займ с плохой кредитной историей онлайн

Esoteric – 1989

esoteric-serve.jpg

Here’s the first joint off Esoteric (of 7L & Esoteric and The East Coast Avengers) upcoming “rapless record” Serve Suffer, which is scheduled to drop on February 10.

Says Es:

This is my “shut-up style” where I don’t rhyme. In fact I barely turn the mic on. There is no “stompin out fakes so fuck the jakes” here. It is all stuttering drums, happy/haunting melodies, curious soundbytes, and things you never thought would go together before. There are roughly 1,500 uncleared samples found within the 23 joints on this cd, so we figured that making a limited edition pressing of only 1,000 copies would keep us out of trouble!

Esoteric – 1989


AddThis Social Bookmark Button

29 Responses to “Esoteric – 1989”

  1. Prada Main Says:

    wtf happened to ALumnah? I worked there…..*dies*

    yo I need to launch this Fuxandsucks.com officially havent had time to set up the layout…and blogging fell off … I vlog now ……

    Sexy T video from New Years Coming Wednesday

  2. Prada Main Says:

    Jay Smooth is whiter than Krondon

  3. CiCi The Intern Says:

    1989 was the year when Land finally hit menopause…

  4. D_Block_4_life Says:

    *Says shit fell ogg on GP*

  5. !Ven-Tech? Says:

    Chase Says:

    January 5th, 2009 at 1:57 pm

    ^Shit I keep a can of air freshener on my desk. Whenever they hear that shit spray, they know what time it is and no one comes near for at least 5 minutes.

    ^^
    Nah homie, not me. I don’t even give no type of warning…protein shake farts I call protein bombs a.k.a. Diesel exhaust!

    what yall know about 7L & Eso…dangerous connection was actually the only shit I ever copped from them

  6. BKScribe Says:

    peace nah

  7. D_Block_4_life Says:

    Off > Ogg

  8. cOLD Says:

    peace BK

    *sips poland spring*

  9. Prada Main Says:

    *daps bkscribe*

  10. D_Block_4_life Says:

    I’ll fart on a chicks leg like…Hello? whats up? Hi you doing?

  11. cOLD Says:

    *needs dose of fuckery*
    *goes to WSHH*

    .. ah yes.

  12. Chase Says:

    I don’t even give no type of warning…protein shake farts I call protein bombs a.k.a. Diesel exhaust!

    ^LOL*

  13. Prada Main Says:

    Kay Slay is a dumbass fuck

    *hopes to get ethered via vlog*

  14. R.J.Orion Says:

    1989 was the year CiCi the Intern gave Asante Samuel his first blowjob … he was 8 years old at the time …

  15. Max Beezy aka Beezavelli Says:

    Fuck this nigga jackin’s Max’s swag.

    There is only one silver surfer…who drinks 40s whilest riding his surfboard!

  16. TheCo!!inB Says:

    breaking wind in a relationship can have a pandoras box effect….once the both of you have let them go there is no return….next thing you know your wiz is gonna be pinching off a loaf with the door open reading Us Weekly

  17. Prada Main Says:

    he was 8 years old at the time …

    ^^^ and she was a sperm ………..

  18. Max Beezy aka Beezavelli Says:

    LOL damn I read this shit all types of wrong.

    Its serve or suffer.

    SMH @ myself.

  19. b-ease Says:

    once the both of you have let them go there is no return….next thing you know your wiz is gonna be pinching off a loaf with the door open reading Us Weekly.

    ^^
    Take heed to this mans words. For they are truth.

    What the deal? *daps all in vicinity*

  20. CiCi The Intern Says:

    # Prada Main Says:
    January 5th, 2009 at 2:16 pm

    he was 8 years old at the time …

    ^^^ and she was a sperm ………..
    ^^^

    I was actually a functioning toddler…so it makes Land look even more disgusting…

  21. D_Block_4_life Says:

    *Farts on Green’s leg*

    *Turns around waves at her*

    *Gives Cold the middle finger from afar*

  22. eskay Says:

    you guys look like you need some mickey factz in ya’ll lives.

  23. Mark Twain Fame Says:

    # CiCi The Intern Says:
    January 5th, 2009 at 2:10 pm

    1989 was the year when Land finally hit menopause…

    ^^^

    GAT!

    # R.J.Orion Says:
    January 5th, 2009 at 2:15 pm

    1989 was the year CiCi the Intern gave Asante Samuel his first blowjob … he was 8 years old at the time …

    ^^^

    GATT!!

  24. Chase Says:

    once the both of you have let them go there is no return….next thing you know your wiz is gonna be pinching off a loaf with the door open reading Us Weekly.

    ^^
    Take heed to this mans words. For they are truth.

    ^The line has to be drawn somewhere. I don’t go in while she shits, she doesn’t come in while I shit.

  25. D_Block_4_life Says:

    ….next thing you know your wiz is gonna be pinching off a loaf with the door open reading Us Weekly.
    ^^^
    LMAO

  26. CiCi The Intern Says:

    b-ease!!

    *daps and hugs*

  27. Mark Twain Fame Says:

    # eskay Says:
    January 5th, 2009 at 2:19 pm

    you guys look like you need some mickey factz in ya’ll lives.

    ^^^

    Que mickey post in 3, 2, 1…

  28. R.J.Orion Says:

    CiCi says

    I was actually a functioning toddler…so it makes Land look even more disgusting…

    ————–

    not really … it just makes you look like a born Ho ..

  29. New Music: Esoteric, 1989 « The New Classics Says:

    […] Song: 1989 Artist: Esoteric Album: Serve or Suffer Label: unknown Producer: Esoteric Notes: none Analysis: This is an odd song. Esoteric is a member of the East Coast Avengers crew, who put out an album in 2008 that showed up on a few hip hop critics’ best of the year lists. This particular track is from Esoteric’s solo effort, Serve or Suffer, which he is marketing as his first “rapless record”. It starts out with an almost grunge-like guitar riff, and then the drum machine kicks in, and somebody (I’m assuming it’s Esoteric himself) begins singing the ‘1989′ hook in an almost British accent. About a dozen vocal samples fill out the rest of the first half of the song, before it shifts in an entirely different, funkier direction. The second half of the song almost reminds me of dub music with it’s use of those vocal snippets. I can definitely see where Esoteric is trying to go with this track by pushing the boundaries of different sounds together, but I’m not there with him. The drums sound nice enough, but everything else in the song sort of falls flat for me. I will definitely be checking for Serve or Suffer, though, because the potential is certainly there. Rating: 4.0 Source: Nah Right Possibly related posts: (automatically generated)New Music: Swizz Beatz, Up in the Club [ft. Lil Wayne]Hip Hop’s bastard cousin.Top 5 Music Videos Of The Week – Oct 8th 2007Critics Choice – New CDs by Keyshia Cole, All-American Rejects, Sean Conly,… […]

Leave a Reply