J-Hood Disses Jim Jones, Royce, Jadakiss & Curtis

j-hood.jpg

This is better than taping it.

J-Hood – Watch What You Say (Jim Jones, Royce Da 5’9″, Jadakiss & 50 Cent Diss)

Props to Sermon.


AddThis Social Bookmark Button

101 Responses to “J-Hood Disses Jim Jones, Royce, Jadakiss & Curtis”

  1. D. Billz Says:

    # Wartime_Consigliere_88 Says:
    December 30th, 2008 at 1:53 pm

    D. Billz Says:

    December 30th, 2008 at 1:52 pm
    My requirements for smashing (nothing more, nothing less):

    1. Under 200 lbs.

    2. All her body parts

    3. A pulse (only because it’s illegal if she doesn’t have one) (c) some comedian

    ^^^
    GATTTT! B-More in Full effect!

    ^LMAO. Sad, but true. That’s why I be tryin’ to hang out in DC because I need to change my demographic. Shits disgustin’ chief

  2. moresickaMC Says:

    waits for royce to end this douches career

    i was actually f8ccn with jHood music like 2 yrs ago n/h

  3. icon (trillbert arenas) Says:

    he has some stuff there about Mauritius and how it supposedly ties in with his whole sonic, God being a woman,pink theory

    ***Wowsers…

    LMAO @ Billz—-my standards are higher than that, lol, but once in Norfolk, I smashed some chick I only halfway wanted to —bitch looked like Steel from “Juice” with a wig (of course, I’m exaggerating, but for real, she was less than ideal)…I didn’t have a car at the time, so I let my homeboy drop me off at her crib, and when she opened the door, I strategically stood in the way, to obscure his view of her, thereby reducing the intensity of the likely clowning, later (none)…pussy was good, though- I hit like 3 times before I just stopped calling her altogether **Shrugs***

  4. AJ Says:

    lol royce

  5. D. Billz Says:

    Beezy

    Nah fam, I can’t do the chick with missin’ body parts. I think I told yall about the chick I met at this restaurant who was feelin’ the kid and I wanted to hit until I seen that baby hand. Fucked me up.

  6. Beezy Says:

    *yawn*

  7. icon (trillbert arenas) Says:

    ***Waits for accompanying Al-Jaezzera (sp?) video.***

  8. Mark Twain Fame Says:

    hold up… Joshua’s mixtape is called Black Ballin 10: Applying Pressure…

    A to the muthafunkin YO!

    shit sounds like a orgy porno.

  9. moresickaMC Says:

    Jhood just seems to be akin random shots right now and seeing which MC gets hit

  10. G7 Says:

    D. Billz Says:

    December 30th, 2008 at 1:52 pm
    My requirements for smashing (nothing more, nothing less):

    1. Under 200 lbs.

    2. All her body parts

    3. A pulse (only because it’s illegal if she doesn’t have one) (c) some comedian

    ====
    would you smash a fit midget?

  11. Prada Main Says:

    I have smashed 3 bitches with a wandering eye … I got a knack for that..its not a coincidence after 3 i would gander. Shit is kind of wierd I just look off into the sunset or a blank stare

  12. icon (trillbert arenas) Says:

    this is almost on the level of Soulja Boy taking shots at Nas, with the exception of Jim Jones being a target….

  13. Mark Twain Fame Says:

    Nah Right Lite

    Rap: If It’s Not Scottish, It’s Crap

    ^^^

    *thinks a minute*

    GREAT SCOTT!…I’M A SCOT!

    yeahhhhhh…Hip Hop O.G. right here…wooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  14. moresickaMC Says:

    Ninja turtles>

    jus sayin

  15. D. Billz Says:

    LMAO @ Billz—-my standards are higher than that, lol, but once in Norfolk, I smashed some chick I only halfway wanted to —bitch looked like Steel from “Juice” with a wig (of course, I’m exaggerating, but for real, she was less than ideal)…I didn’t have a car at the time, so I let my homeboy drop me off at her crib, and when she opened the door, I strategically stood in the way, to obscure his view of her, thereby reducing the intensity of the likely clowning, later (none)…pussy was good, though- I hit like 3 times before I just stopped calling her altogether **Shrugs***

    ^ *slaps a Marine in front of his brigade*

  16. Mark Twain Fame Says:

    Hood is trying hard to get some shine or at least more than 10 people to notice him…jeez.

