Asher Roth – Funkmaster Flex Freestyle

Asher goes in over the “Know The Ledge” instrumental.

Asher Roth – Funkmaster Flex Freestyle

Previously: Asher Roth Interview w/ Tim Westwood


AddThis Social Bookmark Button

45 Responses to “Asher Roth – Funkmaster Flex Freestyle”

  1. DIGITAL SCALES Says:

    my phone being broken > this honkey

  2. COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:

    b-ease Says:

    March 13th, 2009 at 11:55 am
    ^^^
    no you Bootlicker. my boss is a dude. to some chick co-worker.

    ^^
    Weak. If you’re gonna get fired for sexaul harrassment, it better be a boss.

    ^^^
    Heeeeyyy, u admiting that ud suck ur boss off to keep ur job… if thats ur thing, thats’your’thing… im just sayin i felt up a bitch up.

  3. R.J.Orion Says:

    dumb people > Hmong people

  4. AmpGeez a.k.a. Fuck Yo' Thoughts Says:

    Exxes > the rest of Padded Room

  5. R.J.Orion Says:

    wet diapers > white rappers

  6. Mr. Papagiorgio Says:

    yo, would you nigga be interested in doing a tournament pool on like yahoo or something. . .

    just for braggin rights?

    or miki fax CDs?

    Beezy said he’s in, and so am i.

  7. Ghost Writer Says:

    thAt CNN album is fire….

  8. geico lizard Says:

    Chicken Broth >>> Asher Roth

  9. R.J.Orion Says:

    horrible season with bad knees > European MCs

  10. Highsaiah Thomas Says:

    Watching flies die when they hit the bug zapper > Watching a white boy act liek a thug rapper

  11. Highsaiah Thomas Says:

    # geico lizard Says:
    March 13th, 2009 at 12:11 pm

    Chicken Broth >>> Asher Roth
    # R.J.Orion Says:
    March 13th, 2009 at 12:11 pm

    horrible season with bad knees > European MCs

    ^^ha

    _____________

    Just do it > Just blaze did it

  12. Highsaiah Thomas Says:

    diaper cloth > asher roth

  13. DIGITAL SCALES Says:

    Ritz is the best kinda cracker > This European American rapper

  14. Big_seth Says:

    Midget Crotch > Asher Roth

  15. DIGITAL SCALES Says:

    Beezy said he’s in, and so am i.
    ________________

    ???????????????

  16. R.J.Orion Says:

    seeing drug transactions and go tellin it > seeing thug rappers with no melanin

  17. Big_seth Says:

    @pap

    I’d play some pool, but not during work hours.

    FML

  18. DIGITAL SCALES Says:

    Axel Rose > Asher Roth

  19. Highsaiah Thomas Says:

    white boys on bikes > white boys on mics

  20. Mr. Papagiorgio Says:

    Beezy said he’s in, and so am i.
    ________________

    ???????????????

    ^^

    lol, i definitely lost.

    i’m talking about a nah NCAA pool!

  21. embark Says:

    The Goonies’ Sloth > Asher Roth

  22. Seth Gueko Says:

    Best album Ish on Amalgam Digital soon
    1.Max B’s Public Domain 4
    2.Saigon/Statik one day duo
    3.Warning shots 2 by Saigon

  23. R.J.Orion Says:

    later

  24. DIGITAL SCALES Says:

    hahaha set it up im wit it

  25. Carlos Voltron Says:

    Damn first you nahggers take the white women then you shit on the white dudes. White people can’t win around here.

  26. AmpGeez a.k.a. Fuck Yo' Thoughts Says:

    Keep sleeping on me, narcoleptics
    I’m a show you how to architect this
    Eyes on my necklace

  27. Highsaiah Thomas Says:

    Catching yer wife fuckin Her Boss > Catchin a cool vibe from Asher Roth

  28. D. Billz Says:

    1.Max B’s Public Domain 4

    ^I need that like yesterday.

  29. Big Homie Says:

    *white boys it up*

    *clicks play*

  30. COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:

    answers.yahoo.com/question/index?qid=20080517135951AApk8ZJ

    ^^^
    Best Shit found on the net. Ever.

  31. DIGITAL SCALES Says:

    Damn first you nahggers take the white women then you shit on the white dudes. White people can’t win around here.
    ____

    white people win everywhere else tho

  32. Ghost Writer Says:

    This freestyle is okay…

  33. DIGITAL SCALES Says:

    # COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:
    March 13th, 2009 at 12:18 pm

    answers.yahoo.com/question/index?qid=20080517135951AApk8ZJ

    _____________

    hopefully they can help you out with your problem

  34. AmpGeez a.k.a. Fuck Yo' Thoughts Says:

    Channel 10 = First great album of 2009

  35. Big_seth Says:

    # Big Homie Says:
    March 13th, 2009 at 12:18 pm

    *white boys it up*

    *clicks play*

    ^^

    LMAO

    Being gay (no homo) > clickin play (no diddy)

  36. Rockabye Says:

    Rumors recently hit the net that Kanye West has kept a song he did with Clipse for their upcoming Columbia debut, for himself. XXLMag.com chopped it up with Pusta T to find out if there is any truth to the gossip.

    As previously reported, the song, titled “Kinda Like A Big Deal” which was produced by DJ Khalil, was supposed to be premiering last Monday (March 9). When it was never released rumors spread that Ye jacked the track to use as a theme song for his new Nike kicks, the Air Yeezys. “That’s totally false,” Pusha told XXLMag.com. “I mean I don’t even know what to say. I don’t even know where they got that from. Me and Ye’ just talked the other day and we got real big plans for the record.”

    “[Kanye’s] not trying to take anything,” he added. “Like I said I just hate there’s so many different parties involved with what we’re planning I can’t really speak on anything and the statement that was made was totally false. To put Ye’ in that light was not cool and he’s been nothing but helpful in the making of the record and the insight on the album as a whole.”

    Another rapper that Clipse recruited for the disc is the recently resurfaced Dipset leader Cam’ron. The collaboration is a match made in heaven for fans of both artists’ penchant for coke raps. “Oh my god, I think the Cam’ron record is going to be an amazing, amazing record,” he said. “I mean I think people are really gonna enjoy that one.”

    Pusha says the track was tailor made for the Harlem Don by longtime Clipse producers The Neptunes. “We found the record, we called him and told him we wanted him to be on the record and then we actually went to Miami and found the record in Miami with Pharrell. He made it and he was like this is the one for Cam.”

    ^

    From NR Lite. Damn.

  37. Rockabye Says:

    Actually, “MC Asher/Something like MC Escher/Special when it comes to the pencil” is pretty nice.

  38. Carlos Voltron Says:

    Nah but seriously asher should stop really freestyling. Nothing against him though.

  39. Mr.White Says:

    Asher roth >> Nahright comments

  40. nofaze 1 Says:

    being with a hot chick on a first date and then discovering u ate a laxative and your at her apt trying to get some ass and she’s feeling u about to give it up before gas and the runs start>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>people who think asher roth is “nice” “dope” “the greatest mc of all times” and anyhting other than totally mediocre and full marketing at it’s best

  41. Da Says:

    Vanna White >> Mr. White

  42. hops Says:

    Asher roth>all you haters>rick ross’s take on this beat

  43. McFly Says:

    the shit was NICE stop hatin’

  44. yeah Says:

    I’m kinda sleepy right now so I better not listen to this

  45. AA Says:

    keep supporting true hip hop! i got my asher roth album and my louis vuitton sneakers! Yeah! Hip Hop!

Leave a Reply