Twista – Wetter (Get It Wet Pt.2)

twista_girls

The sequel to “Get It Wet”, produced by Traxster off the upcoming Category F5 album.

Twista – Wetter (Get It Wet Pt.2)

Splash can’t be stopped.


AddThis Social Bookmark Button

153 Responses to “Twista – Wetter (Get It Wet Pt.2)”

  1. cOLD Says:

    leave a message

  2. Prada Main Says:

    *listens to speedknot mobstaz*

  3. the watcherz Says:

    them broads aint living right

  4. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    SheLikeItOnHerFace.com/jizzMARKIE

  5. icon (trillbert arenas) Says:

    ^ C’mon joe. Why you gosta go thur. Urybody know that urybody in differrrent ureas got jah diffrrent accents joe.

    ***Aye, mayne, it’s ja like that, out this jaunt…I ain’t trynna curry bammas though, joe…you kirkin’ out over nothin, slim….

  6. b-ease Says:

    Those women arent happy to be there. I garuntee it.

  7. cOLD Says:

    *opens twitter account for my balls*

  8. It'smesnitches Says:

    *wonders how these girls smell naked*

  9. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    that 1 broad BLACK as hell, but im splashin that… all day… 2 rubbers.

  10. It'smesnitches Says:

    I would dig the shit out of all three of those chicks….(no battyman)

  11. icon (trillbert arenas) Says:

    D. Billz Says:

    January 14th, 2009 at 3:41 pm
    “I was gettin’ some head… gettin’ gettin’ some head”

    That heffa is sexy.

    ***You seen the video where she does skrippa moves? Lawd ha mercy (no robot sounding nigga from flipmode)

  12. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    January 14th, 2009 at 3:44 pm
    that 1 broad BLACK as hell, but im splashin that… all day… 2 rubbers.

    ^^^
    id peel her black ass open like a oreo cookie.

  13. the watcherz Says:

    *wonders how these girls smell naked*
    ^
    like must and coco butter

  14. Mark Twain Fame Says:

    yeah we have those horrible dialects uhround herre also…wez sa cuntray!

    Pugz Atomz…I hate’z thiz guy’z rap name. But he got some Chutzpah to him.

    Oh lawd…this picture is gonna stir up some hilarity.

  15. It'smesnitches Says:

    Her complexion is so beautiful

  16. moresickaMC Says:

    FOH….Wayne aint seein Ma$e lyrically or flow wise

  17. eskay Says:

    http://www.complex.com/blogs/2009/01/14/wifey-or-trifey-amanda-diva/

  18. PHENOMENON Says:

    Lol, Check the rabbit on Twista’s t-shirt.

  19. b-ease Says:

    I ain’t trynna curry bammas though, joe…you kirkin’ out over nothin, slim….

    ^^
    When I read that, it was in Wale’s voice in my head. (ll)

  20. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    It’smesnitches Says:

    January 14th, 2009 at 3:46 pm
    Her complexion is so beautiful

    ^^^
    yea, she got that Chocolate Gabrielle Union Look… im fuckn chocolateGirl

  21. Mark Twain Fame Says:

    yo Chea…wtf happened to Twista…duke used to be an underground hero to us whiteboys in the STL…them and Bone Thugs.

    Adrenaline Rush was a Midwest Classic.

  22. CiCi The Intern Says:

    # D. Billz Says:
    January 14th, 2009 at 3:42 pm

    # icon (trillbert arenas) Says:
    January 14th, 2009 at 3:41 pm

    ^ C’mon joe. Why you gosta go thur. Urybody know that urybody in differrrent ureas got jah diffrrent accents joe.

    ***Aye, mayne, it’s ja like that, out this jaunt…I ain’t trynna curry bammas though, joe…you kirkin’ out over nothin, slim….

    ^

    D.I.E.S.
    ^^^^

    Thank GOD I’ve never picked that accent up…

  23. the watcherz Says:

    i still havent read amanda comments about the nah commentors where was at on her twitter or something???

  24. blaze22 Says:

    # moresickaMC Says:
    January 14th, 2009 at 3:46 pm

    FOH….Wayne aint seein Ma$e lyrically or flow wise

    ^
    Yeah fucking right. wayne at 14 > mase ever

  25. moresickaMC Says:

    i dont think ma$e isnt below 50 of all time.

  26. Mark Twain Fame Says:

    # PHENOMENON Says:
    January 14th, 2009 at 3:46 pm

    Lol, Check the rabbit on Twista’s t-shirt.

    ^^^

    Silly Rabbit, TRICKS are for kids.

