займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: A.Pinks – Held Me Down

World (blog) Premier.


AddThis Social Bookmark Button

21 Responses to “Video: A.Pinks – Held Me Down”

  1. b-ease Says:

    H UUUUUUUU!!!!!

  2. b-ease Says:

    *attempts to goad babyboll out of lurker statust*

    And I mean the real HU, not the Institute.

  3. pfunktheking Says:

    the real truth Says:
    December 17th, 2008 at 12:08 pm
    “So its tuff bein Bobby Brown…To be Bobby Then you gotta Be Bobby now”

    ^^
    you got this or what?
    i wanna bump this in my car..

    “THE MORE SUCCESSFUL, THE MORE STRESSFUL
    THE MORE AND MORE I TRANSFORM TO GORDON GEKKO
    IN A RACE TO A BILLION, GOT MY FACE TO THE CEILING
    GOT MY KNEES ON THE FLOOR, PLEASE LORD FORGIVE ‘EM
    HAS HE LOST HIS RELIGION? IS THE GREED GON GET ‘EM
    HE’S HAVIN’ HEAVEN ON EARTH, WILL HIS WINGS STILL FIT HIM?”

    ^^^
    i think might be some of my favorite hov bars..

    *serious face*

  4. b-ease Says:

    D_Block_4_life Says:

    December 17th, 2008 at 11:24 am
    RD > RTD

    ^^
    RTD has more filler, but it’s “epicness” eclipses the scope of Reasonable Doubt. Is RD better? Probably. But Ready to Die means more.

    BP > LAD

    ^^
    That’s just laughable.

  5. the real truth Says:

    this video is iight

  6. the real truth Says:

    “So its tuff bein Bobby Brown…To be Bobby Then you gotta Be Bobby now”

    ^^
    you got this or what?
    i wanna bump this in my car..

    “THE MORE SUCCESSFUL, THE MORE STRESSFUL
    THE MORE AND MORE I TRANSFORM TO GORDON GEKKO
    IN A RACE TO A BILLION, GOT MY FACE TO THE CEILING
    GOT MY KNEES ON THE FLOOR, PLEASE LORD FORGIVE ‘EM
    HAS HE LOST HIS RELIGION? IS THE GREED GON GET ‘EM
    HE’S HAVIN’ HEAVEN ON EARTH, WILL HIS WINGS STILL FIT HIM?”

    ^^^
    i think might be some of my favorite hov bars..

    *serious face*

    ^
    lol no i dont

  7. pfunktheking Says:

    the real truth Says:
    December 17th, 2008 at 12:14 pm
    “So its tuff bein Bobby Brown…To be Bobby Then you gotta Be Bobby now”

    ^^
    you got this or what?
    i wanna bump this in my car..

    “THE MORE SUCCESSFUL, THE MORE STRESSFUL
    THE MORE AND MORE I TRANSFORM TO GORDON GEKKO
    IN A RACE TO A BILLION, GOT MY FACE TO THE CEILING
    GOT MY KNEES ON THE FLOOR, PLEASE LORD FORGIVE ‘EM
    HAS HE LOST HIS RELIGION? IS THE GREED GON GET ‘EM
    HE’S HAVIN’ HEAVEN ON EARTH, WILL HIS WINGS STILL FIT HIM?”

    ^^^
    i think might be some of my favorite hov bars..

    *serious face*

    ^
    lol no i dont

    ^

    haha right.. on.. i use to have that..
    *ahem* eskay should do athrowback post *ahem*
    haha i’m just playin’
    but i really can’t find this shit…

  8. D_Block_4_life Says:

    It Was Written was way better than Reasonable Doubt. I liked It Was Written more than Illmatic.

    ^^
    Co-sign Buddens again.
    ^^
    not me

  9. the real truth Says:

    http://www.zshare.net/audio/50599771c44a7da9/

    ^
    Jay-Z grammy Family Freestyle

  10. D_Block_4_life Says:

    Doubt. Is RD better? Probably. But Ready to Die means more.
    ^
    blabk stare

  11. the real truth Says:

    ^

    haha right.. on.. i use to have that..
    *ahem* eskay should do athrowback post *ahem*
    haha i’m just playin’
    but i really can’t find this shit…

    ^
    just posted the Z esko gotta liberate

  12. D_Block_4_life Says:

    blank**

  13. b-ease Says:

    real talk. it definently isnt his worst album, KC was, easy

    ^^
    By far, and co-sign Best of Both Worlds>>>>>>>KC.

  14. pockets Says:

    “THE MORE SUCCESSFUL, THE MORE STRESSFUL
    THE MORE AND MORE I TRANSFORM TO GORDON GEKKO
    IN A RACE TO A BILLION, GOT MY FACE TO THE CEILING
    GOT MY KNEES ON THE FLOOR, PLEASE LORD FORGIVE ‘EM
    HAS HE LOST HIS RELIGION? IS THE GREED GON GET ‘EM
    HE’S HAVIN’ HEAVEN ON EARTH, WILL HIS WINGS STILL FIT HIM?”

    ^yea yea this the one, i thought the same shit when i heard this. best freestyle ever.

  15. PW on Vacation Says:

    Best of Both Worlds > BP2

    *no smilez*

  16. D_Block_4_life Says:

    RTD has more filler, but it’s “epicness” eclipses the scope of Reasonable Doubt. Is RD better? Probably. But Ready to Die means more.
    ^^
    As a matter of fact this whole this is just ridiculous

  17. the real truth Says:

    yo Es you gonna liberate tht Z-share for these niggaz lol

  18. pfunktheking Says:

    ^
    just posted the Z esko gotta liberate

    ^
    not familiar with this slang..
    haha, but i’m guessing
    you posted it to zshare, and posted the link in the comments.. and are just waiting for eskay to approve..
    haha

  19. b-ease Says:

    blank**

    ^^
    Meaning, (and I know this is an insane hypothetical), if an ET came from the sky and wanted a hiphop album, and I only had RD and RTD to give him, I’d give him RTD.

  20. landLORD Says:

    RD >>> It Was Written … stop playing …

    … and KC is not Hov’s worst solo LP … Vol. 1 is … easily …

  21. Josh Says:

    Produced by Frequency
    Produced by Frequency
    Produced by Frequency
    Produced by Frequency
    Produced by Frequency
    Produced by Frequency
    Produced by Frequency
    Produced by Frequency
    Produced by Frequency
    Produced by Frequency
    Produced by Frequency
    Produced by Frequency

Leave a Reply