Camp Lo ft. Yahzarah – Regulate

camp-lo-stone-rob

The NMC is happy to bring you the first leak off Camp Lo’s new project.

Perennial hip-hop mainstays Camp Lo are releasing Stone And Rob: Caught On Tape on March 24th, a mixtape installment of all-new original material. Featuring 13 tracks all produced by Smoking Apples (Sonny Cheeba and Apple Juice Kid), Ski (known for work with Jay-Z and Camp Lo’s critically acclaimed debut Uptown Saturday Night), and Apple Juice Kid, Stone And Rob: Caught On Tape will be released on Camp Lo’s new label venture Soul Fever as the official precursor to the group’s much-anticipated 4th album A Piece Of The Action. The lead single “On Smash” feat. Styles P and Pete Rock is currently impacting on the web and at mixshow radio.

Camp Lo ft. Yahzarah – Regulate | Zshare


AddThis Social Bookmark Button

125 Responses to “Camp Lo ft. Yahzarah – Regulate”

  1. sean coonery Says:

    fuck boy

  2. D. Billz Says:

    # b-ease Says:
    March 6th, 2009 at 2:43 pm

    Was Keith Murray the first to rap using his gov’t name? I’m thinkin’ there was one prior but I can’t recollect.

    ^^
    Erick Sermon, Tupac (kind of)

    ^Hmmm, well, I don’t know. I was thinkin’ of someone who came in the game on the solo tip. The Green Eyed Bandit came on the scene with EPMD. Tupac. Nah. He never really used his whole name for albums.

  3. Most_Incredible! Says:

    i need a tapedeck again *sigh*

  4. D. Billz Says:

    When the Lo first popped, you couldn’t tell me they wasn’t from London. What’s ill is that they were ahead of their time because ninjas is dressin’ like them now with the Euro fits.

  5. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    SNOWMANE Bitch, i roll 2seatas

  6. Beezy Says:

    Big L > your life

  7. PHENOMENON Says:

    Wow, I just finished watching that “Pimpin’ Curly” video.

    and only one person mentioned that woman’s ass/hips.

    Amazing.

  8. that Nigga Gaylord from West 145th st Says:

    Luchini > _________

  9. Bananas the Ape Says:

    The FLY BITCH won’t BUY YOU SHIT!…

    but if You hook up the BUMMY BITCH she’s forever in your debt…

  10. D_Block_4_Life Says:

    PT might just be the dopest LP in 08′

  11. b-ease Says:

    Big L > your life

    ^^
    Biggie > Big Pun > Big L

  12. OWWW Says:

    The T.I. from KING album
    iz now dead !?

  13. nirun Says:

    on the real i rather listen to a gucci mixtape over any of those retails

  14. Beezy Says:

    Im not going to argue this again…but Big L is the greatest rapper to have ever gasped a breath of air.

    Thanks.

  15. Most_Incredible! Says:

    # OWWW Says:
    March 6th, 2009 at 2:53 pm

    The T.I. from KING album
    iz now dead !?

    ^^nah … just on its way up north

  16. b-ease Says:

    Black Nostalgik video and song >>>>

  17. rex hussla Says:

    Yeah that Mims track was that “Move”…

    I don’t know man, the way he was over-annunciated his words in the first verse was just straight wack to me. But then again, this is the dude who made This Is Why I’m Hot

  18. Bananas the Ape Says:

    SCENARIO..THESE ARE YOUR CHOICES:

    1. Fuck RHIANNA long as you want but can’t pop

    2. Fuck ALICIA KEYS in all 3 but you got 5 minute

    3. Head from BEYONCE until you pop but no ASS

  19. OWWW Says:

    Keith Murray Real Name No Gimmicks

  20. kevfresco Says:

    The T.I. from KING album
    iz now dead !?

    ^^^

    studio thug life support.

