займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Kidz In The Hall – Birdwalk Re-Versed

Directed by the homey Tee-Smif.

Previously: Camp Lo – Pop Champagne (Re-Versed)


AddThis Social Bookmark Button

129 Responses to “Video: Kidz In The Hall – Birdwalk Re-Versed”

  1. nation Says:

    NAH THE AIR GOOD BABY

  2. the watcherz Says:

    January 23rd, 2009 at 12:22 pm
    i hate old headz thats stuck in the 90’s and shit….i despise niggas that cant leave the era they lost their virginity for shit

  3. Beezy Says:

    >>painted on jeans is a good look for no one

    I agree, my point is, they don’t make you gay.

    >What about wearing ladies ones? Thats getting pretty close. Shopping in a women’s section? Where is the line drawn?

  4. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    Kidz In The Hall – Smif & Wessen

  5. nation Says:

    where’s cOLD

  6. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    January 23rd, 2009 at 12:24 pm
    Kidz In The Hall > Smif & Wessen

  7. the watcherz Says:

    thats whats up he went in on that sb shit….niggas say what they want sb beatz go hard (pause)

  8. the real truth Says:

    basically. meanwhile, back in the real world, while you guys argue over the acceptable tightness of denim, Yeezy has smashed broads you could never even speak to much less bag.

    ^
    Thats a completely different argument, money and groupies comes to play there

  9. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    nation Says:

    January 23rd, 2009 at 12:24 pm
    where’s cOLD

    ^^^
    outside. nigga the Hawk is out!

  10. that guy Says:

    of course dog, the first hip-hop album you bought was Jay-Z The Dynasty, I know you don’t know nothing about this:

    http://earwaks.com/images/slide/EW_Shabazz_ATBC_Slide2.jpg

    ^^
    and i dont want know parts of that, them nigags look ridiciulous. Its 2009. the 80s are over 20 years ago.

    ___________________________

    >>painted on jeans is a good look for no one

    I agree, my point is, they don’t make you gay.

    ^^
    they def raise a flag. dont wear the uniform. u dont see me rocking a fucking fireman outfit, unless im putting out a 5 alarm blaze

  11. Johnathan Osterman Says:

    A New Yorker once told me my jeans were gay…back in like ‘02..He was a cool dude too

    I gave him the gas face

    Him: Them jeans are kinda tight…you dont think..?

    Me: ‘Ow you mean???

    Him: Theyre just kinda tight, only fags wear their jeans that tight

    Me: *Gas Face* WTF You talking about? These aint tight, theyre just regular straight cuts…

    Him: I’m just saying, if you wore those where I’m from, people would think your gay

    Me: These are fucking AJ’s blud! What the fuck you wearing??? Oversized ROCAWEAR?????

    *Convo Ended in the ambience of Ether & Laughter*

    Good Times.

  12. D. Billz Says:

    I can understand how some articles of clothing looks overtly homosexual, but it’s more about HOW you rock it, not WHAT you rock.

    Prime example, 7 years ago niggas would’ve thought you was extra mo wearin’ the shit that Jim Jones wear. Now he has every thug and wanna-be thug ninja on the Eastern sea board rockin’ his style. And I’m talkin’ about lil’ gang affiliated ninjas too. Straight-leg jeans, tight ass thermals, smedium t-shirts/v-necks. And not a nare ninja would ever run up on one of them dudes and call ‘em gay.

    Personally, as a Nubian man, I like to see my brethren doing their thing on the fashion tip in a masculine way. It just adds to the multi dimensions of the ever enigmatic Black man.

    On the other hands, niggas in skinny jeans need to be clotheslined off of their skateboards into a parked car.

  13. nation Says:

    SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:
    January 23rd, 2009 at 12:25 pm

    nation Says:

    January 23rd, 2009 at 12:24 pm
    where’s cOLD

    ^^^
    outside.

    ^ clever

  14. Most_Incredible! Says:

    white noise > amalgam tv

  15. Prada Main Says:

    usatoday.com/news/military/2009-01-21-camp_N.htm

    ^^^^^^^

    You can go to Iraq or Afghan but dont go to Tijuana ……. You know who walks in Tijuana no Security and not be Harmed? Your Boy ………

  16. Mark Twain Fame Says:

    i dont like the painted on jeans cuz them shits hard to take off, i had to wrestle with a bitch on the floor for 5 minutes 1 night, i damn near went limp fuckin with this whore & those jeans.

