займ с плохой кредитной историей онлайн

Pics: Notorious New York Premiere

diddy.jpg

If you listen closely you’ll hear Biggie rolling over in his grave. Here are a few pics of some Nah Right all-stars:

dj-clue.jpg fabolous.jpg jadakiss.jpg q-tip.jpg maino.jpg q-tip-2.jpg

A few ladies also showed up:

ciara.jpg cassie.jpg lola-luv.jpg coco-ice-t.jpg

Hit the jump for more pics:

faith-evans-tyanna-cj.jpg gravy.jpg dj-cassidy.jpg mrs-wallace-mary-j-blige.jpg irv-gotti-ja-rule.jpg dj-cassidy-2.jpg busta-rhymes.jpg irv-gotti-ja-rule-2.jpg


AddThis Social Bookmark Button

46 Responses to “Pics: Notorious New York Premiere”

  1. E.J. Says:

    this better be a good movie

  2. E.J. Says:

    by the way diddy look suspect… ja rule is a fuckin clown

  3. BKScribe Says:

    even though gravy played biggie… i dont see how they let him into the premiere

  4. Dj 1X Says:

    Where was Lil Cease?

  5. High My name Is Sean Says:

    ICE T IS SUCH AN ASSCLOWN HAHAHAHA

  6. kosis Says:

    Is that Irv or Joell Ortiz with Ja??

  7. Gravy Says:

    yo did you get the freestyles i sent you b? check me out

    foxsearchlight.com/notorious/

  8. Casket Face Says:

    where was this at?

  9. M.Tyson Says:

    dont hold your breath..big early life isnt that interesting sorry to say… he GOAT flow-wise but we all know the shit he was spitting on his albums were movies like the 98% of these rappers… that curtis movie a while back i didnt find that interesting interesting..the people who say it told me it was meh and we all know how these writers get down when it comes to biopics im sure Ms.Wallace made sure that this movies doesnt exaggrates big criminal past if he even had one.Gravy being to only capable actor able to play big..he might have handled his business idk i havent seen the movie yet but i worried this is going to be a trainwreck of dry acting and annoying impersonation (ie Diddy,Kim)

  10. M.Tyson Says:

    lol @ maino looked tight…ja so lame him and irv

  11. A tribe called quest Says:

    nation Says:
    January 8th, 2009 at 2:26 am
    >> Nation you need to take a posting hiatus for awhile. No shots

    we’ll see what happens when i no longer exist

    fuck this man
    ================

    HA

  12. A tribe called quest Says:

    BKScribe Says:
    January 8th, 2009 at 2:41 am
    even though gravy played biggie… i dont see how they let him into the premiere
    ==========

    LOL

  13. sonero Says:

    lmaoooo to bk scribe

  14. wavery_johnson Says:

    am i the only one thats startin to notice a trend here? first commons action figure now q-tip got on furious stylez flame retardant bulletproof rain boots 2?

  15. A tribe called quest Says:

    1. Didnt big have beef with clue

    2. Jadas Leather >

    3. Why the fuck is ciara allowed anywhere… Deadass my girl was tellin me how shes showin up at red carpets trying to be that fashionably trendy person like nicole kidman and jlo… Instead she gets dissed by everyone. (Personally i think she looks like a ghetto cracked out manican at laquishas boutique)

    4. Why didnt cassie stroll in with diddy, everyone knows she sucked him off before they walked down the carpet

    5. i still wanna beat coco

    6. Dj cassidys peacoat >

    7. Again.. i can see why irv is there, But why is Ja anywhere near a hiphop event. And did he call ahead to see if 50 was gonna make it

  16. A tribe called quest Says:

    wavery_johnson Says:
    January 8th, 2009 at 3:14 am
    am i the only one thats startin to notice a trend here? first commons action figure now q-tip got on furious stylez flame retardant bulletproof rain boots 2?
    ==============

    lol

    sidenote… Ayo what if guerrilla black made an appearance.

  17. A tribe called quest Says:

    kosis Says:
    January 8th, 2009 at 2:49 am
    Is that Irv or Joell Ortiz with Ja??
    ===========

    its irv. Ja doesnt go anywhere without him, hes his personal ‘hood pass’ at the moment. And probably his mastercard too.