  21. Big_Seth Says:

    # D_Block_4_Life Says:
    March 6th, 2009 at 2:51 pm

    PT might just be the dopest LP in 08′

    ^^

    I don’t know what it is to me, but I can’t finish it anymore. maybe like the 1st couple weeks. Now I stop after a couple tracks. What up & I’m illy are crack. I just feel like it got old quick.

  22. G7 Says:

    Keith Murray got the idea to use his gov name from Erick Sermon and Parrish Smith. He’s said that before.

  23. OWWW Says:

    ALICIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIA !
    5 MINTUES OF GREATNESS.. THUS

  24. kevfresco Says:

    2. Fuck ALICIA KEYS in all 3 but you got 5 minute

    ^^^

    SAFE!

  25. SOUTH Says:

    Found this LEXBUB “CHARLES HAMILTON DISS” SONIC THE BLOWJOB. LOL

    DOWNLOAD HERE

    http://www.zshare.net/audio/56571727199e2efa/

    LEXBUB “SONIC THE BLOWJO

  26. OWWW Says:

    MINTUES AKA MINUTES !!! LOL

  27. Big_Seth Says:

    # Bananas the Ape Says:
    March 6th, 2009 at 2:54 pm

    SCENARIO..THESE ARE YOUR CHOICES:

    1. Fuck RHIANNA long as you want but can’t pop

    2. Fuck ALICIA KEYS in all 3 but you got 5 minute

    3. Head from BEYONCE until you pop but no ASS

    ^^

    All I would need is 5 wit Ms. Keys.

    lol

  28. b-ease Says:

    Fuck ALICIA KEYS in all 3 but you got 5 minute

    ^^
    Option #2. Hands down. No debate.

  29. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    OWWW Says:

    March 6th, 2009 at 2:56 pm
    ALICIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIA !
    5 MINTUES OF GREATNESS.. THUS

    ^^^
    7 Minutes of Madness > 5 Minutes of Greatness
    (applaud Eric.B)

  30. that Nigga Gaylord from West 145th st Says:

    I still listen to Bucks and 9ths jawn for last year, like 3 or 4 tracks all the time

  31. OWWW Says:

    YA SCENARIO iz too easy homie, drop a more vicious scenario ! lol

  32. Big_Seth Says:

    only reason I might pick beyonce over Alicia is to make my favorite rapper mad.

    Lol. Fuck you nigga. I done spent over $100 on your music in my life. lol

  33. Beezy Says:

    The option for Rihanna shouldn’t have exlcuded finishing…it screwed up the progression.

    Its shouldve been

    Unlimited Rihanna
    5min w/ Akeys
    Head from Bey

  34. Most_Incredible! Says:

    2. Fuck ALICIA KEYS in all 3 but you got 5 minute

    ^^only choice

  35. OWWW Says:

    10 minutes of Wavyness >

  36. sean coonery Says:

    Bananas the Ape…what happened with Keri Hilson?

  37. Bananas the Ape Says:

    I’m sorry years ago it would’ve been ALCIA…but CHRIS BEEZY duffed RHI RHI out and then proposed…that’s that MARVELOUS right there.

    I’d give RHIANNA a good 3 hours and then “shoot some strays” LOL

  38. G7 Says:

    option 2

  39. kevfresco Says:

    3. Head from BEYONCE until you pop but no ASS

    ^^^

    her brains prolly as dizzy as her mind is. nah. i’m good.

  40. that Nigga Gaylord from West 145th st Says:

    I love Rhianna more than any other fucking bitch right now. Hey she really getting married?

  41. Co!!inB: Magic City's Towel Boy Says:

    Luchini has to be the inspiration for Kanye’s “We Major” beat.

  42. Beezy Says:

    CHRIS BEEZY

    ^easy…thats not my brother.

  43. kevfresco Says:

    I’m sorry years ago it would’ve been ALCIA…but CHRIS BEEZY duffed RHI RHI out and then proposed…that’s that MARVELOUS right there.

    I’d give RHIANNA a good 3 hours and then “shoot some strays” LOL

    ^^^

    you might be on to something w/that one.

  44. Bananas the Ape Says:

    >>>Hey she really getting married?

