займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Fred The Godson Interview w/ Inthebox

Previously:
Kool G Rap, “The Real 40 Cal”, Fred The Godson, Donny Goines & Iron Solomon – The Round Table Freestyle (Video)
The Round Table: Reece Steele & Fred the Godson Freestyle


AddThis Social Bookmark Button

53 Responses to “Video: Fred The Godson Interview w/ Inthebox”

  1. OJ Pimpin Says:

    The Infamous -classic
    Hell on Earth – classic
    Murda Muzik – classic

    HNIC – classic
    HNIC2 – classic
    P.O.T. 80’s – pretty fucking good

    Prodigy’s catalog> Your 2nd favorite rappers catalog

  2. Martin Margiela Mane Says:

    Prodigy’s catalog> Your 2nd favorite rappers catalog

    ^

    the cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

  3. A tribe called quest Says:

    Fail

  4. OJ Pimpin Says:

    Ohhh.. Who the fuck is Fred the Godson?

  5. Beezy Says:

    In terms of whip bumpery:

    Styles > Cam

  6. Digital Scales Says:

    Fun Fact: Fred the Godson is Lenny S. artist out the bronx, his producers made that MLK talking beat also…

  7. Digital Scales Says:

    Buda Da Future And Grandz!!!!!!!!!!!!!

  8. JayRight Says:

    kill you shoot the funeral up and harlem shake at your wake

    LOLOLOLOLOL

    I keep the boosters boostin, I get computers putin, ya’ll get shot at call me I do the shootin

    Classic Cam

  9. Martin Margiela Mane Says:

    LENNY MUTHAFUCKIN S!

  10. Martin Margiela Mane Says:

    best cam verse ever, somebody call me a liar. and he had to come hard too because otherwise pun would have ended him:

    yo, yo been in rich places, sick places
    seen my story on 6,666 pages
    wages, i wrote six aces
    and at the same dice games, i caught six cases
    all over big faces, now it’s tipped laces
    ready to dig faces, but the bing it ain’t a bit spacious,
    niggas loading up they rib cages
    cats like to rip places
    bloody lip tastes,
    Cam is a big racist
    but i stay in import the pig places
    but the world know the girl though
    i fuck her off a furlough
    she’ll be up, hook me up
    all your sales could be luck
    only question for these ducks is
    baby girl can we fuck
    you the type that need a wife
    thought L-o-x told yall the key to life
    asshole, yo i don’t play around
    i lay it down
    fuck around, i spray around
    flick a biscuit, nigga risk it
    my ass, you can kick or kiss it

  11. eskay Says:

    that is certainly not the best Cam verse ever.

    >>Styles > Cam

    ^I disagree, but i’m not mad at you

  12. A tribe called quest Says:

    youtube.com/watch?v=wTwipn-Fp_U

  13. shemesh Says:

    go leeds united ya dirty slouch ass hos!!!!!!

  14. JayRight Says:

    Even better Cam verse

    Aiyyo I argue with my mother, spring, summer, fall and winter time
    Get that off the table Cam’ron it’s dinner time
    I got a line downstairs ma, I’m in the grind
    From ten to nine, you do your business right, let me attend to mine
    You cooking pork anyway, I ain’t into to swine
    You out ya mind, nah, you don’t know what’s in my mind
    I’ma surpass crack, move on to Nasdaq
    But still my connects move anthrax on Amtrak

    I lick a shot so he know I meant it
    His soldiers dented, so is his rented
    Supreme soloist and still co-defendant
    And you notice, a mean motorist that blows the fifth on defendants
    Since roota-rooda, yes the Motorola yes sir I’m splendid
    You see the furs and pendants, Austin Sigoto, drop though
    Hitting curves like Emitt (From Europe) Smith
    If you ain’t get it, the fifth’ll hit your fitted
    Clips I get it spitted, flip your wig I really lift it

  15. Victory Says:

    Just thought I’d copy this over. My first Wire reference on here went down well (n). I started season 2 today. shit is slow so far.

    ## eskay Says:
    February 4th, 2009 at 8:16 pm

    >>we all know the last time someone bumped Mos Def and Talib Kweli, they got shot by Wee Bay and left in a coma. Word to Keema.

    lol, true

  16. Prince Says:

    eskay Says:
    February 4th, 2009 at 8:17 pm
    that is certainly not the best Cam verse ever.

