займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Ya Boy – I Got The Power

Previously: Ya Boy feat. E-40, Kurupt & Glasses Malone – Superstars


AddThis Social Bookmark Button

113 Responses to “Video: Ya Boy – I Got The Power”

  1. nation Says:

    Cipha Sounds & Rosenberg >>

  2. nation Says:

    >> nate do urself a favor and read this whole thread, shit is amazingly funny lol

    what i miss? cliff notes it up

  3. the watcherz Says:

    remember the stand up wit mike epps when he was like the niggas in his hood caught a giraffe and had it fighting a pit and the lady was like “Get that damn thing out my yard” i fucken died on that part

  4. Martin Margiela Mane Says:

    what i miss?

    ^

    pet stories

  5. PHENOMENON Says:

    Phenomenon knows like everything about pets

    ^ ^
    Lol, thanks but no.

    You need to talk to my dude Elido I used to work with until he graduated.

    Lol, I remember when we had to deal withhis pet anaconda.

  6. PHENOMENON Says:

    Cipha Sounds & Rosenberg >>

    ^ ^
    Yes.

  7. the watcherz Says:

    Cipha Sounds & Rosenberg >>
    ^^
    easliy the best commentarty on radio right now its nothing like listening to highly intelligent assholes but on the real

    Star and bucwild>>>>>>>>

  8. Furiou$tylez is Aggressive Content Says:

    I remember when we had to deal withhis pet anaconda.

    ^
    ayo

  9. Martin Margiela Mane Says:

    ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh my homie at work just gave me gran torino on dvd

    how crazy is it that i get music from the canadian don, slide it to the homies, and they slide me dvds of the higest quality of films still in theatres

    it’s a cartel i tell u *feels self bromantically*

  10. the watcherz Says:

    im bout to watch naruto wit my nephew yall….ahh the good shit

  11. Furiou$tylez is Aggressive Content Says:

    niggas sleep on everybody hates chris…

    pure 80’s flashback comedy…

  12. the watcherz Says:

    yo mtv new sunday line up looks pretty dope..they got sum interesting shows coming out

  13. Martin Margiela Mane Says:

    ok time to get dinna, peace yall

  14. jrp14 Says:

    This song isn’t half bad…

  15. D. Billz Says:

    # Furiou$tylez is Aggressive Content Says:
    January 23rd, 2009 at 8:22 pm

    I remember when we had to deal withhis pet anaconda.

    ^
    ayo

    ^ co-yo

  16. nation Says:

    >> easliy the best commentarty on radio right now its nothing like listening to highly intelligent assholes

    nah they have to tone it down, but on the low they have great chemistry. not even on Juan Ep, but when no ones looking they do/say some funny shit

  17. ant Says:

    for some reason whenever I see yaboy “we don’t beleive you you need more people” comes to mind

  18. Furiou$tylez is Aggressive Content Says:

    dead @ co-yo…

    the mayor has put another phrase into law…

  19. PHENOMENON Says:

    I remember when we had to deal withhis pet anaconda.

    ^
    ayo

    ^ ^
    [ll]

  20. Victory Says:

    Mos Def decided to pick one of his fans for the official video to his hit single “Life In Marvelous Times,” from his next album The Ecstatic, and it was quite a good move! In this video, directed by Omega3600, still images depict every phrase Mos delivers with a smart blend of humor and compelling realism.
    Make sure you watch this video…

  21. Casket Face Says:

    who’s been to a high school reunion?

  22. PHENOMENON Says:

    im bout to watch naruto wit my nephew yall….ahh the good shit

    ^ ^
    I got into it with some Naturo ass n*gga over at Game Stop.

    Dude had on a black bandana.

    Talkin’ shit ‘cuase I was buying “Grand Theft auto 4” for Xbox 36O instead of Playstation 3.

  23. PHENOMENON Says:

    who’s been to a high school reunion?

    ^ ^
    I’ll hold off on that until I get mt doctrate.

  24. Casket Face Says:

    PHENOMENON Says:

    January 23rd, 2009 at 9:00 pm
    im bout to watch naruto wit my nephew yall….ahh the good shit

    ^ ^
    I got into it with some Naturo ass n*gga over at Game Stop.

    Dude had on a black bandana.

