Exile ft. Muhsinah – Stay Tuned (Stay Here)

exile-single-front.JPG

Here’s an exclusive Muhsinah infused vocal remix of the first single off producer Exile’s new instrumental project, Radio.

Exile ft. Muhsinah – Stay Tuned (Stay Here)

Via Fresh Selects, who are also streaming the b-side to this, a remix of “It’s Coming Down” by Shafiq Husayn.

Previously: Exile – In Love


AddThis Social Bookmark Button

38 Responses to “Exile ft. Muhsinah – Stay Tuned (Stay Here)”

  1. Big Homie Says:

    Buckhalter goes through that hole harder than Westbrook. But they both good at it.

  2. A tribe called quest Says:

    Big Homie Says:
    December 15th, 2008 at 9:10 pm
    Buckhalter goes through that hole harder than Westbrook. But they both good at it.
    ========================

    i tried to resit in the last post but

    AYOOOOOOOO

  3. Darth Cipher Says:

    Buckhalter goes through that hole harder than Westbrook. But they both good at it.
    ^^^

    GO HARD!!!!!!!

  4. digital scales Says:

    Nice

  5. Ty big's Says:

    barney stinson >>>>>>>

  6. I Fux Says:

    this knick suns game is the shit…… niggas going to score 1million points.

    *listens to new jamie foxx album*

    No shots

  7. foekist Says:

    damn, jimmy REALLY DID steal max’s laugh. That shit was weak how max tried to get at jimmy on camera. Like, what the fuck was that supposed to prove? You was about to try to fight jimmy on camera, huh? Real smart for a nigga who’s prolly goin back to prison.

    in hindsight, if you prolly goin back, you ain’t got nuffin to lose i guess….

  8. foekist Says:

    I Fux Says:

    December 15th, 2008 at 9:19 pm
    this knick suns game is the shit…… niggas going to score 1million points.

    *listens to new jamie foxx album*

    No shots

    $$

    how’s wilson chandler on the knicks doin? dude reps the hometown properly.

  9. Ty big's Says:

    LMAO @ How I met Your mother taking shots @ Land with the ” I’m drinking till I forget the 1999 NFC Championship game ” banner

    not like I should talk cause I have been smoking to forget the 1999 AFC Championship game

    we both lost

  10. I Fux Says:

    when you play for D’Antoni and get pt you will get it in and Wilson has been getting in.

    http://www.crunktastical.net/2008/12/15/nice-challenge-47/

    ^^^^ ohh shit is that Trick daddy? hell naw the serendipity is that i mentioned Round Herre just today

  11. Big Homie Says:

    McNabb is looking really good out there

  12. digital scales Says:

    Yo no shots but is it dry snitching to expose a snitch on the internet?

  13. I Fux Says:

    I got these tight ass champion sweats I wear them commando style

  14. b-ease Says:

    I really don’t think people are appreciating the comedic genius of Big Homie’s intentionally ayo posts. Like, he’s been going strong for a minute. Pause.

  15. Darth Cipher Says:

    # Big Homie Says:
    December 15th, 2008 at 9:25 pm

    McNabb is looking really good out there
    ^^^

    AYOO
    got dreams niggy???

  16. Darth Cipher Says:

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA

    EAGLES JUST HAD A MAJOR FINESSE FAIL!!!!!!!!!!!!

  17. Ty big's Says:

    digital scales Says:
    December 15th, 2008 at 9:26 pm
    Yo no shots but is it dry snitching to expose a snitch on the internet?

    …. snitching for snitching cancels out the snitching on the second one if you follow what I’m saying…

  18. b-ease Says:

    http://www.crunktastical.net/2008/12/15/nice-challenge-47/

    ^^
    Speaking of pause, you gotta give niggas a warning before linking to a site that has ads for gay thug dating. Just a note for the future.

  19. digital scales Says:

    I could never get a gasp at the concept of niggas doing and saying so called real things on camera, just could never wrestle the concept

  20. Big Homie Says:

    Damn I spoke too soon. McNabb basically gave the ball to the other guys

  21. I Fux Says:

    my homie told me he was “gasping for air” after a workout … I had to Ayooo that nigga for real

  22. digital scales Says:

    Nah, yea i feel you ty

  23. Darth Cipher Says:

    # Big Homie Says:
    December 15th, 2008 at 9:32 pm

    Damn I spoke too soon. McNabb basically gave the ball to the other guys
    ^^^

    it wasn’t Mcnabb who threw it (sadly) it was the ROOKIE Jackson… dude get’s no luck LOL

  24. A tribe called quest Says:

    Jim is a fake. He might be a cool dude in hindsight, but a no talent shady nigga like jim is not and should be making hiphop music. Hiphop should not be a business first.

    Pssh jim jones is the soulja boy of new york

  25. Ty big's Says:

    digital scales Says:
    December 15th, 2008 at 9:30 pm
    I could never get a gasp at the concept of niggas doing and saying so called real things on camera, just could never wrestle the concep

    …. co-sign and this whole grasping concepts things is getting out of control but it’s hilarious just the same ….

  26. foekist Says:

    digital scales Says:

    December 15th, 2008 at 9:30 pm
    I could never get a gasp at the concept of niggas doing and saying so called real things on camera, just could never wrestle the concept

    $$

    i fux w/ biggavel but he was tryin a little too hard on this go round pawz

  27. b-ease Says:

    Pssh jim jones is the soulja boy of new york

    ^^
    Soldier Boy doesnt deserve that comparison. Seriously.

  28. A tribe called quest Says:

    Damn ken dorsey

  29. Darth Cipher Says:

    OH SHIT… who saw fatty take a tumble LOL… Eagles D just saved face

  30. Big Homie Says:

    Interception

    Touchdown Eagles!

  31. foekist Says:

    i hope cleveland finds a way to score some td’s… not likely, but i hate blowout MNF’s

  32. I Fux Says:

    Ken Dorsey is a fucking chump of a qb who gave that soft ass bitch another chance?

  33. Darth Cipher Says:

    Soldier Boy doesnt deserve that comparison. Seriously.
    ^^^

    Summer time crickets in the night > Soulja boy’s music catalogue

  34. Big Homie Says:

    Damn Assante just pulled a Desean Jackson move celebrating before breaking the plane. What’s up with the guys dropping the ball before going in the end zone. Hold on to your ball until you get in all the way

  35. foekist Says:

    Dude that threw those shoes at Bush don’t even know he had MILLIONS of people living vicariously through him those couple seconds.

  36. Darth Cipher Says:

    Hold on to your ball until you get in all the way
    ^^^

    balls deep you say???

  37. Nah Right » Blog Archive » Video: Exile - We’re All In Power Says:

    […] Previously: Exile ft. Muhsinah – Stay Tuned (Stay Here) | Exile – In Love 22f8 […]

  38. Nah Right » Blog Archive » Video: Exile Flips “A Milli” Says:

    […] Previously: Exile ft. Muhsinah – Stay Tuned (Stay Here) […]

Leave a Reply