займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Q-Tip – Vivrant Thing (Live w/ Prince)

I’ve been waiting on some footage of this! Moments like this are what live music is all about.

Props to iknowtheledge


AddThis Social Bookmark Button

148 Responses to “Video: Q-Tip – Vivrant Thing (Live w/ Prince)”

  1. Wavy Shprocketts Says:

    the cool

  2. Wavy Shprocketts Says:

    @ fux those iCandy chicks are bangin, the one in the short dress could get it urly. is she married? i feel like a chick who rocks a wedding ring but then rocks a dress that barely covers her butt cheeks and is hanging in fux’s garage can’t be *that* married. don’t lie did u smash

  3. A tribe called quest Says:

    ayo is that lacey duvalle at 3:18 in Brooklyn girls

  4. D_Block_4_life Says:

    Like why stand there and take the abuse, if you dont like the shit they’re sprewing.
    ^^^
    Your right but sometimes the blissful ignorance garners some attention. Its almost an innate quality to entertain such absurdities, but your right.

  5. Tysonz Says:

    ^^^ yep LAcey not in her finest. YO Max and Prince should make a song together called Purple Pain

  6. nation Says:

    >> she sings along to wisin and yandel

    AHHHHHHHHHH

  7. Furiou$tylez aka OC Bobby Johnson Says:

    # I Fux Says:
    December 11th, 2008 at 3:42 pm

    *SMMFH*

    Sister texts me “How old is Oscar de La Hoya? is he in his 40’s my whole econ class is saying he is 40plus and my teacher is agreeing”

    I text “dont you guys have internet? and dont you have internet on your phone? wtf dude is in his mid30’s”

    she texts “Fuck You”

    ^
    lmao…that sounds like my girl, although she prefers “fuck off”…

    it amazes me how niggas start threads on forums, or ask questions on here and wait for an answer…

    instead of just fuckin google’n it…people are so dependent on the next man tellin them something…imagine if people didnt have computers and still had to go to the libary for info?

  8. Wavy Shprocketts Says:

    gucci’s bart simpson chain is still the goat

  9. nation Says:

    >> gucci’s bart simpson chain is still the goat

    lol, i get my mr. klumps chuckle on whenever i think aboot it

  10. Big Homie Says:

    Prince >

  11. PLUG Says:

    so when is Charles Hamilton gonna get into the booth and drop a diss track to Soulja Boy? I think know soulja boy can sting him just off beats alone

  12. A tribe called quest Says:

    WOW this shit is bananas

    Qtip >

  13. Big Homie Says:

    ayo is that lacey duvalle at 3:18 in Brooklyn girls

    ^ Sure is

    If I had $6,000 on me right now, I would book her pronto for 24 hours of smash time when she is in town next week.

  14. PLUG Says:

    ayo is that lacey duvalle at 3:18 in Brooklyn girls

    ^ Sure is

    If I had $6,000 on me right now, I would book her pronto for 24 hours of smash time when she is in town next week.
    ———
    Cherokee is gonna be at the tat tat bar on 8 mile today. I might have to swing thru.

    LF2 I got some shots of ice la fox when she was there 2 weeks ago. mmm mmm mmm

  15. Dee Phunk Says:

    DILLA DILLA DILLA…

    BEATS BEATS BEATS…

  16. reggaetonslasher Says:

    If I had $6,000 on me right now, I would book her pronto for 24 hours of smash time when she is in town next week.

    ^ you could get a badder hooker for a quarter of that.

  17. A tribe called quest Says:

    pssh for 6gs anything goes, fisting, nutting on her face. the whole nine has to be available at my disposal

  18. MissInfo.tv BLOG » Q-tip + DJ Scratch + Prince = Violet Vivrant Thing Says:

    […] Thank you to iknowtheledge via nahright for emancipating this footage…I couldnt figure out how to get it off Scratch’s itune podcast, lol…. […]

  19. reggaetonslasher Says:

    its funny how niggas go ape for porn bitches and they are the scum of the earth. Why are man attracted to such filth.

  20. A tribe called quest Says:

    as much as sara jay is fuckable, shes gonna have to pay me if she wants to keep the bag off her face

  21. secondbest21 Says:

    if prince came out and played in my set at my show, i would have retired that night…

  22. reggaetonslasher Says:

    pssh for 6gs anything goes, fisting, nutting on her face. the whole nine has to be available at my disposal

    ^ im sayin even if every thing goes, thats voided the second you gotta strap up to fuck.