    ^^^

    Crazy was about to go ER on the bitch and cut her jeans down the seam with some scissors…I need that Pussy stat!

  17. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    nation Says:

    January 23rd, 2009 at 12:27 pm
    SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:
    January 23rd, 2009 at 12:25 pm

    nation Says:

    January 23rd, 2009 at 12:24 pm
    where’s cOLD

    ^^^
    outside.

    ^ clever

    ^^^
    ….whats Up nate? any Shyne’Po release news? whats the hops on this cat!

  18. the watcherz Says:

    My president is skinny
    and jeans are too
    and i dnt give a fuck what yall old headz do

  19. D. Billz Says:

    Damn, Double-O eye still fucked up.

  20. Prada Main Says:

    I wear fitted shit but not skinny jeans. Straight Leg no bootcut jawns

  21. that guy Says:

    fashion tip in a masculine way.

    ^^^
    theres NOTHING masculine about kanye, that nigga is one of the Village People.

  22. Johnathan Osterman Says:

    Shout Out Yankee from the Slew

    Funny dude. Biggest Jay stan you’ll ever meet. Never wore a real shirt til Jay dropped the Black Album & Change Clothes.

    SMH & LOL.

  23. DC3 Says:

    eskay Says:
    January 23rd, 2009 at 12:09 pm
    >>Tight ass jeans, sneakers w/ laces Laced to choke, Bdazzler belt buckles, cats w/ mohawks & vneck shirts…

    that’s how gangsters dressed in the 80’s. say no. go watch Warriors.
    ^^^^^^
    Straight dudes used to rock bellbottoms in the 60s. If a man had on some bellbottoms now, everyone would call him a fudge.

  24. the real truth Says:

    My president is skinny
    and jeans are too
    and i dnt give a fuck what yall old headz do

    ^
    Harlem Remix?

  25. Mark Twain Fame Says:

    Yo Add-2 is that dude…makes sense.

    tinyurl.com/bvvuhw

  26. Prada Main Says:

    D. Billz Says:

    January 23rd, 2009 at 12:29 pm
    Damn, Double-O eye still fucked up.

    ^^^^^word somebody is going to cut a check

  27. D. Billz Says:

    Like a comedian once said (I think it was Katt), if you have to point your toes to put your jeans off, them shits are too tight.

  28. SeeAmI? Says:

    @ d.billz

    my point exactly

    let the homos do there job.

    *im out teacher asking why im on nightright (how he pronounces it)*

  29. D. Billz Says:

    put your jeans on*

  30. Charles Oakley Says:

    this may have been said by someone previously, but double-o looks like busta rhymes in the danger video

  31. Big_Seth Says:

    # Mark Twain Fame Says:
    January 23rd, 2009 at 12:29 pm

    Crazy was about to go ER on the bitch and cut her jeans down the seam with some scissors…I need that Pussy stat!

    ^^

    HAHA

  32. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    Mark Twain Fame Says:

    January 23rd, 2009 at 12:29 pm
    i dont like the painted on jeans cuz them shits hard to take off, i had to wrestle with a bitch on the floor for 5 minutes 1 night, i damn near went limp fuckin with this whore & those jeans.

    ^^^

    Crazy was about to go ER on the bitch and cut her jeans down the seam with some scissors…I need that Pussy stat!

    ^^^
    man, that shit was sick… she had these Zippers by the ankles & shit, laughin & shit, didint tell me… i got the bitch drunk off champagne, had to pull out the Platinum trimmed flutes for this ho… and she wanna play with the pussy like that… i put my fingers in her ass too… Smut.

  33. eskay Says:

    >>theres NOTHING masculine about kanye, that nigga is one of the Village People.

    I’ve never seen such unbridled hate for one man. for somebody you despise so much you sure do spend alot of time thinking and talking about him. 63% of your tweets concern Yeezy.

  34. Johnathan Osterman Says:

    *leaves again*

  35. D. Billz Says:

    # Johnathan Osterman Says:
    January 23rd, 2009 at 12:30 pm

    Shout Out Yankee from the Slew

    Funny dude. Biggest Jay stan you’ll ever meet. Never wore a real shirt til Jay dropped the Black Album & Change Clothes.

