займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Joe Budden, Wale, 9th Wonder Talk Internet Comments, KiD CuDi & Others

Wale: I’m like what is this nigga’s IP address!!! … it’s like youporn for some of these niggas…
Joe Budden: Some of these sites live to kill Joe Budden. VladTV lives to kill Joe Budden. Sometimes Worldstar likes to kill Joe Budden.. you should never ever read a comment on Worldstar, it’s a bunch of 9-year old faggot niggas who can’t talk, spell.. you should never read a comment on Worldstar.

Wale: Nah Right don’t like me.
Joe Budden: That’s not true, eskay’s a great guy.
Wale: No, eskay likes me. The people don’t like me.
Joe Budden: Oh, you’re talking about the people. I don’t even know how to read the comments on there. I think they’re talking about me, then I click and they’re talking about a movie.

To the outsiders, lemme explain how the Nah Right comments work:


A topic will come up and people will keep talking about it until there’s a new post. Then everybody will move over to the new post to keep talking about the topic if it’s good enough… and maybe somebody will actually talk about the actual post here and there. Sometimes, somebody will talk about the last post or two posts ago in the current post so you just gotta keep up with whatever the latest post is.

So you might see all hate comments for your song in the actual comments of your song, but people could be saying positive shit about your song in the comments for something else. That happened to Ross the other day.

Basically, it’s a free-for-all chatroom kinda and the conversation always stays in the latest post’s comments.

… LOL @ one guy in the video saying Myspace views are rigged but Worldstar views aren’t. This twit convo sums it up best:

fakeviews1


AddThis Social Bookmark Button

170 Responses to “Video: Joe Budden, Wale, 9th Wonder Talk Internet Comments, KiD CuDi & Others”

  1. yeahme2 Says:

    lmao…word

  2. Tony Says:

    you should never read comments in NR

  3. Xillionaire Says:

    world star pulled one of my videos from youtube the minute they uploaded that shit it had like 20,000 views… I’m a blogger not a rapper aint no way im getting 20,000 views in a minute! Not happening. It’s all payola anyway.

    Eskay you already know how i feel about wshh

  4. NotU Says:

    I can’t wait to hear what these cats got cooking up…

  5. Pudo Says:

    I do agree with them, Kid Cudi hasn’t done shit worth talking about after Day N Nite.

  6. snort_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    …Joe is STRAIGHT trash, and his Whore is… Just that. she needs to loose 20 pounds in that Nasty Spick ass of hers. Thats why that pussy cant sell music, too busy handcuffin Whores.

  7. Dre Says:

    Don’t fall for that bait Tahiry^

  8. frank fiasco Says:

    Funny video. Wale Budden and 9th are all talented as hell. Can’t wait to hear what’s coming out of this.

  9. Pudo Says:

    ^^
    Fuck you…. You racist motherfucker.. And it’s spic not spick, idiot

  10. snort_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    ^^
    (pudo voice “Wah…im mad, Wah… im lonely & no one likes me, Wah)
    Eat a dick Cocksucka.

  11. R.J.Orion Says:

    ^^

    Wale: Nah Right don’t like me.

    —————-

    i know i dont …

  12. Danielson Says:

    roffle roffle @ snort

  13. Danielson Says:

    Dre Says:

    March 14th, 2009 at 3:44 pm
    Don’t fall for that bait Tahiry^

    ^
    bitch posts in here? or just reads the comments.let her reply man, why are you de-hyping e-beef for lol?

  14. Jersey*made*me Says:

    …Joe is STRAIGHT trash, and his Whore is… Just that. she needs to loose 20 pounds in that Nasty Spick ass of hers. Thats why that pussy cant sell music, too busy handcuffin Whores.

    ^^
    LOL.Tell em why you mad son………tell em why you mad.

  15. CiCi The Intern Says:

    # R.J.Orion Says:
    March 14th, 2009 at 3:57 pm

    ^^

    Wale: Nah Right don’t like me.

    —————-

    i know i dont …
    ^^

    If anybody got a beef, it’s Mickey Factz. He gets railed up in here.

  16. silas Says:

    snort_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:
    March 14th, 2009 at 3:43 pm
    …Joe is STRAIGHT trash, and his Whore is… Just that. she needs to loose 20 pounds in that Nasty Spick ass of hers. Thats why that pussy cant sell music, too busy handcuffin Whores.
    ————————

    man keep that racist shiz for when ur fcking ur sis or whatever u guys do but im not sure you could find where to put it after seeing your intelligent remarks about buddens.

  17. Danielson Says:

    man keep that racist shiz for when ur fcking ur sis or whatever u guys

    ^
    sounds like your talking to a hick on a hillbilly forum lol.

    but on a serious note, i want tahiry to come and e-beef with snort

    yes, im an instigator.

