Video: Lupe Fiasco: USA Network Character Approved Award Winner (Full)

Oh, I hate the music business…

^ Amen. Here’s an extended 4 minute version of what we had originally posted that we overlooked. Some cool insight here.

Previously: Lupe Fiasco Wins USA Network’s Character Approved Award (Video)


AddThis Social Bookmark Button

53 Responses to “Video: Lupe Fiasco: USA Network Character Approved Award Winner (Full)”

  1. Beezy Says:

    lol seen, well tell me what his best song is in your opinion and i’ll go listen to it on youtube

    ^Thats like asking what MJs best dunk was.

    Here’s a sampling that I would recommend:

    Anything off PD3
    Blow Me a Dub & Blow Me a Dub (Remix)
    Stake Sauce
    God Damm
    Try Me
    Baby I Wonder
    Nike Boots Freestyle
    Shut Up Bitch Swallow
    Takin Pictures
    Bottles of Patron
    Dont Take it Personal

    And really anything off PD3

  2. Beezy Says:

    Beezy I heard Max B is the one who raped you.

    ^Still being investigated. There was some DNA left behind so I have faith we’ll catch the bastard who did this to me.

    PAUSEEEEEEEEEEEEE

  3. L-L Says:

    Lupe >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> *

  4. A tribe called quest Says:

    Y’all niggas seen this flix of danger?

    –Link pleaseeee

  5. Beezy Says:

    Y’all niggas seen this flix of danger?

    ^Them shits is weak. Bitch has the worst nude shots out of any VH1 reality whore ever.

  6. wavy is a cliche Says:

    Caviars man larry be having me dyinggg (ll)
    that’s word I want shorty to stay on just to hear the hilariousness of those phonecalls

  7. A tribe called quest Says:

    Anything off PD3
    Blow Me a Dub & Blow Me a Dub (Remix)
    Stake Sauce
    God Damm
    Try Me
    Baby I Wonder
    Nike Boots Freestyle
    Shut Up Bitch Swallow
    Takin Pictures
    Bottles of Patron
    Dont Take it Personal

    And really anything off PD3

    –OWW!

  8. D_Block_4_life Says:

    ^Still being investigated. There was some DNA left behind so I have faith we’ll catch the bastard who did this to me.

    PAUSEEEEEEEEEEEEE
    ^^
    Was this really copy and past material for 2 threads? I mean ask yourself.

  9. Beezy Says:

    Caviars man larry be having me dyinggg (ll)

    ^”I loooove you pretttty girrllll”

    Sucker for love mmm mmmm sucker for love!

  10. TheCo!!inB Says:

    Mr. 17.5

  11. Beezy Says:

    Was this really copy and past material for 2 threads? I mean ask yourself.

    ^You hungry nigga? I know them stomach pangs get you in a foul mood. Relax a little bit…try to enjoy yourself.

  12. D_Block_4_life Says:

    You hungry nigga? I know them stomach pangs get you in a foul mood. Relax a little bit…try to enjoy yourself.
    ^
    *blank stare*

  13. wavy is a cliche Says:

    Dangers flix were weak but applaud her for being only one completley nude. I can’t stand these bitches half ass’n it up & only going topless

  14. sleep Says:

    This nigga just seem miserable

  15. Danielson Says:

    “if i sell a million records and theres a lie on every record, that means i’e told a million lies”

    ^
    word.

  16. BabyDoll Says:

    TheCo!!inB Says:

    February 23rd, 2009 at 12:10 pm
    Mr. 17.5

    ^Ya’ll niggas paying too much

  17. Beezy Says:

    but applaud her for being only one completley nude.

    ^Stiltz was nude…but then again she’s a pr0n star so…

  18. Andy Says:

    :OOO

    What shirt has he got on? Its SOO nice!

  19. wavy is a cliche Says:

    Yo beezy you cannot front on that 1 flick of shorty doing a fuckin handstand on her neck. That shit alone trumps any other nude flix of any smut on ilm2

  20. D_Block_4_life Says:

    ^Stiltz was nude…but then again she’s a pr0n star so…
    ^
    and a man.

  21. Rockabye Says:

    USA Network’s Character Approved Award Winner needs to be appended to Lu’s name in all published materials from now on.

  22. Beezy Says:

    ^Stiltz was nude…but then again she’s a pr0n star so…
    ^
    and a man.

    >Yes yes, we know you love Becky.

  23. The Shooter Says:

    Whoever flipped that change gone come sample for Max b >

    That shit is raw coke music right there, “OH NO.”

  24. Johnathan Osterman Says:

    ilm2

    ^

    What is this?

  25. Beezy Says:

    Becky’s Nose >>>

  26. Beezy Says:

    ilm2

    ^

    What is this?