  17. moresickaMC Says:

    wots the release date for Mos’ next album?

  18. D. Billz Says:

    would you smash a fit midget?

    ^Ah. Hard to say. Or maybe I haven’t been hard enough.

    *ba dump pssst*

    *ducks tomato*

    I’m here all week, folks.

  19. G7 Says:

    LOL! i just noticed the Leonardo on the cover now. smh.

  20. Mark Twain Fame Says:

    MTF – King of Flyting…

    whoo whanna badle?!?!?!!!!!!!!!

  21. moresickaMC Says:

    JR writer>J Hood

  22. No_neva-eva Says:

    Dissing Fifty while doing a Curtis Style singing hook is corny

  23. Eastern_Digital Says:

    DONT CALL ME NO MORE! (q: Cam)

    ***ol’ girl: Oh, so I’m supposed to be a chickenhead now? Well “quack, quack” then!!!!
    Cam: See how fuckin’ stupid you are…that’s a duck…

    Skits on Cam albums >>>>>

    well I got my kids killa whats up whatt about my kids

    man fuck your kids man, you comin or not?

    heeeeeell yeah im comin

    kay, get in bitch

    yeah they grandma can watch them

    smh @ me bursting out in laughter in front of like 50 people on the train listening to that

  24. Prada Main Says:

    I have always wanted to bang a cute midget girl. I got a 4’11 chick once and I felt like bodied her literally she was on this niggas dick something serious

  25. icon (trillbert arenas) Says:

    ***one of the best Cam skits was when that Jamaican nigga was trying to threaten him about smashing off his girl, and Cam was clowning the patois..”What the fuck is a boom boom”

  26. Prada Main Says:

    did Jhood go in? i havent listened and I am not really pondering it that hard

  27. D. Billz Says:

    Trash dookie.

  28. Strongchef Says:

    who is worse than j hood besides jimmy? hood needs more LOGIC, MATURITY, and COMMON SENSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  29. D. Billz Says:

    Wow @ the greasyness being spewed. J-Hood might be gettin’ Young Berg’d a few times in the 2009.

  30. moresickaMC Says:

    i want go as far as to say j-hood is wack but…

    hes self ethering

  31. Strongchef Says:

    @ icon TRUE but I thought it was poom poom

  32. G7 Says:

    moresickaMC Says:

    December 30th, 2008 at 1:55 pm
    so what would the hiphop world/Nas fans prefer to see if given a choice

    a Nas/AZ collab album or..

    a Nas-Premo produced album

    ^Nas & Premo. It’s never too late to collab with Preme. Collabo among artists are more about timing. not sure how great Nas and AZ would sound together in 09.

  33. icon (trillbert arenas) Says:

    Strongchef Says:

    December 30th, 2008 at 2:07 pm
    @ icon TRUE but I thought it was poom poom

    ***Yep, that’s what it was…my bad….I haven’t listened to Purple Haze in forever…

  34. Beezy Says:

    It’s never too late to collab with Preme.

    ^Ask Curtis about this one, LOL

  35. M-lITO aka Ghost Says:

    Sure….give Curtis something to talk about before his album drop (drop?)

  36. cOLD Says:

    not sure how great Nas and AZ would sound together in 09.

    ^sizzle.

  37. Strongchef Says:

    Im greed I want a Nas and AZ joint produced by preem

  38. A tribe called quest Says:

    lol when i saw jhood, royce and diss i knew it was over for jhood

  39. cOLD Says:

    50 wont address J-hood, he didnt address those darts Nas sent.