  18. snort_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    silas Says:

    March 14th, 2009 at 4:03 pm
    snort_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:
    March 14th, 2009 at 3:43 pm
    …Joe is STRAIGHT trash, and his Whore is… Just that. she needs to loose 20 pounds in that Nasty Spick ass of hers. Thats why that pussy cant sell music, too busy handcuffin Whores.
    ————————

    man keep that racist shiz for when ur fcking ur sis or whatever u guys do but im not sure you could find where to put it after seeing your intelligent remarks about buddens.

    ^^^
    u sound hurt Son… Go follow ya boy & go suck somethin, Cocksucka.

  19. snort_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    Danielson Says:

    March 14th, 2009 at 4:05 pm
    man keep that racist shiz for when ur fcking ur sis or whatever u guys

    ^
    sounds like your talking to a hick on a hillbilly forum lol.

    but on a serious note, i want tahiry to come and e-beef with snort

    yes, im an instigator.

    ^^^
    i aint got no beef, Matta fact, she needs to come holla @ a real nigga. Applaud me, im waiting 4 my snowflake to send the car 4 me, i got the Rose’…. im about to go sit in the tub with this bitch, get drunk, get sucked off & fed and Fucked… Owww! …holla @ u niggas.

  20. wrob4343 Says:

    why did tahiry steal my answer about cudi and all these new artists today at around 5 mins?

  21. Danielson Says:

    ^huh?

  22. silas Says:

    the lurk team is in heavy rotation on nah today,
    ———————————–
    u sound hurt Son… Go follow ya boy & go suck somethin, Cocksucka.

    ^

    yeah so who is talking about a female losing some weight ? if you want to fantasize about fcking some flat chested no ass having girl which in no way relates to your suppresed closet homosexuality thats on you.

  23. Hoskins Says:

    buddens sounded a lot like a nahright commenter when taking about jay. Is he DBillz?????

  24. J. Caesar Says:

    i agree wit buddens wshh is a bunch of stupid idiots who can’t or spell, talk right lol nr comments are funny as hell, i still can’t fuck wit twitter

  25. wrob4343 Says:

    # Danielson Says:
    March 14th, 2009 at 4:11 pm

    ^huh?

    Like she said you dont know who does what anymore. I have no idea who does half of the new songs i hear when im out…. even with Cudi, ill see his name on a track and still wont know which one was him

  26. Jersey*made*me Says:

    J. Caesar Says:

    March 14th, 2009 at 4:15 pm
    i agree wit buddens wshh is a bunch of stupid idiots who can’t or spell, talk right
    ^^

    No shit Mr.Obvious,going to worldstar for comments is like going to McDonald’s for fish, in Maryland.

  27. Push Says:

    Wale is a HYPEBEAST.
    Buddens is A Joke he’s the rapper that never will make it.
    9th Wonder is Dope
    Asher Roth and any one who associates themselves with him is a joke.
    All these fake hipster rappers are a joke includ: Mickey Factz, Wale

    Blu- is hip hop
    Drake-is the future
    Cudi-is the the Next Kanye West… CLEVELAND STAND UP

    but I giv Wale this… the track with Young Chris was dope.

    Day N Nite>Nike Boots
    Sky Might Fall> Nike Boots
    Drake>Buddens
    Blu>ALL

  28. Danielson Says:

    lol @ boobootv

    seriously, you may not like cuuuuuurtis, but he is funny as hell.

  29. ant Says:

    seriously, you may not like cuuuuuurtis, but he is funny as hell.

    ^^
    the commentary on rawses baby moms video was hilarious

  30. LOL Says:

    i bet Tahiry’s ass smells like ass

  31. Danielson Says:

    “she bobbing and weaving ricky, she a professional fighter”

    ^
    roffle

  32. Mr. Papagiorgio Says:

    SMH @ niggas tryna go at crazy!

    LMAO!

    but yea, i have nothing against wale. comes off as kind of a prick, but whatever. I don’t really know him.

    had one in person interaction w/ him at commonwealth here in dc, and that’s about it.

    and joe must have shit for brains as much niggas go back and forth [ll] about him on here!

  33. Marky Says:

    This comment section is really one of the worst if you think about it,

    mufuckas talk about anything but the topic at hand
    it could be a post about jay-z dissing kanye and yall mufuckas would rather talk about the color of ya socks

    wtf ?

  34. D. Billz Says:

    # Hoskins Says:
    March 14th, 2009 at 4:12 pm

    buddens sounded a lot like a nahright commenter when taking about jay. Is he DBillz?????

    ^ Negative. I agree with Budden when sayin’ that Jay lost a step. However, I disagree when he says that the “iggity-wiggity” rhymes were wack because those double-time rhymes were a stepping stone for Reasonable Doubt.

