займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Jadakiss Plays Rainmaker @ Def Jam

Forecast: 95% chance of rain at Def Jam headquarters.


AddThis Social Bookmark Button

69 Responses to “Video: Jadakiss Plays Rainmaker @ Def Jam”

  1. Victory Says:

    The Ecstatic

  2. cOLD Says:

    PAPER CLIP

  3. cOLD Says:

    pay Jay Hood what you owe him jada.

  4. icon (trillbert arenas) Says:

    cOLD Says:

    January 29th, 2009 at 2:10 pm
    pay Jay Hood what you owe him jada.

    ***Jadakiss laugh***HEH-EHHHHHHHHHHHHH!!!!

    Fuck J Hood, lol (none)

  5. rex hussla Says:

    throwin your money in the air and then picking it all up is some of the lamest shit you can do…Florida did that on Howard Stern smh

  6. icon (trillbert arenas) Says:

    LOL @ this comment from the Term thread “Hating on tight pants is so ’08″….SMH….kids, these days….

  7. cOLD Says:

    throwin your money in the air and then picking it all up is some of the lamest shit you can do…Florida did that on Howard Stern smh

    ^lets say a nigga in the street was making it rain 10 and 20 dollar bills, for anyone to pick up. Would you feel bitch made bending over to pick up the bills. Does your pride as a man weigh in. Or would you say fuckit and hoe-up as much money as possible.

  8. icon (trillbert arenas) Says:

    Foekist Says:

    January 29th, 2009 at 1:58 pm
    Yeah man, people act like obama’s God. But its all good in proper perspective, black people needed something to revive hope.

    ***True, co-sign 1 million percent (c) Randy from “American Idol” (none), but it was still creepy watching the crowd chant “Ohhhhhhhhhhhh, baaaaaaama” on the national mall, like they were in some kind of brainwashed cult, lol….

  9. rex hussla Says:

    ike people were gettin’ all aggy about that track last night hahahaaaa…

    maan that shit brought a smile to my face [ll]

  10. Paul Coughee Says:

    anybody know who produced the new nas…..”livin it” ?

  11. Beezy Says:

    Cam inspired me to get drunk @ lunch today.

  12. icon (trillbert arenas) Says:

    ^lets say a nigga in the street was making it rain 10 and 20 dollar bills, for anyone to pick up. Would you feel bitch made bending over to pick up the bills. Does your pride as a man weigh in. Or would you say fuckit and hoe-up as much money as possible.

    ***I wouldn’t go as far as them niggas in Ohio did with TI (none), throwing my own money back at the person trying to make it rain, but I can’t see myself flocking to the money pinanta….just got too much pride…

  13. rex hussla Says:

    cOLD Says:

    January 29th, 2009 at 2:14 pm
    throwin your money in the air and then picking it all up is some of the lamest shit you can do…Florida did that on Howard Stern smh

    ^lets say a nigga in the street was making it rain 10 and 20 dollar bills, for anyone to pick up. Would you feel bitch made bending over to pick up the bills. Does your pride as a man weigh in. Or would you say fuckit and hoe-up as much money as possible.
    _________________________________________________________

    That shit would make me feel like a peasant…but if some of ’em got near me I’d def step on them and them pretend like I was tying my shoes and snatch that shit lmao…

    But throwing your money in the air, and then picking all your own money back up is laaaame…isn’t that what Pac Man did? He got aggy that people grabbed his money? The fuck you think is gonna happen? Why you throwing it in the first place?

  14. sleep Says:

    I willing to bet none of these blog rapper will drop a album in 09. As a matter of fact most of them will lose their buzz by july.

  15. cOLD Says:

    …couldnt see myself sashaying around, bending over to pick up money some nigga is raining. But realistically speaking i’d prolly gather it together with my feet and getting someone to pick it up for me. its the act of bending that makes is gay.