    Talkin’ shit ‘cuase I was buying “Grand Theft auto 4″ for Xbox 36O instead of Playstation 3
    ____

    He made you deal with his pet anaconda?

  25. D_Block_4_Life Says:

    Yo thats word to everything when i listen to Jay Elec i’m go somewhere else…..like wtf…no homo…..that verse on the gnarls bark remix might be one of the best verses i have ever heard in my life.

  26. nation Says:

    >> Mos Def decided to pick one of his fans for the official video to his hit single “Life In Marvelous Times,” from his next album The Ecstatic, and it was quite a good move! In this video, directed by Omega3600, still images depict every phrase Mos delivers with a smart blend of humor and compelling realism.

    i can not post this video

  27. nation Says:

    >> that verse on the gnarls bark remix might be one of the best verses i have ever heard in my life.

    yo, i know right

  28. Casket Face Says:

    PHENOMENON Says:

    January 23rd, 2009 at 9:01 pm
    who’s been to a high school reunion?

    ^ ^
    I’ll hold off on that until I get mt doctrate.
    ___

    Why you say that?

  29. D_Block_4_Life Says:

    yo, i know right
    ^^^
    Don’t try to play me fam.

  30. D_Block_4_Life Says:

    *listens to Abracadabra*

  31. D. Billz Says:

    Hol’ up… I’M older than T-Pain? Damn. That’s an old lookin’ dude.

  32. nation Says:

    >> Don’t try to play me fam.

    nah, that whole shit was amazing. from the part about piano/forte to just the way he analyzed the situation

  33. SeeAmI? Says:

    @ dblock

    you got the lyrics to abracadabra?

    the beginning lyrics to it are beyond epic..
    but i hate the fucking movie audio

  34. D_Block_4_Life Says:

    nah, that whole shit was amazing. from the part about piano/forte to just the way he analyzed the situation
    ^^
    LOL, im joking nate. Co-F’in Sizzle.

  35. D_Block_4_Life Says:

    but i hate the fucking movie audio
    ^^^
    Nah that shit adds to the epicness (realword)?

  36. PHENOMENON Says:

    Casket Face Says:

    January 23rd, 2009 at 9:04 pm
    PHENOMENON Says:

    January 23rd, 2009 at 9:01 pm
    who’s been to a high school reunion?

    ^ ^
    I’ll hold off on that until I get mt doctrate.
    ___

    Why you say that?

    ^ ^
    Because I wanna be better than n*ggas!!!

    I’llbe a douch and come in full hospital attire.

    Lab coat, scrubs, and Crocks [compleate with Alumni Crock hole pin’s]

  37. D_Block_4_Life Says:

    Billz,

    This nigga T-Pain is like 22…

  38. Casket Face Says:

    [Martin Lawrence] Hold Up!!! Hol Lup!!!

    This nigga DBillz was shamelessly going in on my nose know he got the KRS One joint. Nose looking like a Decepticon in roll out mode….

    twitter.com/account/profile_image/DBillz

  39. SeeAmI? Says:

    nah its not a word…i just use it for trailers. and music. and tv….

    but some of that shit is annoying. real talk.

    i mean the intro to abracadabra is hot..with the quote from The Prestige.
    and the beginning singing is hot (AND HES SPITTING SOME KNOWLEDGE). but the rest of that song sucks once the beat changes.

    and eternal sunshine of the spotless mind has the worst intro with the whole “section 12, article a , ect ect ect ect”.

  40. PHENOMENON Says:

    Hey, is that our “Ya Boy”????

  41. D_Block_4_Life Says:

    and the beginning singing is hot (AND HES SPITTING SOME KNOWLEDGE). but the rest of that song sucks once the beat changes.
    ^
    I know what your saying, i thought the singing was off thw hook too but to say the rest of the song is wack is like saying Hov aint the GOAT, ok well thats a bit extreme but you know what i mean.

  42. D_Block_4_Life Says:

    Vodo man tap dancing in the french quarter……

  43. D_Block_4_Life Says:

    Vodo man chit chatter abracadabra…..

  44. D_Block_4_Life Says:

    I know niggas are going to go ape shit when they read shit but SC is overrated by nahright.com. Sorry guys.

  45. Casket Face Says:

    PHENOMENON Says:
    January 23rd, 2009 at 9:09 pm

    Because I wanna be better than n*ggas!!!

