great as any other … dont get it twisted , its France and America’s fault that Haiti is so fucked up … do the knowledge …

    ^
    and thats exactly why cubans are the haitians of latinos
    as previously stated

  62. farsideoff Says:

    # A tribe called quest Says:
    March 18th, 2009 at 1:30 am

    wtf is that supposed to mean ? … Haiti the country, may be fucked up … but Haitian people are as great as any other … dont get it twisted , its France and America’s fault that Haiti is so fucked up … do the knowledge …

    –Are the french and americans to blame for haitians killing each other over the color of their skins.

    _ _ _ _
    you better start reading some history before you talk like that, start with colonisation and move from there.

  63. wavy is a cliche Says:

    but im more than sure if you took a poll haiti would easily be voted the woat of the carribean

  64. R.J.Orion Says:

    Haiti is the first post-colonial independent Black Nation in the world …

    the only country where slave rebellion was strong enough to be succesful … so then the more powerful European countries forever cut them off from most international Trade and Treaty oraganizations … it aint they fault theyve been isolated as such … it was the price to pay for freedom from their wicked and inherently evil slavemasters …

  65. Johnathan Osterman Says:

    ATCQ

    Put down the shovel & take ten steps away from the ditch you started making…its not worth it …

    *Takes 9 Ether jersey out of the locker*

  66. wavy is a cliche Says:

    i dare u to call anyone from non haitian from the carribean if there haitian, let me know how that goes.

  67. A tribe called quest Says:

    _ _ _ _
    you better start reading some history before you talk like that, start with colonisation and move from there.

    –Im a haiti expert but i know for a fact dark haitians were killing of lighter haitians….. Lets see if that shit shows up in your history books

  68. Pusha TON Says:

    First movie ever mercked out Mekhi Phif

  69. Kendoll Says:

    Somolia> hati

  70. Pusha TON Says:

    Haiti and Haitians in general >>>>>>>>>

  71. farsideoff Says:

    # A tribe called quest Says:
    March 18th, 2009 at 1:34 am

    _ _ _ _
    you better start reading some history before you talk like that, start with colonisation and move from there.

    –Im a haiti expert but i know for a fact dark haitians were killing of lighter haitians….. Lets see if that shit shows up in your history books
    _ _ _ _
    when, before or after the arrival of the white man?

  72. A tribe called quest Says:

    ATCQ

    Put down the shovel & take ten steps away from the ditch you started making…its not worth it …

    *Takes 9 Ether jersey out of the locker*

    –Na im not cosigning wavvy, Im just saying they have a lot of shit to account for themselves. Every country does

  73. R.J.Orion Says:

    ^^^

    –Im a haiti expert but i know for a fact dark haitians were killing of lighter haitians…..
    ———–

    cause they got white blood in them … so whats your point ?.. they doing that everywhere now … its called reparations …

  74. Kendoll Says:

    I aint fucking no hatian bitch, shit I might get aids right on the spot. Jaws be a swolled in and shit, looking like a swordfish

  75. Johnathan Osterman Says:

    # wavy is a cliche Says:
    March 18th, 2009 at 1:31 am

    but im more than sure if you took a poll haiti would easily be voted the woat of the carribean

    ^^^

    What does “woat” mean?

    People in the W. Indies have ALOTTA respect & love for Haiti…they was the FIRST successful post slavery revolutionists (that I know of)

    THE FIRST.

    Whats fucking with that???

  76. dIGITAL SCALES Says:

    LOL at that lil wayne line

  77. M.Tyson Says:

    wavy is a cliche Says:

    March 18th, 2009 at 1:34 am
    i dare u to call anyone from non haitian from the carribean if there haitian, let me know how that goes
    ==========================
    im haitian..and one of my teacher is hatian and every day he does a attendence when he pronounce her name she allways says its “Nicola”im not hatian

  78. R.J.Orion Says:

    tinyurl.com/d3pdkg

  79. M.Tyson Says:

    one of my teacher is hatian and every day he does a attendence when he pronounces one girl’s name she allways says its “Nicola”im not hatian

  80. A tribe called quest Says:

    cause they got white blood in them … so whats your point ?..

    –*Blank stare*

    I didnt know you were so pro-genocide Land.

  81. R.J.Orion Says:

    M.Tyson … you’re Haitian ??

  82. Johnathan Osterman Says:

    # Johnathan Osterman Says:
    March 18th, 2009 at 1:25 am

    I can see a war brewing on Nah

    And it will be all ATCQ’s fault lol

    ^^

    So it was written, so it shall come to pass

  83. Johnathan Osterman Says:

    # Kendoll Says:
    March 18th, 2009 at 1:37 am

    I aint fucking no hatian bitch, shit I might get aids right on the spot. Jaws be a swolled in and shit, looking like a swordfish

    ^^^

    Wow.

