займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: A.P. – This Is What…

Off Terminal A: The Mixtape.

Previously: Sheek Louch feat. A.P. – Get Money | A.P. – Pussy Freestyle


AddThis Social Bookmark Button

53 Responses to “Video: A.P. – This Is What…”

  1. Beezy Says:

    ^ wifey tells me when I lay pipe it clears her nasal cavity, and shes not stuffy anymore

    ————-

    your wifey be taking it in the nose ? … thats real love right there …

    >Nasal Sex >>>

  2. buddyholly Says:

    NahRight household names (in no particular order)

    Pockets
    Eskay
    cOLD
    2x
    Landlord
    Englandrepresent
    Rey
    MTF
    nation
    Icon
    D.Billz

    if you don’t like it you can press fast foward (c)

  3. Prada Main Says:

    Nasal Erotica p0rn > __________

  4. joffe jo Says:

    nostril fetish ass niggas

  5. Prince Says:

    WATS POPPIN NAH
    *daps all*

  6. Big_Seth Says:

    # D. Billz Says:
    February 3rd, 2009 at 4:36 pm

    Twitter >>>>>>>>>>>>>>>>>> NR comments

    ^^

    Thats why a lot of the original Regs are gone.

  7. cOLD Says:

    this niggas from Jerz, but he annoys me for some reason.

    *daps buddy*

  8. Big Homie Says:

    Twitter >>>>>>>>>>>>>>>>>> NR comments

    ^ Cosiggity

  9. Mark Twain Fame Says:

    # D. Billz Says:
    February 3rd, 2009 at 4:36 pm

    Twitter >>>>>>>>>>>>>>>>>> NR comments

    ^^^

    thats cause you got more chicks to talk to!…lol j/k

    twitter isn’t as buckwild (no big tittied bucktooth VH1 broad) as the NR comments but Twitter is grownin on me…like a itchy slimy rash…that peels…and then bleeds when you pick at it too hard…

    #######################################

    # Mark Twain Fame Says:
    February 3rd, 2009 at 4:33 pm

    # cOLD Says:
    February 3rd, 2009 at 4:31 pm

    what if she start coughing all over ya…

    ^ wifey tells me when I lay pipe it clears her nasal cavity, and shes not stuffy anymore

    ^^^

    Ole Rob-dick-tusin…(nh)

  10. cOLD Says:

    nahright circa ’06-07 >

  11. A tribe called quest Says:

    –thats cause you got more chicks to talk to!…lol j/k

    twitter isn’t as buckwild (no big tittied bucktooth VH1 broad) as the NR comments but Twitter is grownin on me…like a itchy slimy rash…that peels…and then bleeds when you pick at it too hard…

    Is that you eng?

  12. Soul Kontrolla Says:

    I know Cam don’t tweet.

  13. Lurk, Post, and Two Smoking Dutchies Says:

    This is what… garbage sounds like

  14. R.J.Orion Says:

    # D. Billz Says:
    February 3rd, 2009 at 4:36 pm

    Twitter >>>>>>>>>>>>>>>>>> NR comments

    ———–

    word to your friend from the Twin Cities … i wanna follow her …

  15. Mark Twain Fame Says:

    # Big_Seth Says:
    February 3rd, 2009 at 4:41 pm

    # D. Billz Says:
    February 3rd, 2009 at 4:36 pm

    Twitter >>>>>>>>>>>>>>>>>> NR comments

    ^^

    Thats why a lot of the original Regs are gone.

    ^^^

    I split my time…twitter is the next tab over…

  16. D. Billz Says:

    # buddyholly Says:
    February 3rd, 2009 at 4:38 pm

    NahRight household names (in no particular order)

    Pockets
    Eskay
    cOLD
    2x
    Landlord
    Englandrepresent
    Rey
    MTF
    nation
    Icon
    D.Billz

    if you don’t like it you can press fast foward (c)

    ^I know this is no order, but how is the God last? I’m feeling some type of resentment.

    *turns up Skull Gang’s “Aggy”*

  17. cOLD Says:

    I watched a porn once this nigga unloaded in this chicks mouth, shit erupted out her nose.

