займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Emilio Rojas A Capella Verses

Emilio spits a few a capella verses because he can.

Recession Proof drops later this week.

Previously: Emilio Rojas ft. Stat Quo – Way She Moves


AddThis Social Bookmark Button

34 Responses to “Video: Emilio Rojas A Capella Verses”

  1. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    KILLA!

  2. Prince Says:

    KILLA

  3. Strongchef Says:

    why is the hamilton vid removed?

  4. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    NOT toes, or MC, when i say HammerTime.

  5. A tribe called quest Says:

    ^^^

    You mean that in the most clean, pure way, right? LOL!

    –*gives cici the denzel look*

  6. CiCi The Intern Says:

    Prince!

    *daps*

  7. Prince Says:

    Strongchef Says:

    March 3rd, 2009 at 4:56 pm
    why is the hamilton vid removed?

    ^ WORD I WANTED TO SEE THE BATTLE

  8. PHENOMENON Says:

    What are these juices, Big Homie?? 16h[-16h] = ______.

  9. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    applaud the eyecandy in XXL w/ cam… that issue is a good look.

  10. Gravity Says:

    I don’t know about the hairy steez with middle-eastern women, shyt, it ain’t like I fucked an army of’em to have statistical figures and shyt .. lol this chic was definitely a banger tho’.

  11. Big_Seth Says:

    16h[-16h] = ______.
    ^^

    lol

  12. CiCi The Intern Says:

    A tribe called quest Says:

    March 3rd, 2009 at 4:56 pm
    ^^^

    You mean that in the most clean, pure way, right? LOL!

    –*gives cici the denzel look*
    ^^^

    Which one? Mo Better Blues? Devil In A Blue Dress? St. Elsewhere? I want specifics lol.

  13. Prince Says:

    CiCi The Intern Says:

    March 3rd, 2009 at 4:56 pm
    Prince!

    *daps*

    *tightly squeezes cici then looks deepley into her eyes*

  14. Eastern_Digital Says:

    applaud the eyecandy in XXL w/ cam… that issue is a good look.

    ^^
    i might actually cop that issue

    KILLA!

  15. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    Prince Says:

    March 3rd, 2009 at 4:58 pm
    CiCi The Intern Says:

    March 3rd, 2009 at 4:56 pm
    Prince!

    *daps*

    *tightly squeezes cici then looks deepley into her eyes*
    ===================================
    Um…Awkward!

  16. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    Eastern_Digital Says:

    March 3rd, 2009 at 4:58 pm
    applaud the eyecandy in XXL w/ cam… that issue is a good look.

    ^^
    i might actually cop that issue

    KILLA!

    ^^^
    yea, shorty reminds me of a bitch, i cant remember her name

  17. Eastern_Digital Says:

    Damn, Deeper Than Rap got pushed back

    xxlmag.com/online/?p=39204

  18. Voltron Says:

    Jazmine Cashmere > Lacey Duvalle

  19. Big Homie Says:

    1

  20. Bananas the Ape Says:

    Bananas the Ape Says:

    March 3rd, 2009 at 5:00 pm
    AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    March 3rd, 2009 at 4:54 pm

    I know what you mean. With an ass that big, you know she ain’t hittin the nooks & crannies (c) English Muffins

    Ass prolly smells like butt cheese.

    Never sexy when you’re pounding a bitch out & a foul odor fills the room.
    _______________

    True story when I worked at a night club I took this bitch home that was a 10 piece…big fat bubble too….(it was winter) so after about 20mins we warm up and begin the session…son’ you know when she climbed on top the kid saw dingle berries….son I just got up mad and she was like “what?” I slept on the couch and left the next morning with out showering….I burned the sheets and underwear son’

  21. CiCi The Intern Says:

    Prince Says:

    March 3rd, 2009 at 4:58 pm
    CiCi The Intern Says:

    March 3rd, 2009 at 4:56 pm
    Prince!

    *daps*

    *tightly squeezes cici then looks deepley into her eyes*
    ^^^

    Can’t do that. You’re a Giants fan. I don’t want my soul taken away from me.

  22. Gravity Says:

    pretty feet is a ++, can’t stand crusty feet that feel like sand paper in the sheets…oh, and if you got corns you’re basically roasted .. next.