    FTR, I’m on Twitter as DBillz with accompanied pic for authenticity/clarification purposes.

  35. D. Billz Says:

    Pap

    I think Joe was trying to downplay his e-status for Wale’s sake because he know damn well that he got the Internet on lock. Even though half the cheap ass fans didn’t buy the fuckin’ album.

  36. Hoskins Says:

    I liked “mixtape about nothing”, bought padded room in an actual shop and will be first in line for the tahiry sex tape king mag

  37. Mr. Papagiorgio Says:

    yo, somebody said fab smashed tahiry . . . . is that shit true?

  38. D. Billz Says:

    segue:

    I had an epiphany (no Jaz Sulli, though that song is LAVA) yesterday while driving to the mall and listening to an old school station. Even though we blame a lot of the lack of sales for good hiphop on the “game” (execs, radio, marketing, etc), a lot of it has to do with the FANS. I’m not a fan of many mainstream artists, (i.e. Wayne) but his fans damn sure line up at the stores to buy his album. Now, I realize much of it has to do with the saturation of radio/tv promo, but many of the other artists had just as much promo and not even half the sales. I’m not concerned with an artists numbers because “what he eat don’t make me shit” (c) Boring Ass Hove (lately), but it’s the fans fault if an artist aint gettin’ supported. Most of the fans of many of today’s artists have access to the Internet like every everybody else so there’s no reason why these artists should have to take so many L’s. And the backpakers (who are probably the majority of hiphop heads online now) be the main ones complaining about the state of the game right now. Meanwhile the casual rap fan and mindless fucks/teenagers will tackle a nigga in Best Buy for the last copy of C3.

    Bass ackwards.

  39. ant Says:

    *hands mr papagiorgio a late pass*

  40. Mr. Papagiorgio Says:

    ant Says:

    March 14th, 2009 at 4:50 pm
    *hands mr papagiorgio a late pass*

    ^^^

    whaaaaaaaaaaaaaaat???? i never knew that shit!!

    who confirmed this? 50 got the tape????

  41. Legend Says:

    you shouldnt even have to explain mayne. keep that shit between that NahRight’ians to keep the outsiders out.

    its a civilization up in here.

  42. yeah me 2 Says:

    Yo damn near whispered when he said he like Fab…smh Tahiry was co-signing all the niggas he was naming and then stopped when he mentioned Fab

  43. yeah me 2 Says:

    Yo Joey*

  44. Danielson Says:

    yeah me 2 Says:

    March 14th, 2009 at 4:52 pm
    Yo damn near whispered when he said he like Fab…smh Tahiry was co-signing all the niggas he was naming and then stopped when he mentioned Fab

    ^
    i thought it was just me and my hearing was fucking up or something but the bitch did go silent

  45. D. Billz Says:

    I also agree with Wale about certain songs that are made for the club. If you don’t be in the club and you don’t like to dance/2-step/diddy bop then it’s not for you. Especially if the artist already stated prior to releasing said song is for the club. Swaying side to side in front of your pc speakers just doesn’t resonate the same way in a club under the influence of an alcoholic beverage and big breasted women in tight skirts with Tahiry sized asses bouncing to the beat.

  46. SDP Says:

    Meanwhile the casual rap fan and mindless fucks/teenagers will tackle a nigga in Best Buy for the last copy of C3.

    ^^

    *hit sitcks the nigga tryna pick up the last copy of C3*

  47. SDP Says:

    yo Joey..

    nahright is the reason y u in my top 5..

    so shut the fuck up and keep recording nigga

  48. D. Billz Says:

    # Legend Says:
    March 14th, 2009 at 4:52 pm

    you shouldnt even have to explain mayne. keep that shit between that NahRight’ians to keep the outsiders out.

    its a civilization up in here.

    ^Heen line*

    * = translation provided for those who need it.

  49. King Kola Says:

    GUUUUCCCCCCCCIIII!!!!!

    Eskay let the streets know big bro!!!

  50. CiCi The Intern Says:

    D. Billz Says:
    March 14th, 2009 at 4:50 pm

    segue:

    I had an epiphany (no Jaz Sulli, though that song is LAVA)
    ^^^

    You mean Chrisette Michelle, right?

  51. J. Caesar Says:

    Jersey*made*me Says:

    March 14th, 2009 at 4:25 pm
    J. Caesar Says:

    March 14th, 2009 at 4:15 pm
    i agree wit buddens wshh is a bunch of stupid idiots who can’t or spell, talk right
    ^^

    No shit Mr.Obvious,going to worldstar for comments is like going to McDonald’s for fish, in Maryland.
    ^^who said i was goin 2 wshh for comments???? don’t assume……..