  23. Big Homie Says:

    Plug, if you go see Cherokee tonight, take some pics.

    Ice La Fox is bad, even badder now that she got her ta tas upgraded

  24. A tribe called quest Says:

    reggaetonslasher Says:
    December 11th, 2008 at 3:57 pm
    its funny how niggas go ape for porn bitches and they are the scum of the earth. Why are man attracted to such filth.
    ——————————————————

    you listen to reggaeton, you ethered youself from the start

  25. nation Says:

    oh shit, what’s up reggaetonslasher

    been a while, been a while (c) budden to freeway

  26. landLORD Says:

    wow … major video clip … Dilla would be proud …

    *cries a lilttle bit*

    *sike*

  27. reggaetonslasher Says:

    you listen to reggaeton, you ethered youself from the start

    ^ you have no clue, unless you know the history dont speak on it fam.

  28. PLUG Says:

    RF: I went to the tat tat bar last Saturday and spent 65 bucks in one hour. I didnt even tip or get a dance. My boy got stung by a dancer with that “I wont stop dancin til he tells me” gimmick. I had to spot him 45. bout time a nice yamp came around to me with a proporsition, I was low on cash. Probably was for the best tho. Im tryin to stay faithful…

  29. Wavy Shprocketts Says:

    its funny how niggas go ape for porn bitches and they are the scum of the earth. Why are man attracted to such filth.

    ^

    truth.com

  30. RIGZ Says:

    you listen to reggaeton, you ethered youself from the start

    ^^

    Yo, you gon let him talk to you like that shunn???

  31. nation Says:

    >> you have no clue, unless you know the history dont speak on it fam.

    lol word up. you can diss him for listening to coldplay (nah, you can’t actually), but he’s slashing reggaeton, get it? slashing

  32. reggaetonslasher Says:

    what up nation. this screen name is like a general stripe around these parts. Word to beastnigga.

  33. A tribe called quest Says:

    reggaetonslasher Says:
    December 11th, 2008 at 3:59 pm
    you listen to reggaeton, you ethered youself from the start

    ^ you have no clue, unless you know the history dont speak on it fam.
    ————————

    didnt mean to prejudge, i just have a disgust for casual reggaetton listeners

  34. Big Homie Says:

    its funny how niggas go ape for porn bitches and they are the scum of the earth. Why are man attracted to such filth.

    ^ I don’t know. That is a good question though.

  35. secondbest21 Says:

    reggaetonslasher Says:

    its funny how niggas go ape for porn chicks and they are the scum of the earth. Why are man attracted to such filth.

    sheeeeeeeeeeee… them bitches can dust me off with all that filth flarn filth all they want. it would be lovely if, when you meet a chick, she had a dvd of her fucking so you know whether to waste time trying to smash or not. THAT’S why i’d break a bone off in one of them chicks. i know what i’m getting into (no pun intended)…

  36. PLUG Says:

    nation Says:

    December 11th, 2008 at 3:58 pm
    oh shyt, what’s up reggaetonslasher

    been a while, been a while (c) budden to freeway
    —————–
    *monumental loss*

  37. SaigonTheDon Says:

    is there no video there for neone else just blank?

  38. A tribe called quest Says:

    “…imma treat his face like that old simon game…”

  39. nation Says:

    >> what up nation. this screen name is like a general stripe around these parts. Word to beastnigga.

    LOL. who was the other dude. BX something

    E From BK too

  40. reggaetonslasher Says:

    atcQ, I started an online petition to rid the free world of reggaeton music. And since it begin record sales have been cut in half.

  41. S.I.C.K Says:

    It`s 4:00 I knew the euphoria would`nt last.I`m probably the only cat in brooklyn that wears argyle socks.Another compulsive thing about me is socks.I refuse to wear socks that come in a pack.I go all the way to century 21 to buy designer socks.I even have cashmere wool socks.All my socks have to be name brand(gold toe/polo/calvin klein/etc) $6 dollar a pair.I can care less about the latest jordans or fitteds.Socks have to be fresh like E.Spitzer.LOL

  42. PLUG Says:

    Dee Phunk Says:

    December 11th, 2008 at 3:55 pm
    DILLA DILLA DILLA…

    BEATS BEATS BEATS…
    ————
    this whole name and comment is a lie.

