займ с плохой кредитной историей онлайн

Amanda Diva – Rebels

amanda-diva-rebels

Amanda Diva – Rebels

via H.E.R.


AddThis Social Bookmark Button

89 Responses to “Amanda Diva – Rebels”

  1. eskay Says:

    Don’t quote me boy ’cause I ain’t said shit.

  2. CiCi The Intern Says:

    Here we go…

    *takes her vagina and walks out*

  3. Big Homie Says:

    She is gorgeous. Wish she would answer my tweets on Twitter though

    *sigh*

  4. snort_snortcrazy88since88 Says:

    she kinda look like Solange right there.
    Solange > Amanda

  5. snort_snortcrazy88since88 Says:

    Big Homie Says:

    February 10th, 2009 at 4:51 pm
    She is gorgeous. Wish she would answer my tweets on Twitter though

    *sigh*

    ^^^
    Pervert.

  6. snort_snortcrazy88since88 Says:

    CiCi The Intern Says:

    February 10th, 2009 at 4:49 pm
    Here we go…

    *takes her vagina and walks out*

    ^^^
    (spits up in mouf)

  7. RIGZ Says:

    The freEP = The Free P = The P is Free

    ??

    Shout out The Great BDP.

  8. embark Says:

    Funny, I really used to think she was kinda sexy too.. Damn you internets.

  9. RIGZ Says:

    Cici’s vagina is removable???

    WTF????!?!

  10. Big_Seth Says:

    *in killa’s voice*

    DIVA!

  11. Big Homie Says:

    Amanda: thebighomie on twitter.

    Follow meee..follow meee

  12. CiCi The Intern Says:

    # Big Homie Says:
    February 10th, 2009 at 4:51 pm

    She is gorgeous. Wish she would answer my tweets on Twitter though

    *sigh*
    ^^^^

    You jah stalk her LOL!

  13. RIGZ Says:

    The P is FREE.

  14. sean coonery Says:

    Amanda Diva….here we go again….

    Say what you want but that Amanda Diva post a month back what Top 5 Moment in Nahright.com

    “Internet Raped“

    Classic. Lol

  15. SeeAmI? Says:

    eskay….

    that picture is just daring us to say something…

    *leaves at lets casketface defend a diva only to hate on her on his blog*

  16. CiCi The Intern Says:

    # RIGZ Says:
    February 10th, 2009 at 4:54 pm

    Cici’s vagina is removable???

    WTF????!?!
    ^^^

    You ain’t know? I’m a cyborg.

  17. Prince Says:

    other her slight mouthstache and her increddibly boring jokes i’d pipe.. fuck it i’d pipe any way

  18. A tribe called quest Says:

    *waits for jada post*

  19. RIGZ Says:

    # CiCi The Intern Says:
    February 10th, 2009 at 4:55 pm

    # RIGZ Says:
    February 10th, 2009 at 4:54 pm

    Cici’s vagina is removable???

    WTF????!?!
    ^^^

    You ain’t know? I’m a cyborg.

    ^^^^^

    Was the P free?? Or you have to pay for it?? Would I have to pay for it?? Can I take the P home?

    So many damn questions, so little time lol

  20. moresickaMC Says:

    song is aight

  21. snort_snortcrazy88since88 Says:

    A tribe called quest Says:

    February 10th, 2009 at 4:56 pm
    *waits for jada post*

    ^^^
    say word.

  22. CiCi The Intern Says:

    Where’s DBlock at? You know he has some ignorant shit to say…

  23. snort_snortcrazy88since88 Says:

    Prince Says:

    February 10th, 2009 at 4:56 pm
    other her slight mouthstache and her increddibly boring jokes i’d pipe.. fuck it i’d pipe any way

    ^^^
    lol, damn, i just saw that.

  24. BabyDoll Says:

    CiCi The Intern Says:

    February 10th, 2009 at 4:54 pm
    # Big Homie Says:
    February 10th, 2009 at 4:51 pm

    She is gorgeous. Wish she would answer my tweets on Twitter though

    *sigh*
    ^^^^

    You jah stalk her LOL!