    SMH & LOL.

    ^Rigz, I swear-da-gawd that shit happened to a LOT of dudes. Madd niggas didn’t put on a button-up until Change Clothes. However, most of the thugs couldn’t rock with that shit. Jim Jones was the thugs savior for fashion.

  36. Jrp14 Says:

    I agree with eskay…yes Kanye says some suspect shit, but he’s just a different type of dude. He doesn’t try to act like he’s game, nas, or cube…he just does him….I wish these “non-gay” dudes would wear that shit if it meant they would put as much effort into their music as Kanye does (no)

  37. Prada Main Says:

    Charles Oakley Says:

    January 23rd, 2009 at 12:31 pm
    this may have been said by someone previously, but double-o looks like busta rhymes in the danger video

    ^^^^^^^

    He look mad aboriginal kind of a wierd look, maybe Latino, maybe Black but not very attractive ….no homo

  38. the real truth Says:

    only person hated on more than yeezy is Curtis….funny aint it

  39. D. Billz Says:

    # Prada Main Says:
    January 23rd, 2009 at 12:30 pm

    I wear fitted shit but not skinny jeans. Straight Leg no bootcut jawns

    ^Bootcuts go nice with dress shoes.

  40. Beezy Says:

    Jim Jones was the thugs savior for fashion.

    ^I think your giving him way too much credit here.

  41. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    D. Billz Says:

    January 23rd, 2009 at 12:33 pm
    # Prada Main Says:
    January 23rd, 2009 at 12:30 pm

    I wear fitted shit but not skinny jeans. Straight Leg no bootcut jawns

    ^Bootcuts go nice with dress shoes.

    ^^^
    i SWARE by the Joes Jeans Rebel line…

  42. the real truth Says:

    I agree with eskay…yes Kanye says some suspect shit, but he’s just a different type of dude. He doesn’t try to act like he’s game, nas, or cube…he just does him….I wish these “non-gay” dudes would wear that shit if it meant they would put as much effort into their music as Kanye does (no)

    ^
    Co-sign, when it comes down to it, the music is what ppl should relle be payin mind too

  43. Digital Scales Says:

    Nah Right > Your Life

  44. Titanic Iceberg Says:

    Titanic Iceberg Says:

    January 23rd, 2009 at 12:31 pm
    Big_Seth Says:

    January 23rd, 2009 at 12:26 pm
    # Titanic Iceberg Says:
    January 23rd, 2009 at 12:21 pm

    I bet most of u dudes think shopping for ur wifey is gay, even when im in the women section buying something for my shorty women give me the side eye, but some of them be a lil impressed, just be secure who u are..

    ^^

    SHout out to Victoria’s Secret
    ^^^

    Yea, but i mean actually in the ladies section where clothes are at, goint thru the racks and picking something out, i got a sense of style and i can pick out an outfit for my shortie in a minute and i can stomp the sh!t outta most of yall typing on here right now

  45. Mark Twain Fame Says:

    # that guy Says:
    January 23rd, 2009 at 12:30 pm

    fashion tip in a masculine way.

    ^^^
    theres NOTHING masculine about kanye, that nigga is one of the Village People.

    ^^^
    he the Indian or Cop?…just wondering ya know.

    lol.

  46. eskay Says:

    tight jeans disgust me. them shits that be choking niggas ankles? I don’t know how anybody could ever look in the mirror with those and think they look good.

  47. that guy Says:

    >>theres NOTHING masculine about kanye, that nigga is one of the Village People.

    I’ve never seen such unbridled hate for one man. for somebody you despise so much you sure do spend alot of time thinking and talking about him. 63% of your tweets concern Yeezy.

    ^^^
    u stab Curtis Jackson every chance u get…and the other 37% are split btwn Charles Hamilton, Mickey Factz, Asher Roth, and most of the other mediorce rappa’s u co-sign

  48. Digital Scales Says:

    Wifey’s weight gain > Mark twaine fame

  49. Prada Main Says:

    I swear by Levi 501 LVC edition …… I copped all of them 32×32 over at Blue Fly 80dollars a pair regular price at stores 160 or some shit

    My whole closet Levi’s …… got rid of all my other diesel, evisu, chip&pepper shit via Ebay or Handed em down

  50. D. Billz Says:

    # that guy Says:
    January 23rd, 2009 at 12:30 pm

    fashion tip in a masculine way.