  27. icon (trillbert arenas) Says:

    Is Amanda Diva A Wifey Or A Trifey?

    WIFEY! (77%)
    TRIFEY! (23%)

  28. It'smesnitches Says:

    the watcherz Says:

    January 14th, 2009 at 3:45 pm
    *wonders how these girls smell naked*
    ^
    like must and coco butter

    ^
    LOL….or sweaty lotion and dye

  29. moresickaMC Says:

    # blaze22 Says:
    January 14th, 2009 at 3:47 pm

    # moresickaMC Says:
    January 14th, 2009 at 3:46 pm

    FOH….Wayne aint seein Ma$e lyrically or flow wise

    ^
    Yeah fucking right. wayne at 14 > mase ever
    ^^
    heeeell no. first of all wayne wasnt def not seein Ma$e in the 90s

  30. D. Billz Says:

    Thank GOD I’ve never picked that accent up…

    ^But I bet you be tellin’ heffas they “drawin”, when outta order. Lol

  31. Mark Twain Fame Says:

    # the watcherz Says:
    January 14th, 2009 at 3:47 pm

    i still havent read amanda comments about the nah commentors where was at on her twitter or something???

    ^^^

    its on her Twitter and Eskays Twitter…

  32. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    January 14th, 2009 at 3:48 pm
    Is Amanda Diva A Wifey Or A Trifey?

    TRIFEY! (93.9%)

    ^^^
    Yup.

  33. moresickaMC Says:

    # moresickaMC Says:
    January 14th, 2009 at 3:48 pm

    i dont think ma$e isnt below 50 of all time.
    ^^
    *is

  34. icon (trillbert arenas) Says:

    kirkin’ out= one of the most usable, durable (none) slang terms in DC vernacular….

  35. Mark Twain Fame Says:

    yeah…Complex is the ish…got a whole cover story and everything ha…

  36. D. Billz Says:

    # icon (trillbert arenas) Says:
    January 14th, 2009 at 3:44 pm

    D. Billz Says:

    January 14th, 2009 at 3:41 pm
    “I was gettin’ some head… gettin’ gettin’ some head”

    That heffa is sexy.

    ***You seen the video where she does skrippa moves? Lawd ha mercy (no robot sounding nigga from flipmode)

    ^Yes lawd. I’d peel her potato in a hot minute.

  37. blaze22 Says:

    Yesterday was a nice break from the tedium, though, thanks to the crazy brouhaha between MTV2 veejay-turned-kinda-rapper Amanda Diva and the Complex Media homie eskay over at Nahright on behalf of his commenters (A real-life Twitter fight! Complex wins again!). Since people got so worked up, we figured we’d take a sober look at the situation as only we can. Which is to say: is she worth it?
    ^

    LMAO

  38. eskay Says:

    http://bmilam.com/?p=70

    *awaits Bol blog on yesterday’s fuckery*

  39. sean coonery Says:

    co-sign that nubian broad in the middle..

  40. vo0doodude Says:

    Pap-who?

  41. icon (trillbert arenas) Says:

    D. Billz Says:

    January 14th, 2009 at 3:49 pm
    Thank GOD I’ve never picked that accent up…

    ^But I bet you be tellin’ heffas they “drawin”, when outta order. Lol

    ***You’s a lunchbox, joe…lunchin’ like shit out this jaunt

    (none)

  42. D. Billz Says:

    # icon (trillbert arenas) Says:
    January 14th, 2009 at 3:49 pm

    kirkin’ out= one of the most usable, durable (none) slang terms in DC vernacular….

    ^I think that’s a MD term in general because we said that a lot when I was a teen in B’more. I’m sure it’s some different ish now.

  43. Mark Twain Fame Says:

    Wifey! 63%

    Trifey! 37%

  44. It'smesnitches Says:

    I see I said

  45. Mark Twain Fame Says:

    *stays on Complex*

    *goes to Wifey or Trifey with Fergie…*

    ….ohhhhh….

  46. nation Says:

    >> *awaits Bol blog on yesterday’s fuckery*

    so when you get one of the blogosphere’s most hated people right now, along with eskay

    ….

    you get a conspiracy to control the world’s ____________ supply.

    *collects check from XXL*

  47. blaze22 Says:

    60 wifey
    40 trifey

  48. b-ease Says:

    Damn, I’m surprised that Complex went so hard at shorty.

    And the 2nd joint Eskay posted was more pro-Nah as well.