  18. A tribe called quest Says:

    I think the tipster is kid cudis father lol

  19. 25keys Says:

    WELL I BEEN WAITING ANXIOUSLY FOR THIS BIGGIE MOVIE, I KNOW IS GONNA BE CRAZY. BUT INLIGHT OF THAT I HAVE MADE A SICK BEAT SAMPLING BIGGIE’S “IT WAS ALL A DREAM’ HAVE FUN WITH IT YALL. I WISH I WOULDNT HAVE BEEN LAZY AND PUT IT OUT EARLIER BUT, I GUESS IS MY LOST, I KNOW IT WOULDVE MADE THE SOUNDTRACK ANYWAY CHEERS HAVE FUN WITH IT.
    http://www.zshare.net/audio/537904799311875b/

  20. bkJUICE Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=Br8VDn25gzk

    wheres jay?

  21. Casket Face Says:

    I see Maino still got “niggas” shook even after they got brolic on Hood work-out DVD’s.

  22. nation Says:

    http://nahright.com/wp-content/uploads/2009/01/dj-cassidy-2.jpg

    ^ this kid ran into CuDi and stripped him of his club membership

  23. wavery_johnson Says:

    So after the gettin up video and now the boots is it fair to say q tip is gay? (nh)

  24. A tribe called quest Says:

    wavery, you are not familiar with the tipsters ho game?

  25. Mr.Londoner Says:

    not suprised hov wasn’t there…

  26. THE-XFACTA Says:

    *If you listen closely, Black Rob is rolling over in his cell*

  27. !Ven-Tech? Says:

    How many of you are going to actually see this? No way I’m gonna spend money on this….

    LF: That piece about labels fighting digital is interesting shit. That’s what they get though…what ever happened to the “Maxi Single?”

  28. slim Says:

    imma keep yall posted on some hot shit i be coming across day 2 day i dont kno if yall checked this out but shit is real smooth rite hear hit the link below

    http://www.datpiff.com/Piff_Entertainment_N-omega_The_All_Around_Exp.m11654.html

  29. prophecy_projectz Says:

    lol@ the actual big dogs of NY Hip Hop not showing up

  30. slim Says:

    dont know if yall heard of hollyweerd but shit is hot yall check it out

    http://content.onsmash.com/archives/10042

  31. Joe 88 Says:

    I think I know why budden is so mad at Vlad, I went to dude site to see the ransom slap for laughs again, & I compared the views between budden & ransom, and budden videos is getting like 50,000 views tops, while ransom videos, is getting 6 million views, the lowest count of views he got during the beef was 4 million, wow, budden lost from all angles

    ya’ll niggas deal with emotions like bitches

    Budden is a clown 4 real

    Good morning *daps*

  32. sleep Says:

    Hope the browns make the playoff next year due to my hatred for the jets.

  33. Big Homie Says:

    Dag for someone had to lay his career to rest, not once, but twice, sure looks happy to be there looking like it was his own movie premier. Wish they got an ass shot of Angel though.

    *daps alll you Naghers*

  34. SeventhSun Says:

    Please please please get som kind of gallery handling for series of pictures like this.

    I recommend Litebox: http://www.downloadsquad.com/2006/07/05/litebox-lightbox-without-the-bloat/

    On a related note: I’m kinda glad this movie seems to blow – then just maybe all the attention seeking b’s in the game, will stop raping B.I.G. and his music.

    Lola Luv look hawd though!

  35. Nameless Says:

    @ biggie rolling in grave…

    Can someone explain what the problem with this movie is? I’m not as pessimistic as most NYers seem to be.

  36. Tee Smif Says:

    It’s kinda of bugged to see all the criticism for Notorious. I was pleasantly surprised and I thought the film was great, Gravy did his thing. It made me fall in love with Brooklyn once again. It did BIG justice and i think the cast pulled it off. Except Anthony Mackie as PAC. Great actor, just not believable as PAC. Its a shame how so-called Hip Hop heads hate on anything Hip Hop Culture nowadays.