    ^^^
    theres NOTHING masculine about kanye, that nigga is one of the Village People.

    ^I was referring to Jim, not Kanye. But real talk, Kanye had me in blazers from ’04 to ’06, buying them shits up at Old Navy and one I copped in Cali at Aardvarks. I used rock that over the stripey button ups that Jay had us rockin’.

    Trend follow fail.

    I was younger than. Now I mix and match and wear whatever the fuck I’m comfortable in. Word to my construct gear and kicks.

  51. R.J.Orion Says:

    Mark Twain Fame Says:

    January 23rd, 2009 at 12:35 pm
    # that guy Says:
    January 23rd, 2009 at 12:30 pm

    fashion tip in a masculine way.

    ^^^
    theres NOTHING masculine about kanye, that nigga is one of the Village People.

    ^^^
    he the Indian or Cop?…just wondering ya know.

    ———-

    he’s the lead singer …

  52. Casket Face Says:

    Chubby niggas in fitted clothes look mad gay, they look like that gay fat nigga on Boogie Nights.

    I got a muscular build, so it’s cool…I think niggas should change with the times. Baggy jeans shouldn’t define your toughness.

    P.S. Kidz in the Hall suck!

  53. eskay Says:

    >>u stab Curtis Jackson every chance u get…

    not at all, I’ve greatly eased up on the Curtis hate as of late. plus, I’ll admit when he makes a good song. you on the other hand, will sit there and front like Kanye’s music is garbage.

  54. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    *daps Fux*

  55. BARPAN MUSIC Says:

    Johnathan Osterman Says:

    January 23rd, 2009 at 12:26 pm

    @ your music…

    ^^^^^
    cool track one of the few times i actually understood a UK artist w that accent..

    one good thing bout uk artist they always have good voice inflection…

  56. Jrp14 Says:

    @SeeAmI: “get off of that immediately” lmao, I can just hear my teacher sayin that shit

  57. Mark Twain Fame Says:

    # eskay Says:
    January 23rd, 2009 at 12:32 pm

    >>theres NOTHING masculine about kanye, that nigga is one of the Village People.

    I’ve never seen such unbridled hate for one man. for somebody you despise so much you sure do spend alot of time thinking and talking about him. 63% of your tweets concern Yeezy.

    ^^^

    *e-instigates it up*

    damn eksay what you insinuating about that guy???…you sayin he…THAT GUY???

  58. D. Billz Says:

    # eskay Says:
    January 23rd, 2009 at 12:35 pm

    tight jeans disgust me. them shits that be choking niggas ankles? I don’t know how anybody could ever look in the mirror with those and think they look good.

    ^Like, how do you run while wearin’ those? Them shits constrict all physical movement. I mostly see the teens and mo’s rockin’ ’em. Mos will be mos, but the teens need their face slapped.

  59. the real truth Says:

    Yea but Curtis is hated on for different reasons, ppl hate kanye caus he’s “gay” and ppl hate 50 caus hes a “faggot” or a “bitch ass nigga”, its not relle the same thing

  60. embark Says:

    His eye look straight to me. Plus he still fucks with one of them Nina Sky shorties. He doing aight.

  61. Prada Main Says:

    P.S. Kidz in the Hall suck!

    ^^^^

    nah no way they shit bangs

    *daps coccoa*

  62. eskay Says:

    >>copped all of them 32×32

    you’re a petite little guy huh fuxie?

    PAUSE

  63. Digital Scales Says:

    Shit on the wall > Kidz in the hall

  64. D. Billz Says:

    As far as shopping…

    warehouses > flea markets > good will > retail stores

  65. that guy Says:

    >>u stab Curtis Jackson every chance u get…

    not at all, I’ve greatly eased up on the Curtis hate as of late. plus, I’ll admit when he makes a good song. you on the other hand, will sit there and front like Kanye’s music is garbage.

    ^^^
    FALSE! i like Jesus Walks, Diamonds, and his verses off Grammy Family and Put On. im an equal opportunity player hater

  66. Martin Margiela Mane Says:

    Ethiopian women are the GOATs – plus they can raise goats!