    I’llbe a douch and come in full hospital attire.

    Lab coat, scrubs, and Crocks [compleate with Alumni Crock hole pin’s]

    _____

    Real talk even though I talk shit online jokin’, I don’t define success by how well I’m doing over others… Most the dimepieces in high school got like 3 or 4 kids and I’m class of “03”… I see them around and some them are just strong black women that made bad choices in men…I still show love on the humble.

    But I’m happy to see the bookworms are dimepieces with their M.B.A’s shit is surreal to see the transformation.

    I had a crush on a bookworm and she turned me down, but she ended marrying this cat I used crack jokes on…this nigga a event planner and drives a Bentley. I got 4 years until the reunion…

  46. D_Block_4_Life Says:

    Guru told me to slow up the flow because science and metaphors will slow up the doe….

  47. SeeAmI? Says:

    yeah but that whole “you dont have to sleep to dream, and live in paradise” classic. my boy broke that whole song down on some metaphysical hermetical level one day. i was mad drunk but it was deep as hell.

    btw you got the lyrics to this song?

    or any other jay electronica mixtapes..all i got is that “wtf is a jay electronica”

  48. D_Block_4_Life Says:

    btw you got the lyrics to this song?

    or any other jay electronica mixtapes..all i got is that “wtf is a jay electronica”
    ^^^
    Nah but like Land said those lyrics should be carved into granite tablets, foreal….

  49. Digital Scales Says:

    Here we go G’s up Hoes Down

    If rap was like Blacks in the 60’s

    I’m the white cop in Riot gear ready to Hose down

  50. D_Block_4_Life Says:

    Looking for shorty with the anthropology dress…..

  51. Digital Scales Says:

    I spray a sick round, on any hip clown, who wanna get down from Nueva York to Chi-Town comprende?

  52. D_Block_4_Life Says:

    Oh yeah and Girlfriend is my shieeettttt….

  53. D_Block_4_Life Says:

    The AMG kit on the silver mercedes…..

  54. PHENOMENON Says:

    Real talk even though I talk shit online jokin’, I don’t define success by how well I’m doing over others… Most the dimepieces in high school got like 3 or 4 kids and I’m class of “03″… I see them around and some them are just strong black women that made bad choices in men…I still show love on the humble.

    But I’m happy to see the bookworms are dimepieces with their M.B.A’s shit is surreal to see the transformation.

    I had a crush on a bookworm and she turned me down, but she ended marrying this cat I used crack jokes on…this nigga a event planner and drives a Bentley. I got 4 years until the reunion…

    ^ ^
    Yes, I’ve seen this.

  55. D_Block_4_Life Says:

    Im a grown man im mappin out everything the way i wanna do it….im 76 trillions years old…..

  56. PHENOMENON Says:

    Rosario dawson in Men In Black 2.

    Goodness!

  57. jrp14 Says:

    Exhibit A (transformations) has to be one of the greatest Hip-Hop songs ever made….that’s word

  58. PHENOMENON Says:

    Exhibit A (transformations) has to be one of the greatest Hip-Hop songs ever made….that’s word

    ^ ^
    Never heard that one.

  59. D_Block_4_Life Says:

    Jay Elec majored in conspiracy theories

  60. D_Block_4_Life Says:

    Never heard that one.
    ^^^
    WOTTTTTTTTTTTTT

  61. jrp14 Says:

    If all I have is “What The Fuck is a Jay Electronica” do I need to get anything else by him…cuz from my understanding its pretty much a “best of” right?

  62. jrp14 Says:

    PHENOMENON Says:
    January 23rd, 2009 at 9:32 pm
    Exhibit A (transformations) has to be one of the greatest Hip-Hop songs ever made….that’s word

    ^ ^
    Never heard that one.
    ^^^^

    Ohhhhh shit Phenom…you need to look that up on nahright this second…..its pretty new…produced by just blaze. DO IT…DO IT (c) David Starsky

  63. D_Block_4_Life Says:

    If all I have is “What The Fuck is a Jay Electronica” do I need to get anything else by him…cuz from my understanding its pretty much a “best of” right?
    ^^^
    Yea that has Act I and Style Wars on it…its like a best of…..but he dropped a 5 track EP/demo like a few months ago which is amazing ridiculously marveling.

