Video: Lil Wayne Falls on Stage

Is there anything funnier than watching another person fall down on the floor? I’m gonna say no.

Props to MOP


AddThis Social Bookmark Button

62 Responses to “Video: Lil Wayne Falls on Stage”

  1. Iceberg slim Says:

    Cops pull me over just to see my seats…see max b

  2. Iceberg slim Says:

    one word for wayne……….SAFE!!!!!!!!!!

  3. biz Says:

    Score.

  4. A tribe called quest Says:

    haha

  5. Prada Main Says:

    swear to god Souljiah boiye is doing this cuz his sales is lackluster

    lf: my homie Marcus told a girl once “Dont act like youre all that youre lackluster” ……

  6. foekist Says:

    foekist Says:

    December 30th, 2008 at 5:58 pm
    Iceberg slim Says:

    December 30th, 2008 at 5:53 pm
    foekist Says:

    December 30th, 2008 at 5:50 pm
    big ups to joey b for takin the high road on ransom
    ^^^^^

    True, but its so boring now, it was way more entertaining when the beef was live and well

    $$

    I agree, but I feel it’s shallow to put the entertainment of some other niggas puttin their lives on the live for some bullshit over logic and the value of life. I used to work wit Royce’s lil brother Vicious, and the whole Slaughterhouse thing has been a blessing to alot of people.

    It’s not worth risking something that means so much to so many people over some bullshit like this. Joe or Ransom gets killed over this shit, over what? People have such a low value for human life these days.

  7. kevfresco Says:

    Prada Main Says:

    December 30th, 2008 at 5:54 pm
    of course you do e-warrior.

    ^^^^^lol
    yo why so much beef and tension between you two?
    ^^^
    i dont know this clown. he loves my blog game tho. its apparent.

  8. foekist Says:

    i can’t believe Shanahan got fired… the fuck.

  9. A tribe called quest Says:

    his album released already wow, Looks like SB will die faster than lil mama, that nigga better get a show or some shit

  10. Prada Main Says:

    foekist Says:

    December 30th, 2008 at 6:00 pm
    i can’t believe Shanahan got fired… the fuck.

    ^^^^ that nigga been coaching the Broncos since they had Steve Atwater and I thought i was going to be the next Gil Byrd

  11. Legend Says:

    Epic Fail

    LMFAOOOO @ him running.

  12. A tribe called quest Says:

    foekist Says:
    December 30th, 2008 at 6:00 pm
    i can’t believe Shanahan got fired… the fuck.
    ======================

    that team was going no where to be honest. They probably want in on that cowher sweepstakes too.

  13. Iceberg slim Says:

    A tribe called quest Says:

    December 30th, 2008 at 6:00 pm
    his album released already wow, Looks like SB will die faster than lil mama, that nigga better get a show or some shit

    ^^^

    mAN He can tour off that one song 4 ever, ton loc still tour off of wild thing…..

  14. foekist Says:

    swear to god Souljiah boiye is doing this cuz his sales is lackluster

    $$

    I agree, but part of me, pawz, can’t hate on a dude that went from nuttin, pawz, to a whole lot, goin for his. Big ups to Soulja Boy, even though he’s trash. He needs some serious collabs to show that he’s the real deal. The lack thereof shows that no one has real respect for what he does.

    T-Pain got collabs all over the place. Big ups to him too, even though I feel he has less than average talent.

  15. Iceberg slim Says:

    One of the Jena 6 dudes just shot himself………smh

  16. CiCi The Intern Says:

    The good news for folks in the Twin Cities who choose to stay home and watch Sunday’s home playoff game on television?

    An impressive 6,000 tickets to the Eagles-Vikings game were sold on Monday.

    The bad news?

    Another 14,000 need to sell, or the game will be blacked out.

    The last playoff game blacked out locally occurred in 2002, when the Ravens-Dolphins game in Miami failed to sell out before the deadline. We’re told, however, that after the blackout became effective, the rest of the seats sold
    ^^^^^

    Eagles fans better get on this …. $30-$150 a piece….a 16 hour drive to Minnesota….rent a van…get on it….

  17. Prada Main Says:

    Is there anything funnier than watching another person fall down on the floor? I’m gonna say no.

    ^ my girl fell on Christmas it was raining she had her heels on… I didnt even laugh picked her up and put her on my back to the door… after we sat on the couch a few minutes and she was straight.. i was like “Yo Alison Fell outside” ………*dies*

  18. rex hussla Says:

    foekist Says:

    December 30th, 2008 at 6:00 pm
    i can’t believe Shanahan got fired… the fuck.
    _________________________________________

    A Norv Turner coached team gets Shanahan fired *dies*

  19. foekist Says:

    A tribe called quest Says:

    December 30th, 2008 at 6:01 pm
    foekist Says:
    December 30th, 2008 at 6:00 pm
    i can’t believe Shanahan got fired… the fuck.
    ======================

    that team was going no where to be honest. They probably want in on that cowher sweepstakes too.

    $$

    i’m hopin the stupid ass Lie’ons put a considerable bid in for him as well, even though I wouldn’t blame him if he didn’t come here, pawz.