  52. SDP Says:

    Swaying side to side in front of your pc speakers just doesn’t resonate the same way in a club under the influence of an alcoholic beverage and big breasted women in tight skirts with Tahiry sized asses bouncing to the beat.

    ^^

    somebody applaud this man.

    that was one of the best sentences i’ve read in 09..

    that shit gives you a vivid image of some college geek swaying side to side to “live in this club” by usher

  53. SDP Says:

    love*

  54. King Kola Says:

    This nigga tryna live in this club HAHA

  55. Paul Coughee Says:

    jay-z > joe

    hell

    az > joe

    joe> paul cain…….oolllaaaala impressive

  56. D. Billz Says:

    # CiCi The Intern Says:
    March 14th, 2009 at 4:59 pm

    D. Billz Says:
    March 14th, 2009 at 4:50 pm

    segue:

    I had an epiphany (no Jaz Sulli, though that song is LAVA)
    ^^^

    You mean Chrisette Michelle, right?

    ^Holy Shit (c) Bernard. Neo-soul FAIL!

    *hangs head* (no Confederate states)

  57. CiCi The Intern Says:

    # D. Billz Says:
    March 14th, 2009 at 5:02 pm

    # CiCi The Intern Says:
    March 14th, 2009 at 4:59 pm

    D. Billz Says:
    March 14th, 2009 at 4:50 pm

    segue:

    I had an epiphany (no Jaz Sulli, though that song is LAVA)
    ^^^

    You mean Chrisette Michelle, right?

    ^Holy Shit (c) Bernard. Neo-soul FAIL!

    *hangs head* (no Confederate states)
    ^^^

    LMAO! It’s cool.

  58. SDP Says:

    wale on his period i see..

    since when did DMV care bout some fuckin comments?? i thot u was from dc nigga??

    man the fuck up. your music is not bad

  59. Mr. Papagiorgio Says:

    remember when joey was talkin to fab at the barber shop?

    lol!

    “so yea, you fucked my girl, right?”

  60. CiCi The Intern Says:

    Pap! I’m here, for once lol

    *hugs from Philly*

  61. Mr. Papagiorgio Says:

    Pap! I’m here, for once lol

    *hugs from Philly*

    ^^

    lol, this don’t count.

    it’s dead in here.

  62. Fux aka the Arbitrator of all things hard and faggots who dont go in Says: Says:

    omg check this clip out no words vimeo.com/3650176 … Yo Dre hit the nail on the head… out

  63. CiCi The Intern Says:

    # Mr. Papagiorgio Says:
    March 14th, 2009 at 5:13 pm

    Pap! I’m here, for once lol

    *hugs from Philly*

    ^^

    lol, this don’t count.

    it’s dead in here.
    ^^^

    Shit, can it though? It ain’t my fault my weekdays are filled with trying to graduate. lol.

  64. Skrong Taper: The Line-Up Prince Says:

    Wow, Wale does seem like a dickhead.

    Wasn’t his single supposed to drop by now?

  65. Jersey*made*me Says:

    If Fab hit before he met Joe that’s no harm,no foul.Ain’t no more virgins out here.Niggas put too much stock into busting a nut.A fuck is a fuck.

  66. F-S Says:

    Soulja boy is the king of the internet, not Joe Budden.

  67. hecktic Says:

    its 50 degrees in MinneS.O.T.A.

    HEAT WAAAAAAAAAVEEEEEE!!!

  68. Jersey*made*me Says:

    Wale had on skinny jeans……How you gone rock Nike boots with skinny jeans?

  69. Lelan Says:

    Keep posting the tweets nahright
    There a nice lil bonus to your posts

  70. Jaboo Says:

    Haha, “Wale repping the skinny jeans baby!” Cool video

  71. black people up there are loving that Jersey*made*me Says:

    its 50 degrees in MinneS.O.T.A.

    HEAT WAAAAAAAAAVEEEEEE!!!

    ^^
    I know them 3 black people up there are loving that shit.

  72. Mr. Papagiorgio Says:

    If Fab hit before he met Joe that’s no harm,no foul.Ain’t no more virgins out here.Niggas put too much stock into busting a nut.A fuck is a fuck.

    ^^

    fab was on joe’s “fire” remix earlier this millenium. . . i know they knew each other.

  73. Bill Hu$tle Says:

    whats good? *daps all*

  74. kallywood Says:

    #

    # Jersey*made*me Says:
    March 14th, 2009 at 5:20 pm

    Wale had on skinny jeans……How you gone rock Nike boots with skinny jeans?
    # Lelan Says:

    —————————–

    ayO!

    wale is my dude tho i aint gonna knock em

  75. Bill Hu$tle Says:

    # Mr. Papagiorgio Says:
    March 14th, 2009 at 4:51 pm

    ant Says:

    March 14th, 2009 at 4:50 pm
    *hands mr papagiorgio a late pass*

    ^^^

    whaaaaaaaaaaaaaaat???? i never knew that shit!!

    who confirmed this? 50 got the tape????

