Video: OJ da Juiceman – Washing Powder

Comedic/Archival purposes.


AddThis Social Bookmark Button

44 Responses to “Video: OJ da Juiceman – Washing Powder”

  1. Big Homie Says:

    Takeover > Ether

  2. Eastern_Digital Says:

    quarter brick, half a brick, whole brick AY!

  3. A tribe called quest Says:

    cos if amy winehouse can walk around with all but a needle hangin out her arm and still have a career this nigga should be allowed another shot

    –Thats different, shes from europe which mean totally diff rules. Here shes a crackhead over there shes a pop artist with troubles.

    Chrissy is done.

  4. traporfly Says:

    Isn’t this the same OJ Da Juiceman that allegedly got hiss ass stomp down in the trap????

  5. FAT MAN SCOTTER Says:

    NO COMMENT!

  6. 911 Says:

    911 Says:

    March 5th, 2009 at 7:49 pm
    to feign ownership

    >nice usage of the kings english. II

    cos if amy winehouse can walk around with all but a needle hangin out her arm and still have a career this nigga should be allowed another shot

    >>the two are not alike, but lmbao.

  7. Bill Hu$tle Says:

    Yo anyone know if places that get it poppin in Orlando?? Im going to a wedding in 2 wks and im tryin to get into sumthin (nhjic)

  8. barak's ex preacher was right white people Says:

    this would make a good washing powder commercial….who the fuck uses washing powder anymore anyway

  9. Barack Oswagga Says:

    WOOOOOWWWWW (c) Flavor Flav

    This shit is so ignorant that its dope.

  10. DC3 Says:

    Bill Hu$tle Says:
    March 5th, 2009 at 7:50 pm
    Yo anyone know if places that get it poppin in Orlando?? Im going to a wedding in 2 wks and im tryin to get into sumthin (nhjic)

    ^^^^

    Yeah, its called Disney World.

  11. barak's ex preacher was right white people Says:

    man chris brown has to make hard core pimp music form now on fuck that teeny bopper shit he’s been making cuz he is the ultimate GORILLA PIMP

  12. Hoskins Says:

    cuz im rich off cocaaainee

  13. 911 Says:

    ether > takeover. Clear as day, you stans allow your passion for sir camel to muddy the waters ala redman.

  14. kevfresco Says:

    Bill Hu$tle Says:
    March 5th, 2009 at 7:50 pm
    Yo anyone know if places that get it poppin in Orlando?? Im going to a wedding in 2 wks and im tryin to get into sumthin (nhjic)

    ^^^

    a brochure nigga.

  15. kevfresco Says:

    Bill Hu$tle Says:
    March 5th, 2009 at 7:50 pm
    Yo anyone know if places that get it poppin in Orlando?? Im going to a wedding in 2 wks and im tryin to get into sumthin (nhjic)

    ^^^

    a brochure nigga.

  16. Jersey*made*me Says:

    Yo anyone know if places that get it poppin in Orlando?? Im going to a wedding in 2 wks and im tryin to get into sumthin (nhjic)

    ^^
    I know that free clinic be jumping on Tuesdays…..Mad bitches dog.

    And they’ll let you hit raw.

  17. SeeAmI? Says:

    that cardan post was funny…is he the same dude from harlem world.

    wearing bbc with kid robot FAIL
    driving your maybach when you should be driven in it FAIL

  18. Barack Oswagga Says:

    DC3 Says:

    March 5th, 2009 at 7:51 pm
    Bill Hu$tle Says:
    March 5th, 2009 at 7:50 pm
    Yo anyone know if places that get it poppin in Orlando?? Im going to a wedding in 2 wks and im tryin to get into sumthin (nhjic)

    ^^^^

    Yeah, its called Disney World.

    ^^^^lol

    Just forget it. There’s fine bitches down there, but Orlando has to be the corniest place in the world.

  19. barak's ex preacher was right white people Says:

    orlando is slum village they got some clubs in that disney area though

  20. silas Says:

    what i dont get about the cb/ri ri thing is dude beat his girls ass and hardly no one in hiphop is condeming his action its like na they young or i dont know all the details well the details are out and dude didnt just slap her were talking about head into the window headlock with uppercuts but i guess fck it if shes back with him.

