Woodro – MLK Talking

Here is a Nah Right comments veteran’s conversation with the Dr. King.

Woodro – MLK Talking

Previously: I’ve Seen The Promised Land


AddThis Social Bookmark Button

48 Responses to “Woodro – MLK Talking”

  1. yeah me 2 Says:

    iight

  2. Digital Scales Says:

    *calls mom*

  3. BKScribe Says:

    woodrow wilson > woodro mlk talking

    Pause @ the name woodrow

  4. notsthemanager Says:

    ITS ABOUT FUCKIN TIME!!! LETS GET IT!!!

  5. Carlos VOltron Says:

    Much better

  6. BKScribe Says:

    LOL

    *Dapz woodro*

  7. Dr Flav Says:

    French’s Mustard > French Montana

  8. moresickaMC Says:

    French Montana is improving lyrically…huh

  9. R.J.Orion Says:

    … it must be the GOD Hour !! …

    *lights reefer*

    *quickly teleports self to the Pyramids of Giza*

  10. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    this beats hard

  11. Dr Flav Says:

    Mr French > French Montana

  12. eskay Says:

    so this was success all about?

  13. Dr Flav Says:

    Freedom Fries > French Montana

  14. darius Says:

    SEAN COONERY is straight BITCH

    ya heard me

  15. BKScribe Says:

    # E AKA THE REAL NORIEAGA Says:
    January 19th, 2009 at 7:16 pm

    this beats hard

    ^
    this calls for a pause somewhere

  16. Dr Flav Says:

    French Kevin > French Montana

  17. moresickaMC Says:

    *waitin on that president is black remix. jay sounds like he kilt dat

  18. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    this calls for a pause somewhere
    ^^^^
    lmao

    no homo

  19. R.J.Orion Says:

    *waits for Amanda Diva to make sexually inappropriate comment about woodro’s kneecaps or letting off in his hair*

  20. LPs GreatEst HipHop Show...Stupid Says:

    Congrats digi ur dream came tru…. AAAAWWWWWWWOOOOOOO

  21. Dr Flav Says:

    French Onion Dip > French Montana

  22. darius Says:

    yo I ain’t playing wit U Sean Coonery

  23. Digital Scales Says:

    *waits for Amanda Diva to make sexually inappropriate comment about woodro’s kneecaps or letting off in his hair*
    ^^^^^

    lmao

  24. moresickaMC Says:

    how many mics would u giv The Renaissance. im between 4 & 4.5

  25. Dr Flav Says:

    French Canadians > French Montana (no Canadian shots)

  26. Dr Flav Says:

    French Braids > French Montana

  27. nation Says:

    >> French Canadians > French Montana (no Canadian shots)

    truuue

    btw, your boy XV threw some shots at Mickey Factz

    (what’s that? you guys said you want some Mickey… well, alright…

  28. Digital Scales Says:

    This prolly the dopest track you ever posted

  29. D_Block_4_Life Says:

    Daps the homie Woodro

    Lmao @ call mom.

  30. BKScribe Says:

    fuck mickey factz XV beef [ll]

    WHERE IS THE SAIGON RESPONSE?

  31. LPs GreatEst HipHop Show...Stupid Says:

    you should put the video up to this track…

  32. EnglandRepresent Says:

    *daps digi*

  33. D_Block_4_Life Says:

    Joe 88’s is going to go ape shit….

    bawwwhahahahah

  34. Dr Flav Says:

    Fine Job Digital Scales

  35. Digital Scales Says:

    Word joe won’t hate, he got a post before me tho, i think or on a stray shot

  36. EnglandRepresent Says:

    Seriously though who is this muppet? Woodro?

    Woodro sound like some 20 something year old muppet who’s Mum still ties his shoelaces and packs his lunch (y)

  37. That Go Says:

    “I heard Obama ghostwrites for Plies …”

    *Enters a hotel room with Max B’s girlfriend*

  38. 911 Says:

    propers to woodro.

  39. EnglandRepresent Says:

    i can’t hate on digi, my heart’s not in it. (n)

  40. EnglandRepresent Says:

    Shout out to the velcro sneaker joints

  41. Da PartyStarter Says:

    What’s the Science ER?

    Good shit, DS!!!

  42. D.A. Says:

    This is ill. You could have let this post live a lil bit, but hey its better than nothin. Props digi.

  43. Barack Oswagga Says:

    Finally….

  44. Nas Says:

    Damn babyboy killed this shit

  45. Chris Q. Says:

    GotDamn these pop up ads!

  46. i fucked your bitch Says:

    yoo this shit is wack!! .. woodro is wack!! .. he sounds like a 20year old fat kid eating cake !!! WACK !!!!!

  47. i fucked your bitch Says:

    yoo this shit is wack!! .. woodro is wack!! .. he sounds like a 20year old fat kid eating cake !!! WACK !!!!!

  48. Buda Da Future & Grandz Says:

    Ill ass beat, produced by Buda Da Future And Grandz….

Leave a Reply