Video: Asher Roth Hanging Out With DJ Skee


AddThis Social Bookmark Button

98 Responses to “Video: Asher Roth Hanging Out With DJ Skee”

  1. rex hussla Says:

    BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!

  2. M.Tyson Says:

    TMZ haters are worse the the Hiphop Dx folks

  3. Beezy Says:

    *yawn*

  4. D. Billz Says:

    youtube.com/watch?v=tU6evUnKP9g&NR=1

    Mos Def’s first video

  5. Mark Twain Fame Says:

    that pussy is smoking!!!

    ^^^

    it’s sure giving my dick lung cancer, thats for sure.

  6. snort_snortcrazy88since88 Says:

    KILLA!

  7. Bananas the Ape Says:

    rex hussla Says:

    February 10th, 2009 at 11:26 am
    >>>yuuuucccccccccccckkkkkk
    ____

    Eskay how you allow these suspect niggas to post?
    First nigga said another MAN had the perfect body and he was jealous
    now I show niggas a pic of some A-1 pussy after they said she was a man now they lamed out like they don’t see it….

    …niggas is gay b, I’m too real for niggas in here I think (serious no shots)

  8. rex hussla Says:

    So was Chris Brown smokin’ some laced shit or what?!?! How the fuck did homey just spaz on Rihanna like that? Or maybe he just pushed the bitch and she tripped on the curb and hit her head. I can’t believe that dude would just beat the piss out of that broad…especially a day before the grammys.

  9. Mark Twain Fame Says:

    …niggas is gay b, I’m too real for niggas in here I think (serious no shots)

    ^^^

    naw, Im sure you get plenty shots with your hubby…

  10. Digital Scales Says:

    Is that im so special on that coke wave mixtape? for some reason i don’t have it

  11. D. Billz Says:

    “College” is a dope video for those who have ever experienced collegiate fun on that level.

  12. snort_snortcrazy88since88 Says:

    rex hussla Says:

    February 10th, 2009 at 11:30 am
    So was Chris Brown smokin’ some laced shit or what?!?! How the fuck did homey just spaz on Rihanna like that? Or maybe he just pushed the bitch and she tripped on the curb and hit her head. I can’t believe that dude would just beat the piss out of that broad…especially a day before the grammys.

    ^^^
    she gave that nigga the Herp. id kick ker ass too.
    Serious Godfather IKE TURNER shit.

  13. D. Billz Says:

    # Digital Scales Says:
    February 10th, 2009 at 11:31 am

    Is that im so special on that coke wave mixtape? for some reason i don’t have it

    ^I think so but I can’t remember because there are so many other bangers on there.

  14. rex hussla Says:

    Keep crying to eskay…he ain’t gonna help you.

    You’re definitely too real…you need to hang out at the pink panda bear website you got poppin man. You got four months to take out Nah Right

    *FFFFUUUUUCCCCCKIIIIINNNNNNNNNGGGG DEEEEEEEEEAAADDDDDD”

  15. Big_Seth Says:

    # Digital Scales Says:

    You know how you know you lost, when you own a site, right, and you be on another site trying to build conversation with niggas that don’t fuck with you just because, you know you losing

    ^^

    LMAO

  16. Digital Scales Says:

    Yo beezy good looking on that dvd i seen that shit last night, worth the download

  17. Bananas the Ape Says:

    FUCK YALL ;ljkfj;lkfhsfdljkgshgl;jkdhlfjskdgnfdlj;kgnfdlkgfdslkdsflgk;ds

    NIGGERS’NIGGERS
    NIGGERS NIGGERS

    yall gay FUCK NAH RIGHT YALL JUST LOST A REAL ONE *dueces* for real this time!!!

    Fuck yall hoe ass niggas

  18. Mr.Londoner Says:

    ROOOOOOOOOOOOOTHHHHH

    seeing big boobs is all i remember watching that vid..

  19. Digital Scales Says:

    youtube.com/watch?v=5CyXNqgtc8w

    *lights L*

  20. D. Billz Says:

    # Digital Scales Says:
    February 10th, 2009 at 11:33 am

    Yo beezy good looking on that dvd i seen that shit last night, worth the download

    ^ Digital Scales got that BVS’d up gun chain.

  21. Rockabye Says:

    That Universal Music thing in Lite shows labels stay losing.