  18. nirun Says:

    # cOLD Says:
    February 3rd, 2009 at 4:42 pm

    nahright circa ‘06-07 >
    —-

    i remember being in my second year of engineering checkin nah, i barely commented though… straight lurkin

  19. A tribe called quest Says:

    Whos 2x?

  20. Mark Twain Fame Says:

    >Nasal Sex >>>

    ^^^

    yeah but dont those real hard dry boogers scratch ya dick though???…

  21. BabyDoll Says:

    #2: MAKE HIS OWN VIDEO WITH 50′S BABY MAMA

    #1: RECORD AN ACTUAL DISS TRACK ABOUT 50 CENT

    ^Duh and Duh…

  22. cOLD Says:

    buddy forgot 456

  23. kardi Says:

    yo eskay do you even check your second email? not trying to get at you, honest question

  24. Mark Twain Fame Says:

    yo Ci Ci…you on twitter…look a YT up dammit!

  25. D. Billz Says:

    # R.J.Orion Says:
    February 3rd, 2009 at 4:43 pm

    # D. Billz Says:
    February 3rd, 2009 at 4:36 pm

    Twitter >>>>>>>>>>>>>>>>>> NR comments

    ———–

    word to your friend from the Twin Cities … i wanna follow her …

    ^I could show give you 2 reasons why you should.

  26. cOLD Says:

    Whos 2x?

    ^ the most prolific stan in bloggin history, otherwise known as Tony yayo.

  27. Big Homie Says:

    Whos 2x?

    ^ Tony Yayo

  28. A tribe called quest Says:

    –I watched a porn once this nigga unloaded in this chicks mouth, shit erupted out her nose.

    I once saw one of those bukkake vids thinking a girl with loads on her face would be a turn on, But that shit is just down right wrong.

  29. Prada Main Says:

    cOLD Says:

    February 3rd, 2009 at 4:42 pm
    nahright circa ‘06-07 >

    ^^^^

    Word I lived here on my phone on the laptop and at work and still got a promotion. That Nah Season was greater than reality

  30. Mark Twain Fame Says:

    Is that you eng?

    ^^^

    lol naw its just the YT thing…

  31. M.Tyson Says:

    BabyDoll Says:

    February 3rd, 2009 at 4:44 pm
    #2: MAKE HIS OWN VIDEO WITH 50′S BABY MAMA

    #1: RECORD AN ACTUAL DISS TRACK ABOUT 50 CENT

    ^Duh and Duh…

    ————————–
    William’s career is done..the nig can put Takeover,Ether,No Vaseline back to back that nig career is over, look at jayceon the nig must have done 500 diss song about curtis,the nig can barely go gold

  32. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    …Awww, i love when bitches stand up & pull up the jeans, make that ass do that Bounce shit, then walk off.. DAMN, this broad @ the Job is Stacked! …fuckin Italian chick…

  33. cOLD Says:

    1 ya selves nah.

  34. A tribe called quest Says:

    –the most prolific stan in bloggin history, otherwise known as Tony yayo.

    I’ve never seen a Tony yayo comment here

  35. Mark Twain Fame Says:

    # cOLD Says:
    February 3rd, 2009 at 4:42 pm

    nahright circa ‘06-07 >

    ^^^

    serious battlefield…Amanda Diva woulda bodied herself for sure if she had a post back then…I was around just not as vocal…

  36. Mark Twain Fame Says:

    # SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:
    February 3rd, 2009 at 4:48 pm

    …Awww, i love when bitches stand up & pull up the jeans, make that ass do that Bounce shit, then walk off.. DAMN, this broad @ the Job is Stacked! …fuckin Italian chick…

    ^^^

    if she speaks full blown Italian then GATTTTT!!!!!!!!!!

  37. BabyDoll Says:

    A tribe called quest Says:

    February 3rd, 2009 at 4:49 pm
    –the most prolific stan in bloggin history, otherwise known as Tony yayo.

    I’ve never seen a Tony yayo comment here

    ^*chuckles lightly*

  38. SeeAmI? Says:

    cOLD Says:
    February 3rd, 2009 at 4:46 pm

    Whos 2x?

    ^ the most prolific stan in bloggin history, otherwise known as Tony yayo

    ^^
    Two Times….aka Tony Yayo lol.