    >>Styles > Cam

    ^I disagree, but i’m not mad at you
    ^ i am lol nah every1 got the taste (none) but cam is that nigga dont sleep

  17. shemesh Says:

    yo i think im alone in that second season of the wire is my favorite.

    it might have something to do with the fact that i was smoking 2 blunts an episode when i watched it for the first time

  18. Dr Flav Says:

    ‘Let Me Know’ doing 90 mph on the freeway >>> Umi Sez…not so much.

  19. Martin Margiela Mane Says:

    post a bette cam verse then

    to me this was that hot spitter cam b4 he jumped on that bloopy bloopy puters putie type shit

  20. rex hussla Says:

    Lil Wayne’s Most Memorable On-Camera Interviews
    ______________________________________________

    Yooooo they’re missing one of the most classic ones. I remember it was an MTV News Story on that Ruff Ryder & Cash Money Tour waaaay back in the day. Wayne was looking dead at the camera saying that any groupie that wanted it could get it in every city he touched down in. Then he pulled out like 50 condoms from his pockets. I remember I almost died when I saw that…dude was maaad young.

  21. rex hussla Says:

    Beezy Says:

    February 4th, 2009 at 8:04 pm
    In terms of whip bumpery:
    _____________________________

    that’s a ill term…whip bumpery [ll]

  22. Suaveebolaayatollahsaudiarabiacocacola Says:

    Doggy I seldom stunt, but got some Pelham stunts
    Call ’em dunce, tell them hoes go sell them c*nts
    Roll hella blunts, and I’m only gonna tell you once (No, No, No…)
    So you should tell a friend, to tell a friend, to tell a bitch
    Tele-a-thon, telescope, televise, can tell I’m rich
    Cause I sell my bricks, call hoes poultry that smell like fish, bitch
    You rockin’ Dada Dot, me I keep a Prada box
    Ak’, gotta rock the rocks, now I got the rock of Roc’s (Minimum)
    And I cop a top, AK chop a glock, suede, beige, knock a knock
    System in the drop of drops, get the mobstered mopped
    Get the poppas popped, top a top, shot the pawn
    Dog, they’ll be shotters shot, I done shot a lot
    Shot the nine, shot the rock, sure shot, shot for sure
    But I’m secure, no security, killa keep glocks and fours
    Plus blocks of raw, probably popped your whore
    But I’m not for sure, bitch wanna hop aboard
    Hit up the docks and shores (No, No, No…)

    It shouldn’t make any sense, but it’s the lyrical equivalent of that moment in The Matrix when Neo comes back to life and stops the bullets….

  23. JayRight Says:

    ‘Let Me Know’ doing 90 mph on the freeway >>> Umi Sez…not so much.

    Umi Sez Jordan commercial was official. The best Jordan commercial remains in debate

    Jordan commercials > this years superbowl commercials

  24. rex hussla Says:

    In terms of whip bumpery…

    Evidence Layover Mixtape has been getting the most thorough bumpery

  25. A tribe called quest Says:

    cams verses look retarded on paper. its better to hear him [ll]

  26. rex hussla Says:

    Wayne looks like he’s aged 15 years in the last 2…Baby needs to lace his blunts with some vitamins

  27. A tribe called quest Says:

    rex hussla Says:
    February 4th, 2009 at 8:30 pm
    In terms of whip bumpery…

    Evidence Layover Mixtape has been getting the most thorough bumpery

    ..

    Cosign, that tape has gems all around it

  28. Dr Flav Says:

    I could play ”Kick Push” or ”Superstar” in the ride. Hiphop Saved My Life = my car will spit it out.

  29. Money First Says:

    Fred the God I see you Boy… Keep working… Soul of us Hustlers We really run the streets

  30. Martin Margiela Mane Says:

    call hoes poultry that smell like fish

    ^

    zomg *dead*
    *heads to tattoo parlor*
    *gets this line tatted on the bicep*

  31. Martin Margiela Mane Says:

    Dr Flav Says:

    February 4th, 2009 at 8:32 pm
    I could play ”Kick Push” or ”Superstar” in the ride. Hiphop Saved My Life = my car will spit it out.