  67. the real truth Says:

    guess i shouldnt tell esk im a 32×32…hes gonna go kanye on me (no fuckin homo)

  68. Beezy Says:

    I’ve greatly eased up on the Curtis

    ^AYO

  69. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    …im kinda shook…
    …My snowflake told me afew weeks ago, she wanted kids but not right now… so Now she tells me, shes too old to “get rid of” any babies @ her age, and now she would keep it… my dick aint been hard since…

  70. Mark Twain Fame Says:

    he’s the lead singer …

    ^^^

    lol.

    ###############################

    # Digital Scales Says:
    January 23rd, 2009 at 12:36 pm

    Wifey’s weight gain > Mark twaine fame

    ^^^

    so you sayin wifey’s finally gettin some ass to her huh?…

    no more white girl ass!

    no shots.

  71. DC3 Says:

    Besides being fruity looking, nut huggers must be mad uncomfortable. Im not saying dudes should rock sweat pants and thus give up on life (c) Seinfeld, but these hipster must stay getting wedgies.

  72. Prada Main Says:

    Swear to god my Homie Omar had some True Religion jawns with the flip pocket(so gay) and he was trying to clown “Yo Aram got some damn jcPenny 501’s on ol wearing my dad jeans looking ass nigga” I say “You got my sister jeans I can tell by the flap pocket, no nigga wears jeans with a back pocket and flap” ………..*dead*

  73. that guy Says:

    I’ve greatly eased up on the Curtis

    ^AYO

    ^
    in Eskay’s defensive, ur just reaching

  74. R.J.Orion Says:

    lemme find out niggiz that comment here spray they jeans on … tight jeans for men under any circumstance are unacceptable … baseball players dont even wear tight pants anymore … word to Manny and Barry (RIP) …

  75. Mark Twain Fame Says:

    # SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:
    January 23rd, 2009 at 12:40 pm

    …im kinda shook…
    …My snowflake told me afew weeks ago, she wanted kids but not right now… so Now she tells me, shes too old to “get rid of” any babies @ her age, and now she would keep it… my dick aint been hard since…

    ^^^

    aint such thing ass half ass crooks…

  76. Casket Face Says:

    Digital Scales Says:

    January 23rd, 2009 at 12:39 pm
    Shit on the wall > Kidz in the hall
    _____

    Word son…I’m all with this “retro” movement but it’s weak niggas slipping through the cracks.

    It’s like the more lame you are the more famous you’re getting. It’s like niggas are accepting social rejects and that’s fake to me.

    Kidz in the Hall are trash and so is Mickey Factz…nigga hat got magical powers like Spawn’s cape.

  77. BARPAN MUSIC Says:

    lololol

    *adds nahright regulars on twitter in hopes similar dialogue will take place*

  78. Digital Scales Says:

    Manny rocks his Baseball uniform like i used to rock my Boss jeans

  79. Big_Seth Says:

    I was younger than. Now I mix and match and wear whatever the fuck I’m comfortable in. Word to my construct gear and kicks.

    ^^

    Exaclty. I can form my own opinions and style now.

    Girls at work always tell me I smell good, or I like those shoes/ shirt/ t-shirt / sweater.

    I feel fly. HAHA.

  80. Big Homie Says:

    My Bolognese pasta w/ garlic and cheese garlic bread > your lunch

  81. R.J.Orion Says:

    Martin Margiela Mane Says:

    January 23rd, 2009 at 12:39 pm
    Ethiopian women are the GOATs – plus they can raise goats!

    ————

    *blank stare while wearing tribal warpaint, and holding spear*

  82. Martin Margiela Mane Says:

    what i miss most about DC: ridiculously fine black women as well as ridiculously fine ethiopian/somali/sundani/etc. women. u can’t walk 10 feet without bumping into one.

    p.s. lol @ omar going at levi’s – he needs to be taught a lesson [||]

  83. D. Billz Says:

    # SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:
    January 23rd, 2009 at 12:40 pm

    …im kinda shook…
    …My snowflake told me afew weeks ago, she wanted kids but not right now… so Now she tells me, shes too old to “get rid of” any babies @ her age, and now she would keep it… my dick aint been hard since…

    ^Aw DAMN. I’ve heard those talks before, but mainly from chicks around my age.