    Nah : 2 , Amanda : 0

  49. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    “Amanda Diva vs. Nah Right commentors”. Nah Right being known for it’s rather blunt commentors, I suspect he was wondering what her reaction would be if she saw the comments.

    ^^^
    BITCH, that nas my name all over it! applaud me. Cocksuckas.

  50. CiCi The Intern Says:

    # D. Billz Says:
    January 14th, 2009 at 3:49 pm

    Thank GOD I’ve never picked that accent up…

    ^But I bet you be tellin’ heffas they “drawin”, when outta order. Lol
    ^^^

    Oh hell no LOL. I have the Philly accent but I use DC vernacular.

    kirkin’
    lunchin’
    bamma
    jo
    bun-bun
    crankin’/crank/crank like

    LOL!

  51. D. Billz Says:

    Either way, eskay wins. As well as the NR fam for being the GOAT commenters on the net.

    yall don’t wanna fuck with us, CNN Nahright out for them pesos

  52. Big Homie Says:

    Fuck it…Id still smash

  53. icon (trillbert arenas) Says:

    kirkin’
    lunchin’
    bamma
    jo
    bun-bun
    crankin’/crank/crank like

    LOL!

    ***So, do you call bammas “Joe” (c) DC, or “Moe” (c) Philly

  54. Mark Twain Fame Says:

    Nah Right being known for it’s rather blunt commentors

    ^^^^

    *stays Blunted up*

  55. PHENOMENON Says:

    Mark Twain Fame Says:

    January 14th, 2009 at 3:48 pm
    # PHENOMENON Says:
    January 14th, 2009 at 3:46 pm

    Lol, Check the rabbit on Twista’s t-shirt.

    ^^^

    Silly Rabbit, TRICKS are for kids.

    ^ ^ ^
    Speaking of pedophiles.

    FamilyWatchDog.us

    I typed my addess into this site and it pulled up a Gogle map with “Offenders” in my area complete with names, addresses, alias’, mug shots and etcetera!!

    I suggest you take alook at some of the FU*KING WEIRDO’S that you’re surrounded by.

    ESPECIALLY IF YOU LIVE IN NEW YORK!! WHAT THE FU*K?!

  56. It'smesnitches Says:

    Am I the only one that would hand wash Amanda Diva’s draws?

  57. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    D. Billz Says:

    January 14th, 2009 at 3:53 pm
    Either way, eskay wins. As well as the NR fam for being the GOAT commenters on the net.

    ^^^
    Applaud Eskay, Nigga need a hairTransplant @ 23.

  58. b-ease Says:

    ^I think that’s a MD term in general because we said that a lot when I was a teen in B’more.

    ^^
    Word, we said it too. This white girl I work with (who’s really white, not a wigger) said it when I first started working here in regular conversation, like it was the most normal thing in the world…

  59. Big Homie Says:

    complex.com/blogs/2009/01/14/wifey-or-trifey-amanda-diva/4/

    Dont mean to stir shit up…but

  60. the watcherz Says:

    *listens to prodigy infamous minded*
    thats one best drum programming i heard in rap beat that and “what happened to that boy” which skateboard p went dumb on

  61. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    It’smesnitches Says:

    January 14th, 2009 at 3:54 pm
    Am I the only one that would hand wash Amanda Diva’s draws?

    ^^^
    yes. her drawz got dickholes, Son.

  62. nation Says:

    But I would say Nahright just because I would get a variety of things from it and it’s a certain taste that they presented in it. It was still raw and I think it’s got some class and style to it. It’s real tight. – Common

    little did he know about what lies beneath

  63. D. Billz Says:

    # CiCi The Intern Says:
    January 14th, 2009 at 3:53 pm

    # D. Billz Says:
    January 14th, 2009 at 3:49 pm

    Thank GOD I’ve never picked that accent up…

    ^But I bet you be tellin’ heffas they “drawin”, when outta order. Lol
    ^^^

    Oh hell no LOL. I have the Philly accent but I use DC vernacular.

    kirkin’
    lunchin’
    bamma
    jo
    bun-bun
    crankin’/crank/crank like

    LOL!

    ^That’s an appealing combination. LOL. I like the way Philly girls talk.

    Philly
    Bay/L.A.
    BK

    In terms of accents I like on women.

  64. moresickaMC Says:

    damn now complex goin hard @ her too. she cant catch a break can she?

  65. It'smesnitches Says:

    SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    January 14th, 2009 at 3:55 pm
    It’smesnitches Says:

    January 14th, 2009 at 3:54 pm
    Am I the only one that would hand wash Amanda Diva’s draws?