  22. Digital Scales Says:

    # D. Billz Says:
    February 10th, 2009 at 11:35 am

    # Digital Scales Says:
    February 10th, 2009 at 11:33 am

    Yo beezy good looking on that dvd i seen that shit last night, worth the download

    ^ Digital Scales got that BVS’d up gun chain.
    ^^^^

    yo that part had me dyyying when they ran it back and he’s like ” gun chain bvs’d up nah mean” shit was too funny

  23. Beezy Says:

    Yo beezy good looking on that dvd i seen that shit last night, worth the download

    ^Yezzur

  24. rex hussla Says:

    # Bananas the Ape Says:
    February 10th, 2009 at 11:34 am

    FUCK YALL ;ljkfj;lkfhsfdljkgshgl;jkdhlfjskdgnfdlj;kgnfdlkgfdslkdsflgk;ds

    NIGGERS’NIGGERS
    NIGGERS NIGGERS

    yall gay FUCK NAH RIGHT YALL JUST LOST A REAL ONE *dueces* for real this time!!!

    Fuck yall hoe ass niggas
    _________________________________________________________

    YEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAHHHHH RIIIIIIIIGHT…

    Your bitch ass was crying about taking a week off after gettin ethered up last week and you were back in 3 days.

    Casket is the type of faggot to get schooled on the basketball court, cry the whole time, and then take the ball and run home before the game is done. I’ve seen this type of bitchassness before

  25. D_Block_4_life Says:

    Stilts is hideous.

  26. bb Says:

    if skee is down i guess im fuck wit it not sure but……

  27. R.J.Orion Says:

    Video: Asher Roth Hanging Out With DJ Skee

    ————————

    the Golf Channel is >>>>>>>>>>>

  28. Beezy Says:

    Casket will be back tomorrow.

  29. BabyDoll Says:

    # Bananas the Ape Says:
    February 10th, 2009 at 11:34 am

    FUCK YALL ;ljkfj;lkfhsfdljkgshgl;jkdhlfjskdgnfdlj;kgnfdlkgfdslkdsflgk;ds

    NIGGERS’NIGGERS
    NIGGERS NIGGERS

    yall gay FUCK NAH RIGHT YALL JUST LOST A REAL ONE *dueces* for real this time!!!

    Fuck yall hoe ass niggas

    ^dearly departed…we are gathered here today…

  30. Bananas the Ape Says:

    I’m out….I aint got time for this shit.

    and Eskay you lost fam….12 weeks you good as gone b

    I’ma show you how to run a site….you let Nah Right run out real niggas and keep the FAKE 45 year old hip-heads that undercover FAGGOTS….

    anyone still post here after today is gay!!…fucking FAGGOTS
    nigga more concerned with hoping she’s a tranny…but I show pussy shots proving other wise and niggas don’t want to believe it…HOPING SHE WAS A MAN.

    Voltron posted a video with a NAH RIGHT in a pink outfit at a GAY PARADE on Saturday….

    NAH RIGHT is for OVER AGED LOSERS in LIFE…..Niggas Think BABY DOLL is SEXY but STILTS LOOK LIKE A MAN?…NIGGAS IS GAY

    NAH RIGHT r.i.p. February 10, 2009 …….

  31. Big_Seth Says:

    # Bananas the Ape Says:
    February 10th, 2009 at 11:34 am

    FUCK YALL ;ljkfj;lkfhsfdljkgshgl;jkdhlfjskdgnfdlj;kgnfdlkgfdslkdsflgk;ds

    NIGGERS’NIGGERS
    NIGGERS NIGGERS

    yall gay FUCK NAH RIGHT YALL JUST LOST A REAL ONE *dueces* for real this time!!!

    Fuck yall hoe ass niggas

    ^^

    LOL

  32. R.J.Orion Says:

    Bananas The Ape says

    ;ljkfj;lkfhsfdljkgshgl;jkdhlfjskdgnfdlj;kgnfdlkgfdslkdsflgk;ds

    —————

    encoded shots fired at eskay ?

  33. Bananas the Ape Says:

    everything Nah Right stands for is GAY

  34. D. Billz Says:

    # Digital Scales Says:
    February 10th, 2009 at 11:36 am

    # D. Billz Says:
    February 10th, 2009 at 11:35 am

    # Digital Scales Says:
    February 10th, 2009 at 11:33 am

    Yo beezy good looking on that dvd i seen that shit last night, worth the download

    ^ Digital Scales got that BVS’d up gun chain.
    ^^^^

    yo that part had me dyyying when they ran it back and he’s like ” gun chain bvs’d up nah mean” shit was too funny

    ^Them niggas said, “if you got shot in the ass you can’t even eat in the dinner with other niggas, you gotta order take-out”

    I was too thru.