  84. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    Mark Twain Fame Says:

    January 23rd, 2009 at 12:41 pm
    # SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:
    January 23rd, 2009 at 12:40 pm

    …im kinda shook…
    …My snowflake told me afew weeks ago, she wanted kids but not right now… so Now she tells me, shes too old to “get rid of” any babies @ her age, and now she would keep it… my dick aint been hard since…

    ^^^

    aint such thing ass half ass crooks…

    ^^^
    yea, then she hit me off like “im not tryin to trap u up, but im getting older & i want kids”….

    (throws back yac @ work)

  85. D. Billz Says:

    Exaclty. I can form my own opinions and style now.

    Girls at work always tell me I smell good, or I like those shoes/ shirt/ t-shirt / sweater.

    I feel fly. HAHA.

    ^Plus I realized that I’m too sexy to be following trends. I could rock a toga and sandals and still be fawned over by the ladies.

  86. Big_Seth Says:

    # Big Homie Says:
    January 23rd, 2009 at 12:43 pm

    My Bolognese pasta w/ garlic and cheese garlic bread > your lunch

    ^^

    PB&J all day. Fuck yo lunch.

  87. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    D. Billz Says:

    January 23rd, 2009 at 12:43 pm
    # SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:
    January 23rd, 2009 at 12:40 pm

    …im kinda shook…
    …My snowflake told me afew weeks ago, she wanted kids but not right now… so Now she tells me, shes too old to “get rid of” any babies @ her age, and now she would keep it… my dick aint been hard since…

    ^Aw DAMN. I’ve heard those talks before, but mainly from chicks around my age.

    ^^^
    …Some Ol’Bullshit…

  88. Mark Twain Fame Says:

    yea, then she hit me off like “im not tryin to trap u up, but im getting older & i want kids”….

    (throws back yac @ work)

    ^^^

    drink the pain away…

  89. eskay Says:

    >>Swear to god my Homie Omar had some True Religion jawns with the flip pocket(so gay) and he was trying to clown “Yo Aram got some damn jcPenny 501’s on ol wearing my dad jeans looking ass nigga” I say “You got my sister jeans I can tell by the flap pocket, no nigga wears jeans with a back pocket and flap” ………..*dead*

    I used to think that too, but I fucks with those now and I’m pretty tough.

  90. Titanic Iceberg Says:

    eskay Says:

    January 23rd, 2009 at 12:39 pm
    >>copped all of them 32×32

    you’re a petite little guy huh fuxie?

    PAUSE
    ^^^^^^^^^^^
    Thirty-eight waist, enough to put one nine in
    Really a thirty-six without the gun I’m thin
    but when the gat is tucked, I’m fat as fck

  91. embark Says:

    Fuck outta here Kids in the Hall is wack. You sound dumb even comparing Nahledge to that burga Mickey Factz.

    Social Rejects? I guarantee O and Nahlege’s life before rap >> Casket Face’s life in 2009

  92. D. Billz Says:

    R.J.Orion Says:
    January 23rd, 2009 at 12:41 pm

    lemme find out niggiz that comment here spray they jeans on … tight jeans for men under any circumstance are unacceptable …

    ^What do you consider “tight”?

  93. BARPAN MUSIC Says:

    Digital Scales Says:

    January 23rd, 2009 at 12:39 pm
    Shit on the wall > Kidz in the hall
    ^^^^^^^^^
    *dead*

    andi give everybody a honest listen… but honestly its like bad smoke…u could fuck w it just for the hell of it… but when u used to goood shyt…its not even worth ur time…

  94. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    Mark Twain Fame Says:

    January 23rd, 2009 at 12:46 pm
    yea, then she hit me off like “im not tryin to trap u up, but im getting older & i want kids”….

    (throws back yac @ work)

    ^^^

    drink the pain away…

    ^^^
    i agree… shit fucked up my mojo.

  95. Martin Margiela Mane Says:

    @ billz and 88 my homie was effing around with a chick for a minute then got serious with another chick but still smashed the first one upon request. bottom line condom broke one time and he said “ah what’s one time.” he hears nothing for over 6 months and then she calls him out of the blue on some “i’m in my 3rd trimester”. now he got a seedling.

    moral: USE BROTECTION, MAINLY BROPHYLACTICS WITH SPERM-BRO-CIDE. THESE BROADS BEEN TAUGHT BY THEIR MOMS THAT THEY WAY U KEEP A GOOD DUDE IS HAVE HIS BABY.