  84. wavy is a cliche Says:

    People in the W. Indies have ALOTTA respect & love for Haiti…they was the FIRST successful post slavery revolutionists (that I know of)

    THE FIRST.

    Whats fucking with that???

    ^^
    unfortunately for them it gets them no respect today.
    especially not in the u.s

  85. M.Tyson Says:

    R.J.Orion Says:

    March 18th, 2009 at 1:41 am
    M.Tyson … you’re Haitian ??

    ===================
    Yup 100%

  86. Johnathan Osterman Says:

    # wavy is a cliche Says:
    March 18th, 2009 at 1:42 am

    People in the W. Indies have ALOTTA respect & love for Haiti…they was the FIRST successful post slavery revolutionists (that I know of)

    THE FIRST.

    Whats fucking with that???

    ^^
    unfortunately for them it gets them no respect today.
    especially not in the u.s

    ^^^^

    *shrugs*

    I was taught not to cater to ignorance. I could care less what mainstream America thinks…they just mad they missed out on all that slave manpower

  87. R.J.Orion Says:

    i aint pro-genocide … but i aint for my people sitting around and having genocide committed unto them … kill the killers, before they kill you …

    … how else we gonna sustain ourselves? … thats the basic laws of survival … this aint a game …

  88. A tribe called quest Says:

    In hs i once went over to one of my haitian homegirls house for the day and i ate parts of a pig that i never thought were edible. Taste damn good tho

  89. R.J.Orion Says:

    M.Tyson Says:

    March 18th, 2009 at 1:43 am
    R.J.Orion Says:

    March 18th, 2009 at 1:41 am
    M.Tyson … you’re Haitian ??

    ===================
    Yup 100%

    ———–

    me too … then why you be saying stupid shit, Son ? … damn … SMH

  90. Kendoll Says:

    As much as I commend haiti for getting their nat turner on, I’m glad I don’t live there.

  91. dIGITAL SCALES Says:

    nah but they think this is a game cause they cell phones make omlets and they have flat screen tvs and shit, these comfortable slaves, burn them first before burning white people

  92. samsohn Says:

    this Maybach music song really isn’t innovative at all…
    these clowns don’t have any evolution to their music…
    they all just rewrite the rhymes in their rhymebooks

  93. R.J.Orion Says:

    woodro says

    these comfortable slaves, burn them first before burning white people

    ———-

    word … cause they’ll fuck up the movement from within … good call …

    *makes notes*

  94. wavy is a cliche Says:

    i wasint even tryna get at haitians as people
    a got some good friends that are haitian
    but i remember goin to hs wit niggas who were ashamed to be from haiti
    shit is crazy

  95. samsohn Says:

    …actually wayne’s killen it

  96. Johnathan Osterman Says:

    SMH @ certain things that have been said since 1:00am NahTime

    Shits crazy

  97. A tribe called quest Says:

    As much as I commend haiti for getting their nat turner on, I’m glad I don’t live there.

    –Son theres a porn star that goes by that name. Thats a huge form of coonery.

    “Yeaaa im going to fuck you with the name of a man that led an uprising in haiti… Yeaaaa”

  98. Kendoll Says:

    # R.J.Orion Says:
    March 18th, 2009 at 1:46 am

    M.Tyson Says:

    March 18th, 2009 at 1:43 am
    R.J.Orion Says:

    March 18th, 2009 at 1:41 am
    M.Tyson … you’re Haitian ??

    ===================
    Yup 100%

    ———–

    me too … then why you be saying stupid shit, Son ? … damn … SMH

    ^^

    Cause he’s from haiti

  99. Johnathan Osterman Says:

    but i remember goin to hs wit niggas who were ashamed to be from haiti
    shit is crazy

    ^^

    Thats probably more to do with what YOU think than what THEY think…Theyre probably ashamed because the country they’re in made it SEEM like their heritage was something disgraceful…

    Same shit happened for a while with Africans over here

  100. R.J.Orion Says:

    ^^

    Cause he’s from haiti

    ————-

    LOL … touche’, fuckface …

  101. Kendoll Says:

    All I know is that Islanders… man ya’ll pussy stank. except for the ones in st. lucia

  102. M.Tyson Says:

    wavy is a cliche Says:

    March 18th, 2009 at 1:49 am
    i wasint even tryna get at haitians as people
    a got some good friends that are haitian
    but i remember goin to hs wit niggas who were ashamed to be from haiti
    shit is crazy
    ==========================================
    haitian were called everything under the sun during K-5 grade period…by 6th grade i dont think i heard the classic “haitian booty scratcher”(whatever that was supposed to mean)

  103. Kendoll Says:

    I always thought it was african booty scratcher

  104. Johnathan Osterman Says:

    by 6th grade i dont think i heard the classic “haitian booty scratcher”(whatever that was supposed to mean)

    ^^^^

    Sounds eerily similar to “African Butt Scratcher”

    Coincidence? Hmmmmmmmm…..

