Jamie Foxx ft. Special Agent Rawse – Swag

ricky-raawse.jpg

Nice choice of title and subject matter. I feel like that’s a theme that hasn’t been touched on nearly enough this year.

Not on the album.

Jamie Foxx ft. Lt. Rawse – Swag

Props to X


AddThis Social Bookmark Button

91 Responses to “Jamie Foxx ft. Special Agent Rawse – Swag”

  1. D_Block_4_life Says:

    ^ he will crawl to platinum by mid 09
    ^^
    Ehhh maybe.

    Luda’s trash dookie.
    ^^
    He is corny at times but his ability to rhyme is evident.

  2. I Fux Says:

    this word is fucking gaw. ROSS THE BAWSSSSSSSSSS

  3. kevfresco Says:

    WTF is all this swag talk?

    i could’ve sworn swag is what niggas used to describe awful trees.

  4. I Fux Says:

    word to the discover add, it used to be my go to guy cuz I had the most open limit on that jawn but I hated it cuz i couldnt use it everywhere

  5. Beezy Says:

    CuDi’s album will be the best of 2009.

  6. Beezy Says:

    i could’ve sworn swag is what niggas used to describe awful trees.

    ^I believe that is shwag.

  7. Rockabye Says:

    What is this swag we speak of? I’m unclear as to its origin and usage.

  8. cOLD Says:

    Mike got touched

    Who Mike got touched by

    Hollyfield

    he aint fighting may 3rd

    talking about

    talking about… he cut his eye.

  9. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    http://www.Fedarali_Rawse_MadieGON.com

  10. I Fux Says:

    *wear beanie coat and scarf indoors* *fucking cold up in this bitch*

  11. cOLD Says:

    wtf!!! this aint Lisa Raye???

  12. iRT Says:

    HI HATA

  13. Iceberg slim Says:

    Iceberg slim Says:

    December 15th, 2008 at 4:44 pm
    D_Block_4_life Says:

    December 15th, 2008 at 4:40 pm
    This is shaping up to be his first non-platinum effort
    ^^^
    The same goes for Jeezy as far being surprised in sales and this being his first non-plat effort.
    ^^^

    so is Game he went from 5x plat to scraping gold

  14. I Fux Says:

    *listens to Stagga Lee* Word to Icon

  15. SpotOn Says:

    Lmao @ special agent rawse

  16. b-ease Says:

    talking about… he cut his eye.

    ^^
    Sparring.

  17. I Fux Says:

    how many references to his 50car lot does Officer Raws make?

  18. Beezy Says:

    how many references to his 50car lot does Officer Raws make?

    ^He gotta fit alot of squad cars.

  19. I Fux Says:

    *listens to Trick Daddy with Round Here*

  20. kevfresco Says:

    Beezy Says:

    December 15th, 2008 at 4:50 pm
    how many references to his 50car lot does Officer Raws make?

    ^He gotta fit alot of squad cars.

    ^^^
    and tricked out ice cream trucks

  21. TheCo!!inB Says:

    LIKE A PIMP I’LL SKIP PAST A KIM PORTER

  22. SpotOn Says:

    *listens to Trick Daddy with Round Here*

    ^^^One hot joint (||)

  23. I Fux Says:

    my cousin who is a mechanic for Toyota said he was fixing a car last week and a opposum dropped out that bitch, he said he almost had a heart attack when he saw something moving and that shit falling out.

  24. kevfresco Says:

    i thought round here was memph bleeks joint.

  25. NFLTrackSTAR Says:

    If Jamie is not gonna write his own shit, he should at least not sing it just like The-Dream reference track he probably overpaid for.

  26. KilluminattI7 Says:

    Mike got touched

    Who Mike got touched by

    Hollyfield

    he aint fighting may 3rd

    talking about

    talking about… he cut his eye.

    ——————
    gets it. *MGM Daps cOLD*

  27. SpotOn Says:

    So whats the good word guys?