  96. the real truth Says:

    PBJ > Your life

  97. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    …the shit i dislike about dunkin donuts in the hood, is that the paper bags smell like newports… the coffee too…

  98. Mark Twain Fame Says:

    moral: USE BROTECTION, MAINLY BROPHYLACTICS WITH SPERM-BRO-CIDE. THESE BROADS BEEN TAUGHT BY THEIR MOMS THAT THEY WAY U KEEP A GOOD DUDE IS HAVE HIS BABY.

    ^^^

    chea-zilla…*daps*

  99. D. Billz Says:

    moral: USE BROTECTION, MAINLY BROPHYLACTICS WITH SPERM-BRO-CIDE.

    ^ *dead*

  100. the real truth Says:

    moral: USE BROTECTION, MAINLY BROPHYLACTICS WITH SPERM-BRO-CIDE. THESE BROADS BEEN TAUGHT BY THEIR MOMS THAT THEY WAY U KEEP A GOOD DUDE IS HAVE HIS BABY.

    ^
    *Gets Mentos and Diet Soda*

    *points bottle at forehead (none)*

  101. Casket Face Says:

    >>>>what i miss most about DC: ridiculously fine black women as well as ridiculously fine ethiopian/somali/sundani/etc. women. u can’t walk 10 feet without bumping into one.

    ^^^DC women look beat son

    NYC women > _________

  102. D. Billz Says:

    # SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:
    January 23rd, 2009 at 12:48 pm

    …the shit i dislike about dunkin donuts in the hood, is that the paper bags smell like newports… the coffee too…

    ^WTF?! Only in Jerz.

  103. the real truth Says:

    the shit i dislike about dunkin donuts in the hood, is that the paper bags smell like newports… the coffee too…

    ^
    Co-sign…and i dont go to starbucks either theyre measuring system (none) is all fucked up

  104. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    Martin Margiela Mane Says:

    January 23rd, 2009 at 12:47 pm
    @ billz and 88 my homie was effing around with a chick for a minute then got serious with another chick but still smashed the first one upon request. bottom line condom broke one time and he said “ah what’s one time.” he hears nothing for over 6 months and then she calls him out of the blue on some “i’m in my 3rd trimester”. now he got a seedling.

    moral: USE BROTECTION, MAINLY BROPHYLACTICS WITH SPERM-BRO-CIDE. THESE BROADS BEEN TAUGHT BY THEIR MOMS THAT THEY WAY U KEEP A GOOD DUDE IS HAVE HIS BABY.

    ^^^
    NoSur, last time she came over i Pulled out the M4 & cleaned it on the table, she got kinda shook… i smiled 2myself…

  105. ant Says:

    co sign watcherz

    try worken wit a bunch of old people stuck in the 60s and 70s who thinks computers and cell phones has people brainwashed and hates hip hop

  106. the real truth Says:

    i dont think ive eva seen a sundanu girl….they bad?

  107. R.J.Orion Says:

    D. Billz Says:

    January 23rd, 2009 at 12:46 pm
    R.J.Orion Says:
    January 23rd, 2009 at 12:41 pm

    lemme find out niggiz that comment here spray they jeans on … tight jeans for men under any circumstance are unacceptable …

    ^What do you consider “tight”?

    ————

    if you wear no belt …. and them shits stay up … they too tight …

  108. Prada Main Says:

    eskay Says:

    January 23rd, 2009 at 12:39 pm
    >>copped all of them 32×32

    you’re a petite little guy huh fuxie?

    ^^^^^^ wtf!!!!! I get pussy with my fathers features 6ft wiegh a buck seventy …………..7percent body fat

  109. the real truth Says:

    *sundani*

  110. Prada Main Says:

    if you wear no belt …. and them shits stay up … they too tight …

    ^^^^

    LMAO …… I guess my shit is EMo status

  111. Martin Margiela Mane Says:

    ok time to hit the masjid for juma prayer, peace and much love to ya

  112. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    D. Billz Says:

    January 23rd, 2009 at 12:49 pm
    # SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:
    January 23rd, 2009 at 12:48 pm

    …the shit i dislike about dunkin donuts in the hood, is that the paper bags smell like newports… the coffee too…

    ^WTF?! Only in Jerz.

    ^^^
    JERSEY in the Buildin!