    ^^^
    yes. her drawz got dickholes, Son.

    ^
    *dies* fuck no

  66. R.J.Orion Says:

    *is zooted*

    … for whatever its worth, i think Amanda Diva is hella sexy … fine even … she looks like Alicia Keyes and Marion Jones had a baby … not a bad look at all … i for one was impressed with her chunky chocha, and industrial strength knees … its just her music that is holding her back from being taken seriously … it sucks … we have nothing left but to focus on her physical attributes … but she definitely gets the wifey vote … “twitter me baby” …

  67. D. Billz Says:

    # SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:
    January 14th, 2009 at 3:54 pm

    D. Billz Says:

    January 14th, 2009 at 3:53 pm
    Either way, eskay wins. As well as the NR fam for being the GOAT commenters on the net.

    ^^^
    Applaud Eskay, Nigga need a hairTransplant @ 23.

    ^I don’t know why that’s funny but I’m fuckin’ dyin’…

  68. Big Homie Says:

    Nevermind I see it was revealed

    *takes late pass*

  69. It'smesnitches Says:

    Can someone vote wifey for me….I’m too lazy

  70. D. Billz Says:

    and industrial strength knees …

    ^Literally. In. Tears.

  71. icon (trillbert arenas) Says:

    LOL @

    industrial strength knees and “twitter me baby” …

  72. Big Homie Says:

    Am I the only one that would hand wash Amanda Diva’s draws?

    ^ Yea in a bathtub, the same one I am bathing in (no homo)

    *kick muthafucker kick*

  73. Mark Twain Fame Says:

    # D. Billz Says:
    January 14th, 2009 at 3:53 pm

    Either way, eskay wins. As well as the NR fam for being the GOAT commenters on the net.

    yall don’t wanna fuck with us, CNN Nahright out for them pesos

    ^^^

    yessssuuuurrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    KIDNAP THAT FOOL!

    yo Billz…what does Kirkin’ mean?

  74. R.J.Orion Says:

    if the blogs dont be careful … this poor girl is gonna take the Isiah Thomas sleeping pill route …

  75. icon (trillbert arenas) Says:

    ^ Yea in a bathtub, the same one I am bathing in (no homo)

    **So what, you’re on Nah from the tub? Flag on the play…

    **Files a class action lawsuit against BH, for unknowingly making us all talk to a nekkid m’fukka (none)

  76. Mark Twain Fame Says:

    oh shit…she about to become Trifey in a minute…I bet she was happy for the first 5 mins…pressin F5 every 20 seconds…

  77. moresickaMC Says:

    yall were wrong 4 yesterday though.

  78. eskay Says:

    >>and I think it’s got some class and style to it.

    *blogs whilst wearing tux*

  79. Boosie Says:

    Amanda Diva reminds me of this one chick I used to know….ol african poetry ass broad who talks a good game about the culture of african americans ……but is the same broad who will fuck on the first date and does hood rat thangs….

    her whole style is a facade….I can see right through this judas…..I never heard a song but I can tell that her music is trash…..she should just pose for african nudes or something.

  80. icon (trillbert arenas) Says:

    yo Billz…what does Kirkin’ mean?

    **Reference to Star Trek- means you’re outta your mind/saying some shit out of this world….

  81. Mark Twain Fame Says:

    # It’smesnitches Says:
    January 14th, 2009 at 3:57 pm

    Can someone vote wifey for me….I’m too lazy

    ^^^

    sure no problem Snitchy…

    *goes to complex.com*

    *clicks through 4 pages of story*

    *hand slips and clicks Trifey*

    “damn!”

    …my bad homie.

  82. Mark Twain Fame Says:

    # icon (trillbert arenas) Says:
    January 14th, 2009 at 4:01 pm

    yo Billz…what does Kirkin’ mean?

    **Reference to Star Trek- means you’re outta your mind/saying some shit out of this world….

    ^^^

    hmmm…yo thats cool.

    *daps the whole DMV area*

  83. icon (trillbert arenas) Says:

    random fact: Amel Larrieux’s prom date was ?uestlove

  84. moresickaMC Says:

    Boosie Says:
    January 14th, 2009 at 4:01 pm

    Amanda Diva reminds me of this one chick I used to know….ol african poetry ass broad who talks a good game about the culture of african americans ……but is the same broad who will fuck on the first date and does hood rat thangs….

    her whole style is a facade….I can see right through this judas…..I never heard a song but I can tell that her music is trash…..she should just pose for african nudes or something.
    ^^
    u dont evn know her dude..assumptions

  85. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    Boosie Says:

    January 14th, 2009 at 4:01 pm
    Amanda Diva reminds me of this one chick I used to know….ol african poetry ass broad who talks a good game about the culture of african americans ……but is the same broad who will fuck on the first date and does hood rat thangs….