  43. RIGZ Says:

    Dee Phunk Says:

    December 11th, 2008 at 3:55 pm
    DILLA DILLA DILLA…

    BEATS BEATS BEATS…
    ————
    this whole name and comment is a lie.

    ^^^

    Oh Shit…

    What u mean tho…Vivrant Thing is a dilla beat

  44. landLORD Says:

    ^^^^

    its funny how niggas go ape for porn bitches and they are the scum of the earth. Why are man attracted to such filth.

    —————

    because they are safe and convenient … they’re just images (low maintenance) … most niggas would not holla at these Hoes in the flesh if opportunity presented itself … i know i wouldnt … they STAY having diseases … it aint worth it … too much available healthy pussy right here at the crib … fuck them Porn hoes … they just pictures, nothing more nothing less … and they look scrumptious …

  45. Spitzer_4_president Says:

    yo

  46. Spitzer_4_President Says:

    Kanye > Dilla

  47. eskay Says:

    S.I.C.K.’s comments >>>>>>>

    there’s one in the D-Dot post that’s classic.

  48. reggaetonslasher Says:

    because they are safe and convenient … they’re just images (low maintenance) … most niggas would not holla at these Hoes in the flesh if opportunity presented itself … i know i wouldnt … they STAY having diseases … it aint worth it … too much available healthy pussy right here at the crib … fuck them Porn hoes … they just pictures, nothing more nothing less … and they look scrumptious

    ^ ok that kinda makes sense. But Big Homie is actually tryna smash.

  49. landLORD Says:

    Spitzer_4_President Says:

    December 11th, 2008 at 4:05 pm
    Kanye > Dilla

    ————-

    negative … and Dilla is nicer than him on the mic too …

  50. A tribe called quest Says:

    i wont say that i’d fuck every porn chick i get a chance with, cause i have this thing about sharing pussy or having pussy thats been with more then a handful of dicks.

    But if olivia o lovely gave it to me i wouldnt hesitate… just keepin it real

  51. RIGZ Says:

    # Spitzer_4_President Says:
    December 11th, 2008 at 4:05 pm

    Kanye > Dilla

    ^

    At what exactly?

  52. landLORD Says:

    ^^^

    But Big Homie is actually tryna smash.

    —————-

    LMAO

  53. A tribe called quest Says:

    landLORD Says:
    December 11th, 2008 at 4:07 pm
    Spitzer_4_President Says:

    December 11th, 2008 at 4:05 pm
    Kanye > Dilla

    ————-

    negative … and Dilla is nicer than him on the mic too …
    ———————————–

    dilla has way more duds than kanye

  54. THE-XFACTA Says:

    Spitzer_4_President Says:

    December 11th, 2008 at 4:05 pm
    Kanye > Dilla

    The fuck outta here

  55. I Fux Says:

    Wavy Shprocketts Says:

    December 11th, 2008 at 3:47 pm
    @ fux those iCandy chicks are bangin, the one in the short dress could get it urly. is she married? i feel like a chick who rocks a wedding ring but then rocks a dress that barely covers her butt cheeks and is hanging in fux’s garage can’t be *that* married. don’t lie did u smash

    ^^^ Nah but my cuzzo smashes one of them. They are just “homies”

  56. landLORD Says:

    RIGZ Says:

    December 11th, 2008 at 4:07 pm
    # Spitzer_4_President Says:
    December 11th, 2008 at 4:05 pm

    Kanye > Dilla

    ^

    At what exactly?

    ————–

    im sayin

  57. kevfresco Says:

    Kamal X Prince! outta this galaxy! LOL @ Big Mu always just posted up @ Q-Tips shows. u aint no bodyguard nigga u the road manager. dance mahfuka. Kamal cool as shit tho. when they came to Mass. for Rock the Bells i met him. i told him i couldn’t wait for his autograph signing cuz Mos Def was about to hit the stage. he was like “nigga, if i was waitin in line for an autograph and Mos hit the stage i’d leave too. then he had the whole tribe sign my laptop. i’ma sell it for big bucks once this so-called hip-hop shit collapse and it becomes a coveted relic. word up.

  58. reggaetonslasher Says:

    eskay Says:

    December 11th, 2008 at 4:06 pm
    S.I.C.K.’s comments >>>>>>>

    there’s one in the D-Dot post that’s classic

    ^link?

  59. RIGZ Says:

    I’m just gonna act like I aint seeing this Kanye > Dilla shit

    Is that aight with you lot? Aight? Cool.