    ^ damn pap, im surprised u aint know that. I feel like joey has mentioned it before on one of his budden tv’s. and of course saigon has repeatedly

  76. Jersey*made*me Says:

    If Fab hit before he met Joe that’s no harm,no foul.Ain’t no more virgins out here.Niggas put too much stock into busting a nut.A fuck is a fuck.

    ^^

    fab was on joe’s “fire” remix earlier this millenium. . . i know they knew each other
    ^^

    Probably,but that’s not your everyday ass.I might’ve kept that one too.I know Fab want to hit again,if he can,Joe lost.

  77. Legend Says:

    NahRight comments = a seperate breed from the rest of the internet

  78. Da PartyStarter Says:

    Damn…..Rawse lawse…..Fiddy’s narration was juice thriugh the nsose funny. Fiddy should narrate ALL pornos. LOL That shit was like some ol’ Hood John Facenda (the VOICE of the NFL) LOL

    Wassup Lil Ci-Ci, DBilz. C88S88, Fux, Papa and the rest?

  79. Mag Says:

    O.F.F.I.C.E.R******** R.I.C.K.Y

  80. Mr. Papagiorgio Says:

    DPS, what up.

    that fiddy narration was puuuuuuuuuuuuure comedy. . . .

    “she bobbin and weavin, ricky . . . “

  81. Jersey*made*me Says:

    @Da PartyStarter

    When you see me in here and don’t dap you outta line…..nigga…..

    *talks while poking dudes face*

    *sees spit particle land on dudes nose*

  82. Da PartyStarter Says:

    Pimpin’ Curly-“She MAD at the dick, now.. she MAD at it!!!”

    LMAO!!

  83. Bill Hu$tle Says:

    i cannot stop watchin ncaa bball right now, i have watched this shit for a week straight

  84. Gravity Says:

    Jersey*made*me = Joseph ‘Button’ ?

  85. Darth Cipher Says:

    Pimpin Curly > Curtis > 50 Cent

  86. Jersey*made*me Says:

    Bill Hu$tle Says:

    March 14th, 2009 at 5:41 pm
    i cannot stop watchin ncaa bball right now, i have watched this shit for a week straight

    ^^
    Syracuse is a PROBLEM.Johnny Flynn might as well Carmelo because his stock can’t get no higher.The Big East game tonight is gone be cooked coke.

  87. Gravity Says:

    *daps all in attendance nahgas*

  88. Jersey*made*me Says:

    Gravity Says:

    March 14th, 2009 at 5:43 pm
    Jersey*made*me = Joseph ‘Button’ ?

    ^^

    GTFOH Dud Webb ass nigga

  89. Bill Hu$tle Says:

    *daps Grav*

    # Jersey*made*me Says:
    March 14th, 2009 at 5:44 pm

    Bill Hu$tle Says:

    March 14th, 2009 at 5:41 pm
    i cannot stop watchin ncaa bball right now, i have watched this shit for a week straight

    ^^
    Syracuse is a PROBLEM.Johnny Flynn might as well Carmelo because his stock can’t get no higher.The Big East game tonight is gone be cooked coke.

    ^^
    Yea, it seems in just about every big east tourny, some dude from syracuse just starts ballin crazy. I would rock with them but i can’t stand that nigga Devendorf (sp).

  90. Mr. Papagiorgio Says:

    Yea, it seems in just about every big east tourny, some dude from syracuse just starts ballin crazy. I would rock with them but i can’t stand that nigga Devendorf (sp).

    ^^

    he is a fuckin goon.

  91. Da PartyStarter Says:

    My Bad Jersey Made. What up? I’m still trippin offa Fiddy’s “Animal Kingdom” impersonation. LOL

  92. Da PartyStarter Says:

    *Wipes Spit from nose*
    *Passes Jersey Made a “Smokey” laced L*
    *Gives him directions to Deebo’s pigeon coop*

  93. Mr. Papagiorgio Says:

    gerald henderson got the wu-hairline.

  94. Bill Hu$tle Says:

    # Mr. Papagiorgio Says:
    March 14th, 2009 at 6:00 pm

    gerald henderson got the wu-hairline.

    ^ him and flo rida on that bullshit lol

  95. Mr. Papagiorgio Says:

    Bill Hu$tle Says:

    March 14th, 2009 at 6:02 pm
    # Mr. Papagiorgio Says:
    March 14th, 2009 at 6:00 pm

    gerald henderson got the wu-hairline.

    ^ him and flo rida on that bullshit lol

    ^^

    awww shit. . . brisco gon’ fuck you up now.

