займ с плохой кредитной историей онлайн

N.O.R.E. ft. Tru Life – Get It In

nore-tru

Produced by Scram Jones, off his new album.

N.O.R.E. ft. Tru Life – Get It In


AddThis Social Bookmark Button

42 Responses to “N.O.R.E. ft. Tru Life – Get It In”

  1. Beezy Says:

    Naledge gets no burn.

  2. Yung Ho Says:

    ok

  3. Beezy Says:

    so I guess the frankie lymon sweaters are in now?

    ^Its LaCoste

  4. Big_Seth Says:

    Knowledge > Naledge

  5. Beezy Says:

    brains > knowledge

  6. cOLD Says:

    my employer got slick, the application I use times out after 60 mins for inactivity. Then you have to log back in with all these passwords. So basically they know when you havnt did shit for an hour.

  7. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    Tru-Life might as well give it up.He lost all his buzz from the Tru York mixtape

  8. cOLD Says:

    that Naledge post couldnt went to lite is all i’m saying.

  9. green eyes Says:

    another tru life post?

  10. Big Homie Says:

    Tru Life is on his grind lol

  11. Mark Twain Fame Says:

    back again…I saw Billz was bout to go in on the Egyptian knowledge…

    yo Ampgeez we was on some serious intellectual ish earlier today…you missed out…now its time to dumb out!

  12. A tribe called quest Says:

    The greatest role can only be summed up in one quote

    “I can still sing, i can still got the pipes”

  13. Yung Ho Says:

    know the ledge > naledge

  14. cOLD Says:

    green send me your pillow case.

  15. Beezy Says:

    *blames it on the Goose*

  16. BabyDoll Says:

    cOLD Says:

    February 18th, 2009 at 3:25 pm
    my employer got slick, the application I use times out after 60 mins for inactivity. Then you have to log back in with all these passwords. So basically they know when you havnt did shit for an hour.

    ^LOL…I hate those applications…

  17. marco Says:

    ayo can one of the cam fans name a few classic cam songs?

  18. Rockabye Says:

    N.O.R.E. in real life – I Ate Again

  19. Yung Ho Says:

    “His skills haven’t really changed, but his diet has. Calderón’s favorite cured ham, pata negra, is to him what spinach is to Popeye. But until recently, the meat was banned in North America due to health concerns. In December, though, the U.S. dropped the ban for one producer, and now Calderón can find his cherished dish in some restaurants on the road. His game hasn’t been the same since.”

  20. BabyDoll Says:

    *has cashmere thoughts*

  21. cOLD Says:

    I need to start excercising (no pap).

  22. Yung Ho Says:

    The Raptors’ Media Guide says you own a pig farm. Is that true?
    Well, kind of. It’s not like I have it all by myself, but yeah, we sell the ham there in Spain and I’ve tried to get it here to Canada, too.

    Ah, okay. We thought you had a bunch of pigs for pets or something.
    No, no. It’s just for my business, that’s it. They’re really nice animals sometimes, but it’s not like I have pigs because I like them.

    How did you get into that? That’s an unusual business.
    Not really in Spain. Where I’m from is where the best ham is. I thought it would be a good thing to bring the ham here to Canada and to the U.S.

    What’s different about the ham in Spain?
    Well, the pigs

  23. Beezy Says:

    ayo can one of the cam fans name a few classic cam songs?

    ^Cam?

  24. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    yo Ampgeez we was on some serious intellectual ish earlier today…you missed out…now its time to dumb out!
    ==========================================
    I missed it? Shit, that shit happens only every 40 years or so… like haley’s comet LOL.

    Just playing lol.

  25. eskay Says:

    >>ayo can one of the cam fans name a few classic cam songs?

    sure, you got an hour?

  26. green eyes Says:

    # cOLD Says:
    February 18th, 2009 at 3:28 pm

    green send me your pillow case.

    ^ k

  27. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    Beezy Says:

    February 18th, 2009 at 3:31 pm
    ayo can one of the cam fans name a few classic cam songs?

    Glory, for starters

  28. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    Beezy Says:

    February 18th, 2009 at 3:31 pm
    ayo can one of the cam fans name a few classic cam songs?

    Glory, for starters

  29. Big_Seth Says:

    # Beezy Says:
    February 18th, 2009 at 3:24 pm

    brains > knowledge

    ^^

    Touche

  30. cOLD Says:

    ^ k

    ^ lol you just as silly as me. smh.

  31. cOLD Says:

    isnt it about time for a new fifty diss song. Not too much fuckery as of yet

  32. Mark Twain Fame Says:

    # AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:
    February 18th, 2009 at 3:31 pm

    yo Ampgeez we was on some serious intellectual ish earlier today…you missed out…now its time to dumb out!
    ==========================================
    I missed it? Shit, that shit happens only every 40 years or so… like haley’s comet LOL.

    Just playing lol.

    ^^^^

    WHUTEVA DOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDD!!!!!!!!

  33. marco Says:

    # eskay Says:
    February 18th, 2009 at 3:31 pm

    >>ayo can one of the cam fans name a few classic cam songs?

    sure, you got an hour?

    > yes sir

  34. Mark Twain Fame Says:

    tell em why I unpacked this DVD for this wack ass Indiana Jones knockoff called the Librarian 3: Curse of the Judas Chalice…LMAO!

  35. Mark Twain Fame Says:

    Sports, Drugs, & Entertainment

  36. Mark Twain Fame Says:

    MAN DONT BE COMIN IN ALL EARLY MAN!

    LET ME KNOW!

  37. Suaveebolaayatollahsaudiarabiacocacola Says:

    Classic Cam songs?

    Try and find the bootleg version of Purple Haze. The tune with TI and Juelz – Crown Me was big.

    Other than that.

    My personal favourites are –

    Dope Man
    No, No, No (Remix)
    Wet Wipes
    More Reasons
    DJ Enuff Freestyle off Diplomatic Immunity

  38. FAT MAN SCOOTER Says:

    TRU to life is back?

  39. JerzindaBuilding Says:

    Did any of you goofballs realize hes dissing game on this? This shit is corny. Game is gonna end the career Tru doesn’t have if he chooses to respond. This = ass cheeks, the saggy variety.

  40. *CEO*mooko Says:

    CLASSIC CAM….THE ORIGINAL….357

  41. *CEO*mooko Says:

    TRU …BEEN DONE THIS GUY IS THE JANITOR OF THE ROC…. WAIT WHAT ROC IT’S ONLY JAY AND ‘YE

  42. JERSEY DA NEW NEW YORK Says:

    JerzindaBuilding Says:

    February 18th, 2009 at 4:56 pm
    Did any of you goofballs realize hes dissing game on this? This shit is corny. Game is gonna end the career Tru doesn’t have if he chooses to respond. This = ass cheeks, the saggy variety.

    OH SHYTT…I DIDNT REALIZE THAT TIL U MENTIONED IT…BUT ON THE REAL..FUCK GAYME…I RIDE WIT TRU LIFE OVER THAT CLOWN ANY DAY…

Leave a Reply