  64. herbal kint Says:

    @ D_Block – what is this Jay Electronica gnarls Barkley remix you speak of ?

  65. Geronimo Newton Says:

    Holy shit Nahggers…….

    I just listened to a bamma that doesn’t sound bammish at all
    Cousin sent me the track in our weekly emails
    and while it isn’t the greatest shit everi
    t’s GREAT compared to the rest of the bullshit in the south

    WHO KNEW???????

  66. D_Block_4_Life Says:

    @ D_Block – what is this Jay Electronica gnarls Barkley remix you speak of ?
    ^^
    Ty, i knoww your joking…..you didn’t DL is 5 track demo tape? hold up i got u on the gnarls…

  67. herbal kint Says:

    and co-sign the feeling of being teleported to another dimension whenever listening to jay electronica and thats when I’m sober if i’m under the influence it’s only amplifies that feeling

  68. Furiou$tylez is Aggressive Content Says:

    u dudes are gettin butt fucked by jay elec or some shit?

    talk about something i can join on in…[none]

  69. D_Block_4_Life Says:

    http://www.zshare.net/audio/5287374271c399ff/
    ^
    Ty

  70. D_Block_4_Life Says:

    http://www.zshare.net/audio/5287374271c399ff/
    ^
    Ty

  71. SeeAmI? Says:

    @dblock..

    where can i get the new ep/demo..everytime i look for jay e shit that wasn’t on the wtf is a jay e album, the link is dead.

    i aint seen land on her in a minute (no homo)..i would like to ask him a question about those lyrics…

  72. D_Block_4_Life Says:

    http://www.zshare.net/audio/5287374271c399ff/
    ^
    Ty here

  73. D_Block_4_Life Says:

    http://www.zshare.net/audio/5287374271c399ff/
    ^
    Ty here b

  74. D_Block_4_Life Says:

    http://www.zshare.net/audio/5287374271c399ff/

    TY Bigs

  75. herbal kint Says:

    D_Block_4_Life Says:
    January 23rd, 2009 at 9:38 pm
    @ D_Block – what is this Jay Electronica gnarls Barkley remix you speak of ?
    ^^
    Ty, i knoww your joking…..you didn’t DL is 5 track demo tape? hold up i got u on the gnarls…

    … I’m not joking, I remember some 5 track demo dropped not too long ago but besides Exhibit A and swagger jackson’s revenge I don’t remember anything else, I think i was overwhelmed with new music then and nothing else stood out on first listen that much so I just added those two songs to different ty big’s mixtapes ….

  76. D_Block_4_Life Says:

    Yo Ty i tried to link it got it got stuck in moderation.

  77. Casket Face Says:

    PHENOMENON Says:
    January 23rd, 2009 at 9:26 pm

    Yes, I’ve seen this.

    _____

    Son!!! bookworm….
    i40.tinypic.com/2gub8ys.jpg

    This nigga Bentley license plates say “4MYBABY”
    I can’t front I be tight, nigga got that “look at me now” swag…
    and I wanna punch him in his face cause he be sitting in the Bentley all akward like…matter of fact he don’t look right with her LMFAO

  78. D_Block_4_Life Says:

    I remember some 5 track demo dropped
    ^^
    its on there…..just type jay elec in the search box it will come right up

  79. PHENOMENON Says:

    Ohhhhh shit Phenom…you need to look that up on nahright this second…..its pretty new…produced by just blaze. DO IT…DO IT (c) David Starsky

    ^ ^
    Ok, will do.

  80. herbal kint Says:

    also Exhibit A was dope but nowhere near his best shit, that style wars EP is about as epic as it gets

    * bumps I feel good *

  81. D_Block_4_Life Says:

    ITS DOES NOT GET BETTER THEN “SWAGGER JACKSONS REVENGE”.

  82. jrp14 Says:

    D_Block_4_Life Says:
    January 23rd, 2009 at 9:34 pm
    If all I have is “What The Fuck is a Jay Electronica” do I need to get anything else by him…cuz from my understanding its pretty much a “best of” right?
    ^^^
    Yea that has Act I and Style Wars on it…its like a best of…..but he dropped a 5 track EP/demo like a few months ago which is amazing ridiculously marveling.
    ^^^

    Is that the Eternal sunshine shit??

