займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Chali 2na on Freestyle 101


AddThis Social Bookmark Button

93 Responses to “Video: Chali 2na on Freestyle 101”

  1. kevfresco Says:

    who da fuck?

  2. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    THis nigga like 40

  3. Yung S.T.Dee Says:

    member of Jurassic Five ….. this nigga is like 7ft tall …lol at a 7ft tall MC

  4. Big Homie Says:

    KILLA

  5. Johnathan Osterman Says:

    this nigga is like 7ft tall …lol at a 7ft tall MC

    ^^^

    For some reason thats the funniest thing Ive seen all day lol

  6. Yung S.T.Dee Says:

    BTW Tupac started all that shit talking at the end of songs and shit.

    Tupac influenced 50 way more than that nigga gives credit for. His whole steez is Pac influenced …… 50 tried to fuse himself as a Pac/Biggie Combo

  7. Beezy Says:

    I want a 2na sandwich…pawz

  8. Yung S.T.Dee Says:

    Johnathan Osterman Says:

    February 24th, 2009 at 12:23 pm
    If Em was black, he would have been put in the “COON” segment of hiphop

    ^^^^^^
    emphatic co-sign

  9. kevfresco Says:

    lol at a 7ft tall MC

    ^^^
    i know right. like nigga i know you had a wicked jump shot before you picked up the mic. (no S.D.E.)

  10. Big Homie Says:

    Tupac…the most overated rapper ever to walk the face of this earth

  11. Yung S.T.Dee Says:

    i know right. like nigga i know you had a wicked jump shot before you picked up the mic. (no S.D.E.)

    ^^^^
    lmao he looks like he was Shaq’s backup during the Lakers ‘chips , his name might be Sean Rooks

  12. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    What’s the “COON” segment in Hip Hop?

  13. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    Big Homie Says:

    February 24th, 2009 at 12:27 pm
    Tupac…the most overated rapper ever to walk the face of this earth

    Wrong. Tupac is so influential, he’s becom the archetype for the “Thug” rapper.

  14. kevfresco Says:

    Big Homie Says:

    February 24th, 2009 at 12:27 pm
    Tupac…the most overated rapper ever to walk the face of this earth

    ^^^
    courageous blasphemy. i know niggas who’ll kill cuz of that statement.

  15. Yung S.T.Dee Says:

    Bernie Mac to no fault of his own, just looked like a early 1900’s negro. Therefore he couldnt shake the fact that people think he was cooning. Bernie Mac might be the most underrated comic of all time. He oblirated any other comic he hit the stage with.

    Bernie Mac on the Movie LIFE >_____________

  16. Yung S.T.Dee Says:

    he’s becom the archetype for the “Thug” rapper.
    ^^^^
    Word! he went from Artisty School/Classified Actor to Studio Gangsta to Straight Up Gangsta.

  17. TheCo!!inB Says:

    my Palm Treo what I got when my 2 Blackberries had a baby, aint that crazy

  18. Big Homie Says:

    I rest my case

  19. icon (trillbert arenas) Says:

    Bernie Mac on the Movie LIFE >_____________

    ***Word…Bernie Mac was dope, in general…his sitcom is still one of the realest depictions, ever…I would like it even if Wanda’s nipples weren’t always protruding thru her blouse, calling my name in a seductive whisper (none, lol)…

  20. Yung S.T.Dee Says:

    if your favorite rapper has a better album than Makaveli than props to him. Cuz Pac died and that shit had alot of weak weedcarriers on it, but that shit Knocks harder than 90% of shit ever put out

  21. Johnathan Osterman Says:

    If Eminem was black, black people would hate him

  22. Yung S.T.Dee Says:

    if Eminem was black, blacks would question his sexuality

  23. eskay Says:

    Cam > Pac

    and it’s not even close, it’s a landslide.

    I should definitely take that argument onto Twitter.

  24. Johnathan Osterman Says:

    Pac got more classics than Em.

    Go on, say he doesnt

  25. Yung S.T.Dee Says:

    every rapper dont have to be technically sound or lyrical. Shit

  26. kevfresco Says:

    I would like it even if Wanda’s nipples weren’t always protruding thru her blouse, calling my name in a seductive whisper (none, lol)…

    ^^^
    “C’MOOOOOON TITTY! (c) dave chappelle.