  96. Huh? U Gay 2.0 Says:

    Haha I enjoyed dis shit…is Budden gonna be on da Wale tape..I can see both of them rippin a track..and I agree with most their comments…oh and Budden was hatin hard on Jay..smh..lol

  97. Bill Hu$tle Says:

    # Mr. Papagiorgio Says:
    March 14th, 2009 at 6:05 pm

    Bill Hu$tle Says:

    March 14th, 2009 at 6:02 pm
    # Mr. Papagiorgio Says:
    March 14th, 2009 at 6:00 pm

    gerald henderson got the wu-hairline.

    ^ him and flo rida on that bullshit lol

    ^^

    awww shit. . . brisco gon’ fuck you up now.

    ^^^

    Ill get devendorf to handle brisco

  98. Jersey*made*me Says:

    gerald henderson got the wu-hairline.

    ^^
    *Speaks in Hov’s young chris dickriding voice*

    He only nineteeeeen.

  99. Jersey*made*me Says:

    *Wipes Spit from nose*
    *Passes Jersey Made a “Smokey” laced L*
    *Gives him directions to Deebo’s pigeon coop*

    ^^
    *Blows L with DPS’ uncle Tom,ant Tammy,and grandmammy*

    *takes ghost pulls*

    *shows them to that same coop*

  100. sean coonery Says:

    The estimated value of nahright.com is: $370,800

  101. Mr. Papagiorgio Says:

    *Speaks in Hov’s young chris dickriding voice*

    He only nineteeeeen.

    ^^

    LMAOOOOOOOOOOOOOOO!!!

  102. Jersey*made*me Says:

    sean coonery Says:

    March 14th, 2009 at 6:17 pm
    The estimated value of nahright.com is: $370,800

    ^^
    No-sign

    $370,805 if you include Dre five dollar ass.

  103. dorian gray Says:

    *speaks in hov’s in young chris dickriding voice*

    He only nineteeeeen

    Oh shit. I remember those freestyles. I bet whatever!

    *goes to beanie sigel’s b-day party unarmed*

  104. Seth Gueko Says:

    Guccitendo
    is on the way !

  105. Charles Oakley Says:

    Black Star ft. Jean Grae, Punch & Wordsworth – Twice Inna Lifetime
    zshare.net/audio/570505426e5d93f5/

    original slaughterhouse

  106. moneyray aka i comment on nahright so fuck 50 Says:

    lol @ the hate on wshh and the hate on tahiri’s ass

    joe budden shouldnt have to worry about the 9 year old kids talking about him on wshh the talk has been about choppers suit for the past week

  107. D. Billz Says:

    # Jersey*made*me Says:
    March 14th, 2009 at 6:21 pm

    sean coonery Says:

    March 14th, 2009 at 6:17 pm
    The estimated value of nahright.com is: $370,800

    ^^
    No-sign

    $370,805 if you include Dre five dollar ass.

    ^ *slaps Kimbo in front of his children*

  108. Black Says:

    Joey girls is always on point

  109. moneyray aka i comment on nahright so fuck 50 Says:

    Dre five dollar ass

    ^aaaaaaaayyyoooooo

  110. D. Billz Says:

    *dapz DPS*

    What up cannon?

  111. Mr. Papagiorgio Says:

    ^ *slaps Kimbo in front of his children*

    ^^

    *points and laughs*

  112. moneyray aka i comment on nahright so fuck 50 Says:

    joe budden doesnt give a fuck about his fans

  113. D. Billz Says:

    the talk has been about choppers suit for the past week

    ^Yoooo, I saw a couple of them Chopper suit comments. Fuckin’ hilarious.

  114. anons Says:

    *daps Nahggz*

    instructions for outsiders?

    Nah, son..joinin Nah is like joining a Zen buddhist monestary….niggz should get no instructions, just watch and survive

  115. Jersey*made*me Says:

    Donte Stallworth caught a vehicular homicide in Miami last night or today,shits fucked up.I hope he was sober.SMH.

  116. Charles Oakley Says:

    # Jersey*made*me Says:
    March 14th, 2009 at 6:35 pm

    Donte Stallworth caught a vehicular homicide in Miami last night or today,shits fucked up.I hope he was sober.SMH.
    ^^
    I read that they took blood samples at the scene because of suspicion of dui

  117. D. Billz Says:

    Somethin’ about this chick Pebble’s ass doesn’t look right. It got lumps at the top and the skin tone on the ass seems different than the rest of her body.

    I think shorty got them injections in her ass.

  118. sean coonery Says:

    WSHH Estimated Worth $1.64 Million USD

  119. Jersey*made*me Says:

    the talk has been about choppers suit for the past week

    ^Yoooo, I saw a couple of them Chopper suit comments. Fuckin’ hilarious.