  83. herbal kint Says:

    D_Block_4_Life Says:
    January 23rd, 2009 at 9:42 pm
    Yo Ty i tried to link it got it got stuck in moderation.

    … word that shits been happening round here lately …

    I did a nah right search for it and just came up with the 3 tracks, that first came out, I guess I’ll have to walk my lazy ass upstairs and listen

  84. jrp14 Says:

    D_Block_4_Life Says:
    January 23rd, 2009 at 9:45 pm
    ITS DOES NOT GET BETTER THEN “SWAGGER JACKSONS REVENGE”.
    ^^^^

    Yup…I just heard that shit…I think I can die now

  85. herbal kint Says:

    nevermind I found it, it’s posted right before it on jay electronica nah right search page

  86. D_Block_4_Life Says:

    Ty that shit with Gnarls is as dope as it gets coming from Jay i kid you not….

  87. SeeAmI? Says:

    if it gets stuck in moderation take the www and http out

  88. Casket Face Says:

    They living OD stupid paid…we class of “03”
    this nigga was a bummy ass nerdo and she was rocking K-Swiss
    and ashy pants but I still liked her though…

    this is the BENTLEY

    i44.tinypic.com/ibdmcw.jpg

  89. herbal kint Says:

    jrp14 Says:
    January 23rd, 2009 at 9:47 pm
    D_Block_4_Life Says:
    January 23rd, 2009 at 9:45 pm
    ITS DOES NOT GET BETTER THEN “SWAGGER JACKSONS REVENGE”.
    ^^^^

    Yup…I just heard that shit…I think I can die now

    .. again that song is super ILL but still renessiance man, so what you saying, bitches and drugs, dimthyltriptamine, eternal sunshine of a spotless mind, be easy I feel good >>>>>>>>>>>> swagger jacksons revenge >>> exhibit A …

  90. D_Block_4_Life Says:

    if it gets stuck in moderation take the www and http out
    ^^^
    I know that, it did it anyway….stay close little homie

  91. herbal kint Says:

    D_Block_4_Life Says:
    January 23rd, 2009 at 9:48 pm
    Ty that shit with Gnarls is as dope as it gets coming from Jay i kid you not….

    * listening now *

  92. jrp14 Says:

    Ok…no joke…this dude may be the best doin it. I retract my statement that Wale is my favorite up and coming…but him and Blu are right behind Jay Elec. he just became my favorite new MC

  93. D_Block_4_Life Says:

    again that song is super ILL but still renessiance man, so what you saying, bitches and drugs, dimthyltriptamine, eternal sunshine of a spotless mind, be easy I feel good >>>>>>>>>>>> swagger jacksons revenge >>> exhibit A …
    ^^^
    Yo Ty you buggin out…Exhibit A ,Save my soul and Swagger Jackson > everything else.

  94. herbal kint Says:

    D_Block_4_Life Says:
    January 23rd, 2009 at 9:52 pm
    again that song is super ILL but still renessiance man, so what you saying, bitches and drugs, dimthyltriptamine, eternal sunshine of a spotless mind, be easy I feel good >>>>>>>>>>>> swagger jacksons revenge >>> exhibit A …
    ^^^
    Yo Ty you buggin out…Exhibit A ,Save my soul and Swagger Jackson > everything else.

    … no-sign, go back and re-listen to those songs and try telling me that again…

  95. SeeAmI? Says:

    yo I KNOW I HEARD THAT BEAT FOR whose gonna save my soul somewhere…anyone know what song it is?

  96. herbal kint Says:

    this song is crazy though

  97. D_Block_4_Life Says:

    lol, Ty is stuck in decipher mode.

  98. herbal kint Says:

    D_Block_4_Life Says:
    January 23rd, 2009 at 9:56 pm
    lol, Ty is stuck in decipher mode.

    …I played the shit 4 times already ….

    * goes for # 5 *

  99. Casket Face Says:

    here we go, backpack WILL I AM lookin’ ass geekazoids fuckin up the cypher getting erections from weirdo rap.
    Yall niggas is OD amped,

  100. SeeAmI? Says:

    just downloaded swagger jacksons revenge…..Oh.My.God…

  101. PHENOMENON Says:

    **Listens to “Exibit A”

    You know that feeling you get when you hear an ill Hip-Hop record. . . and you tilt your head down and kind of turn your head twards the speakers?