    ^^^
    “TreeHuggin Ass Bitch, Please!”
    (See: Got It 4 Cheap 3)

  86. D. Billz Says:

    # icon (trillbert arenas) Says:
    January 14th, 2009 at 4:01 pm

    yo Billz…what does Kirkin’ mean?

    **Reference to Star Trek- means you’re outta your mind/saying some shit out of this world….

    ^It’s a Star Trek reference? Are you serious? I think it was just randomly used for the action of wildin’ out. I didn’t know about the Star Trek. LOL @ gettin’ my MD slang Fun Facts education.

  87. D. Billz Says:

    “TreeHuggin Ass Bitch, Please!”
    (See: Got It 4 Cheap 3)

    ^eskay said the same thing on Twitter the other day. that line is classic.

  88. R.J.Orion Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    January 14th, 2009 at 4:02 pm
    random fact: Amel Larrieux’s prom date was ?uestlove

    —————

    *confusion ensues*

  89. Mark Twain Fame Says:

    # moresickaMC Says:
    January 14th, 2009 at 4:00 pm

    yall were wrong 4 yesterday though.

    ^^^

    why?

    “the internet is not that serious”

    I have heard a few songs of her that are decent, and she is a real sexy chick for real,… Ninja Turtle shell knee caps aside.

    no disrespect.

  90. Boosie Says:

    u dont evn know her dude..assumptions
    _____________________________________________________________

    LMAO….why you catching feelings over a broad you don’t know…and how you know these are assumptions when you dont know the broad? She made it worst by responding on twitter….She is pretty but not talented at all….thats where it stops

  91. It'smesnitches Says:

    Btw I smashed all these chicks in the photo….

  92. Big_Seth Says:

    # eskay Says:
    January 14th, 2009 at 4:01 pm

    >>and I think it’s got some class and style to it.

    *blogs whilst wearing tux*

    ^^

    “the commenters” were dissin Common in the post where he big upped this site.

    Thats relentless. but its just jokes. Her knees do NOT actually look like claymation… the just resemble claymation.

  93. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    D. Billz Says:

    January 14th, 2009 at 4:04 pm
    “TreeHuggin Ass Bitch, Please!”
    (See: Got It 4 Cheap 3)

    ^eskay said the same thing on Twitter the other day. that line is classic.

    ^^^
    Applaud Es.

  94. Mark Twain Fame Says:

    damn…she’s a Trifey by 6%…

  95. icon (trillbert arenas) Says:

    D. Billz Says:

    January 14th, 2009 at 4:04 pm
    # icon (trillbert arenas) Says:
    January 14th, 2009 at 4:01 pm

    yo Billz…what does Kirkin’ mean?

    **Reference to Star Trek- means you’re outta your mind/saying some shit out of this world….

    ^It’s a Star Trek reference? Are you serious? I think it was just randomly used for the action of wildin’ out. I didn’t know about the Star Trek. LOL @ gettin’ my MD slang Fun Facts education.

    ***Yep- remember on Star Trek, Kirk would end his Captain’s logs with “Kirk out”—that’s where it came from…I only know this because I’m an oldhead, and I remember when the term first started getting popular, like 92, 93…

  96. the watcherz Says:

    from the outside looking in nahright ninjas can be alil sick sumtimes but i tend to find beauty in insanity

  97. moresickaMC Says:

    Amel Larrieuxs voice makes me want to jump in bed with her

  98. Big_Seth Says:

    *blogs whilst wearing tux*

    ^^

    LOL

    I meant to laugh at that. My bad.

    LOL

  99. Big Homie Says:

    *bubbys it up*

  100. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    Boosie Says:

    January 14th, 2009 at 4:05 pm
    u dont evn know her dude..assumptions
    _____________________________________________________________

    LMAO….why you catching feelings over a broad you don’t know…and how you know these are assumptions when you dont know the broad? She made it worst by responding on twitter….She is pretty but not talented at all….thats where it stops

    ^^^
    puppies are pretty too. applaud Boos.