  27. b-ease Says:

    if your favorite rapper has a better album than Makaveli than props to him. Cuz Pac died and that shit had alot of weak weedcarriers on it, but that shit Knocks harder than 90% of shit ever put out

    ^^
    Co-sign. Im definetly in the “Pac was overrated” camp, but the Makaveli album is, and always will be, crack.

    *daps all in vicinity*

  28. Johnathan Osterman Says:

    eskay Says:
    February 24th, 2009 at 12:34 pm

    Cam > Pac

    and it’s not even close, it’s a landslide.

    ^^^

    At rappin? Of course.

    But you forget es, PAC IS JESUS.

  29. BabyDoll Says:

    Johnathan Osterman Says:

    February 24th, 2009 at 12:33 pm
    If Eminem was black, black people would hate him

    ^*blank stare* I’m black and I hate dislike him…

  30. icon (trillbert arenas) Says:

    daps b-ease….I really wish that 2Pac/BCC album had seen the light of day…that would have really been crack…

  31. Mr. Papagiorgio Says:

    ^^^
    “C’MOOOOOON TITTY! (c) dave chappelle.

    ^^
    LMAO!!

    “makin my dick soft w/ all that crazy dancin!”

  32. b-ease Says:

    Cam > Pac

    Co-sign.

  33. Johnathan Osterman Says:

    Yung S.T.Dee Says:
    February 24th, 2009 at 12:35 pm

    every rapper dont have to be technically sound or lyrical.

    ^^^

    You, Lil V.D is dropping knowledge

    They dont hear you tho Fux

  34. eskay Says:

    when Pac can make small Aryan children weep, then come talk to me.

    http://i39.tinypic.com/f20jec.jpg

  35. icon (trillbert arenas) Says:

    Yung S.T.Dee Says:
    February 24th, 2009 at 12:35 pm

    every rapper dont have to be technically sound or lyrical.

    ***The dumb are mostly intrigued by the drums****

  36. kevfresco Says:

    when pac shot police, beat the case, then rapped about it….he became one of the GOATs.

  37. moresickaMC Says:

    If Em was black he’d be Pharoahe Monch, slept on…

  38. Beezy Says:

    lol @ aryan

    that gif originally was floating around with Wayne as the main character

  39. Yung S.T.Dee Says:

    ***The dumb are mostly intrigued by the drums****

    ^^^^^^
    masta Killa > EM *straight ass face*

    Masta Killa has dropped two classic’s and bangers solo albums. Dont get me started

  40. kevfresco Says:

    “makin my dick soft w/ all that crazy dancin!”

    ^^^
    fuckin dead.

  41. Yung S.T.Dee Says:

    Monche > Em

  42. b-ease Says:

    I really wish that 2Pac/BCC album had seen the light of day…that would have really been crack…

    ^^
    A lot of that material from those sessions got released in some form or another. I remember hearing some of the collabs on one of those Makaveli bootlegs back in the day (probably #6 or #7, there were like 23 of them shits, literally).

  43. moresickaMC Says:

    Cam cant kiss Pacs toes..no homo

  44. Yung S.T.Dee Says:

    Whiteboys were crying when Pac got got and they were ready to Ride on Biggie and Diddy

  45. kevfresco Says:

    moresickaMC Says:

    February 24th, 2009 at 12:39 pm
    If Em was black he’d be Pharoahe Monch, slept on…

    ^^^
    tabernacle!

  46. Ghost Writer Says:

    Yeah Em did some stupid shit but when it was time for him to spit, he was crazy with it….flow and everything was on some different shit….look at the song with Jay-z….that was dope….

  47. Johnathan Osterman Says:

    Black people wouldnt be able to stand seeing / hearing a black person do half the shit Eminem he does

  48. eskay Says:

    listening to Cam > listening to Pac

    and you know it.

  49. Yung S.T.Dee Says:

    ok those that know what is BCC and Wu-Tangs differences? is it that BCC was close to Tupac? I always thought that. No Ghostface “dont want to hear Tupac”

  50. A tribe called quest Says:

    ^*blank stare* I’m black and I dislike him…

    –Exactly

  51. b-ease Says:

    http://i39.tinypic.com/f20jec.jpg

    ^^
    Wow. That’s the greatest thing ever.