  40. Eastern_Digital Says:

    I haven’t listened to Purple Haze in forever…

    ^^
    life decision FAIL

  41. Prada Main Says:

    if I was J-Hood I would have dissed Jesus Allah and the rest of them

  42. cOLD Says:

    desperation is running this rap shit.

  43. Strongchef Says:

    @ Icon we would always make it a point to listen to that skit all the time when that shit dropped, and cam antagonizin the girl he is bangins dude was the best

  44. Big Homie Says:

    If your part-time calls you and tells you they don’t need you anymore does that mean you got fired?

  45. cOLD Says:

    If your part-time calls you and tells you they don’t need you anymore does that mean you got fired?

    ^ that could just be for that day… You cant get fired over the phone.

  46. Strongchef Says:

    >>>>>>>>>>50 wont address J-hood, he didnt address those darts Nas sent.

    50m dissed nas 1st, then nas retaliated

  47. D. Billz Says:

    # Big Homie Says:
    December 30th, 2008 at 2:13 pm

    If your part-time calls you and tells you they don’t need you anymore does that mean you got fired?

    ^Pretty much.

  48. A tribe called quest Says:

    lol i guess no one really cares about this. If it was someone more relevant dissing these names then it would have been 100 comments by now.

  49. cOLD Says:

    50m dissed nas 1st, then nas retaliated

    ^actually it was Nas who dissed 50 first, at that Central Park free concert show.

  50. G7 Says:

    does 50’s album have a release date? he really fell off the relevance meter. lol @ his fake Donald Trump show gettin’ cancelled already.

  51. Prada Main Says:

    Big Homie Says:

    December 30th, 2008 at 2:13 pm
    If your part-time calls you and tells you they don’t need you anymore does that mean you got fired?

    ^^^ who knows….. I had this 2nd job when I first got hired here and i didnt quit because I was getting paid 18hr at this place working 11pm till 7am and all I did was fill out some paper work and send a couple of faxes in the morning for ICE(homeland security) and i slept 6hours of the job. I did the two jobs for a year. Showed up at the 2nd at any time or whenever I wanted , then one day over the phone they said they didnt need me anymore.. I continued to show up and One day they didnt let me use my key to enter the premise and I walked through told them to fire me but they didnt….so I worked that day and never showed up after that…..

  52. SpotOn Says:

    SF: Its going to be a TON of ridiculously aggy disgruntled rappers with unfullfilled potential in 10 – 15 years from now. Might have to come up with some kind of special govt program to get them all readjusted. Especially that ego.

  53. icon (trillbert arenas) Says:

    Big Homie Says:

    December 30th, 2008 at 2:13 pm
    If your part-time calls you and tells you they don’t need you anymore does that mean you got fired?

    **Yep…just imagine if your jumpoff called you and said the same shit- same rules apply…

    @ Eastern Digital- i was a late convert to Purple Haze- it’s one of my favorite albums, but Q-Tip’s Renaissance hasn’t left the CD changer since Election Day…true story….

  54. icon (trillbert arenas) Says:

    cOLD Says:

    December 30th, 2008 at 2:14 pm
    If your part-time calls you and tells you they don’t need you anymore does that mean you got fired?

    ^ that could just be for that day… You cant get fired over the phone.

    **I think the operative word here is “anymore”, though…

  55. cOLD Says:

    G7 Says:

    December 30th, 2008 at 2:18 pm
    does 50’s album have a release date? he really fell off the relevance meter. lol @ his fake Donald Trump show gettin’ cancelled already.

    ^yea, muscles fell off, (c) fifty, LL, Nelly all flops.

  56. G7 Says:

    cOLD Says:

    December 30th, 2008 at 2:18 pm
    50m dissed nas 1st, then nas retaliated

    ^actually it was Nas who dissed 50 first, at that Central Park free concert show.

    ====
    actually before that Central Park show, 50 dissed Nas on the first G-Unit album. On one track he mocked Nas for making songs for the children(I Can).

  57. Beezy Says:

    does 50’s album have a release date?