  101. Boosie Says:

    *waiting for Amanda Diva’s suicide note*

  102. D. Billz Says:

    # R.J.Orion Says:
    January 14th, 2009 at 4:04 pm

    icon (trillbert arenas) Says:

    January 14th, 2009 at 4:02 pm
    random fact: Amel Larrieux’s prom date was ?uestlove

    —————

    *confusion ensues*

    ^Not for nothin’, but a lil’ birdie told me that ?uestlove MIGHT have hit off Nikki Jean. My mouth dropped when I was told that. I don’t believe it though. And I don’t wanna believe it.

    It’s that easy in Minnesota, RJOrion?

  103. the watcherz Says:

    Btw I smashed all these chicks in the photo….
    ^^
    you committed like 4 sins brah

  104. R.J.Orion Says:

    the watcherz Says:

    from the outside looking in nahright ninjas can be alil sick sumtimes but i tend to find beauty

    ————–

    … ayo …

  105. moresickaMC Says:

    if Obama was a rapper, his ride>>>>>>>>>>>>

    2.bp.blogspot.com/_zYaFP45lGWM/SW5P_HX59WI/AAAAAAAAI4U/2UzPZoL4YdI/s1600-h/Cadillac_One.jpg

  106. blaze22 Says:

    # Mark Twain Fame Says:
    January 14th, 2009 at 4:06 pm

    damn…she’s a Trifey by 6%…

    ^
    Hahahaha.. Tell her to start her own fucking blog.

  107. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    Mark Twain Fame Says:

    January 14th, 2009 at 4:06 pm
    damn…she’s a Trifey by 6%…

    ^^^
    thats cuz u niggas u’ll fuck anything without visible herpes sours.

  108. Mark Twain Fame Says:

    # icon (trillbert arenas) Says:
    January 14th, 2009 at 4:02 pm

    random fact: Amel Larrieux’s prom date was ?uestlove

    ^^^

    say wha????

    Amel >>>> most of these other and even younger chicks that are “sangers”

  109. D. Billz Says:

    ***Yep- remember on Star Trek, Kirk would end his Captain’s logs with “Kirk out”—that’s where it came from…I only know this because I’m an oldhead, and I remember when the term first started getting popular, like 92, 93…

    ^WOOOOW… now I’m gonna be tellin’ that shit to everybody in my age bracket from B’more. LOL. The more you know… (you ol’ ass nigga, lol j/k)

  110. icon (trillbert arenas) Says:

    R.J.Orion Says:

    January 14th, 2009 at 4:04 pm
    icon (trillbert arenas) Says:

    January 14th, 2009 at 4:02 pm
    random fact: Amel Larrieux’s prom date was ?uestlove

    —————

    *confusion ensues*

    **true story

    nationmaster.com/encyclopedia/Amel-Larrieux

    Trivia
    In high school, she went to her senior prom with Roots-drummer Ahmir “?uestlove” Thompson.
    Often performs live with her eyes closed.[8]

  111. Mark Twain Fame Says:

    # SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:
    January 14th, 2009 at 4:08 pm

    Mark Twain Fame Says:

    January 14th, 2009 at 4:06 pm
    damn…she’s a Trifey by 6%…

    ^^^
    thats cuz u niggas u’ll fuck anything without visible herpes sours.

    ^^^

    *blank stare*

    …dont play Crazy.

    you jus’ like us.

  112. Big Homie Says:

    I mean these chicks are not really all that, but I’d still smash. I wouldn’t let them sit on my face, but I definitely would smash.

  113. D. Billz Says:

    Sheeeit, I’d smash all those chicks in that photo too, cosigning whoever said it first.

  114. Mark Twain Fame Says:

    Often performs live with her eyes closed.[8]

    ^^^

    for some reason that is sexy as hell…dont ask why…it just is aight.

  115. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    Mark Twain Fame Says:

    January 14th, 2009 at 4:09 pm
    # SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:
    January 14th, 2009 at 4:08 pm

    Mark Twain Fame Says:

    January 14th, 2009 at 4:06 pm
    damn…she’s a Trifey by 6%…

    ^^^
    thats cuz u niggas u’ll fuck anything without visible herpes sours.

    ^^^

    *blank stare*

    …dont play Crazy.

    you jus’ like us.

    ^^^
    keep talkin nigga, im tellin your wife.

  116. icon (trillbert arenas) Says:

    ^Not for nothin’, but a lil’ birdie told me that ?uestlove MIGHT have hit off Nikki Jean. My mouth dropped when I was told that. I don’t believe it though. And I don’t wanna believe it.

    **Lemme find out, lol…the thing that made me think about Amel was that pic with ?uestlove on Amanda Diva’s lap…I’m hatin’, lol…

  117. the watcherz Says:

    the watcherz Says:

    from the outside looking in nahright ninjas can be alil sick sumtimes but i tend to find beauty

    ————–

    … ayo …

    ^^
    you cut my comment short (pause) …but fuck it the god name cant be stained

  118. CiCi The Intern Says:

    I HATE CRAMPS!!!