  52. icon (trillbert arenas) Says:

    b-ease Says:

    February 24th, 2009 at 12:40 pm
    I really wish that 2Pac/BCC album had seen the light of day…that would have really been crack…

    ^^
    A lot of that material from those sessions got released in some form or another. I remember hearing some of the collabs on one of those Makaveli bootlegs back in the day (probably #6 or #7, there were like 23 of them shits, literally).

    ***Besides Makavelli, I never really fucked with a lot of Pac’s posthumous work- I’ve prolly heard most of it, because my cuzzo is a Pac stan…I just remember that while he was still alive, that collabo was a hot topic (no Twilight t-shirts)….and fuck what you heard, in terms of sheer talent, Duck Down Records>>>>>>>>>>>>>>>

  53. Yung S.T.Dee Says:

    ohh Rookies this Em convo has been done 1million times on Nah, Word to the Vets

  54. eskay Says:

    >>Whiteboys were crying when Pac got got and they were ready to Ride on Biggie and Diddy

    maybe where you live at, but over here niggas were high fiving. no shots at Afeni.

  55. D_Block_4_life Says:

    Cam > Pac
    ^^
    Sizzle

    Em > Ghostface, lyrically

  56. icon (trillbert arenas) Says:

    Yung S.T.Dee Says:

    February 24th, 2009 at 12:41 pm
    ok those that know what is BCC and Wu-Tangs differences? is it that BCC was close to Tupac? I always thought that. No Ghostface “dont want to hear Tupac”

    ***Verbal Intercourse>>>>>>>>>>>

    Still….

  57. kevfresco Says:

    listening to Cam > listening to Pac

    and you know it.

    ^^^
    hmmm….thas tough.

  58. Johnathan Osterman Says:

    masta Killa > EM *straight ass face*

    Masta Killa has dropped two classic’s and bangers solo albums. Dont get me started

    ^^^

    Cosign “No Said Date”

    That albums a REAL classic. I had to buy that shit officially

  59. eskay Says:

    >>No Ghostface “dont want to hear Tupac”

    “Don’t wanna SEE Tupac”

    Pac was in jail at the time.

  60. Yung S.T.Dee Says:

    but over here niggas were high fiving.

    ^^^^
    that is fucking disgusting. I was hurt when both them niggas got popped. I wasnt for that East/west shit. Just the Dope Music that was coming out

  61. eskay Says:

    >>Pac was in jail at the time.

    actually, no he wasn’t, but that’s what I took it Ghost meant.

  62. Johnathan Osterman Says:

    # Yung S.T.Dee Says:
    February 24th, 2009 at 12:42 pm

    ohh Rookies this Em convo has been done 1million times on Nah, Word to the Vets

    ^^^^

    Yep.

  63. TheCo!!inB Says:

    the reason why views on Tupac are sporadically skewed to this day is because his character was not authentic. which is why most of, if not all his posthumous (sp)shit is corny

  64. b-ease Says:

    Em > Ghostface, lyrically

    ^^
    No sign.

    Impossible > Run Rabbit Run, my favorite performances from both

  65. eskay Says:

    >>that is fucking disgusting. I was hurt when both them niggas got popped. I wasnt for that East/west shit. Just the Dope Music that was coming out

    nah, niggas weren’t high fiving, but nobody gave a fuck and alot of niggas felt like, “he asked for it”. which he did.

  66. A tribe called quest Says:

    didnt BCC diss biggie

  67. kevfresco Says:

    eskay Says:

    February 24th, 2009 at 12:44 pm
    >>Pac was in jail at the time.

    actually, no he wasn’t, but that’s what I took it Ghost meant.

    ^^^
    what it wasn’t?

  68. D_Block_4_life Says:

    ^^
    No sign.
    ^^^
    GTFOH and stay out.