  28. kevfresco Says:

    *dead* @ fux calling it opposum.

    its possum my dude.

  29. Big Homie Says:

    Hey ya’ll. I am gettin back to my roots and eating Ramen Noodles with chopsticks. The wooden joints too.

  30. I Fux Says:

    Memphis Bleek M.A.D.E. = his best album

    ohh Kev I felt Trick bodied him so I call it tricks song feat TI and Bleek

  31. Prince Says:

    Beezy Says:

    December 15th, 2008 at 4:44 pm
    CuDi’s album will be the best of 2009.

    ^ cudi had an official album or a mixtape?

  32. Beezy Says:

    my cousin who is a mechanic for Toyota said he was fixing a car last week and a opposum dropped out that bitch, he said he almost had a heart attack when he saw something moving and that shit falling out.

    ^LOL my boy bought this old beater…was so fucking proud of it. He invites me over to kick the tires and shit. I get there, he’s like “lets check under the hood…”

    When we open this nigga had a whole family of possums living in there and shit. The big joint hissed at us and shit. Fuckin possums are mad ugly B.

  33. I Fux Says:

    kevfresco Says:

    December 15th, 2008 at 4:55 pm
    *dead* @ fux calling it opposum.

    its possum my dude.

    ^^ I am a poor speller when it comes to animals and just overall, word to the firefox spell check and me not giving a fuck cuz its nah comments

  34. Beezy Says:

    CuDi’s album will be the best of 2009.

    ^ cudi had an official album or a mixtape?

    >Man on the Moon drops 1Q09. KiD Named CuDi is mixtape of the year….even esko gets a shout out on it.

  35. kevfresco Says:

    Ramen noodles?

    isn’t plain white rice like….

    the asian life force?

  36. D_Block_4_life Says:

    Memphis Bleek M.A.D.E.
    ^^
    underrated

  37. Beezy Says:

    its possum my dude.

    ^^ I am a poor speller when it comes to animals and just overall, word to the firefox spell check and me not giving a fuck cuz its nah comments

    >Yo im pretty sure opossum is also correct.

  38. b-ease Says:

    *daps spot*

  39. Big Homie Says:

    He had the “O” right, but just spelled it wrong

    http://www.en.wikipedia.org/wiki/Opossum

  40. I Fux Says:

    I got 17k songs on my original Ipod I am scared to connect or lose it cuz I cant copypod that shit to my mac, its disgusting cuz I dont have alot of that music anywhere else. I dont know how to put it back on my external hardrive without fucking something up and losing it all, no hammer.

  41. b-ease Says:

    >Yo im pretty sure opossum is also correct.

    ^^
    Swear to god, I was just about to write that.

  42. SpotOn Says:

    *daps b-ease and the nahmibians*

  43. I Fux Says:

    Thanks BH I feel better now

  44. digital scales Says:

    Dtp is happy with Luda’s numbers

    Let me ask ya a question

    Do you think waynes next album is gonna go platinum?

    I think if it does its gonna take a while, prob sell at the same rate kayne album is selling

    The hype is what sold his last album, imo

  45. Beezy Says:

    Swear to god, I was just about to write that.

    >No homo Bernard J, but this happens to me with your comments frequently.

  46. TheCo!!inB Says:

    *mid 90’s it up*
    *checks numeric code in pager from my boo*
    *4 92662 3825*
    owww

  47. digital scales Says:

    I dont fuck with wild animals

  48. hip hop cops Says:

    i once saw a possum in the stairwell of my building, hiding. i threw a handful of raisin bran at it and it hissed at me

    true story

  49. I Fux Says:

    anybody got more than 2ipods? I feel wrong about having 3 two video jawns and an iTouch. no homo but sometimes I feel bad for spending frivilousl. its whatever I should donate 1 can food item to charity

  50. digital scales Says:

    If i seen a possum id prolly run away faster than shane o mac running from xpac

    True story

  51. Beezy Says:

    *Daps all farewell*

    Time to get high…

  52. b-ease Says:

    The hype is what sold his last album, imo

    ^^
    As much as I’m sure you hate the song digi, Lollipop played a huge part. That was the type of crossover anthem hiphop hasnt had in years.