  20. A tribe called quest Says:

    Id pick up mike martz quickly if i had a team

  21. Prada Main Says:

    Big ups to Soulja Boy, even though he’s trash

    ^thats the sentiment around here. Props to him. plus he slangs his little cheap ass beats. I dont mind the kid even though he is trash dookie

  22. A tribe called quest Says:

    rex hussla Says:
    December 30th, 2008 at 6:03 pm
    foekist Says:

    December 30th, 2008 at 6:00 pm
    i can’t believe Shanahan got fired… the fuck.
    _________________________________________

    A Norv Turner coached team gets Shanahan fired *dies*

    =================

    word son, you know you reached the bottom when the winning coach in the other sideline is norv turner

  23. Iceberg slim Says:

    Prada Main Says:

    December 30th, 2008 at 6:03 pm
    Is there anything funnier than watching another person fall down on the floor? I’m gonna say no.

    ^ my girl fell on Christmas it was raining she had her heels on… I didnt even laugh picked her up and put her on my back to the door
    ^^^^

    Ole LL cool J type of ninja, “Put my jacket on the ground so u could walk over a puddle”

  24. foekist Says:

    Iceberg slim Says:

    December 30th, 2008 at 6:02 pm
    One of the Jena 6 dudes just shot himself………smh

    $$

    fuck them ignit ass niggas mane. word.

  25. Prada Main Says:

    Fat People falling = the best!!

  26. rex hussla Says:

    I saw Dilated a couple years back and Evidence fell hard *dead*…Planet Asia, Rakaa and Alchemist were all onstage they just cut the music and died for a good couple of minutes. All you heard was a big OH SHIIIIITTTTT!!!!!!

    good times

  27. kevfresco Says:

    yo that shit is funny…

    but no celeb ass-buss recovery can top beyonce down that flight of stairs.

    she tumbled, tuck, & rolled then got back up to drop down low and sweep the floor w/it.

  28. CiCi The Intern Says:

    # Iceberg slim Says:
    December 30th, 2008 at 6:02 pm

    One of the Jena 6 dudes just shot himself………smh
    ^^^^

    Yeah, he tried to kill himself allegedly

    Last week, he was arrested for robbery (robbed a mall, I think) and he ran from the cops before elbowing a cop in the chest, allegedly. They said that dude didn’t want to experience more bad press, so he tried to one himself. Dude was on house arrest too, so he knew he was going to go back to jail for a good minute for robbing that joint.

    What kills me (no pun intended, I promise) is that he ain’t the only one of the Six who have been in trouble since that shit went down.

  29. A tribe called quest Says:

    $$

    i’m hopin the stupid ass Lie’ons put a considerable bid in for him as well, even though I wouldn’t blame him if he didn’t come here, pawz.
    ==============================

    Detroit has to get better as a city before they ever get good players that want to win. You better hope obama sinks in money to that city.

  30. Prada Main Says:

    john madden = trash dookie

    *short mans it up*

    *shoots mad jump hooks from the 3point line*

  31. A tribe called quest Says:

    $$

    fuck them ignit ass niggas mane. word.
    =================

    thats word to them lookin like lil wayne clones at the BET awards

  32. foekist Says:

    Iceberg slim Says:

    December 30th, 2008 at 6:06 pm
    Prada Main Says:

    December 30th, 2008 at 6:03 pm
    Is there anything funnier than watching another person fall down on the floor? I’m gonna say no.

    ^ my girl fell on Christmas it was raining she had her heels on… I didnt even laugh picked her up and put her on my back to the door
    ^^^^

    Ole LL cool J type of ninja, “Put my jacket on the ground so u could walk over a puddle”

    $$

    that valant shit will getchu MAD cool points wit the wifey, fuck what these other ninjas talkn bout.

  33. Prada Main Says:

    anybody seen that clip where this fat chick behind a counter at a convenience store falls into the basement trap? wooooooooooooo CLASSIC CLASSIC CLASSIC SHIT

    *giggles loudly*

  34. Big Homie Says:

    CiCi yea you got the number. Just hit me up about Sat partying. You looking for a big spot or a nice chill spot with an older crowd

  35. rex hussla Says:

    hhhhhhhhahahhahahahahahaha

  36. Ty Says:

    foekist Says:

    December 30th, 2008 at 6:00 pm
    i can’t believe Shanahan got fired… the fuck.

    ^^^^^^^^^^^^^
    not me…he hasn’t done shit since Elway left…

  37. Prada Main Says:

    *listens to Ill Be in the Sky*

  38. kevfresco Says:

    December 30th, 2008 at 6:10 pm
    anybody seen that clip where this fat chick behind a counter at a convenience store falls into the basement trap? wooooooooooooo CLASSIC CLASSIC CLASSIC SHIT

    ^^^
    nah that shit was murder. she hit dude on her way down i was comatose.