    ^

    nah man! that last one goes the hardest. especially the chorus

  32. nation Says:

    damn this post wasn’t supposed to rock this long

  33. Dr Flav Says:

    Have to check for Evidence, never listened to none of his music.

  34. eskay Says:

    >>Just thought I’d copy this over. My first Wire reference on here went down well (n). I started season 2 today. shit is slow so far.

    i’m like 6 episodes in, it gets better.

  35. Beezy Says:

    ^I disagree, but i’m not mad at you
    ^ i am lol nah every1 got the taste (none) but cam is that nigga dont sleep

    >Cam all day…but Im just saying purely from a whip and blunt standpoint. Throw 2002-2004 Styles on and drive through your favorite hood smoking murder.

    Shangri-La

  36. rex hussla Says:

    Dr Flav Says:

    February 4th, 2009 at 8:36 pm
    Have to check for Evidence, never listened to none of his music.
    ______________________________________________________

    yeah get the Layover Mixtape and EP, Weatherman and any of the old Dilated shit. I co-sign all his shit to the fullest [ll].

  37. A tribe called quest Says:

    Charles ripped that hiphop saved my life beat, i’d rather bump his

  38. JayRight Says:

    The beat at the ending credits of the wire > Marco Polo beat

  39. JDS Says:

    no Mos in the car? not even “Close Edge”? the nigga spit that song for the first time while ridin’ shotgun lol

  40. JayRight Says:

    no Mos in the car? not even “Close Edge”? the nigga spit that song for the first time while ridin’ shotgun lol

    Dave Chappelles face when driving priceless.

  41. eskay Says:

    nah, there are a couple of Mos songs that are whip-bumpable

  42. Dr Flav Says:

    Lyrics yeah, but that beat Martin, it dont slap hard enough.

  43. Victory Says:

    # eskay Says:
    February 4th, 2009 at 8:37 pm

    >>Just thought I’d copy this over. My first Wire reference on here went down well (n). I started season 2 today. shit is slow so far.

    i’m like 6 episodes in, it gets better.

    ^

    what, u aint wached all the seasons?

  44. Furiou$tylez is Aggressive Content Says:

    Ex-Bad Boy Mark Curry calls Diddy “The Devil”

    ^
    add him to the list with mary j and jlo…oh, and biggies mom…

  45. moresickaMC Says:

    Fred the “Godson”..smh

    when u steal another rappers alias, u know u lost

  46. Furiou$tylez is Aggressive Content Says:

    watch what u say around DBillz, that nigga the police…officer billyyyyyyyyyy!

  47. Beezy Says:

    when u steal another rappers alias, u know u lost

    ^(c) Jay/Jaz

  48. Victory Says:

    # moresickaMC Says:
    February 4th, 2009 at 8:44 pm

    Fred the “Godson”..smh

    when u steal another rappers alias, u know u lost

    ^^

    Hurricane Snoop
    Hurricane Game

    Somebody’s bitin. pause

  49. A tribe called quest Says:

    This post has been up for a looong while and still hasnt cracked the 50 mark. Fred fails

  50. OJ Pimpin Says:

    Furiou$tylez is Aggressive Content Says:

    February 4th, 2009 at 8:43 pm
    Ex-Bad Boy Mark Curry calls Diddy “The Devil”

    ^
    add him to the list with mary j and jlo…oh, and biggies mom…

    ^^

    … and O-Town and that white girl group he had… Ohh and 112, Loon, The Lox, Christopher Williams, Mr. Dalvin, Kima from Total, Da Band, Carl Thomas, Black Robs P.O., Shyne, Ma$e, & the female choreographer from Making The Band (who I would fuck so so hard)

  51. Dr Flav Says:

    Rework the Angles? By DP was my shit rex, then I got lost I guess.

  52. Scooty Says:

    Yo this nigga looks like a handicapped Gravy….this nigga sucks

  53. Nah Right » Blog Archive » Video: Fred The Godson - We Want War Freestyle Says:

    […] Previously: Fred The Godson Interview w/ Inthebox […]

Leave a Reply