  60. landLORD Says:

    ^^^

    dilla has way more duds than kanye

    —————-

    “duds” must be some new slang for the word “talent”

  61. Spitzer_4_President Says:

    negative … and Dilla is nicer than him on the mic too …
    ^^^
    If Dilla was alive niggas woulnd’t be opposing as much.

    Kanye > Dilla

    Production

  62. Spitzer_4_President Says:

    I’m just gonna act like I aint seeing this Kanye > Dilla shit

    Is that aight with you lot? Aight? Cool.
    ^^
    Well cool, but i rather listen to Kanye instrumentals.

  63. I Fux Says:

    *EATS GOAT CHEESE AND CHICKEN SAMMICH*

  64. Big Homie Says:

    ^ ok that kinda makes sense. But Big Homie is actually tryna smash.

    ^ Damn skippy. Cosign Land though, but I guess it’s not really the fact that I have to pay for sex to get sex. Its just the thought of smashing a porn chick because I am a fan. Like I dont fuck with coke because I dont need it, but I did it once back in high school just to see what its like. Bad example used since I am not a fan of coke and sit there looking at coke and beating off of it, but you get what I am saying. Just curious.

  65. OnPoint Says:

    Spitzer_4_President Says:

    December 11th, 2008 at 4:05 pm
    Kanye > Dilla

    ^^^Bodyslam yourself

  66. RoBaBank Says:

    Wats good all my Nahwegians

  67. secondbest21 Says:

    A tribe called quest Says:
    December 11th, 2008 at 4:08 pm
    landLORD Says:
    December 11th, 2008 at 4:07 pm
    Spitzer_4_President Says:

    December 11th, 2008 at 4:05 pm
    Kanye > Dilla

    ————-

    negative … and Dilla is nicer than him on the mic too …
    ———————————–

    dilla has way more duds than kanye

    ^^^^ when did es start handing out crack this early in the day?

  68. kevfresco Says:

    yo S.I.C.K. i feel u playa. all my undergarments gotta be polo. SMH @ weezy always comin out w/the t-shirts and wifebeaters on shows and vids.

    THAS MY STYLE LIL NIGGA! go rock some calvins or nautica playboi.

  69. OnPoint Says:

    Spitzer_4_President Says:

    December 11th, 2008 at 4:11 pm
    I’m just gonna act like I aint seeing this Kanye > Dilla shit

    Is that aight with you lot? Aight? Cool.
    ^^
    Well cool, but i rather listen to Kanye instrumentals.

    ^^^Lay down in the freeway (||)

  70. Spitzer_4_President Says:

    I know i know blasphemy because the man’s deceased…

  71. ELECTROGREMLINcs88 Says:

    WOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! …now thats HipHop. Applaud prince.

  72. I Fux Says:

    my girl sucked my dick something proper last night, while i was watching highlights she was trying to get my mind off basketball, she is nice with it I wish I could share her

  73. RIGZ Says:

    # Spitzer_4_President Says:
    December 11th, 2008 at 4:13 pm

    I know i know blasphemy because the man’s deceased…

    ^

    Nothin to do with that

    Not with me anyway.

  74. kevfresco Says:

    DILLA over KANYE all day. why is this even up for debate my NAHBIES?

  75. OnPoint Says:

    Spitzer_4_President Says:

    December 11th, 2008 at 4:13 pm
    I know i know blasphemy because the man’s deceased…

    ^^^Nothing to do with him being deceased. Even Kanye would slap you on that comment.

    Eskay, ban this ninja

    aite, jk…but still bodyslam yourself though (c) Joe88

    Sup nahmibians

  76. Big Homie Says:

    she is nice with it I wish I could share her

    ^ *runs down the office hall with scissors in my hand pointed up*

  77. I Fux Says:

    kevfresco Says:

    December 11th, 2008 at 4:13 pm
    yo S.I.C.K. i feel u playa. all my undergarments gotta be polo.

    ^^damn Kev you and I starting to be here *does eye to eye finger thing*

  78. landLORD Says:

    Spitzer_4_President Says:

    December 11th, 2008 at 4:10 pm
    negative … and Dilla is nicer than him on the mic too …
    ^^^
    If Dilla was alive niggas woulnd’t be opposing as much.