  39. A tribe called quest Says:

    Prada Main Says:
    December 30th, 2008 at 6:10 pm
    anybody seen that clip where this fat chick behind a counter at a convenience store falls into the basement trap? wooooooooooooo CLASSIC CLASSIC CLASSIC SHIT

    *giggles loudly*
    =================

    or the fat chick that starts singing on top of her coffee table and just does a circus flip off of it

  40. CiCi The Intern Says:

    # Big Homie Says:
    December 30th, 2008 at 6:10 pm

    CiCi yea you got the number. Just hit me up about Sat partying. You looking for a big spot or a nice chill spot with an older crowd
    ^^^^

    Chill spot.

  41. Prada Main Says:

    *goes to youtuberry searches ‘Fats Falling’ *

  42. jeff Says:

    Fallin – Jay-Z

  43. Big Homie Says:

    One of the Jena 6 dudes shot himself cause he was frustrated about his Christmas Eve shop lifting arrest? Lmao

  44. the watcherz Says:

    if nas respond to sb he need to get 2 points reducted….Even though i do kinda agree wit sb just alil (and thats strecthing it) Yes nas is a legend and yes sb not the greatest rapper depending on who u ask he”s not even good but thats beside the fact. Nas did do damage when he dropped Hip hop is dead for the simple fact he turned alot of people off from hip hop. Nas help killed it cause he shaped everyone views toward it he made rappers try to hard to make qoute on qoute ” real hip hop” instead of making good music. Nas is so influential its not even funny why couldent he name it hip hop need help or sumthing like that. A man once told me something wont happen unless someone thinks it or say it. He felt hip hop was dead but what about everyone else. I honest believe nigga dident think hip hop was dead until nas said cause niggas brain is that impressionable. The south did and still is doing well cause they aint believe that hip hop was dead they kept making music they was like i dnt give a fuck about nas imma keep making music how i want and people loved it. While niggas up here actually bought into that shit. One man can change people mindstate. Not to put all the blame on nas but he must take some accountabilty for it. But i honestly believe the hip hop is dead had sum good effects to it too. cause it made niggas aware of what trash and whats hot. It set bar for niggas higher in which gonna make better artist but the real question is the bar set to high for rappers idk to be honest

  45. Legend Says:

    >> Fallin – Jay-Z

    hahahahaha

  46. foekist Says:

    @watcherz

    r u the reincarnation of tybiggums? that nigga used to write the same type of paragraphs on here…

  47. Prada Main Says:

    no-sign watcherz…….

    07 was full of dope LP’s dropped

  48. foekist Says:

    LF: i was hatin on the production of “notorious” when I saw who was playin Bee Eye, but now that it’s about to drop, i can’t wait to see it.

  49. Prada Main Says:

    nothing fascinates me more than Weezy’s face[||] ….he just keeps inking shit on his face …..that nigga goes in on his face of all places

  50. rex hussla Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=Ljf_RBFEas8

  51. rex hussla Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=uVqLwucV9Lo&feature=related

  52. foekist Says:

    *watches Farrakhan’s comments on jews*
    LF: man, I was against it at first , but when you really look at who’s doin alot of the wicked shit that’s goin on in the world, it’s Jews.

  53. Big Homie Says:

    LMAO at that Cheddar ad that keeps coming up on sites *dies*

  54. the watcherz Says:

    @watcherz

    r u the reincarnation of tybiggums? that nigga used to write the same type of paragraphs on here…

    ^^
    i noticed he does 2…im just a kid wit a opinion

  55. Darth Cipher Says:

    @ Watcherz… stop smoking crack, when Nas made that statement it was to open people’s eyes to what criteria’s they were allowing hip hop to become… the elements were being lost to ring tone rappers and bubble gum bullshit… Nas saying that, enhanced hip hop, imagine if we let it stay and Nas never opened his mouth… D4L would still be in heavy rotation, we’d have alot more Soulja Boys, every week a new dance would be coming out (remember those days???)… Nas saved hip hop by challenging artist to be exactly that ARTIST!!! instead of trying to write a quick jingle for a damn ringtone… He did the culture a big favour which is way now we have groups like Slaughter house being form and the essence of making a good rhyme, honestly even Wayne took that to heart and put out some soem rhymes that were worth listening to, before he got hopped up on codien… Nas did hip hop a favour

  56. Keener Says:

    one word for wayne……….SAFE!!!!!!!!!!

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    lol

  57. CiCi The Intern Says:

    # Big Homie Says:
    December 30th, 2008 at 6:14 pm

    One of the Jena 6 dudes shot himself cause he was frustrated about his Christmas Eve shop lifting arrest? Lmao
    ^^^

    Pretty much….

  58. spirit equality Says:

    it’s hard to tell, but it sounds like he keeps rapping even though he fell, which i think is actually pretty laudable. lol.

  59. Yung P Says:

    BAHAHAHAHAHAHAHA
    shit is funny yo

  60. Young Hype Says:

    He Tried To Play It Off Too Lmaoo

  61. LOLOLOL Says:

    Ha HA That shit was on right on queue wit tha beat

  62. AC Says:

    You ain’t cool

Leave a Reply