    Yes RHI is and Keri Hilson dissed Beyonce on POWER 105 last night…told her go have HOV babies.

  45. TheCo!!inb Says:

    yo fux or 88
    how do I get a new moniker out of moderation? yall niggas switch joints everyday

  46. G7 Says:

    OWWW Says:

    March 6th, 2009 at 3:00 pm
    10 minutes of Wavyness >

    ===
    is that a fuck session with Max B? if so….ayo!

  47. cOLD Says:

    A. Keys all 3

  48. Bill Hu$tle Says:

    Option number 2 alll day

  49. sean coonery Says:

    Chris Brown is a good dude. Fuck these birds.

  50. Beezy Says:

    how do I get a new moniker out of moderation? yall niggas switch joints everyday

    ^eskeet-skeet gotta approve it

  51. D. Billz Says:

    # G7 Says:
    March 6th, 2009 at 3:05 pm

    OWWW Says:

    March 6th, 2009 at 3:00 pm
    10 minutes of Wavyness >

    ===
    is that a fuck session with Max B? if so….ayo!

    ^Due to the content of the comments, I also found that to be out of place too but didn’t wanna be the first one to throw the flag. Lol

  52. OWWW Says:

    MORE SCENARII

    AKA DA VICIOUS THANG !

    Head from Rihanna… in the same ferrari… after his trouble affair wit Breezy !
    Fuck Keri Hilson, pop on his feet and then suck his feet ?
    Head from Beyoncé until Jay-Z and Russia’s friends Know Dat and want to fuck u !

  53. cOLD Says:

    same thing casket

    but replace beyonce with Missy
    Alicia with Bahamdia
    and Rihanna with Star Jones

  54. kevfresco Says:

    Making up “cute” names for your followers, such as “Tweeples”, “Tweeties”, “Tweeps”, “Twits” etc.

    ^^^

    mahfukas actually do this on twitter?

    bird ass niggas.

  55. Bananas the Ape Says:

    See…I would do the ALICIA but if I got some DOO DOO DUNGEON from ALICIA I’d need more than 5mins…THAT’S an HOUR LONG MISSION plus ONE and A HALF in the VELET….

    5mins with ALICIA is punishment

  56. D_Block_4_Life Says:

    A. Keys all 3
    ^^
    sizzle.

  57. OWWW Says:

    March 6th, 2009 at 3:05 pm

    OWWW Says:

    March 6th, 2009 at 3:00 pm
    10 minutes of Wavyness >

    ===
    is that a fuck session with Max B? if so….ayo!

    ^Due to the content of the comments, I also found that to be out of place too but didn’t wanna be the first one to throw the flag. Lol

    ^^^
    lol.. nah no homo
    WAVY IS AN ATTITUDE ! WAVIEST AKA THE NEW FLYEST WORD
    OWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

  58. Bill Hu$tle Says:

    This white lady on CNN was commenting on the Chris and Rhi situation and she kept referring to to him as a thug because he hit her. Im pretty sure ur statements were racially motivated cuz i mos def don’t see her callin Justin timeberlake a thug if he smacked the fire out of his bitch

  59. that Nigga Gaylord from West 145th st Says:

    yo COllin you have to let the comment marinate

  60. TheCo!!inb Says:

    Keri Hilson is what it is right now. if I was single right now i’d settle for dry sex with her over Bey, Rhi or A Keys

  61. kevfresco Says:

    but replace beyonce with Missy
    Alicia with Bahamdia
    and Rihanna with Star Jones

    ^^^

    why?

    missy yo.

  62. cOLD Says:

    sizzle.

    ^ in what order though with ms keys, Pussy, ass, mouf?

  63. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    TheCo!!inb Says:

    March 6th, 2009 at 3:05 pm
    yo fux or 88
    how do I get a new moniker out of moderation? yall niggas switch joints everyday

    ^^^
    holla @ Eskay.

  64. cOLD Says:

    why?

    ^because Caskets scenerio involved no deep thought.