  21. Hoskins Says:

    Anyone who has MORE respect for Chris Breezy after the full Rihanna information- LOST

  22. eskay Says:

    >>but Orlando has to be the corniest place in the world.

    yeah, seriously. that city makes me wanna murk myself.

  23. Bill Hu$tle Says:

    The lyrical ability of this dude is comedy.

    Oddle Noodle
    Doctor lottle (little)
    pockets just like rayman noodles???

    WTF does that even mean?

  24. 911 Says:

    Yo anyone know if places that get it poppin in Orlando?? Im going to a wedding in 2 wks and im tryin to get into sumthin (nhjic)

    >It’s about 278 social networks and you asking niggas on a hip hop blog. I gather you must be asking about a concert or sumthin. Me personally I’d be looking for the hoes, so I’d goeth were hoes parlay i.e other social networks. I take paypal.

  25. Jersey*made*me Says:

    barak’s ex preacher was right white people Says:

    March 5th, 2009 at 7:50 pm
    this would make a good washing powder commercial….who the fuck uses washing powder anymore anyway

    ^^
    Don’t sleep on that powder Tide that formula is the truth.They still sell that shit for a reason.

  26. anons Says:

    man chris brown has to make hard core pimp music form now on fuck that teeny bopper shit he’s been making cuz he is the ultimate GORILLA PIMP

    ^^

    thats what i think, this is just a segue into his grown and sexy phase…

    >>>>the two are not alike, but lmbao.

    their content is different but they are both pop artists- a voice and an image for someone else’s music

  27. Johnathan Osterman Says:

    Thats different, shes from europe which mean totally diff rules. Here shes a crackhead over there shes a pop artist with troubles.

    ^^^

    Nah, you wrong.

    Amy’s a crackhead worldwide lol

  28. kevfresco Says:

    Nah, you wrong.

    Amy’s a crackhead worldwide lol

    ^^^

    shit she come round hurr i’m serving her.

  29. DC3 Says:

    Id like to see Nas and Jay go at one more time (nhjic) just to put an end to this debate. You know they still secretly hate each other. Their fake friendship shit is corny anyway.

  30. hecktic Says:

    I got RazR scooter money

  31. thekid10705 Says:

    Es, who paid you to post this garbage?

  32. HAHAHAHAHA Says:

    Comedic/Archival purposes

    ^^^

    *dead*

  33. KiLLer Q-Kumber Says:

    10 years down the road this song will be seen as one of the greatest records ever made.

    *makes washing powder monaaaay*

  34. PlusMoney Says:

    (iye iye iye iye iye iye iye iye iye iye) …apparently he done washed it??!

    +

  35. GMZ Says:

    damn did he bring gloria velez back with that washing powder money?

  36. Young Hov Says:

    This song is doo doo

  37. Wise Says:

    Maybe it’s because I stay in Atlanta….and his music is on constant rotation out here….but I fucks with the song…for what it’s worth. Then again, it could be this drink talking. LOL. AYE, OKAY.

  38. robin banks Says:

    @wise
    ya it’s cause you stay in atlanta.

  39. Koop Says:

    I feel like doing laundry all of a sudden

    **goes to separate clothes**

  40. mike Says:

    hey new yawkers.. that max b and french montana shit you listen to is just as bad.

  41. G-Roc Says:

    AY!

  42. KUTTA(DC) Says:

    mike Says:

    March 6th, 2009 at 11:26 am
    hey new yawkers.. that max b and french montana shit you listen to is just as bad.
    ^^^
    *dead*

    I think OJ brushes his teeth with washing powder.

    we call it detergent around here but I guess thats a big word.

  43. Mr. First Says:

    what surprises me is, people actually listen to this. I would feel like a loser just typing this into my Limewire and hitting ‘enter’.

  44. nunya bizness Says:

    “Never flash your dough, you don’t know who’s friend or foe.” – Wu

    Alert!!! Wanksters!!!

Leave a Reply