Video: Mazzi ft. A.P. – Walking Blog #25


AddThis Social Bookmark Button

38 Responses to “Video: Mazzi ft. A.P. – Walking Blog #25”

  1. yaboy Says:

    pipe it

  2. Furiou$tylez Presents: Ethermatic Immunity Says:

    play cloths didnt come as hard [ll] as they did with the first release…

    still some dope pieces though…

  3. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    Yet another Mazzi post that no one pays attention to. Ever.
    See, this is a setup lol.

  4. Bananas the Ape Says:

    low key, Amp son’ned you Esk

  5. NotU Says:

    The last post is underrated….that beat is fucking crazy

  6. Furiou$tylez Presents: Ethermatic Immunity Says:

    NotU Says:

    March 2nd, 2009 at 8:08 pm
    The last post is underrated….that beat is fucking crazy

    ^
    lol. how can something be underated and its only been out for 30 mins?

  7. NotU Says:

    Capone-N-Noreaga – Grand Royal (Produced By DJ Premier) > everything so far in 09

  8. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    lol. how can something be underated and its only been out for 30 mins?
    ==============================
    ROFL!!

    That’s hours in internet time lol.

  9. eskay Says:

    sho ya right.

    aight ladies, i’m gonna cool out for a while. if ya’ll could try to keep my name out ya’ll mouths until I get back, that’d be great (c) Office Space

  10. G7 Says:

    A.P. destroyed Mazzi on this

  11. NotU Says:

    Furiou$tylez Presents: Ethermatic Immunity Says:

    March 2nd, 2009 at 8:09 pm
    NotU Says:

    March 2nd, 2009 at 8:08 pm
    The last post is underrated….that beat is fucking crazy

    ^
    lol. how can something be underated and its only been out for 30 mins?

    ^
    Lol…people need to react right away….watch that shit get overlooked…

  12. NotU Says:

    I’m not even a CNN fan but that shit is fire…

  13. anons Says:

    It was aiiight, NotU…Capone is Noreaga’s backdrop tho

  14. Furiou$tylez Presents: Ethermatic Immunity Says:

    whats bigger?

    usain bolts ego in the new gatorade commercial?

    or cASSketnose’s nose?

  15. Cream of Sumyung-gai Says:

    lolololol this blicka furious said “SLUGGIE” *roflcopters*

  16. Bananas the Ape Says:

    Bi-Cusriou$tylez …stop it son.

    my shorty coming over and I don’t wanna be in ether mode when she get here

  17. wavy is a cliche Says:

    whats bigger?

    usain bolts ego in the new gatorade commercial?

    or cASSketnose’s nose?

    >this is rhetorical right?

  18. Cream of Sumyung-gai Says:

    yo furious do u ever go to hubble hookay on harlem, sweet jesus those polish people make a ill hookah *salutes Poland* plus the little waitresses are illy

    we need to hit that spot once but u be messing with a lot of hoodrats so i’m not sharing a pipe with u – poz – no shots

  19. Cream of Sumyung-gai Says:

    what is bi-cusrious? sometimes casket face’s hooked-on-fail-ics spelling diverts attention from the joke itself

  20. NotU Says:

    anons Says:

    March 2nd, 2009 at 8:16 pm
    It was aiiight, NotU…Capone is Noreaga’s backdrop tho

    ^
    Capone had that mid 90’s flow on it….the beat is kinda crazy to me…

  21. D_Block_4_life Says:

    Does anyone know when the tentative release date for “Channle 10” is?

  22. Furiou$tylez Presents: Ethermatic Immunity Says:

    Cream of Sumyung-gai Says:

    March 2nd, 2009 at 8:21 pm
    yo furious do u ever go to hubble hookay on harlem, sweet jesus those polish people make a ill hookah *salutes Poland* plus the little waitresses are illy

    we need to hit that spot once but u be messing with a lot of hoodrats so i’m not sharing a pipe with u – poz – no shots

    ^
    lol. i smoke real newports son…no need for hookahs…

    u mean your wife let u out the house? or she went with?

  23. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    D_Block_4_life Says:

    March 2nd, 2009 at 8:24 pm
    Does anyone know when the tentative release date for “Channle 10″ is?
    =========================================
    A day after Channel 10

  24. wavy is a cliche Says:

    what is bi-cusrious? sometimes casket face’s hooked-on-fail-ics spelling diverts attention from the joke itself

    >lmao right when this nigga actually had something witty to say
    smh

  25. D_Block_4_life Says:

    Channel*

  26. Furiou$tylez Presents: Ethermatic Immunity Says:

    Bananas the Ape Says:

    March 2nd, 2009 at 8:20 pm
    Bi-Cusriou$tylez …stop it son.

    my shorty coming over and I don’t wanna be in ether mode when she get here

    ^
    this retarted non-spelling ass nigga always talkin about he’s got a bitch coming over, or a bitch doin this…

    if u have that everyday, why do you have to come on the internet and point it out…everyday?

    niggas seen what u look like b…no self respecting whore is gonna fuck you…

    and if u are fuckin bitches, the way u look, we already know what the ho’s u fuck with look like…

    so stop typing it everyday. u gets no props. ever.

  27. NotU Says:

    Damn

  28. eskay Says:

    you niggas still fucking talking? you niggas still breathing? fucking roaches

  29. wavy is a cliche Says:

    niggas seen what u look like b…no self respecting whore is gonna fuck you…

    and if u are fuckin bitches, the way u look, we already know what the ho’s u fuck with look like…

    so stop typing it everyday. u gets no props. ever

    ^
    JESUS!

  30. embark Says:

    Daaaamn

  31. NotU Says:

    wavy is a cliche Says:

    March 2nd, 2009 at 8:29 pm
    niggas seen what u look like b…no self respecting whore is gonna fuck you…

    and if u are fuckin bitches, the way u look, we already know what the ho’s u fuck with look like…

    so stop typing it everyday. u gets no props. ever

    ^
    JESUS!

    ^
    Yup

  32. Furiou$tylez Presents: Ethermatic Immunity Says:

    eskay Says:

    March 2nd, 2009 at 8:28 pm
    you niggas still fucking talking? you niggas still breathing? fucking roaches

    ^
    good grief!

  33. Bananas the Ape Says:

    this nigga is so HARDWIRED into the the WEB he thinks when I speak about bitches I’m bragging…ROFL, log off son…go get some air..take a walk to the corner store…you know the Triboro is called Kenndy now right?

    having a bitch is NORMAL kid…that’s scary you see it as bragging.
    nigga breathing hard with football paint under his eyes pacing around his LCD looking for “Casket Says”…son chill LMFAO

  34. Eastern_Digital Says:

    AP went in. beat is hot too, where is it from?

  35. Furiou$tylez Presents: Ethermatic Immunity Says:

    having a bitch is NORMAL kid…

    ^
    if its normal, then why are u repeatedly saying it on the internet everyday?

    u just ethered yourself dummy.

  36. dorian gray Says:

    Advantage furiou$. Service. Drops ball (nhjic)

  37. Bringdat4me Says:

    Dope Walking Blog as usual

  38. nah chill Says:

    yo mazzi u got rippppppppppppppppppppppppppppppped! dam a.p. killed chu! lololol

Leave a Reply