    And after a little bit you smile and chuckle a little bit?

    Or

    You listen to a track and dude is going in. And you just let out a long exhale.

    That! Is what made me fall in love with Hip-Hop.

  102. herbal kint Says:

    jrp14 Says:
    January 23rd, 2009 at 9:52 pm
    Ok…no joke…this dude may be the best doin it. I retract my statement that Wale is my favorite up and coming…but him and Blu are right behind Jay Elec. he just became my favorite new MC

    …. better late then never, I think he might be the best too, the only reason why I can’t fit him in my # 1 spot is for his small catalog but he has definitely earned # 2 just off GP ….

  103. SeeAmI? Says:

    nevermind it was kid kudi’s mixtape that used the beat…

    @phenomenon

    100%cosign…

    @casket face

    take it easy there son.

  104. herbal kint Says:

    PHENOMENON Says:
    January 23rd, 2009 at 9:58 pm
    **Listens to “Exibit A”

    You know that feeling you get when you hear an ill Hip-Hop record. . . and you tilt your head down and kind of turn your head twards the speakers?

    And after a little bit you smile and chuckle a little bit?

    Or

    You listen to a track and dude is going in. And you just let out a long exhale.

    That! Is what made me fall in love with Hip-Hop.

    YEP (c) Dale aka Dragon from step-brothers

  105. SeeAmI? Says:

    yo this intro has me thinking Michael Jackson has a giant conspirator held against him, lol….the power of music

    @herbal

    whats good man. people keep going on about this blu cat, is he any good?
    you have any links or required material.

  106. herbal kint Says:

    @ SeeAmI? – pay no attention to the trolls under the bridge the attention is their oxygen

  107. D_Block_4_Life Says:

    And it goes as of 1/23/09

    Buddens
    Jay Elec
    Kiss (got demoted like a year and a half ago)
    Chuck Ham
    Freeway

    Off the bench: Saigon

    Hov don’t count , i mean was he ever in any EA Sports Lives? so yeah.

  108. Casket Face Says:

    SeeAmI? Says:

    January 23rd, 2009 at 9:57 pm
    just downloaded swagger jacksons revenge…..Oh.My.God…
    ____

    ^^^I can see this jerkoff’s face while typin that…son OD amped
    img513.imageshack.us/img513/9828/jensenjargonjk2.jpg

    Oh my god “cock jacker’s revenge” lemme break out the lubricants and my TI83 caculator to decipher the lyrics

  109. PHENOMENON Says:

    Hov don’t count , i mean was he ever in any EA Sports Lives? so yeah.

    ^ ^
    Jay was a secret character in NBA Live ‘O7

    http://www.gamersgame.com/cgi-bin/ggblog.pl?ggblog=1009061

  110. PHENOMENON Says:

    Hov don’t count , i mean was he ever in any EA Sports Lives? so yeah.

    ^ ^
    Jay was a secret character in NBA Live ‘O7

    gamersgame.com/cgi-bin/ggblog.pl?ggblog=1009061

  111. Tino Says:

    ok so does anyone actually comment on the fucking song?? Isn’t that what ur supposed to do Is comment on the post itself which by the way was a sick track from a very dope artist reppin the west aka best coast bitches… There’s over a hundred comments on this post and 90% of them have nothing to do wit the song u guys r lames sounding like some females in a chat room gossiping and shooting the breeze about pointless shit nobody gives a fuck about what ur having for dinner or what movie ur watching or high school reunions etc… Just post ur thoughts about the actual post and keep it moving… Smh at all these damn comments in this post and ppl wonder y hip hop sucks right now the so called fans r just Internet lames that would rather talk about their personal lives then the music itself… If this were a highschool lunch table wit nothing but females I could see the place for all these comments but since it’s a fucking hip hop site let’s keep it about hip hop if that’s not to much to ask by u retarted “fans” I’m out suck it easy cocksuckers! All of u!

  112. Peoples Says:

    lmfao….Tino’s post >

  113. NeiManMarCus9 Says:

    West Stand up!!! Holla at YA BOY!!! Ya’ll poppin, DPG back on the Map, Malone is coastin, 40 water had that ill ass show in Hollywood and Ya Boy creepin’ on da come up….yessuh yessuh good shit!

Leave a Reply