  37. J. Caesar Says:

    tee smiff i would prolly say the same thing, but i need to watch the movie, the dude playing pac, should have been somebody else tho from lil clips i’ve seen..

  38. Lenny Says:

    this movie is gonna rock

  39. Lenny Says:

    http://thisis50.com/profiles/blogs/check-out-who-attended-the
    yo other ppl showed up nahright you gotta get all the pics, jay was there beyonce

  40. Fresh Says:

    @ kosis

    Irv

  41. KiLLer Q-Kumber Says:

    i thought biggie duets was supposed to be the last biggie album time puffy daddy (ll) made any money off of the notorious one’s rotting corpse?

  42. KiLLer Q-Kumber Says:

    i thought biggie duets was supposed to be the last biggie album time puffy daddy (ll) made any money off of the notorious one’s rotting corpse?

    *correction*

  43. Mic Lowrey Says:

    I figured out whats wrong with Hip Hop, its the people who like it, we want to know to much, why do we know so much, and hip hop fans are haters now, everyone is hating, Ja Rule comments, for what, you are a hater, plain and simple, hater, why, why, must you be a hater, everyone hates, don’t wear this cause this person made it, do you know fucking Hilfiger or CK, or anybody like that, fucking haters, and it is mostly the Blacks, I said it, you were the same ones talkign about Obama won’t win, haters, I remember the videos of the hip hop journalist talking about all the ways Obama wont win, and I remember most people talking about they supported Hillary, I remember the hate for Biggie and Pac when they were alive, now you love em, hate Jay Z because he rich, you guys are haters, that is why hip hop lost such a huge market share.

    Lil Wayne was the number 1 selling arist for the year, but Taylor Swift sold more albums, look at the report from nielsen, but I bet he gets so much hate now that he is nuber 1, when he was on the come up, you loved him, vs Skip on ESPN First Edition, you hate him, why, what happened, what is your reason,

    Ja Rule what did he do, people say he is not street, why cause 50 said it, Ja is from the same hood as him, hung in the same places, same people, it is all Lost Boyz / Murder Inc / G Unit, same people different names, just ask anyone from the area, or do a Street View of Baisley park, than Baisley Houses, than the rest of the area, 50 grandma house, Yayo moms house, where Ja grew up at, Irv Gotti and you will ge a better picture, just please stop the hate, but keep the hate, otherwise I would not have much to laugh at

  44. Mic Lowrey Says:

    I figured out whats wrong with Hip Hop, its the people who like it, we want to know to much, why do we know so much, and hip hop fans are haters now, everyone is hating, Ja Rule comments, for what, you are a hater, plain and simple, hater, why, why, must you be a hater, everyone hates, don’t wear this cause this person made it, do you know fucking Hilfiger or CK, or anybody like that, fucking haters, and it is mostly the Blacks, I said it, you were the same ones talkign about Obama won’t win, haters, I remember the videos of the hip hop journalist talking about all the ways Obama wont win, and I remember most people talking about they supported Hillary, I remember the hate for Biggie and Pac when they were alive, now you love em, hate Jay Z because he rich, you guys are haters, that is why hip hop lost such a huge market share.

    Lil Wayne was the number 1 selling arist for the year, but Taylor Swift sold more albums, look at the report from nielsen, but I bet he gets so much hate now that he is nuber 1, when he was on the come up, you loved him, vs Skip on ESPN First Edition, you hate him, why, what happened, what is your reason,

    Ja Rule what did he do, people say he is not street, why cause 50 said it, Ja is from the same hood as him, hung in the same places, same people, it is all Lost Boyz / Murder Inc / G Unit, same people different names, just ask anyone from the area, or do a Street View of Baisley park, than Baisley Houses, than the rest of the area, 50 grandma house, Yayo moms house, where Ja grew up at, Irv Gotti and you will ge a better picture, just please stop the hate, but keep the hate, otherwise I would not have much to laugh at

  45. Nah Right » Blog Archive » More Pics From The Notorious Premiere Says:

    […] Previously: Pics: Notorious New York Premiere 20af […]

  46. Notorious Premiere Photos : Says:

    […] Part 1 Part 2 Right […]

Leave a Reply