    ^Nevruary 12th

  58. pockets Says:

    I already shared the story about my co-worker divulging her ‘yes’ and ‘no’ criteria when it comes to bathroom (and shitting) etiquette; that was amazing. But yesterday I had a meeting with my writing partner, and we were (somewhat) working and (mostly) chatting. At different points during our meeting (which lasted a little over three hours), we each had the urge to crap. She went first.

    When she came out of the bathroom (which was mediocre, by the way), naturally I asked her how she it went. It was alright, maybe a little hot, but the bummer part was that it pinched off a little too soon, and left (what I like to call) the “nub” still inside- refusing to come out. That really sucks, and I truly did feel for her- I hate that kind of shit.

    Less than an hour later, I had to drop one, and something quite similar happened to me- except that though I got the nub out, there was a sneaky second nub still left in there, not budging. FOILED! Of course I told her all about it, we laughed and bonded over our shared frustration, and I might have farted at the table just to punctuate.

    Thing is: everyone likes to talk about poop (except three people that I know). Ok, so almost everyone loves to talk about poop. I talked about poop again last night, and this morning… it’s just so liberating to talk about what’s really on my mind. And I’ll chat about it with anyone… Although, not so much my boss, because she is grossed out by it. Always my family, though, especially my siblings, they love to talk about it…

  59. icon (trillbert arenas) Says:

    LOL @ “muscles fell off”

  60. D. Billz Says:

    **I think the operative word here is “anymore”, though…

    ^LOL. Word. Context clues…

  61. cOLD Says:

    **I think the operative word here is “anymore”, though

    ^ yea I guess it depends on if you have a contractual agreement or you’re an employee at will.

  62. A tribe called quest Says:

    @ Eastern Digital- i was a late convert to Purple Haze- it’s one of my favorite albums, but Q-Tip’s Renaissance hasn’t left the CD changer since Election Day…true story….
    ==================

    Only way i can listen to purple haze is with a grin on my face. How else can you react to a man who relinquished all the writing to a 3 yr old

    “doopity doopin”

    “i keep computers putin”

  63. pockets Says:

    lol @ fux u gander

  64. cOLD Says:

    that could be “anymore” today is what I’m saying.

  65. SpotOn Says:

    LMAO @ the Pocket story. WOw

  66. Big Homie Says:

    **Yep…just imagine if your jumpoff called you and said the same shit- same rules apply…

    ^ True…see I worked at Footlocker for 9 years. I quit back in 2003 since I found this office job. They begged me to stay though to train the new manager and the new staff they pulled in. I stayed only cause they kept my same manager pay if I worked part time and only if I do not work weekends. They was cool with that. For the past year I been working once a week like on Wednesday. A 4 hour pay check a week wasn’t really worth it but kept it cause it was laid back at the mall I work at and most of the discount. Now these fucks, just called me on my phone at the office saying they need to cut people. Of course they cut the seasonal people that they just hired a month ago and I guess they threw me in there. Im not mad that I no longer work there now since I really didnt work there, but not only I no longer get the discount any longer, what hits me is the principle of it. Ya know how they cut me and how they did it. Considering what I just typed above with the history…me deciding to stay and why I stayed and now this…after the holidays? Im debating on going up there in person later on today and cause ruckus seriously. Am I trippin?

  67. G7 Says:

    >>yea, muscles fell off, (c) fifty, LL, Nelly all flops

    ^lol. well put.

  68. A tribe called quest Says:

    Im addicted to the bbc channel, i used to watch it with this old patient here and now i cant stop watching it

  69. Prada Main Says:

    *dies*

    *gets hired seasonal at Macy’s in college*

    *does hoodrat things fucks chick in back of the shoe deparment*

  70. cOLD Says:

    A tribe called quest Says:

    December 30th, 2008 at 2:25 pm
    Im addicted to the bbc channel, i used to watch it with this old patient here and now i cant stop watching it

    ^ thats a good channel. But Discovery Health > History > TLC > BBC

  71. Prada Main Says:

    Q-Tip’s Renaissance

    ^^ How good is this……damn its soo good I cant believe it…my girl not the biggest of hiphop fans always says “if youre going to play rap please dont play that hardcore stuff, maybe the CuDi guy or the new one you played the guy u said did Vibrant Thing” …..