    ^^
    I can’t front,niggas on Worldstar went IN.Chopper committed suicide.They covered every bad suit choice in the history of life.

  120. FuckUPayMe618 Says:

    ^Yoooo, I saw a couple of them Chopper suit comments. Fuckin’ hilarious.

    ^^^word i havent seen even that video of the suit they talking about, the comments have me dying. Niggas be saying shit like “choppa suit looking for 2 goons. officerRicky nt on the case” or “FIRST CHOPPERS SUIT SET CHOPPER UP, THEN SET CROOKED I UP!!! SOMEBODY NEEDS TO MURDER THAT SUIT!!!!”

  121. D. Billz Says:

    ROFFLE @ FUPM618 *dapz*

  122. FuckUPayMe618 Says:

    Somethin’ about this chick Pebble’s ass doesn’t look right. It got lumps at the top and the skin tone on the ass seems different than the rest of her body.

    ^^^link

  123. Jersey*made*me Says:

    I read that they took blood samples at the scene because of suspicion of dui
    ^^
    Damn.That’s why I vowed to never drive drunk again.

  124. Mr. Papagiorgio Says:

    yooooooooooooo, that nigga’s suit was outta pocket!!!!!

    that shit was at least 4 sizes too big!

  125. FuckUPayMe618 Says:

    Anybody see Free on 106th this week? I swear shorty has gotten thicker

  126. rex hussla Says:

    why’s everybody bitch about Wale? Sometimes I like my rappers cocky NO HOMO

  127. FuckUPayMe618 Says:

    *daps all in attendance*

  128. FuckUPayMe618 Says:

    STOP CALLING CHOPPER’SUIT”CHOPPER SUIT” HIS NAME IS TONY!!!!

    ^^lol

  129. D. Billz Says:

    FUPM

    tinyurl.com/c5fwzw

  130. nation Says:

    Nah Right comments, the circuit I live in…

  131. D. Billz Says:

    # FuckUPayMe618 Says:
    March 14th, 2009 at 6:45 pm

    Anybody see Free on 106th this week? I swear shorty has gotten thicker

    ^Free? On 106?

    *checks calendar year*

  132. D. Billz Says:

    # Mr. Papagiorgio Says:
    March 14th, 2009 at 6:44 pm

    yooooooooooooo, that nigga’s suit was outta pocket!!!!!

    that shit was at least 4 sizes too big!

    ^That nigga had a New Jack suit with no Swing.

  133. Mr. Papagiorgio Says:

    STOP CALLING CHOPPER’SUIT”CHOPPER SUIT” HIS NAME IS TONY!!!!

    ^^lol

    ^^
    LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

  134. FuckUPayMe618 Says:

    FUPM

    tinyurl.com/c5fwzw

    ^^^damn that shit aint real, it looks mad stiff. Id put her in a wheel chair easy tho.

  135. FuckUPayMe618 Says:

    I see the lumps you talking about billz shit looks like basketball with titties in it.

  136. Mr. Papagiorgio Says:

    D. Billz Says:

    March 14th, 2009 at 6:50 pm
    # Mr. Papagiorgio Says:
    March 14th, 2009 at 6:44 pm

    yooooooooooooo, that nigga’s suit was outta pocket!!!!!

    that shit was at least 4 sizes too big!

    ^That nigga had a New Jack suit with no Swing.

    ^^

    the nigga’s in a bromantic relationship with his suit. . . .

  137. FuckUPayMe618 Says:

    Im ghost yall niggas stay up.

  138. D. Billz Says:

    >>^^^damn that shit aint real, it looks mad stiff. Id put her in a wheel chair easy tho.

    >>I see the lumps you talking about billz shit looks like basketball with titties in it.

    *drives to ATL at top speed*

    *hits AlfaMega’s house*

  139. rex hussla Says:

    I’m dying at this Pimpin’ Curly commentary…I mean wooooooowwwww this whole thing is just outta control

  140. Jersey*made*me Says:

    Tahiry>Pebbles

  141. D. Billz Says:

    She’s a bird but I’d go in

    tinyurl.com/atudbd

  142. D. Billz Says:

    # Jersey*made*me Says:
    March 14th, 2009 at 6:55 pm

    Tahiry>Pebbles

    ^Word. First it was fake titties. Now shorties gettin’ implants and shots in they ass.

  143. sean coonery Says:

    Anybody seen that video of Jim Jones fighting at MTV Spring Break 09 in the parking lot…on WSHH

    Nigga Jimmy Jones trying to hard to be like ‘Pac….

  144. eskay Says:

    chicks duck tape em, turn em over, butt rape em

  145. D. Billz Says:

    From WSHH:

    Guest
    her ass is fake people cant u tell her butt is too hard for one wit all that weight it should have a tear drop shape two if her ass was that strong her legs would be more cutt and toned for 2 the bitch would have been on tv loooong time ago if this ass was real!!!Moral of the story.. I WOULD STILL FUCK!!!