    ^LOL! And Solange…I seen this nigga proposing and everything…SMH

  25. CiCi The Intern Says:

    # RIGZ Says:
    February 10th, 2009 at 4:57 pm

    # CiCi The Intern Says:
    February 10th, 2009 at 4:55 pm

    # RIGZ Says:
    February 10th, 2009 at 4:54 pm

    Cici’s vagina is removable???

    WTF????!?!
    ^^^

    You ain’t know? I’m a cyborg.

    ^^^^^

    Was the P free?? Or you have to pay for it?? Would I have to pay for it?? Can I take the P home?

    So many damn questions, so little time lol
    ^^^

    LOL! *daps Rigz*

  26. snort_snortcrazy88since88 Says:

    Spandex, rhymes & soul = Ye West in his new video.

  27. Big Homie Says:

    ^LOL! And Solange…I seen this nigga proposing and everything…SMH

    ^ LOL

  28. benhameen Says:

    big homie is the king of stalkin on tweeter….

  29. snort_snortcrazy88since88 Says:

    BabyDoll Says:

    February 10th, 2009 at 4:58 pm
    CiCi The Intern Says:

    February 10th, 2009 at 4:54 pm
    # Big Homie Says:
    February 10th, 2009 at 4:51 pm

    She is gorgeous. Wish she would answer my tweets on Twitter though

    *sigh*
    ^^^^

    You jah stalk her LOL!

    ^LOL! And Solange…I seen this nigga proposing and everything…SMH

    ^^^
    *sicks 145lb Cane Corso on B.H.*

  30. snort_snortcrazy88since88 Says:

    …GATTTT!

    …my XY&Z just said: “Baby? You know that i care about you, right?”

    My reply: “Yea… why? …u pregnant?”

    *laces up Timbs*

  31. Yung Ho Says:

    This song is trash , no disrespect to her movement

  32. Geronimo P aka Chase Says:

    snort_snortcrazy88since88 Says:

    February 10th, 2009 at 5:02 pm
    …GATTTT!

    …my XY&Z just said: “Baby? You know that i care about you, right?”

    My reply: “Yea… why? …u pregnant?”

    *laces up Timbs*

    ^Applaud this man

  33. Big Homie Says:

    Ok eskay it is 5, I am leaving work now and going home. you can post that jada now lol

  34. Yung Ho Says:

    *wishes he hadnt listened*

  35. Greenlight Says:

    this song is not really good :( she tryin to do too much. it makes her not as cute

  36. TELL THE TRUTH Says:

    Getting kind of tired of this ‘Earthy Neo-Soul’ chic…Remind us again why we are suppose to care?

  37. snort_snortcrazy88since88 Says:

    Geronimo P aka Chase Says:

    February 10th, 2009 at 5:04 pm
    snort_snortcrazy88since88 Says:

    February 10th, 2009 at 5:02 pm
    …GATTTT!

    …my XY&Z just said: “Baby? You know that i care about you, right?”

    My reply: “Yea… why? …u pregnant?”

    *laces up Timbs*

    ^Applaud this man

    ^^^
    LMAO!

    My Timb’s start feelin’ like they Nike Air’s on me.

  38. Big_Seth Says:

    *notices her knee making a slight cameo in the image*

  39. Titanic Iceberg aka WOLF BLITZER Says:

    test

  40. CiCi The Intern Says:

    Hey Chase! (you asshole)

    *daps*

  41. Prince Says:

    TELL THE TRUTH Says:

    February 10th, 2009 at 5:06 pm
    Getting kind of tired of this ‘Earthy Neo-Soul’ chic…Remind us again why we are suppose to care?

    ^buz if u nut on her face wit that lil mouthstache she got its looks like a got milk commercial LOL

  42. Titanic Iceberg aka WOLF BLITZER Says:

    For all my Lost fans, here are two clips from 2mors episode

    docarzt.com/lost-spoilers/lost-spoilers-505-this-place-is-death-clip-2/

    docarzt.com/lost-spoilers/lost-spoilers-505-this-place-is-death-clip-1/

  43. sleep Says:

    Oh shit wayne is on around the horn. But he’s about to go out in the 1st round.

  44. Geronimo P aka Chase Says:

    Big_Seth Says:

    February 10th, 2009 at 5:07 pm
    *notices her knee making a slight cameo in the image*

    ^It does look like she has on a thin knee pad, but due to prior footage and evidence, i know thats just the top of the sculpture protruding through

  45. Big_Seth Says:

    Titanic Iceberg aka WOLF BLITZER Says:
    February 10th, 2009 at 5:08 pm

    For all my Lost fans, here are two clips from 2mors episode
    ^^

    DON’T DO IT

    this next one gonna be ill.