  35. BabyDoll Says:

    Bananas the Ape Says:

    February 10th, 2009 at 11:39 am
    I’m out….I aint got time for this shit.

    and Eskay you lost fam….12 weeks you good as gone b

    I’ma show you how to run a site….you let Nah Right run out real niggas and keep the FAKE 45 year old hip-heads that undercover FAGGOTS….

    anyone still post here after today is gay!!…fucking FAGGOTS
    nigga more concerned with hoping she’s a tranny…but I show pussy shots proving other wise and niggas don’t want to believe it…HOPING SHE WAS A MAN.

    Voltron posted a video with a NAH RIGHT in a pink outfit at a GAY PARADE on Saturday….

    NAH RIGHT is for OVER AGED LOSERS in LIFE…..Niggas Think BABY DOLL is SEXY but STILTS LOOK LIKE A MAN?…NIGGAS IS GAY

    NAH RIGHT r.i.p. February 10, 2009 …….

    ^*dies* ashes to ashes…

  36. rex hussla Says:

    I can feel the bi-polar mannerisms…I think this is a cry for help

  37. D. Billz Says:

    *dapz Beezy*

    Good lookin’ out on that. That CokeWave is entertaining. And the mixtape is lava.

  38. Big_Seth Says:

    LMAO @ Casket’s rant.

  39. rex hussla Says:

    # Bananas the Ape Says:
    February 10th, 2009 at 11:41 am

    everything Nah Right stands for is GAY
    __________________________________

    and you’re on Nah Rights dick [ll] so what does that mean *dead*

  40. Beezy Says:

    Imma spread this Coke Wave DVD around…show Max my hustle game. Then I’ll become Gain Greene’s official DVD-ographer

  41. Rockabye Says:

    The self-ether in the room is intoxicating.

  42. lea Says:

    did Ross get his chain snatched! there is video on 50’s site that shows so!

  43. Big_Seth Says:

    # R.J.Orion Says:
    encoded shots fired at eskay ?
    ^^

    Its funny cuz you can almost see the frustration. LMAO

  44. D_Block_4_life Says:

    Stilts looks like she was beat with a bat as young tyke.

  45. Big_Seth Says:

    # Beezy Says:

    Imma spread this Coke Wave DVD around…show Max my hustle game. Then I’ll become Gain Greene’s official DVD-ographer

    ^^

    *hopes Beezy achieves his dreams.*

    LMAO

  46. rex hussla Says:

    We should stop pushing this dude before he Live Leak’s himself

  47. R.J.Orion Says:

    Big_Seth Says:

    February 10th, 2009 at 11:44 am
    # R.J.Orion Says:
    encoded shots fired at eskay ?
    ^^

    Its funny cuz you can almost see the frustration. LMAO

    ————–

    there’s a discernible pattern to the letters … it seems quite threatening … i think he violated the Patriot Act

  48. Majaleeg Says:

    Wait, wait, wait. So cats is passing out the CokeWave DVD? Where the fuck is mine? And @ Beezy, the I’m So Special is not on the mixtape. But Hold On(ll) is, and that shit has been on non-stop repeat since Friday.

  49. Beezy Says:

    Bananas the Ape Says:

    February 10th, 2009 at 11:39 am

    Listen Guys,

    I know we started on the wrong foot when I first started commenting here. So, I’m sorry. Your right. I fucked up. I thought I was the God of commenting and I got carried away.

    eskay…I should’ve never said any of the things I have said about Nah Right. Basically, I look up to you as my pops.

    I’m just asking that we all start over, you know? Lets all just be cool please. Like, I promise I won’t call anyone fags…and no one make fun of me for my low budget website.

    We can all just comment, *dap* and get along as peers.

    Thanks,

    Casket Face

    ^Finally.

  50. Mr. Papagiorgio Says:

    it’s goin down on nah today!

  51. kendoll Says:

    bananas the ape is a funny cat.

  52. D. Billz Says:

    i think he violated the Patriot Act

    *gets Glory’d*

  53. Beezy Says:

    Maja – whats your email … i’ll send you a link to dl the DVD.