  39. R.J.Orion Says:

    1

  40. cOLD Says:

    serious battlefield…Amanda Diva woulda bodied herself for sure if she had a post back then…I was around just not as vocal…

    ^word to the 456 Landlord debacle.

  41. Big_Seth Says:

    I’m thinkin about getting on twitter (none) in order to be cool.

    I don’t wanna be the only one without one. HAHA

  42. Prada Main Says:

    2x stanned Mazaradi Foxx and some other NY Rappa Bammas

  43. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    Mark Twain Fame Says:

    February 3rd, 2009 at 4:50 pm
    # SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:
    February 3rd, 2009 at 4:48 pm

    …Awww, i love when bitches stand up & pull up the jeans, make that ass do that Bounce shit, then walk off.. DAMN, this broad @ the Job is Stacked! …fuckin Italian chick…

    ^^^

    if she speaks full blown Italian then GATTTTT!!!!!!!!!!

    ^^^
    i dont know, but that ass & them Titties are “molto completo”

  44. Mark Twain Fame Says:

    –I watched a porn once this nigga unloaded in this chicks mouth, shit erupted out her nose.

    ^^^

    I seen that shit.

    ################################

    ^I could show give you 2 reasons why you should.

    ^^^

    cot naw I wanna see cause I know who y’all yappin bout…wowzers.

  45. A tribe called quest Says:

    –William’s career is done..the nig can put Takeover,Ether,No Vaseline back to back that nig career is over, look at jayceon the nig must have done 500 diss song about curtis,the nig can barely go gold

    Whoa, Whos bigger than game out west [ll]

    300 bars is a classic diss and his last 2 albums compared to fiddys last 2 have him on top.

  46. BabyDoll Says:

    *shout out to errrrrrrbody that ain’t following me on twitter by the way*

  47. Prada Main Says:

    2x stanned everything and anything about the UNIT, swear one day he was on here saying HOT-ROD was the hottest hardest nigga out of PHOENIX

  48. Mark Twain Fame Says:

    dont know, but that ass & them Titties are “molto completo”

    ^^^

    HIY-OOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  49. BabyDoll Says:

    M.Tyson Says:

    February 3rd, 2009 at 4:48 pm
    BabyDoll Says:

    February 3rd, 2009 at 4:44 pm
    #2: MAKE HIS OWN VIDEO WITH 50′S BABY MAMA

    #1: RECORD AN ACTUAL DISS TRACK ABOUT 50 CENT

    ^Duh and Duh…

    ————————–
    William’s career is done..the nig can put Takeover,Ether,No Vaseline back to back that nig career is over, look at jayceon the nig must have done 500 diss song about curtis,the nig can barely go gold

    ^Hmmmm…I wouldn’t say all that about Game…50 didn’t Ja him or nothing. I mean let’s face it, Ricky is never going to get his rap career back 100% no matter what he does because of the whole CO fiasco, but he could at least stand up to 50 and get some of his credibility back…

  50. Mark Twain Fame Says:

    # Prada Main Says:
    February 3rd, 2009 at 4:56 pm

    2x stanned everything and anything about the UNIT, swear one day he was on here saying HOT-ROD was the hottest hardest nigga out of PHOENIX

    ^^^

    “man I’m hotter than the sun in the PHX desert on a Tuesday…yeahhhh…G-UNITTTT!!!!!!!”

  51. Mark Twain Fame Says:

    # BabyDoll Says:
    February 3rd, 2009 at 4:53 pm

    *shout out to errrrrrrbody that ain’t following me on twitter by the way*

    ^^^

    well dammit where the heck you at gurl???

  52. M.Tyson Says:

    A tribe called quest Says:

    February 3rd, 2009 at 4:52 pm
    –William’s career is done..the nig can put Takeover,Ether,No Vaseline back to back that nig career is over, look at jayceon the nig must have done 500 diss song about curtis,the nig can barely go gold

    Whoa, Whos bigger than game out west [ll]

    300 bars is a classic diss and his last 2 albums compared to fiddys last 2 have him on top.
    —————————————–
    top of what?the west..he one of the only revelant rappers from the west not being Ras Kass,Cube,or Snoop..in how wack hiphop is right now with this auto tune shit jayceon isnt top 5 sales or interest wise

  53. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    L.A.X. = One of the most disappointing albums of 08

Leave a Reply