    ^Cosign all of the thee above.

  146. anons Says:

    9 yrold faggot niggas

    ^^

    *blank stare

    honestly, I still have no idea why Joe Budden is still around

  147. D. Billz Says:

    # sean coonery Says:
    March 14th, 2009 at 7:03 pm

    Anybody seen that video of Jim Jones breakin’ up a fighting at MTV Spring Break 09 in the parking lot…on WSHH

    Nigga Jimmy Jones trying to hard to be like ‘Pac….

    ^Fixed

  148. Frank White Says:

    i got love for wale, he tore it down in sydney

  149. kevfresco Says:

    *autotuned*

    look @ that, look @ that pussy…..

    it weighs a ton guuuurl,

  150. Hoskins Says:

    OLE “I JUSS GOT OFF A 20 YEAR BID AND I NEED A JOB SUIT”

  151. D. Billz Says:

    tinyurl.com/bnuf54

    Wait for it…

    Waaaait for iiiiiit…

  152. sean coonery Says:

    Gucci Mane is back….

    Gucci Mane Cam’ron and Max B track would be official….

  153. D. Billz Says:

    # Hoskins Says:
    March 14th, 2009 at 7:10 pm

    OLE “I JUSS GOT OFF A 20 YEAR BID AND I NEED A JOB SUIT”

    ^ *calls the ambulance*

  154. Legend Says:

    >> *daps Nahggz*

    instructions for outsiders?

    Nah, son..joinin Nah is like joining a Zen buddhist monestary….niggz should get no instructions, just watch and survive

    —————————————————————–
    THATS what im saying

  155. Jersey*made*me Says:

    On everything I love,Lil Kim got ass or hip implants.Go to Vlad and watch that Dancing with the Stars clip. I fucking swear nigga.Kim never had ass.

  156. Skrong Taper: The Line-Up Prince Says:

    But honestly, I think Cam x Jimmy is the biggest ether of 2009.

    1) Cam resurfaces and immediately dwarfs Jimmy’s buzz
    2) Cam gets the cover of the XXL immediately after Jimmy
    3) Cam drops 3 songs that are honestly > Pop Champagne + That Na Na Na bullshit
    4) Cam has a Gangsta Grillz mixtape on deck
    5) Cam gets brought out on stage by Jada at the Apollo this week
    6) Cam has a joint with Jada on Jada’s album
    7) Cam has a joint with the Clipse on their album

    All of this happened in the span of about 30 days

    Jimmy who?

    KILLA

  157. kevfresco Says:

    ‘hey baby. hey babieee!/ how much does ya pussy weeeeeiiiigh?’

  158. Hoskins Says:

    I just found that chopper video and the comments are killing me

  159. Jersey*made*me Says:

    Gucci Mane Cam’ron and Max B track would be official….

    ^^
    On the right vibe this could be crack.Cam and Max alone would be big for N.Y.

  160. dorian gray Says:

    @ dbillz

    Nh but that bird looks like TI in the face. No can do (c) hall and oates

  161. D. Billz Says:

    # dorian gray Says:
    March 14th, 2009 at 7:18 pm

    @ dbillz

    Nh but that bird looks like TI in the face. No can do (c) hall and oates

    ^LOL. Speakin’ of which, that’s one of my favorite H&O joints. But you wouldn’t pound that? Sheeeeit. I know she’s not that attractive but I’ve slid my meat in a lot worse.

  162. dorian gray Says:

    @ dbillz

    Well the yound lady does seem to be repping ATL hard with TI’s face and a USDA tattoo on her ass. If her pussy farts come out sounding like Soulja Boy beats, then I’d beat.

  163. kanye Says:

    LOL at this video live action comment page

  164. kanye Says:

    1140 on the shoes

  165. jdot Says:

    When did Joe turn into a cameraman? and please nigga do not try to say jay is slower. You been rapping about the same shit since 03. CuDi>>Wale

  166. Ace Wonders Says:

    Cam pulled off the biggest comeback in rap history…
    and Wale>>>>>>>>>>>>>>>>>Kudi, Factz, and (insert random hipster)

  167. G-Roc Says:

    Gotta love Nah Right comments..

  168. Nah Right » Blog Archive » Video: The Blogger Man (Pop Champagne Parody) *Late Pass* Says:

    […] The line about rapper comments on blogs is funnier now after yesterday’s JoeBuddenTV. […]

  169. yaboy Says:

    nahright comments >

  170. Nah Right » Blog Archive » Video: Meet Me at the Creep Inn (Joe Budden TV) Says:

    […] them on his YouTube page though. We need to get back to talking about movies in the comments […]

Leave a Reply