  65. sean coonery Says:

    Replace Missy with Nicole from PCD….

    Nicole from PCD…is underrated….

    Nicole from PCD > Aubrey from MTB4

  66. Beezy Says:

    D_Block would eat Star Jones ass out with a spork

  67. OWWW Says:

    Mouf, Pussy Lick, Pussy, Ass, Pussy and Mouf
    30sec, 30sec, 1min, 1min, 1min and 1min !

  68. cOLD Says:

    D_Block would eat Star Jones ass out with a spork

    ^ mad niggas would for the right dough…. I say $2,500 and a thorough shower.

  69. that Nigga Gaylord from West 145th st Says:

    i havent been on twitter in days, im about to go in and unfollow all kinds of douches

  70. sean coonery Says:

    Black man hits a lady….Thug, Goon….He’s Agressive and Violent

    White boy hits a bitch…..He’s frustrated, stressed, depressed or not in his right mind…

    Fuck CNN, Fox News and MSNBC….

  71. that Nigga Gaylord from West 145th st Says:

    I wouldnt fuck Star Jones with a fake phallus

  72. D_Block_4_Life Says:

    ^ in what order though with ms keys, Pussy, ass, mouf?
    ^^
    mouth, puss, ass. Thanks.

  73. cOLD Says:

    lol niggas doing the math on hypotheticals

    *dies*

  74. that Nigga Gaylord from West 145th st Says:

    pickyourshoes.com/new4/sp_love_me_tee_blu.htm
    ^^^^^

    I really want this shirt actually ive been looking for a shirt with this quote for a minute. I am going to tattoo that shit on my forearm

  75. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    sean coonery Says:

    March 6th, 2009 at 3:13 pm
    Black man hits a lady….Thug, Goon….He’s Agressive and Violent

    White boy hits a bitch…..He’s frustrated, stressed, depressed or not in his right mind…

    Fuck CNN, Fox News and MSNBC….

    ^^^
    thats real talk right chea.

  76. D. Billz Says:

    # kevfresco Says:
    March 6th, 2009 at 3:07 pm

    Making up “cute” names for your followers, such as “Tweeples”, “Tweeties”, “Tweeps”, “Twits” etc.

    ^^^

    mahfukas actually do this on twitter?

    bird ass niggas.

    ^I thought only the chicks did that.

  77. kevfresco Says:

    because Caskets scenerio involved no deep thought.

    ^^^
    tru. too easy. mad nahggers seen 5 mins and was like yeah that’ll do.

  78. cOLD Says:

    mouth, puss, ass. Thanks

    puss ass mouf, that way you can humiliate her and make her suck off her ass juice.

  79. cOLD Says:

    Fuck CNN, Fox News and MSNBC

    ^but the fucked up thing is, its not just those outlets that are lynching the lil nigga. (c) urban radio, blogs, etc.

  80. D. Billz Says:

    I’d pound out Star Jones. No cash involved. Let me see her at a party in Floss Angeles and she says, “hey, my room”… I’m like bet.

    Just for braggin’ rights.

    Nigga don’t act like you wouldn’t give me my props if I hit.

  81. kevfresco Says:

    pickyourshoes.com/new4/sp_love_me_tee_blu.htm

    ^^^

    aaah shit. sadat & lord jamar throwback. niiice.

  82. Bananas the Ape Says:

    sean coonery Says:

    March 6th, 2009 at 3:13 pm
    Black man hits a lady….Thug, Goon….He’s Agressive and Violent

    White boy hits a bitch…..He’s frustrated, stressed, depressed or not in his right mind…

    Fuck CNN, Fox News and MSNBC….
    _____________

    Exactly…Charlie Sheen, Nick Carter, Spencer Pratt, Mark Anthony…the list goes on…these nigga beat the fuck out these WHITE BITCHES and get called HOLLYWOOD BADBOYS and get a VH1 show package.