    But yeah, the hype definetly also played a role.

  53. b-ease Says:

    >No homo Bernard J, but this happens to me with your comments frequently.

    ^^
    LOL

  54. I Fux Says:

    I remember when niggas had mutts and they tried to justify that piece of shit dog by saying it “part werewolf” …….*dies* nigga please!!!!!!!

  55. Prince Says:

    Beezy Says:

    December 15th, 2008 at 4:58 pm
    CuDi’s album will be the best of 2009.

    ^ cudi had an official album or a mixtape?

    >Man on the Moon drops 1Q09. KiD Named CuDi is mixtape of the year….even esko gets a shout out on it.

    ^^ wat is 1Q09?

  56. I Fux Says:

    opossoms are mad slow though. They walk slower than Evidence rhymes. No shots

  57. b-ease Says:

    If i seen a possum id prolly run away faster than shane o mac running from xpac

    ^^
    And you wouldnt be wrong for that. Shooting the fair one with animals that can be rabid is a bad look any way you slice it.

  58. Beezy Says:

    anybody got more than 2ipods? I feel wrong about having 3 two video jawns and an iTouch.

    >>I have three.

    Touch i watch movies on the train on my way to work…Nano I take to the gym that stays in my desk, and and old ass one with all classic albums that is docked in a speaker in my bathroom that i listen to when getting ready.

    I am a frivolous ass mother fucker.

  59. digital scales Says:

    I have 1 ipod and i dont even fuck with it, i have a couple gigs on my blackberry, constantly changing them songs

    Blue tooth like a motherfucker

    LF: i hate the smell of home cooked hamburgers, leaves the crib smelling like pubic hair

  60. b-ease Says:

    wat is 1Q09?

    ^^
    the 1st quarter of 2009.

  61. kevfresco Says:

    I Fux Says:

    December 15th, 2008 at 5:04 pm
    I remember when niggas had mutts and they tried to justify that piece of shit dog by saying it “part werewolf” …….*dies* nigga please!!!!!!!
    ^^^
    *dead*

    in my hood niggas would say they grow into coyotes.

  62. Beezy Says:

    ^^ wat is 1Q09?

    >First quarter 09…pardon my 10-K termanology.

    Out for sure this time.

    *Daps all around*

  63. I Fux Says:

    yup Touch I goes in with movies p0rn/bet uncut videos/newest music

    Video/connected to car/whip

    and original video jawn also on the dock

  64. digital scales Says:

    Thats true, that was a big song, what did ti sell????

  65. Prince Says:

    Beezy Says:

    December 15th, 2008 at 5:06 pm
    ^^ wat is 1Q09?

    >First quarter 09…pardon my 10-K termanology.

    Out for sure this time.

    *Daps all around*

    ^^ well im looking forward to that 1q09 release cudi nice

  66. kevfresco Says:

    LF: i hate the smell of home cooked hamburgers, leaves the crib smelling like pubic hair

    ^^^
    ayo?

    u a habitual crotch sniffer?

  67. b-ease Says:

    what did ti sell????

    ^^
    I think he’s at like 1.2 mill. All of his albums except the first have hit the same exact number.