  72. Prada Main Says:

    I am addicted to Telemundo ……they got mad bitches on there

  73. M-lITO aka Ghost Says:

    Working in a mall gotta be a fun job…..watching all the chicks….talking shit about other stores….buying shit everyday or stealing….depends

  74. icon (trillbert arenas) Says:

    Im debating on going up there in person later on today and cause ruckus seriously. Am I trippin?

    ***I see what you’re saying, but nah, keep your cool fam…business is business, no matter how much it seems to transcend into personal relationships–you milked it (none) for all it was worth, now K.I.M.- you had a good run, and it’s not your main gig, so no harm, but definitely foul…don’t end up gettin in a fistfight, yelling out, “Yo Kisha, get my check for me!!!” (c) Steve Harvey (?)

  75. cOLD Says:

    How good is this……damn its soo good I cant believe it…my girl not the biggest of hiphop fans always says “if youre going to play rap please dont play that hardcore stuff, maybe the CuDi guy or the new one you played the guy u said did Vibrant Thing” …..

    ^you and your old lady live together? Seems like the natural progression. She watches Gangsta flicks with you, and is being schooled on hip hop, thats a good chick right there.

  76. digital scales Says:

    *Twitters rosenberg about whats going on on the gaza strip*

    *gets no reply*

    *texts it again*

    *gets no reply*

    *thinks about doing hoodrat stuff*

  77. Iceberg slim Says:

    Wow that songs really sucks, thats a very bad diss

  78. SpotOn Says:

    @Big Homie

    tear the store up and youtube the video. You gotta do flying kicks for the redskins jerseys hanging up top though.

    But nah, its all good, just keep it moving its not worth it.

  79. A tribe called quest Says:

    Prada Main Says:
    December 30th, 2008 at 2:28 pm
    Q-Tip’s Renaissance

    ^^ How good is this……damn its soo good I cant believe it…my girl not the biggest of hiphop fans always says “if youre going to play rap please dont play that hardcore stuff, maybe the CuDi guy or the new one you played the guy u said did Vibrant Thing” …..
    ===========================

    that would have made me jizzed, all my girl wants me to play is Jayz jayz jayz jayz jayz

    She loves RD so i cant complain

  80. Prada Main Says:

    cOLD Says:

    December 30th, 2008 at 2:30 pm
    How good is this……damn its soo good I cant believe it…my girl not the biggest of hiphop fans always says “if youre going to play rap please dont play that hardcore stuff, maybe the CuDi guy or the new one you played the guy u said did Vibrant Thing” …..

    ^you and your old lady live together? Seems like the natural progression. She watches Gangsta flicks with you, and is being schooled on hip hop, thats a good chick right there

    ^^ nah but she stays with me on the weekends and or I stay at her place half the week….its better like that and she is cool with it

  81. Belize Says:

    not too bad…

  82. icon (trillbert arenas) Says:

    M-lITO aka Ghost Says:

    December 30th, 2008 at 2:29 pm
    Working in a mall gotta be a fun job…..watching all the chicks….talking shit about other stores….buying shit everyday or stealing….depends

    ***Pretty much, my experience has been, the less you make, the more fun the job is, on a social level—word to mailrooms and retail for their respective perks of smoking weed with the boss, and smashing off sales girls….