  46. herbal kint Says:

    * dead @ lil wayne being on around the horn *

  47. Geronimo P aka Chase Says:

    CiCi The Intern Says:

    February 10th, 2009 at 5:07 pm
    Hey Chase! (you asshole)

    *daps*

    ^CiCi whats up ma. How you doing. And why the names… don’t you see that we are in the post of a goddess…

  48. Da Says:

    This song sucks

  49. Titanic Iceberg aka WOLF BLITZER Says:

    Big_Seth Says:

    February 10th, 2009 at 5:10 pm
    Titanic Iceberg aka WOLF BLITZER Says:
    February 10th, 2009 at 5:08 pm

    For all my Lost fans, here are two clips from 2mors episode
    ^^

    DON’T DO IT

    this next one gonna be ill.

    ^^^^

    Oh yea the blck smoke is back

  50. Yung Ho Says:

    wooooooooo this song is awful man, I had my shit on repeat on accident and this song is the worst

  51. Big_Seth Says:

    # Da Says:

    This song sucks

    ^^

    SOMEONE ETHER THIS MAN

  52. sean coonery Says:

    She got bags under her eyes.

  53. 911 Says:

    Fuck 1 time, I gave her to the block, I fucked 1 time…

  54. RJ Says:

    why didn’t they airbrush the bags under her eyes out?

  55. Big_Seth Says:

    Titanic Iceberg aka WOLF BLITZER Says:
    Oh yea the blck smoke is back

    ^^

    *puts fingers in ears (none)*

    LALALALALALALALA

  56. Yung Ho Says:

    i dont watch Lost and could care less but I am pretty sure Iceberg has spoiled shit before

  57. CiCi The Intern Says:

    # Geronimo P aka Chase Says:
    February 10th, 2009 at 5:11 pm

    CiCi The Intern Says:

    February 10th, 2009 at 5:07 pm
    Hey Chase! (you asshole)

    *daps*

    ^CiCi whats up ma. How you doing. And why the names… don’t you see that we are in the post of a goddess…
    ^^^^

    Can I be aggy for once? I’m PMSing.

  58. Titanic Iceberg aka WOLF BLITZER Says:

    Big_Seth Says:

    February 10th, 2009 at 5:14 pm
    Titanic Iceberg aka WOLF BLITZER Says:
    Oh yea the blck smoke is back

    ^^

    *puts fingers in ears (none)*

    LALALALALALALALA
    ^^^

    Ok, no more spoilers

  59. A tribe called quest Says:

    If only marrioti knew static major died

  60. PW Says:

    Damn…i just went back to see that previous Amanda Diva drama.

    Now im wondering how much more drama i missed due to my vacation.

  61. sean coonery Says:

    Lil Wayne got 4 Teardrops….

    LOL @ Around the Horn laughing at Weezy…

  62. Yung Ho Says:

    this chick is a sanga/spitta ??? damn she needs to find her lane because she is spitting in some kind of accent. Is she not american? no shots just thoughts

  63. Titanic Iceberg aka WOLF BLITZER Says:

    Yung Ho Says:

    February 10th, 2009 at 5:14 pm
    i dont watch Lost and could care less but I am pretty sure Iceberg has spoiled shit before

    ^^^^^

    Smh at people not address me by WOLF BLITZER

  64. Geronimo P aka Chase Says:

    Can I be aggy for once? I’m PMSing.

    ^No you can’t be aggy. I’m aggy. I haven’t gotten any pussy in 5 days and I’m crankier than a motherfucker.

  65. RIGZ Says:

    Nothing can be worse than Pheonixxx coming in here just to say

    RIP Prop Joe

    That has to be the WORST spoiler I’ve ever witnessed. that was the ultimate piss take…

  66. 911 Says:

    LF: I use to think memph bleek and ja rule was next.

  67. sean coonery Says:

    Woody paige is dickryding Lil Wayne…..