  105. A tribe called quest Says:

    Butt scratcher! Butt Scratcher! (c) Peter

  106. dIGITAL SCALES Says:

    i alway thought it was pakistan booty packer

  107. Kendoll Says:

    anybody see them worldstar jamaican dance videos where niggas be climbing on top of fences and walls fucking bitches with clothes on like straight monkeys? I be like damn. shit is savage. If that’s how they dance, I wanna see some jamaican porn or some shit. I like it rough but sheeeet. Thats gorilla rough tho. them hoes was ugly too. Look like they pussy stank.

  108. R.J.Orion Says:

    Dominicans be acting like Haitians aint their geographical and cultural brothers … wtf part of the brainwash game is that ?… they had Willie Lynch on Hispaniola, too ?

  109. wavy is a cliche Says:

    Thats probably more to do with what YOU think than what THEY think…Theyre probably ashamed because the country they’re in made it SEEM like their heritage was something disgraceful…

    Same shit happened for a while with Africans over here

    ^
    now youre assuming shit
    it has nothing to do with what I think
    and im not talkin bout mainstream america im talkin about jamaicans, trini’s etc
    i actually never understood the other theyre disdain for haitians
    shit aint my fault niggas feel that way
    i was just recalling some shit that actually went down
    fuck your feelings b

  110. M.Tyson Says:

    dIGITAL SCALES Says:

    March 18th, 2009 at 2:00 am
    i alway thought it was pakistan booty packer

    =========================================
    not to sound racist but Pakistani stink

    Tell Pakistani Cab Drivers Curry Isnt Deodorant (c)Lisa Lampanelli

  111. wavy is a cliche Says:

    i never questioned the history of haiti
    i aint tryna knock them as a people
    but i dare u to ask a jamaican or a trini if theyre from haiti
    theyre facial expression should say it all

  112. Johnathan Osterman Says:

    Wavy

    3.getting emotional isnt wavy

    2.this shit isnt exclusive to where you are. Its bigger than you or me, step ur passport & awareness game up

    It happens to ANY minority that is new in ANY town…which is why I compared it to Africans where I am

    3.shut your pussyclaart mout lol

  113. R.J.Orion Says:

    you get the same expression if you ask an african, if theyre a jamican … no big deal … thats more a case of their own national pride, than a putdown …

  114. Johnathan Osterman Says:

    but i dare u to ask a jamaican or a trini if theyre from haiti
    theyre facial expression should say it all

    ^

    I AM Jamaican

    What you on about?

  115. Johnathan Osterman Says:

    1 > 3

  116. M.Tyson Says:

    but i dare u to ask a jamaican or a trini if theyre from haiti
    theyre facial expression should say it all
    ===================================
    ask a Jamaican if he Trini or Guyanese check that facial expression

  117. Johnathan Osterman Says:

    # M.Tyson Says:
    March 18th, 2009 at 2:14 am

    but i dare u to ask a jamaican or a trini if theyre from haiti
    theyre facial expression should say it all
    ===================================
    ask a Jamaican if he Trini or Guyanese check that facial expression

    ^^^^

    Better yet ask if he’s Bajan

  118. dIGITAL SCALES Says:

    Dominicans be acting like Haitians aint their geographical and cultural brothers … wtf part of the brainwash game is that ?… they had Willie Lynch on Hispaniola, too ?
    _________

    LMAO fucking land

  119. Nah Right » Blog Archive » T-Pain & Lil Wayne - Maybach Music 2 (Hook & Verse Only, 2min) Says:

    […] Rick Ross feat. Kanye West, Lil’ Wayne & T-Pain – Maybach Music 2 (Audience Recording) […]

  120. kedordu@gmail.com Says:

    HHNF = GRODT = dogg food =Mood music 2=urban legend =its all on you vol 2= streets iz a mutha=murder musik= like water for chocolate=all eyes on me etc all classics in their subgenres of hiphop but not classic 5 mic source(198s-199benzin0) eg life after death,2001, MMLP, DETOX lol

  121. Nah Right » Rick Ross feat. Kanye West, Lil Wayne & T-Pain - Maybach Music II [CDQ] Says:

    […] CDQ is finally here after an audience recording, 50sec outro snippet, and 2min Weezy-only […]

Leave a Reply