  83. Iceberg slim Says:

    Only bad thing about some part time jobs, is some chicks think its ur real number one job and you have to approached them with the line “You know this is just my part time job”

  84. Prada Main Says:

    Iceberg slim Says:

    December 30th, 2008 at 2:31 pm
    Only bad thing about some part time jobs, is some chicks think its ur real number one job and you have to approached them with the line “You know this is just my part time job”

    ^^^ just wear it. Trust the chicks you want to fuck meeting at the mall,dont care

  85. SpotOn Says:

    ***I see what you’re saying, but nah, keep your cool fam…business is business, no matter how much it seems to transcend into personal relationships–you milked it (none) for all it was worth, now K.I.M.- you had a good run, and it’s not your main gig, so no harm, but definitely foul…don’t end up gettin in a fistfight, yelling out, “Yo Kisha, get my check for me!!!” (c) Steve Harvey (?)

    ^^^word ’em up.

  86. Iceberg slim Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    December 30th, 2008 at 2:31 pm
    M-lITO aka Ghost Says:

    December 30th, 2008 at 2:29 pm
    Working in a mall gotta be a fun job…..watching all the chicks….talking shit about other stores….buying shit everyday or stealing….depends

    ***Pretty much, my experience has been, the less you make, the more fun the job is, on a social level—word to mailrooms and retail for their respective perks of smoking weed with the boss, and smashing off sales girls….

    ^^

    Co-sign i worked at bush gardens as a teen on the water ride, met so many out of town chicks (They only in town for the wkd)…one of the best jobs i ever had

  87. A tribe called quest Says:

    digital scales Says:
    December 30th, 2008 at 2:30 pm
    *Twitters rosenberg about whats going on on the gaza strip*

    *gets no reply*

    *texts it again*

    *gets no reply*

    *thinks about doing hoodrat stuff*
    ======================

    wow lol

  88. moresickaMC Says:

    *listens to Frees month of madness compilation

  89. Iceberg slim Says:

    Prada Main Says:

    December 30th, 2008 at 2:32 pm
    Iceberg slim Says:

    December 30th, 2008 at 2:31 pm
    Only bad thing about some part time jobs, is some chicks think its ur real number one job and you have to approached them with the line “You know this is just my part time job”

    ^^^ just wear it. Trust the chicks you want to fu\ck meeting at the mall,dont care

    ^^^^

    **dies**

  90. eskay Says:

    roll deeper then them Verizon network niggas.

  91. digital scales Says:

    This song sucks btw

    Jae hood will always be a little hood rat nigga with no wins

  92. cOLD Says:

    Only bad thing about some part time jobs, is some chicks think its ur real number one job and you have to approached them with the line “You know this is just my part time job”

    ^that should be the test, dont tell her shit, if she still feeling you then she good. Then you hit her in the head a week after with the real

  93. moresickaMC Says:

    I support Israel, I know thats not PC but f*cc it

  94. A tribe called quest Says:

    blago picked someone for the senate seat. Its not going to get passed congress so whats the point

  95. Mark Twain Fame Says:

    good to see the homie Vandalyzm gettin some shine on DX.

  96. SpotOn Says:

    Only bad thing about some part time jobs, is some chicks think its ur real number one job and you have to approached them with the line “You know this is just my part time job”

    ^that should be the test, dont tell her shit, if she still feeling you then she good. Then you hit her in the head a week after with the real

    ^^^Im saying son…..

  97. Beezy Says:

    blago picked someone for the senate seat. Its not going to get passed congress so whats the point

    ^Does congress get to approve the pick? I didnt think they did.

  98. Big Homie Says:

    Oh I had no personal relationships with anybody up there. I was like the outkast. These are like high school kids, and college students. I was like an outkast…the old head. I literally worked once a week. I don’t know these guys personally besides whoever I worked with that week.

    It’s a pride thing man. They basically kept me for 2 years after I wanted to quit to operate things until they got established. I saw it coming though a few months ago and now they waited until the busiest season and then axe me.

    I wont cause no drama when I go but I am really thinking about burning myhalf of my shirt uniform, throw that shit on the back counter

  99. Jesus Says:

    i would rather listen to yung berg than jae hood.

  100. HAHAHAHAHA Says:

    I DONT HEAR HIM DISSIN CURTIS?!?!!

  101. SCTwins Says:

    Royce could bury this track with 8 bars.

Leave a Reply