    Kanye > Dilla

    Production

    —————-

    homie , you should have maybe tried comparing them as MCs, because now you’ve really gone astray … i thought Dilla was God back in 1999 when i heard slum village: Fantastic vol 2 … i dont know WHAT you talkin bout with that “if a nigga was alive” stuff … Dilla was greater when his shit was new … niggas is just now hearing his throwaway joints and judging his work … but when homie was with the Ummah or with the Soulquarians or with Slum Village, he was THAT nigga .. go ask any of the people in any of those crews … some may be your favorite artists’ favorite artist …

  79. OnPoint Says:

    S.I.C.K.’s comments >>>>>>>

    ^^^I thought I was the only one who saw that. Get a blog ninj

  80. Spitzer_4_President Says:

    she is nice with it I wish I could share her
    ^^^
    *jumps into San Diego beach waters decorated with shark chum*

  81. secondbest21 Says:

    Big Homie Says:
    December 11th, 2008 at 4:12 pm
    ^ ok that kinda makes sense. But Big Homie is actually tryna smash.

    ^ Damn skippy. Cosign Land though, but I guess it’s not really the fact that I have to pay for sex to get sex. Its just the thought of smashing a porn chick because I am a fan. Like I dont fuck with coke because I dont need it, but I did it once back in high school just to see what its like. Bad example used since I am not a fan of coke and sit there looking at coke and beating off of it, but you get what I am saying. Just curious.

    ^^^^ seriously, though. it depends on how low on the totem pole you go on the porn chick tip to find that filth dude was speaking on. them chicks be the cleanest hoes around. have to be. now if you’re speaking on them 99 cent store amateur flick wenches, i can’t say the same for them walking shawshank redemption highway to freedom ass ho(l)es…

  82. kevfresco Says:

    it aint nuttin FUX. thank nahright for the venue of the meeting of great minds and sharp dressers

  83. RIGZ Says:

    homie , you should have maybe tried comparing them as MCs,

    ^

    Cosign. Thats why I asked in what way b4 I said anything

    ******

    thought Dilla was God back in 1999 when i heard slum village: Fantastic vol 2

    ^

    Me too. & LWFC totally proved me right

  84. Spitzer_4_President Says:

    homie , you should have maybe tried comparing them as MCs, because now you’ve really gone astray … i thought Dilla was God back in 1999 when i heard slum village: Fantastic vol 2 … i dont know WHAT you talkin bout with that “if a nigga was alive” stuff … Dilla was greater when his shit was new … niggas is just now hearing his throwaway joints and judging his work … but when homie was with the Ummah or with the Soulquarians or with Slum Village, he was THAT nigga .. go ask any of the people in any of those crews … some may be your favorite artists’ favorite artist …
    ^^^
    I rather listen to Kanye instrumentals

  85. landLORD Says:

    i dont even think Kanye West himself, would fix his crooked jaw to say he was greater than James Yancey ….

  86. reggaetonslasher Says:

    my girl sucked my dick something proper last night, while i was watching highlights she was trying to get my mind off basketball, she is nice with it I wish I could share her

    ^ this is funny.

  87. Spitzer_4_President Says:

    J Dilla is a little vagina

  88. THE-XFACTA Says:

    I Fux Says:

    December 11th, 2008 at 4:15 pm
    my girl sucked my dick something proper last night, while i was watching highlights she was trying to get my mind off basketball, she is nice with it I wish I could share her

    ——

    Too late

  89. RoBaBank Says:

    i would rather jus try to bag a porn chick on some freebie shit when u fuck for a living who exactly gets to fuck for free never know could be you if your G is right

  90. kevfresco Says:

    WELCOME TO THE D gentlemen. nuff said. DILLA rules what nahright and all you blogheads is about. real talk.

  91. A tribe called quest Says:

    negative … and Dilla is nicer than him on the mic too …
    ———————————–

    dilla has way more duds than kanye

    ^^^^ when did es start handing out crack this early in the day?
    —————————————-

    im gonna weep for big when jay dies. that nigga wont even be remembered. All that nut suckin after a man dies all of a sudden makes you a goat no matter who you are.