  68. SpotOn Says:

    *office stiffs it up*

    *heads to elevator and sees Bob*

    “well Bob, hope it doesnt get any colder than it is right now”

    *does fake chuckle, exits elevator, then runs to car*

  69. I Fux Says:

    swear to god in mexican folklore allegedly Coyotes Hyponotize motherfuckers. SWEAR TO GOD Let me google it. Word to when I was growing up and we had a canyon down the street which is now developed into a full blown society and I would take my .22 rifle and my bike on the Hood Huck Finn tip and my mom would say in spanish “Cuidado con los Coyotes que no te vallan a hypnotisar” …….i.e. be careful and dont get hyponotized by the coyotes

  70. SpotOn Says:

    LOL @ fux on the randomassedness (||)

  71. KilluminattI7 Says:

    I dont know how to put it back on my external hardrive without fucking something up and losing it all, no hammer.

    ^^^
    *chuckles*

  72. kevfresco Says:

    coyotes and goats got some scary ass eyeballs planted in they heads.

  73. SpotOn Says:

    Pawse on office stiff

  74. b-ease Says:

    fucking something up and losing it all, no hammer.

    ^^
    Just caught that. Take notes joe.

    I’m out. Be safe. *daps*

  75. digital scales Says:

    Damn @ Benard, ti move units

  76. SpotOn Says:

    SpotOn Says:

    December 15th, 2008 at 5:12 pm
    Pawse on office stiff

    ^^^Pause on that statement

  77. I Fux Says:

    dying of laughter right now *dreams of cuddling with wifey while watching hoops and rain playing the backdrop*

  78. digital scales Says:

    I wish i was a lion, id be laying down on the floor right now

  79. SpotOn Says:

    Im out for real. Im audi quattro.

  80. SpotOn Says:

    digital scales Says:

    December 15th, 2008 at 5:13 pm
    I wish i was a lion, id be laying down on the floor right now

    ^^^wait, wtf?!?! Its not even late enough for nigs to be this random..lol

  81. RoBaBank Says:

    what the fuck the the coyotes do after they hypnotize u

  82. kevfresco Says:

    *dreams of cuddling with wifey while watching hoops and rain playing the backdrop*

    ^^^
    awwwww.
    she got you whup fux…

    rain playing the backdrop?

  83. I Fux Says:

    RoBaBank Says:

    December 15th, 2008 at 5:15 pm
    what the fuck the the coyotes do after they hypnotize u

    ^^ eat you nigga they a carnivore

  84. I Fux Says:

    ya its raining here in diego mad hard and I dont even want to drive home cuz its going evacuation level madness

  85. kevfresco Says:

    RoBaBank Says:

    December 15th, 2008 at 5:15 pm
    what the fuck the the coyotes do after they hypnotize u

    ^^^
    they don old english outfits and force you to a tea party.

  86. RoBaBank Says:

    # I Fux Says:
    December 15th, 2008 at 5:17 pm

    RoBaBank Says:

    December 15th, 2008 at 5:15 pm
    what the fuck the the coyotes do after they hypnotize u

    ^^ eat you nigga they a carnivore

    ^^^^^

    haha i was thinking some make you do there evil bidding type shit. . . smh at these lazy predators what ever happened to just chasing your pray down

  87. KilluminattI7 Says:

    only on nah.. no place else have/do commenters consistently reache this level of random brilliance

  88. Prince Says:

    RoBaBank Says:

    December 15th, 2008 at 5:20 pm
    # I Fux Says:
    December 15th, 2008 at 5:17 pm

    RoBaBank Says:

    December 15th, 2008 at 5:15 pm
    what the fuck the the coyotes do after they hypnotize u

    ^^ eat you nigga they a carnivore

    ^^^^^

    haha i was thinking some make you do there evil bidding type shit. . . smh at these lazy predators what ever happened to just chasing your pray down

    ^^ i gotta give it to u dudes on nahright yall entertaining coyotes hypnotizing people LOL thats sum dumbshit

  89. KilluminattI7 Says:

    * reach >> reache >> reche caldwell

  90. esquire Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=ncPtCbBJkFw

    ^^^
    Rev X’s swag > all other swag offenders

  91. kairon Says:

    Nice use of the “Nite & Day” sample…

Leave a Reply