  119. hip hop cops Says:

    >>I only know this because I’m an oldhead, and I remember when the term first started getting popular, like 92, 93…

    *chokes on his absolut madness lanyard*

  120. D. Billz Says:

    # Big Homie Says:
    January 14th, 2009 at 4:07 pm

    *bubbys it up*

    ^LOL. How could I miss that?

  121. Mark Twain Fame Says:

    # the watcherz Says:
    January 14th, 2009 at 4:06 pm

    from the outside looking in nahright ninjas can be alil sick sumtimes but i tend to find beauty in insanity

    ^^^

    exactly!!!….

  122. blaze22 Says:

    # CiCi The Intern Says:
    January 14th, 2009 at 4:11 pm

    I HATE CRAMPS!!!
    ^
    *pukes in mouth*

  123. icon (trillbert arenas) Says:

    1. kirkin 33 up, 2 down
    verb: To kirk. (kirking)
    To go crazy, to flip out, to wig out, to lunch out violently.

    Derived from the way captain kirk regulates when people upset him.

    dc slang.
    A: “Why is you kirkin over that trick nigga?”
    B: “That hoe hooked up with my dogg last night.”

    A: “If one more nigga touches my new kicks i’m gonna kirk out.

    A: “This chicken head was kirkin last night at the party and broke all types of shit.”

    urbandictionary.com/define.php?term=kirkin

  124. D. Billz Says:

    # Mark Twain Fame Says:
    January 14th, 2009 at 4:10 pm

    Often performs live with her eyes closed.[8]

    ^^^

    for some reason that is sexy as hell…dont ask why…it just is aight.

    ^I’d prefer her eyes open when we perform together.

  125. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    CiCi The Intern Says:

    January 14th, 2009 at 4:11 pm
    I HATE CRAMPS!!!

    ^^^
    cranberry juice Kotex smellin ass.

  126. icon (trillbert arenas) Says:

    *chokes on his absolut madness lanyard*

    **You talking Madness Connection?

  127. Da PartyStarter Says:

    Ike!!!
    For THE LAST TIME!!
    “Moe” is NOT a Philly word!!!!!

    Besides that how you doin’ today?

    LOL

  128. the watcherz Says:

    them broad look like they fuck for checker fries cold ones at that

  129. Mark Twain Fame Says:

    # CiCi The Intern Says:
    January 14th, 2009 at 4:11 pm

    I HATE CRAMPS!!!

    ^^^

    Cici is on her amanda diva ish right now.

    *church hugs The Intern*

  130. icon (trillbert arenas) Says:

    LOL @ DPS

  131. Mark Twain Fame Says:

    # the watcherz Says:
    January 14th, 2009 at 4:13 pm

    them broad look like they fuck for checker fries cold ones at that

    ^^^

    they look like they’d lick the tip for some Sugar Free Baskin Robbins Candies.

  132. R.J.Orion Says:

    ^^

    It’s that easy in Minnesota, RJOrion?

    ————-

    if you act, or play music it is … the sisters up there are mad artsy, and love creative brothers … you play an instrument or sing, fugghettabottit … word to RL from Next, Stokely from Mint Condition, Keri Lewis from Mint Condition (toni braxton’s exhusband) … not to mention the already famous Prince, jimmyjam & Terry Lewis …

  133. CiCi The Intern Says:

    # SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:
    January 14th, 2009 at 4:13 pm

    CiCi The Intern Says:

    January 14th, 2009 at 4:11 pm
    I HATE CRAMPS!!!

    ^^^
    cranberry juice Kotex smellin ass.
    ^^^

    Nah, I’m in Always type of broad…

  134. Mark Twain Fame Says:

    ^I’d prefer her eyes open when we perform together.

    ^^^

    LMAO…

  135. hip hop cops Says:

    >>You talking Madness Connection?

    yeah them shits with the phone number printed on them, those were the trend at my school shortly before orange prison jumpsuits came into fashion. dc in the 90s was like everyone was smoking crack. i really miss it.