  69. Yung S.T.Dee Says:

    Fuck Rae and Ghost were dissing Biggie

  70. Ghost Writer Says:

    The nigga that did that Lightning Bolt song a few months back > Cam

  71. Yung S.T.Dee Says:

    Em > Ghostface, lyrically

    ^^^^^
    Yuck

  72. Johnathan Osterman Says:

    Em > Ghostface, lyrically

    ^^^

    Why you do things like this D Block?

  73. D_Block_4_life Says:

    Why you do things like this D Block?
    ^^
    Go away.

  74. Yung S.T.Dee Says:

    Didnt DJ Revolution have an album with a song on it with Mase, EM and Ghost? I may have been mistaken

  75. eskay Says:

    Cam > Kool Herc

  76. icon (trillbert arenas) Says:

    eskay Says:

    February 24th, 2009 at 12:45 pm
    >>that is fucking disgusting. I was hurt when both them niggas got popped. I wasnt for that East/west shit. Just the Dope Music that was coming out

    nah, niggas weren’t high fiving, but nobody gave a fuck and alot of niggas felt like, “he asked for it”. which he did.

    ***True…I mean, seriously, niggas die all the time over dumb shit, and once Pac started wildin’ the way he did, it didn’t take Miss Cleo to see that he end was approaching- as a matter of fact, the first time me and a friend from Cali listened to “Toss it Up”, and once the shots at Dre came flying, homie was like, “That’s that…that nigga’s gonna be gone before the year is out”…true story…..for some reason, Biggie’s death caught me off guard, though….

  77. Yung S.T.Dee Says:

    Kurtis Blow > Em

  78. b-ease Says:

    didnt BCC diss biggie

    ^^
    Word. I forgot the name of the song, but they went IN on Puff and BIG on one particular video.

  79. D_Block_4_life Says:

    Cam > Ghostface , lyrically.

  80. icon (trillbert arenas) Says:

    Yung S.T.Dee Says:

    February 24th, 2009 at 12:45 pm
    Fuck Rae and Ghost were dissing Biggie

    **Because they thought RTD was biting Illmatic’s cover art theme, and Wu was closely affiliated with Nas, right?

  81. Ghost Writer Says:

    If eskay was a rapper > Cam

  82. Mr. Papagiorgio Says:

    when kanye says shit like “i pimped my crib/so i must Xzibit”. . . it just proves that he’s top 10 GOAT lyricists now. . . .

  83. b-ease Says:

    **Because they thought RTD was biting Illmatic’s cover art theme, and Wu was closely affiliated with Nas, right?

    ^^

    “Niggas bit Nas shit”. (c) Ghost

  84. Ghost Writer Says:

    An actually written verse from Diddy > Cam’s albums

  85. Yung S.T.Dee Says:

    I think Meth appearing on Ready to Die and him getting almost a GOAT crowning caused alot of the Rift.

    Because if I recall it was always thought that Rae > Meth but Method Man’s song of the same name and the MJB song put him out in the fore front. he dropped the weakest of the solo albums yet he sold the most

  86. b-ease Says:

    when kanye says shit like “i pimped my crib/so i must Xzibit”. . . it just proves that he’s top 10 GOAT lyricists now. . . .

    ^^
    Come on (ll) pap, that line’s kinda clever, but its not that fucking serious, lol.

  87. Ghost Writer Says:

    *dies @ own comment*

  88. Ghost Writer Says:

    Cam > Wu

  89. Beezy Says:

    i needed a nurse..

    that’ll come by my bed late,
    see if my head ache,
    then get my head straight
    then give me head, great!

  90. kevfresco Says:

    nah, niggas weren’t high fiving, but nobody gave a fuck and alot of niggas felt like, “he asked for it”. which he did.

    ^^^

    they will be waitin for you in cali for that one esk.

  91. zman Says:

    some of you dont know who 2na is ?!?!?!

    BE ASHAMED
    f*ck…

  92. RW Says:

    Cam > Wu

    ^
    GTFOOHWTBS
    “The dumb are mostly intrigued by the drum”. When has Cam ever said anything that good? Computers putin? Bucket by Osh Kosh B’Gosh??

  93. Acrobat Says:

    Chali! he was like my favorite rapper in….2004 (no shots).
    His solo album was supposed release in like early ’06….
    IMO dude is like Top 10 in terms of illest voices.

Leave a Reply