  54. snort_snortcrazy88since88 Says:

    D. Billz Says:

    February 10th, 2009 at 11:49 am
    i think he violated the Patriot Act

    *gets Glory’d*

    ^^^
    *light goes off*
    *Finds & turns on GLORY*
    KILLA!

  55. icon (trillbert arenas) Says:

    kendoll Says:

    February 10th, 2009 at 11:49 am
    bananas the ape is a funny cat.

    **”cat” being the operative word…ol’ puss ass nigga….

    **daps all***

  56. Big Homie Says:

    Where’s that Jadaaaaa??

  57. D_Block_4_life Says:

    KILLA!

  58. D_Block_4_life Says:

    Where’s that Jadaaaaa??
    ^
    Sike season.

  59. BabyDoll Says:

    $%^&*(}igofh{(y*aeSFIQ9E8F-9AIFVC|)qaicv CVJSDPIOGV&*&%^&*(oi

  60. Big Homie Says:

    Still no comp the crib. I am going to go shorty’s crib and download that Jada, Cokewave finally and that Charles Hamilton from yesterday?

    Am I missing anything else??? Def gonna download that I Hate My Job mp3 too

  61. Majaleeg Says:

    @Beezy

    majaleeg23 @ gmail… Good lookin out.

  62. snort_snortcrazy88since88 Says:

    Big Homie Says:

    February 10th, 2009 at 11:52 am
    Where’s that Jadaaaaa??

    ^^^
    “body that man & let other niggas watch” (n/h)

  63. rex hussla Says:

    Whattup Ike…

    alright time to get to work

  64. R.J.Orion Says:

    *eats scoobie snacks*

    KILLA !

  65. D_Block_4_life Says:

    Stilts is synonymous with a centaur.

  66. Mark Twain Fame Says:

    *death* @ Casket’s temper tantrum.

  67. Big Homie Says:

    Land: you heard that CH jawn yet?

  68. rex hussla Says:

    Casket luuuuuuuuuuuuuuuuuvvvssss mannish type broads

  69. D_Block_4_life Says:

    She bears a striking resemblance to Kintaro.

  70. Majaleeg Says:

    That CokeWave made me forget I d/l’ed that new Stat Quo tape the same day. Maybe I’ll listen to that whilst I bend corners after work.

    Shouts to Mother Nature for not being a cunt for once, word to the 60s in the Chi today.

  71. snort_snortcrazy88since88 Says:

    rex hussla Says:

    February 10th, 2009 at 11:57 am
    Casket luuuuuuuuuuuuuuuuuvvvssss mannish type broads

    ^^^
    KILLA!

  72. R.J.Orion Says:

    Big Homie Says:

    February 10th, 2009 at 11:57 am
    Land: you heard that CH jawn yet?

    ————–

    i had no idea ..

    *checks search box*

    or is eskay trippin?

  73. icon (trillbert arenas) Says:

    rex hussla Says:

    February 10th, 2009 at 11:57 am
    Casket luuuuuuuuuuuuuuuuuvvvssss mannish type broads

    ***Casket is a broadish type man, so it fits (none)

  74. Mark Twain Fame Says:

    I think I saw Stilts in a documentary about Yeti’s.

  75. Big_Seth Says:

    # D_Block_4_life Says:
    February 10th, 2009 at 11:57 am

    She bears a striking resemblance to Kintaro.

    ^^

    *Shoots milk out of nose*

    I aint even drink no milk today…

  76. icon (trillbert arenas) Says:

    D_Block_4_life Says:

    February 10th, 2009 at 11:57 am
    She bears a striking resemblance to Kintaro.

    ***DIES***that was one of the most difficult bosses on MK****

  77. Mark Twain Fame Says:

    yo Land it’s over at 2DBZ…I saw it the other day a blicka called “scorpion”

  78. BabyDoll Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    February 10th, 2009 at 11:58 am
    rex hussla Says:

    February 10th, 2009 at 11:57 am
    Casket luuuuuuuuuuuuuuuuuvvvssss mannish type broads

    ***Casket is a broadish type man, so it fits (none)

    ^*ghostrides the hearse*

  79. icon (trillbert arenas) Says:

    Big_Seth Says:

    February 10th, 2009 at 11:59 am
    # D_Block_4_life Says:
    February 10th, 2009 at 11:57 am

    She bears a striking resemblance to Kintaro.