  16. Prada Main Says:

    What beat was that Term jawn from? its on the tip of my tongue

  17. Martin Margiela Mane Says:

    busta rhymes always looks like he’s having an incredibly good time, like he just won the lotto and hit the stage immediately to do a song

    also, LF: IF U STARTED UR PATHETIC FUCK WEBSITE IN 2009 KILL URSELF AND UR KIDS (c) nate

  18. sleep Says:

    I need to hear that papoose album

  19. plug Says:

    LF: was it wrong for me to pick a white jewish lady for a lawyer instead of a black dude? seemed like the lady just could do more for me than the black guy in the courtroom… now if we was on the b-ball court, it would be different…

  20. Martin Margiela Mane Says:

    its on the tip of my tongue (c) fine bitches

    ^

    chea’s life

  21. Prada Main Says:

    Yo Chea should I kill myself if I invest in Fuxandsucks.com? just asking dont hold back

  22. Martin Margiela Mane Says:

    plug good move, yahudi chicks is mad feisty

  23. cOLD Says:

    how does chea and fux show up at the exact same time

    … things that make you go hmmm.

  24. cOLD Says:

    how does chea and fux show up at the exact same time

    … things that make you go hmmm.

  25. icon (trillbert arenas) Says:

    …couldnt see myself sashaying around, bending over to pick up money some nigga is raining. But realistically speaking i’d prolly gather it together with my feet and getting someone to pick it up for me. its the act of bending that makes is gay.

    ***LOL…I’m surprised niggas don’t be fistfighting over money when it “rains”…I guess that paranoia prevents violence, in that case…niggas be like, “fuck that clown, I got money, too”…remember that old game show, where they would put contestants in a glass enclosure and let them catch money as it swirled around? Niggas would just stand there, ice grilling in a b-boy stance…

  26. Martin Margiela Mane Says:

    lol what do u mean? isn’t it a small-ass investment like $8 for a domain on go daddy? i think that url is dope

  27. rex hussla Says:

    Prada Main Says:

    January 29th, 2009 at 2:18 pm
    What beat was that Term jawn from? its on the tip of my tongue
    ____________________________________________

    Crooklyn Dodgers pt 1 or 2 that shit escapes me right now [ll]

  28. Martin Margiela Mane Says:

    cOLD Says:

    January 29th, 2009 at 2:20 pm
    how does chea and fux show up at the exact same time

    … things that make you go hmmm.

    cOLD Says:

    January 29th, 2009 at 2:20 pm
    how does chea and fux show up at the exact same time

    … things that make you go hmmm.

    ^

    why do u post the same asinine comment twice my dude – things that make u go hmmmmmmmmmmmmmrrrrrrhhhhhggggggggggggg

  29. Prada Main Says:

    Martin Margiela Mane Says:

    January 29th, 2009 at 2:20 pm
    plug good move, yahudi chicks is mad feisty

    ^^^^^^^

    LOL… Yo is she mid 40’s possibly 50’s? I would pipe it down on GP.

    Hey Chea I just heard from the Homie Omar that his cousin is about to graduate from Harvard Law going to do 2 to 3 years as a corporate lawyer and then go help Illegal Mexicans on some Cesar Chavez tip, bitch think she Mother Teresa

  30. BARPAN MUSIC Says:

    its the act of bending that makes is gay.

    ^^^^^^^^^^
    word…its like bowing …never in this life…. not even in japan….

  31. Martin Margiela Mane Says:

    @ fux u been in the game forever, from blogspot to alum to fuxandsucks, this latest shit is just the latest iteration of a tried-and-true brand, so i say SEXY T GO IN – grow ur brand

  32. cOLD Says:

    word…its like bowing …never in this life…. not even in japan….

    ^word.

  33. M.Tyson Says:

    sleep Says:

    January 29th, 2009 at 2:18 pm
    I need to hear that papoose album
    ——————————————
    i needed a Lauryn Hill album 5 years ago

  34. icon (trillbert arenas) Says:

    so i say SEXY T GO IN

    ***SMH

  35. Martin Margiela Mane Says:

    bitch think she Mother Teresa

    ^

    is she hot i’m starting to fall in love with this bitch just from the story smfh i’m a simp

  36. sean coonery Says:

    You drop a stack on the floor….I’m picking it up….simple as that

    Recession got a nigga hungry….