  136. Boosie Says:

    Nahright just aint built for females with low self esteem, or feminist broads….You can’t go against the grain or the system…

    As a female on nahright you just gotta get in where you fit in…know your role and place… a LOL here and SMH there and you good…once you start saying your own opinions you get clowned…. (spoony luvs mistress) (mindy marin)

    just go with the fall back roll with a “hi fellas” and goodbye (shanti, baby doll LL) and you’re good

  137. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    CiCi The Intern Says:

    January 14th, 2009 at 4:15 pm
    # SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:
    January 14th, 2009 at 4:13 pm

    CiCi The Intern Says:

    January 14th, 2009 at 4:11 pm
    I HATE CRAMPS!!!

    ^^^
    cranberry juice Kotex smellin ass.
    ^^^

    Nah, I’m in Always type of broad…

    ^^^
    baby… not 2day. we dont wanna read about bloddy pussy…

  138. Mark Twain Fame Says:

    Nah, I’m in Always type of broad…

    ^^^

    shes stays on that Cranberry Juice…you know CiCi your probably loosing any chance of performing a carpet cleaning on Amanda Diva anytime soon…

  139. It'smesnitches Says:

    *gets a hair cut*
    *doesn’t connect mouthstache with beard (c) someone*
    *feels up female co-worker*
    *gets fired*
    *logs off….or do I*

  140. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    Mark Twain Fame Says:

    January 14th, 2009 at 4:17 pm
    Nah, I’m in Always type of broad…

    ^^^

    shes stays on that Cranberry Juice…you know CiCi your probably loosing any chance of performing a carpet cleaning on Amanda Diva anytime soon…

    ^^^
    Bite the Box. (Q: YoungPhilly)

  141. Big Homie Says:

    baby… not 2day. we dont wanna read about bloddy pussy…

    ^ Please…PLEASE dont *has flash backs*

  142. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    It’smesnitches Says:

    January 14th, 2009 at 4:18 pm
    *gets a hair cut*
    *doesn’t connect mouthstache with beard (c) someone*
    *feels up female co-worker*
    *gets fired*
    *logs off….or do I*

    ^^^
    LMAO…

  143. Mark Twain Fame Says:

    baby… not 2day. we dont wanna read about bloddy pussy…

    ^^^

    …Crazy 88 Ladies and Gentleman!…

    *standing ovation ensues*

  144. the watcherz Says:

    Mark Twain Fame Says:

    January 14th, 2009 at 4:14 pm
    # the watcherz Says:
    January 14th, 2009 at 4:13 pm

    them broad look like they fuck for checker fries cold ones at that

    ^^^

    they look like they’d lick the tip for some Sugar Free Baskin Robbins Candies.
    ^^
    them bitches look like they pussy teething

  145. Mark Twain Fame Says:

    # Boosie Says:
    January 14th, 2009 at 4:16 pm

    Nahright just aint built for females with low self esteem, or feminist broads….You can’t go against the grain or the system…

    As a female on nahright you just gotta get in where you fit in…know your role and place… a LOL here and SMH there and you good…once you start saying your own opinions you get clowned…. (spoony luvs mistress) (mindy marin)

    just go with the fall back roll with a “hi fellas” and goodbye (shanti, baby doll LL) and you’re good

    ^^^

    idk about all of that…you just gotta be able to take some jokes and shit talking and not take it so damn serious…and just be able to talk shit back…(Greenie)

  146. CiCi The Intern Says:

    baby… not 2day. we dont wanna read about bloddy pussy…
    ^^^

    I don’t give a fuck…

  147. Dr Flav Says:

    I thought kirk was like geekin, like on some Beam me up Scotty shit. MD people get me when they say dog, it sounds like dug. Amanda lost when she got emotional and when she said Fuck Nahright, she might as well poured gas on herself and lit a square.

  148. Mark Twain Fame Says:

    # CiCi The Intern Says:
    January 14th, 2009 at 4:21 pm

    baby… not 2day. we dont wanna read about bloddy pussy…
    ^^^

    I don’t give a fuck…

    ^^^

    GATTT!!!

    *hides in corner*

  149. Nah Right » Blog Archive » Video: Twista - Wetter (Get It Wet Pt. 2) Says:

    […] new single over some scenes from Willie […]

  150. _ASIATIC_4_LIFE_ Says:

    Can’t wait for his new album to drop!

  151. kid video Says:

    Chocolate Doll in the middle can get it all day.

  152. Nah Right » Blog Archive » Video: Twista - Wetter (Behind the Scenes) Says:

    […] Previously: Twista – Wetter (Get It Wet Pt.2) […]

  153. Nah Right » Blog Archive » Video: Twista - Wetter (2nd Video Shoot Behind the Scenes) Says:

    […] Previously: Twista – Wetter (Get It Wet Pt.2) […]

Leave a Reply