  23. A tribe called quest Says:

    Which one? Mo Better Blues? Devil In A Blue Dress? St. Elsewhere? I want specifics lol.

    –Mo better blues of course, gotta give the lip action

  24. CiCi The Intern Says:

    A tribe called quest Says:

    March 3rd, 2009 at 5:02 pm
    Which one? Mo Better Blues? Devil In A Blue Dress? St. Elsewhere? I want specifics lol.

    –Mo better blues of course, gotta give the lip action

    ^^^^

    *ding ding ding* We have a winner! LMAO

  25. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    son’ you know when she climbed on top the kid saw dingle berries….son I just got up mad and she was like “what?” I slept on the couch and left the next morning with out showering….I burned the sheets and underwear son’
    ===========================================
    *vomits in mouth*

    See, that’s the kinda shit that makes a nigga go Chris Brown on a joint. If you know your shit ain’t fresh, don’t fuck a niggas with the crust butt. A women with poor hygiene is a fucking mess.

  26. Eastern_Digital Says:

    Eastern_Digital Says:

    March 3rd, 2009 at 4:58 pm
    applaud the eyecandy in XXL w/ cam… that issue is a good look.

    ^^
    i might actually cop that issue

    KILLA!

    ^^^
    yea, shorty reminds me of a bitch, i cant remember her name

    ^^
    ahe the chick from that Scarface soft porn video nh

  27. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    A tribe called quest Says:

    March 3rd, 2009 at 5:02 pm
    Which one? Mo Better Blues? Devil In A Blue Dress? St. Elsewhere? I want specifics lol.

    –Mo better blues of course, gotta give the lip action
    ====================================
    I pull that lip move from the flick all the time. Drives chicks crazy.

    I think I’ve learned 50% of what I know about non verbal communication from Denzel lol.

  28. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    Eastern_Digital Says:

    March 3rd, 2009 at 5:05 pm
    Eastern_Digital Says:

    March 3rd, 2009 at 4:58 pm
    applaud the eyecandy in XXL w/ cam… that issue is a good look.

    ^^
    i might actually cop that issue

    KILLA!

    ^^^
    yea, shorty reminds me of a bitch, i cant remember her name

    ^^
    ahe the chick from that Scarface soft porn video nh

    ^^^
    say what? what soft porn video?

  29. CiCi The Intern Says:

    SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    March 3rd, 2009 at 5:06 pm
    Eastern_Digital Says:

    March 3rd, 2009 at 5:05 pm
    Eastern_Digital Says:

    March 3rd, 2009 at 4:58 pm
    applaud the eyecandy in XXL w/ cam… that issue is a good look.

    ^^
    i might actually cop that issue

    KILLA!

    ^^^
    yea, shorty reminds me of a bitch, i cant remember her name

    ^^
    ahe the chick from that Scarface soft porn video nh

    ^^^
    say what? what soft porn video?
    ^^^

    That “High Notes” video.

  30. Danielson Says:

    say what? what soft porn video?

    ^
    the one where scarface does this:

    s273.photobucket.com/albums/jj220/ohenedjan/?action=view&current=scarface.gif

  31. Geronimo P aka Chase Says:

    True story when I worked at a night club I took this bitch home that was a 10 piece…big fat bubble too….(it was winter) so after about 20mins we warm up and begin the session…son’ you know when she climbed on top the kid saw dingle berries….son I just got up mad and she was like “what?” I slept on the couch and left the next morning with out showering….I burned the sheets and underwear son’

    ^A simple solution to this would have been to tell the bitch to shower up before she got in the bed. She was in a club all night, dancing and sweating and farting and shit. if she was gonna be there all night, all you had to do was tell her to hit the showers and problem averted.

  32. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    ^A simple solution to this would have been to tell the bitch to shower up before she got in the bed. She was in a club all night, dancing and sweating and farting and shit. if she was gonna be there all night, all you had to do was tell her to hit the showers and problem averted.
    ===========================================
    But once I’d seen the shit crumbs, that woulda been it. No amount of showering could wash that oicture from my mind. She knew she was foul, she shoulda jumped her ass in the shower on GP

  33. sean coonery Says:

    bitches farting is a turn off….i know their human….but do that shit in the bathroom…

  34. eskay Says:

    >>applaud the eyecandy in XXL w/ cam… that issue is a good look.

    word.

Leave a Reply