  37. Prada Main Says:

    Martin Margiela Mane Says:

    January 29th, 2009 at 2:21 pm
    lol what do u mean? isn’t it a small-ass investment like $8 for a domain on go daddy? i think that url is dope

    ^^^^
    nah I might have to go in and pay a little sum to get it nice and presentable

  38. rex hussla Says:

    speaking of Crooklyn Dodgers…

    OC >>>>>>>>>>>>>>>>>>

  39. Martin Margiela Mane Says:

    *takes a bow*

  40. icon (trillbert arenas) Says:

    rex hussla Says:

    January 29th, 2009 at 2:24 pm
    speaking of Crooklyn Dodgers…

    OC >>>>>>>>>>>>>>>>>>

    ***Was OC on that? I remember Masta Ace, Special Ed, and Buckshot…maybe the second one, with Chubb Rock?

    Anyway, “Word…Life” is one of the most slept on projects, ever…

  41. Martin Margiela Mane Says:

    nah I might have to go in and pay a little sum to get it nice and presentable

    ^

    GO IN. but don’t pay too much, u could get a bloop bloopy injun cat in mumbai to do it for like one fiddy

  42. Prada Main Says:

    is she hot i’m starting to fall in love with this bitch just from the story smfh i’m a simp

    ^^^^

    She is alright plus she real. I like the chick but making 200k and then going out and helping the Mexican Cummunity is going to cost her money in her pocket

  43. Beezy Says:

    yo chea is a prolific commenter…he bangs the out (||) 2-to-1 to all others when he’s in the building.

  44. cOLD Says:

    You drop a stack on the floor….I’m picking it up….simple as that

    Recession got a nigga hungry….

    ^dropping money and making it rain 2 different things. Making it rain is associated with scum of the earth strippers. Thats hoe shit.

  45. icon (trillbert arenas) Says:

    sean coonery Says:

    January 29th, 2009 at 2:23 pm
    You drop a stack on the floor….I’m picking it up….simple as that

    Recession got a nigga hungry….

    ***What if Joe and Weezy’s “Make it Rain” blicka was playing in the background? LOL…You’d have to think twice about it, right?

    “I make it rain, I make it rain, I make it rain on these hooooooooes”

  46. Martin Margiela Mane Says:

    Prada Main Says:

    January 29th, 2009 at 2:26 pm
    is she hot i’m starting to fall in love with this bitch just from the story smfh i’m a simp

    ^^^^

    She is alright plus she real. I like the chick but making 200k and then going out and helping the Mexican Cummunity is going to cost her money in her pocket

    ^

    WHY DON’T U INTRODUCE ME (c) gucci man

    nah on the real tip as long as she can pay back some loans, she skrate. yes the two hunnit is nice but it’s soul-sucking (c) karrine steffans diagrams

  47. rex hussla Says:

    yeah OC was on the one with Chubb Rock…that’s part 2. “We did it like that and now we do it like this”

  48. Dem Says:

    GO IN. but don’t pay too much, u could get a bloop bloopy injun cat in mumbai to do it for like one fiddy

    ^ i can’t front, this is true, but you get you pay for.

  49. Martin Margiela Mane Says:

    Beezy Says:

    January 29th, 2009 at 2:26 pm
    yo chea is a prolific commenter…he bangs the out (||) 2-to-1 to all others when he’s in the building.

    ^

    *daps max*

  50. cOLD Says:

    OC’s a rappers rapper.

  51. sean coonery Says:

    Making it Rain is the stupidest thing ever created on earth. I will not be associated with that behavior.

    And yes my bank account is hefty. So I can make it rain on any occasion. But I choose not too.

    Making it rain is so 2006, along with that song.

  52. Martin Margiela Mane Says:

    ELO MY NAME IS AJIT VAT TYPE VEBSITE VUD U LIKE (c) india

  53. sean coonery Says:

    It’s your money so spend it as you wish.

  54. Beezy Says:

    ELO MY NAME IS AJIT VAT TYPE VEBSITE VUD U LIKE (c) india

    ^Please, you know they try to use American names over there. Word to my IT professional whose real name is Haroon telling me he’s “Steve”

  55. Martin Margiela Mane Says:

    actually let’s be real them cats like

    ELO MY NAME IS STEWVART

    and i’m like nahhhhhhhhhhhhhhhhhh nicca it ain’t no stewarts in mumbai, what’s ur gubment name

  56. Dem Says:

    ***What if Joe and Weezy’s “Make it Rain” blicka was playing in the background? LOL…You’d have to think twice about it, right?