    >I Love Money 2…reality show

  27. Johnathan Osterman Says:

    I Love Money 2…reality show

    ^^

    whats the show about?

  28. The Shooter Says:

    You kids watch too much tv, that shit will confuse your brain.

  29. Beezy Says:

    whats the show about?

    ^Reality losers from Flavor of Love and other VH1 shows compete for $$$

  30. Cream of Sumyung-gai Says:

    lupe > music

  31. Cream of Sumyung-gai Says:

    please allah for christmas all i want is “flight school” with no “new music cartel” tags

    btw whose douchebag voice is that anyway?

  32. Cream of Sumyung-gai Says:

    nate lemmie get flight school with no tags, i know u got it

  33. Joey Profit$ Says:

    Lupe = a great artist

  34. wavy is a cliche Says:

    What’s the show about?

    ^^
    Random slores, strippers, emo niggas and a tranny battle for 250k

  35. Danielson Says:

    yeah that flight school song is nice, but i still don’t t-pain.

  36. Beezy Says:

    btw whose douchebag voice is that anyway?

    ^Young Splashie Splash

  37. Danielson Says:

    yeah that flight school song is nice, but i still don’t like t-pain.

  38. D_Block_4_life Says:

    Becky’s Nose >>>
    ^
    BECKY BUCKWILD!

  39. Dre Says:

    # Beezy Says:
    February 23rd, 2009 at 12:25 pm e

    btw whose douchebag voice is that anyway?

    ^Young Splashie Splash
    ____________________________________

    actually its not splash himself. be glad we didnt tag the dream & kanye track.

  40. The Shooter Says:

    New musical cartel

  41. Beezy Says:

    actually its not splash himself.

    ^He hires ppl to do that? nice.

    I want to be Nah’s new tag boy.

  42. Beezy Says:

    its been a full weekend…liberate flight tagless dre

  43. Dre Says:

    You know splash is not just a blogger… he’s dj envys manager first.

  44. wavy is a cliche Says:

    How I just realize danger have a cleft lip
    Smfh

  45. mustafa Says:

    If you have to explain why people should think your so deep, uh, your probably not deep. I wish these new cats would stop with this I am shit.
    Just make music and stop hating on other artist because they sell more records than you. I’ve never heard tribe complain, I’ve never heard Busta Complain,I’ve Never heard Lauren Hill complain. They just make good music and let the world decide.
    FUCKING POSER!!!!!

  46. Danielson Says:

    mustafa Says:

    February 23rd, 2009 at 12:32 pm
    If you have to explain why people should think your so deep, uh, your probably not deep. I wish these new cats would stop with this I am shit.
    Just make music and stop hating on other artist because they sell more records than you. I’ve never heard tribe complain, I’ve never heard Busta Complain,I’ve Never heard Lauren Hill complain. They just make good music and let the world decide.
    FUCKING POSER!!!!!

    ^
    i agree, lupe does think he is too deep for everyone to understand, its very arrogant and puts me off his music.

  47. RAY Says:

    It just dawned on me that the concept behind “Streets on Fire” is about the HIV/AIDS epidemic.

    His story telling/concepts/flow/wordplay are bar none.

    I really admire his artistry and I’m glad that he’s finally getting his just dues in the game. Lupe is very much needed in the music industry.

    And the only reason why he isn’t super duper star status right now (Wayne, Kanye, TIP etc.) is simply because he hates the business side and wants to get out.

  48. RAY Says:

    “if i sell a million records and theres a lie on every record, that means i’e told a million lies”

    ^
    word.

    ^

    “BAAAWWWSSSS” (c) Ross

  49. LOL Says:

    When did this myth start that violent records sell?

    tell me a violent single that sold?

    all i hear on the radio are love songs, party songs, club songs, and songs with sexual inuendos.

    Street shit dont sell. Stop that shit.

  50. Detroit P Says:

    LOL Says:

    February 23rd, 2009 at 1:16 pm
    When did this myth start that violent records sell?

    tell me a violent single that sold?
    ^^^^^^^^^^^^
    Straight Outta Compton?

  51. LOL Says:

    LMAO WHAT YEAR WAS THAT MAN? people try to front like its a every day happening. Party songs are the most mainstream not violent ones

  52. LOL Says:

    LMAO WHAT YEAR WAS THAT MAN? people try to front like its a every day happening. Party songs are the most mainstream not violent ones!!

  53. spirit equality Says:

    this dude said on okayplayer that his favorite rappers growing up were spice 1 and eightball & mjg. lmao @ him trying to make any kind of critical comment about the content of rap the industry releases today. wtf? pick a side, yo.

Leave a Reply