  83. that Nigga Gaylord from West 145th st Says:

    Star Jones is Atrocious, Ide rather fuck a gas tank

  84. D_Block_4_Life Says:

    that way you can humiliate her and make her suck off her ass juice.
    ^
    Brilliant!

  85. D_Block_4_Life Says:

    I’d pound out Star Jones
    ^^
    But would you spork it though?

  86. cOLD Says:

    Nigga don’t act like you wouldn’t give me my props if I hit.

    ^you’d get props, but niggas will clown you too…

  87. D. Billz Says:

    Ide rather fuck a gas tank

    ^ *smokes in a propane room*

  88. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    “Didintya momma teacha about Bonein a man! bit my dick so bad that i ran”

  89. Beezy Says:

    If you niggas fuck a bitch in her ass and dont immediately throw it in her mouth you LOST.

  90. nirun Says:

    lol i just finished reading the bromance convo a few posts down *dead*

  91. D_Block_4_Life Says:

    that Nigga Gaylord from West 145th st Says:

    March 6th, 2009 at 3:18 pm
    Star Jones is Atrocious, Ide rather fuck a gas tank

    D. Billz Says:

    March 6th, 2009 at 3:17 pm
    I’d pound out Star Jones. No cash involved
    ^^^
    Reading these 2 comments in conjuction are hilariously hysterical.

  92. kevfresco Says:

    Nigga don’t act like you wouldn’t give me my props if I hit.

    ^^^

    youd get it(nah) all wrapped up in a barf bag.

  93. D. Billz Says:

    # cOLD Says:
    March 6th, 2009 at 3:19 pm

    Nigga don’t act like you wouldn’t give me my props if I hit.

    ^you’d get props, but niggas will clown you too…

    ^Clown me for what? She’s famous and I’m not. Plus she had that surgery. More leverage in the sack.

  94. Beezy Says:

    Plus she had that surgery. More leverage in the sack.

    ^Fuck does this mean? Your gonna grab her skin folds from the barriatric surgery whilest pounding it out doggy?

  95. D. Billz Says:

    # D_Block_4_Life Says:
    March 6th, 2009 at 3:19 pm

    I’d pound out Star Jones
    ^^
    But would you spork it though?

    ^Is that a reference to eatin’ ass?

  96. Bananas the Ape Says:

    I’d fuck Niecey Nash for FREE…she looks like she got some low key as well

  97. cOLD Says:

    If you niggas fuck a bitch in her ass and dont immediately throw it in her mouth you LOST.

    ^its unbelievable how dirty and and self degrading a woman can be… And love every minute of it.

    Reminds me of a Nas line

    “niggas are some nasty creatures, bitches even nastier”

  98. D. Billz Says:

    # Beezy Says:
    March 6th, 2009 at 3:22 pm

    Plus she had that surgery. More leverage in the sack.

    ^Fuck does this mean? Your gonna grab her skin folds from the barriatric surgery whilest pounding it out doggy?

    ^LOL. I meant that she’s slimmer now.

  99. kevfresco Says:

    spork it

    ^^^

    you niggas! lol.

  100. cOLD Says:

    Queen Latifah or Monique?

  101. Bill Hu$tle Says:

    I refuse to fuck a chick in her ass. Is that shit nice or sumthin?

  102. Bananas the Ape Says:

    Nah niggas act like 5mins with ALICIA is enough…4.33secs would feel like 30 secs niggas would be contemplating strongarm if they could pop by the 5min mark. LOL

  103. cOLD Says:

    LOL. I meant that she’s slimmer now.

    ^star jones before surgery >

  104. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    cOLD Says:

    March 6th, 2009 at 3:24 pm
    Queen Latifah or Monique?

    ^^^
    bitch i feel sick.

  105. Bill Hu$tle Says:

    queen latifah mos def

    big chicks with little titties
    *FAIL*

  106. Beezy Says:

    But would you spork it though?

    ^Is that a reference to eatin’ ass?

    >D_Block said this morning that he would eat out some starlet’s ass with a spork. So yes, that is his way of asking would you dine at the One-eyed Cafe.