    ^^

    *Shoots milk out of nose*

    I aint even drink no milk today…

    **too easy (none), but sufficed to say..that ain’t milk…

  80. S.I.C.K Says:

    *daps all*

    The atmosphere has been off balance for a while in here.Shit took a turn about 3 weeks ago.You got niggas changing names before the first one was even established.A bunch of badly planned aliases and shit.LOL Shit`s a train wreck now.The beefs are not even funny now.I know I`m not the only one who`s noticed.

  81. Mark Twain Fame Says:

    yo why that dude turn into 12 year old pissed off online Halo player…lol.

    FUCK YOU FUCKERS UR FAGS YOU FUCKS!

  82. D. Billz Says:

    *dapz iCon*

    Been a minute chief rocka.

  83. Big Homie Says:

    nahright.com/2009/02/09/charles-hamilton-scorpion/

  84. D_Block_4_life Says:

    Daps Ike.

  85. R.J.Orion Says:

    Digital Scales says

    nice sampling the classic rafael saadiq ”You should be here”

    ————

    cosign … cool song, dope beat … ive heard better from Charles Hamilton…

  86. D_Block_4_life Says:

    nahright.com/2009/02/09/charles-hamilton-scorpion/
    ^^
    I think Land meant the whole tape.

  87. icon (trillbert arenas) Says:

    S.I.C.K Says:

    February 10th, 2009 at 12:00 pm
    *daps all*

    The atmosphere has been off balance for a while in here.Shit took a turn about 3 weeks ago.You got niggas changing names before the first one was even established.A bunch of badly planned aliases and shit.LOL Shit`s a train wreck now.The beefs are not even funny now.I know I`m not the only one who`s noticed.

    ***no shots at anybody, but Nah’s falling off, in general, or at least the comments section is….somebody said that tweets were to blame? (none, just cuz “tweets” sounds like some suspect shit)

  88. Big_Seth Says:

    icon (trillbert arenas) Says:
    **too easy (none), but sufficed to say..that ain’t milk…

    ^^

    I should have thought about that more before I posted or added an (nh)

    SMH @ me.

  89. Big Homie Says:

    nahright.com/2009/02/09/charles-hamilton-scorpion

    ^ Oh yea..my bad…it was just that one joint, not the whole mixtape…my fault

  90. R.J.Orion Says:

    *daps Ike*

    *Rihanna eats the cake*

  91. BabyDoll Says:

    R.J.Orion Says:

    February 10th, 2009 at 12:03 pm
    *daps Ike*

    *Rihanna eats the cake*

    ^clever

  92. Mark Twain Fame Says:

    *daps Ike*

    whut up G…it had to be Casket…dude injected something in the water stream…

  93. icon (trillbert arenas) Says:

    daps DBlock, DBillz***

    whaddup, peoples? Haven’t really had the time or inclination to post, lately…Every time I visit Nah, lately, it’s a bunch of niggas I never heard of, talking about shit I don’t care about….I lurk for a coupla minutes, then reminisce on how shit used to be, lol…

  94. D. Billz Says:

    # icon (trillbert arenas) Says:
    February 10th, 2009 at 12:02 pm

    S.I.C.K Says:

    February 10th, 2009 at 12:00 pm
    *daps all*

    The atmosphere has been off balance for a while in here.Shit took a turn about 3 weeks ago.You got niggas changing names before the first one was even established.A bunch of badly planned aliases and shit.LOL Shit`s a train wreck now.The beefs are not even funny now.I know I`m not the only one who`s noticed.

    ***no shots at anybody, but Nah’s falling off, in general, or at least the comments section is….somebody said that tweets were to blame? (none, just cuz “tweets” sounds like some suspect shit)

    ^Hi. My name is __________ T. __________ aka DBillz and I’m a Twitterholic.

  95. Big_Seth Says:

    # icon (trillbert arenas) Says:

    ***no shots at anybody, but Nah’s falling off, in general, or at least the comments section is….somebody said that tweets were to blame? (none, just cuz “tweets” sounds like some suspect shit)

    ^^

    no shots at me but,

    jokes when I lurked > jokes when I started posting.

    around the same time folks jumped ship to twitter.

  96. wavery_johnson Says:

    ^Hi. My name is __________ T. __________ aka DBillz and I’m a Twitterholic.

    ^^

    Booker T. Washington?

  97. Mark Twain Fame Says:

    *starts working…*

  98. jsmooth Says:

    john brown or die bitches..lol

Leave a Reply