  113. pockets Says:

    that just blaze shit was crazyy last night lmao

  114. Prada Main Says:

    NoSur, last time she came over i Pulled out the M4 & cleaned it on the table, she got kinda shook… i smiled 2myself…

    ^^^^^^^^

    *fucking dead* I need to get my gun game up…I fell off

  115. Prada Main Says:

    THAT THEY WAY U KEEP A GOOD ANY DUDE IS HAVE HIS BABY.

  116. BARPAN MUSIC Says:

    Kidz in the Hall are trash and so is Mickey Factz…nigga hat got magical powers like Spawn’s cape.

    ^^^^^^^
    kids in the hall ok….but Mickeys not whack..im not a fan but if anything…u gotta respect hard work and a progression in the quality of music hes puttin out

  117. DC3 Says:

    @Pockets

    Did Just ever put the guy calling asking to see his dick on speaker phone?

  118. Beezy Says:

    if you wear no belt …. and them shits stay up … they too tight …

    ^Thats just a good fit…SMH. Waist size has nothing to do with how tight the legs are.

  119. D. Billz Says:

    # R.J.Orion Says:
    January 23rd, 2009 at 12:51 pm

    D. Billz Says:

    January 23rd, 2009 at 12:46 pm
    R.J.Orion Says:
    January 23rd, 2009 at 12:41 pm

    lemme find out niggiz that comment here spray they jeans on … tight jeans for men under any circumstance are unacceptable …

    ^What do you consider “tight”?

    ————

    if you wear no belt …. and them shits stay up … they too tight …

    ^I see I said. All my straight leg jeans need a belt though. I’m kinda pushin’ it with the courdoroys I just copped though. Couldn’t turn down a $7 deal.

  120. Majaleeg Says:

    *strolls in fresh from a bomb lunch consisting of Spanish tapas*

    *spits in Big Homie’s ramen noodles and mayonnaise*

    Nigga that ain’t no Bolognese pasta…

  121. pockets Says:

    quick summary of what went down last night: i was mad sleepy, dead tired, log on to nah right real quick, i see victory posted a link to something, i click it its mofuckkin just blaze playing GSNT for like thirty fucking people i was like hollyyy shit this is insane, so im typing holy shit and then i say “yooo im gonna Take out ma Cassette Player and record!!” like its a throwback comment and i hear just blaze go “Oh yea pockets?!” and i get banned but thanks to Victory who is the greatest Nahgger of all-time officially got me back in pause

    so then just says get 150 people tell everyone and ill play more joints, everyone twitters that shit to everyone Victory n nah ppl came here and were telling everyone we get 150 this guy plays like five tracks and then 2 muhchuckkin Jay electronica tracks it was sick…but then the chatroom got out of hand lmao

  122. D. Billz Says:

    # Beezy Says:
    January 23rd, 2009 at 12:54 pm

    if you wear no belt …. and them shits stay up … they too tight …

    ^Thats just a good fit…SMH. Waist size has nothing to do with how tight the legs are.

    ^Also true (c) tapered jeans

  123. Big Homie Says:

    I’ve noticed a lot of nice looking chicks are all of a sudden following me on Twitter. I’m about to check them out and see which ones are worth following as well.

  124. Big_Seth Says:

    My girl keeps askin me for a ring.

    I’m only 23 years old.

    I need a minute. HAHA

  125. BARPAN MUSIC Says:

    Casket Face Says:

    January 23rd, 2009 at 12:49 pm
    >>>>what i miss most about DC: ridiculously fine black women as well as ridiculously fine ethiopian/somali/sundani/etc. women. u can’t walk 10 feet without bumping into one.

    ^^^DC women look beat son

    NYC women > _________

    ^^^^^
    cut it out

    Cali chicks>>>>>>>>>

  126. Digital Scales Says:

    Having a Thumb > Having a Gun (C) Capone

  127. pockets Says:

    @ DC3 – i dunno i logged off at like 2 something he wasnt playing shit anymore and ppl were just watching him eat stuff at that point

  128. R.J.Orion Says:

    Beezy Says:

    January 23rd, 2009 at 12:54 pm
    if you wear no belt …. and them shits stay up … they too tight …

    ^Thats just a good fit…SMH. Waist size has nothing to do with how tight the legs are

    —————-

    Beezy = Beyonce

  129. Kanemku Says:

    Is there an mp3 for this?
    Kidz are too sick

Leave a Reply