  68. Yung Ho Says:

    That has to be the WORST spoiler I’ve ever witnessed. that was the ultimate piss take…

    ^^^^
    swear to god I avioded Nah on Mondays and then realized niggas had in torrents and that shit was awful. Fuck a Spoiler

  69. ant Says:

    dapz all in attendance

  70. Geronimo P aka Chase Says:

    Now im wondering how much more drama i missed due to my vacation.

    ^If you only knew

  71. Titanic Iceberg aka WOLF BLITZER Says:

    sean coonery Says:

    February 10th, 2009 at 5:16 pm
    Lil Wayne got 4 Teardrops….

    LOL @ Around the Horn laughing at Weezy…
    ^^^^

    wayne is making some very smart careet moves

  72. Big_Seth Says:

    # Yung Ho Says:

    i dont watch Lost and could care less but I am pretty sure Iceberg has spoiled shit before

    ^^

    My girl got me into LOST. I was real late, I probably wouldn’t be addicted if it weren’t for her. I don’t really watch TV anymore. Just LOST & the Office.

  73. Yung Ho Says:

    Two straight texts and a variation of this “Yo put it on Around the Horn, Weezy on that shit he is going to say dumb shit”

  74. Prince Says:

    Yung Ho Says:

    February 10th, 2009 at 5:16 pm
    this chick is a sanga/spitta ??? damn she needs to find her lane because she is spitting in some kind of accent. Is she not american? no shots just thoughts

    ^she think she lauren hill she need to chill but i’d pipe miss hill too

  75. 911 Says:

    thinkin ’bout bawse, not thinkin ’bout them, here’s a letter to my enemies…

  76. Yung Ho Says:

    all you niggas my enemies my enemies (c)EvE

  77. Titanic Iceberg aka WOLF BLITZER Says:

    Rihanna Cooperates In Chris Brown Investigation

    ^^^

    I wonder if hip hop will say shes a snitch

  78. Yung Ho Says:

    if Rhianna decides not to press charges is she Ride or Die(no ace hood and trey songz)

  79. White Bentley Says:

    I dont understand why niggas try to talk to her on twitter..her and corny ass questlove dont reply to niggas that they dont know…they just want niggas to see them yapping with all their d-list friends and shit.

  80. Titanic Iceberg aka WOLF BLITZER Says:

    woody paige must have that good kush

  81. sean coonery Says:

    When is the next Award Show…..I want 50 Cent and Rick Ross to knuckle up….

    fuck all that making gay cartoons….

  82. PW Says:

    # Geronimo P aka Chase Says:
    February 10th, 2009 at 5:19 pm

    Now im wondering how much more drama i missed due to my vacation.

    ^If you only knew
    ^^

    Thanks. Now I feel much better.

  83. 911 Says:

    Man, I’m only here waiting on the got damn jadakiss mixtape, where the fuck is it? goes to check other sources…

    It’s like coming back to a familiar place and not seeing one familiar face. i blame obama.

    1.

  84. Yung Ho Says:

    woody paige got fat. Real talk I never watch that show and from time to time i just see it sporadically and i noticed how fat he has gotten. No Girl in the mirror

  85. CiCi The Intern Says:

    # RIGZ Says:
    February 10th, 2009 at 5:17 pm

    Nothing can be worse than Pheonixxx coming in here just to say

    RIP Prop Joe

    That has to be the WORST spoiler I’ve ever witnessed. that was the ultimate piss take…
    ^^^

    I remember reading that shit at work and literally screaming out “DAMMIT!!”.

  86. 2 TELL THE TRUTH Says:

    LOL!

    The girl in the “Are You Sensitive” ad looks like Amanda Diva!

  87. dirty juice Says:

    every time i think of amanda i think of this

    http://www.youtube.com/watch?v=QddwiLZiMXc&eurl

    SMH

  88. Shogun Says:

    dirty juice Says:

    February 10th, 2009 at 6:34 pm
    every time i think of amanda i think of this

    http://www.youtube.com/watch?v=QddwiLZiMXc&eurl

    SMH

    ^^^
    *clicks*
    *ears bleed*

    Fatality.

  89. Juicewonder Says:

    She’s giving herself the thumbs down in the picture.
    Is that not warning enough?

    Her music is terrible, and she always looks like she just rolled outta bed.
    She prolly dont even shave her pits or the box……

Leave a Reply