  107. cOLD Says:

    I refuse to fuck a chick in her ass. Is that shit nice or sumthin?

    ^ the “L” can be emailed, faxed or fedex’d

  108. D. Billz Says:

    cOLD

    Queen all day. That’s too easy. She’s Newark’s finest. MoNique = no. My home team needs a better representative.

  109. Bananas the Ape Says:

    cOLD Says:

    March 6th, 2009 at 3:24 pm
    Queen Latifah or Monique?
    _______________

    Queen Latifah NOW, I used dry hump pillows to LIVING SINGLE…. LOL

  110. Beezy Says:

    ^I FUCKING QUIT

  111. cOLD Says:

    Queen all day. That’s too easy. She’s Newark’s finest. MoNique = no. My home team needs a better representative.

    ^did you take into account Queen and her mannish ways? The poon prolly smell like Right Guard.

  112. OWWW Says:

    MORE SCENARII
    1.Head from Rihanna… in the same ferrari… on week after his trouble affair wit Breezy !
    2.Fuck Keri Hilson, pop on his feet and then suck his feet ?
    3.Head from Beyoncé until his husband n bodyguards Try To Fuck U !

  113. Latarian Milton Says:

    I used dry hump pillows to LIVING SINGLE

    ^

    BROFFLECOPTERS!

  114. Beezy Says:

    pop on his feet and then suck his feet ?

    ^WTF WTF WTF WTF WTF WTF TWF

  115. kevfresco Says:

    We’re told the rapper was going through a security screening to get to his Southwest Airlines flight when a screener found crack cocaine on his person

    ^^^

    big surprise. coolio look like a stem researcher.

  116. Bill Hu$tle Says:

    # cOLD Says:
    March 6th, 2009 at 3:27 pm

    Queen all day. That’s too easy. She’s Newark’s finest. MoNique = no. My home team needs a better representative.

    ^did you take into account Queen and her mannish ways? The poon prolly smell like Right Guard.

    *DEAD*

  117. Beezy Says:

    until his husband n bodyguards Try To Fuck U

    ^WTF WTF WTF WTF WTF

  118. D. Billz Says:

    # cOLD Says:
    March 6th, 2009 at 3:27 pm

    Queen all day. That’s too easy. She’s Newark’s finest. MoNique = no. My home team needs a better representative.

    ^did you take into account Queen and her mannish ways? The poon prolly smell like Right Guard.

    ^ *dies* Yeah she’s thugged out, a dyke. But damn if she aint beautiful when dressed up.

  119. Beezy Says:

    Yo this nigga OWWWW is saying the gayest shit I’ve ever heard.

  120. D. Billz Says:

    # Latarian Milton Says:
    March 6th, 2009 at 3:28 pm

    I used dry hump pillows to LIVING SINGLE

    ^

    BROFFLECOPTERS!

    ^ I. Quit. Life.

  121. cOLD Says:

    lol WTF is this nigga OWWW saying. smh

  122. kevfresco Says:

    did you take into account Queen and her mannish ways?

    ^^^

    ‘bitch look like she wears drawls w/dickholes in ’em.” (c) dave chappelle.

  123. OWWW Says:

    ^^LOL
    if u know singer Estelle’s teef
    thus u need to see Keri’s feet
    LOL
    I try to create a vicious scenario !!!!!

  124. G7 Says:

    >>did you take into account Queen and her mannish ways? The poon prolly smell like Right Guard.

    ^BOOMBAT STARRRRRR(c) Beenie Man

  125. OWWW Says:

    AINT NO GAY ISH ON IT HOMIES!
    LOL WATCH SOME PORNO MOVIE
    SEE DUDES SUCKED HIS OWN CUM ON LADIES
    I DONT DO DAT BUT DAT IS NOT GAY
    EVEN SOMETIMES 2 DUDES FUCK A GIRLD IN DA SAME HOLE
    THREESOME ETC ETC AINT NO GAY SHIT YO!

Leave a Reply