    ^ *dies* what if the nigga wrote “if you pick me up, you’s a bitch made bitch maid” on all the notes, front and back?

  57. icon (trillbert arenas) Says:

    And yes my bank account is hefty. So I can make it rain on any occasion. But I choose not too.

    ***I wouldn’t make it rain even if I had stacks like that, which I don’t…I would prolly get my Dame Dash on (none) with a video hoefessional (c) Kanye and a bottle of Cristal, just to do it, though….

  58. Big_Seth Says:

    # cOLD Says:
    January 29th, 2009 at 2:14 pm

    throwin your money in the air and then picking it all up is some of the lamest shit you can do…Florida did that on Howard Stern smh

    ^lets say a nigga in the street was making it rain 10 and 20 dollar bills, for anyone to pick up. Would you feel bitch made bending over to pick up the bills. Does your pride as a man weigh in. Or would you say fuckit and hoe-up as much money as possible.

    ^^

    I think worse than picking it up is standing in the crowd with your hands up like some ho ass. Catching money in the air is trifflin. HAHA.

    One time I slapped my homeboy inthe face with like a G. He was mad. His glasses flew off.

    I felt bad like I took it too far.

  59. icon (trillbert arenas) Says:

    what if the nigga wrote “if you pick me up, you’s a bitch made bitch maid” on all the notes, front and back?

    ***FLOOR***

  60. Beezy Says:

    Catching money in the air is trifflin.

    ^*Giggles*

  61. icon (trillbert arenas) Says:

    One time I slapped my homeboy inthe face with like a G. He was mad. His glasses flew off.

    I felt bad like I took it too far.

    ***Dafuck? You need realer friends…if my friend smacked me in the face with a G, I’d find some way to incorporate that story into his eulogy 3 days later…”that’s just the kind of nigga he was; always playing around too fuckin’ much…we gone miss you, man”

  62. backpackrapper.com Says:

    (Broke Bloggers) Was Jada talking to me, or talking to him….or talking to YALL ?

    LOL, I’m definitely in need of some of those stacks.

  63. Beezy Says:

    One time I slapped my homeboy inthe face with like a G. He was mad. His glasses flew off.

    ^LOL, yo…in college I used to hussle a little. Nothing serious, but I had friends who grew and would let me grab a zip for like $100. Id turn and sell it for $300. You know, just a little shoppping money.

    My partner in crime and I were constantly slapping each other in the face with money. Like, I’d smack him with our knot that had a G in it…it’d grow, so he’d smack me with $1200. We were always trying to one up the other.

    Comedy. I miss those days…

  64. Big_Seth Says:

    # icon (trillbert arenas) Says:
    January 29th, 2009 at 2:33 pm

    ***Dafuck? You need realer friends…if my friend smacked me in the face with a G, I’d find some way to incorporate that story into his eulogy 3 days later…”that’s just the kind of nigga he was; always playing around too fuckin’ much…we gone miss you, man”

    ^^

    I only did it cuz I knew he wouldn’t do shit. I used to be mean.

  65. we stone Says:

    i woulda picked up a few twentys right there and bought myself some food!

  66. lea Says:

    are dudes 30+ really still sagging their pants! WOW! the goonz know they wanted to pick that ish up, knowing they had to give it back to him!

  67. GemsOfGemz Says:

    damn

    i aint buying the last kiss

    i want kiss my ass & i wanted nigger

    but the fucks @ def jam dont believe in freedom of speech

  68. rem Says:

    man.. you better get real i dont care what you say them hundreds would be in my pocket.. I need electricity and heat… them hundreds would go to GOOD use.. throw money around me and im snatchin that shit outta the AIR…

  69. Curious George Says:

    Now I will gladly buy his album now after this fiasco! This should be placed in the XXL “Negro Please” section lmao..!

Leave a Reply