    I LOVE DILLAS WORK, but how can you say kanye doesnt have his number. pssh

  92. RIGZ Says:

    # Spitzer_4_President Says:
    December 11th, 2008 at 4:20 pm

    J Dilla is a little vagina

    ^^

    U maaaaaaaaaddddddddd (c) Mr. Giles taunting Billy

  93. Spitzer_4_President Says:

    U maaaaaaaaaddddddddd (c) Mr. Giles taunting Billy
    ^^^
    He’s a little vaginaish

  94. landLORD Says:

    ^^^

    I rather listen to Kanye instrumentals

    —————

    … i hear you …

    KWest instrumentals > Kanye West beats with OTHER people rhyming on them > KWest solo LPs with rhymes (and/or autotune)

  95. secondbest21 Says:

    landLORD Says:

    i dont even think Kanye West himself, would fix his crooked jaw to say he was greater than James Yancey ….

    ^^^^ his live instrument joints alone will shit on kanye’s catalog (that he played himself, mind you). know the ledge (c) the god…

  96. kevfresco Says:

    hang it up rigz…ya hip-hop has no say in life…fuck this blogsite.

  97. Spitzer_4_President Says:

    fuck this blogsite.
    ^^
    Hey fuck you man!

  98. kevfresco Says:

    oh my bad rigz. redirects to spitzer.

  99. Wavy Shprocketts Says:

    who is s.i.c.k.?

  100. Spitzer_4_President Says:

    who is s.i.c.k.?
    ^^
    Johnny walker turquoise

  101. iCandy Says:

    @Fuxie if you are still around – I didn’t realize you actually had an iCandy section on your alumnah shit. Me and a friend of mine came up with that for something we were working on…I wasn’t trying to infringe…when you mentioned that the other day I was on here, I was like THE FUCK!?!?!?…but now I see…no disrespect…

  102. landLORD Says:

    Wavy Shprocketts Says:

    December 11th, 2008 at 4:25 pm
    who is s.i.c.k.?

    ————–

    i was wondering the same shit, but was too proud to ask …

  103. RIGZ Says:

    I know there are people that jumped on the Jay Dee bandwagon when he died…like, theres ALOT of em

    But I was personally convinced dude was extrodinaire after Woo-Hah Jay Dee Bounce Remix, She Said Remix, The Rhyme Remix, Pharcydes LP, Busta’s LP, Beats Rhymes & life…

    This is around 96, give or take a year (i smoke alotta weed lol)

  104. kevfresco Says:

    om saying my dude. some of the shit you prolly have bumped in ya lifetime of listenin to hip-hop, r n b, even some techno, been touched by dilla. u quiet right now.

  105. secondbest21 Says:

    A tribe called quest Says:
    December 11th, 2008 at 4:21 pm
    negative … and Dilla is nicer than him on the mic too …
    ———————————–

    dilla has way more duds than kanye

    ^^^^ when did es start handing out crack this early in the day?
    —————————————-

    im gonna weep for big when jay dies. that nigga wont even be remembered. All that nut suckin after a man dies all of a sudden makes you a goat no matter who you are.

    I LOVE DILLAS WORK, but how can you say kanye doesnt have his number. pssh

    ^^^^ nothing to do with dude being dead (wasn’t this said already?). like a nigga wasn’t singing the praises of dilla 10 years prior. like i said, know the ledge. there’s really not much to speak on. when kanye stops hiring niggas to play instruments on his song, then you can come talk to me…

  106. A tribe called quest Says:

    THE-XFACTA Says:
    December 11th, 2008 at 4:21 pm
    I Fux Says:

    December 11th, 2008 at 4:15 pm
    my girl sucked my dick something proper last night, while i was watching highlights she was trying to get my mind off basketball, she is nice with it I wish I could share her

    ——

    Too late
    ———————————-

    smh wow

  107. Spitzer_4_President Says:

    fuck off fresco

  108. OnPoint Says:

    Wavy Shprocketts Says:

    December 11th, 2008 at 4:25 pm
    who is s.i.c.k.?

    ^^^The ninj comes on nah in the morning and writes these long random novels. Funny, kooky and wisdom all mixed together.

  109. I Fux Says:

    ifux.blogspot.com/search/label/iCandy

    ^^iCandy it goes much deeper and older here

  110. Big Homie Says:

    Obviously I was just joking on paying 6 Gs to bang a porn chick. Like when I said I am bout to pull money out of my 401k for it..come on..really? I hit Roxy up on some, want to chill party type shit if she has time from her appointmens when she in town. She hit me back and said, maybe and if she does, now that she got my email we can smoke a blunt for my bday.

  111. RIGZ Says:

    wow @ everyone coming out to defend dilla

    I remember @ a time it was just me & Land holding it down in these convos

    lool

  112. eskay Says:

    >>who is s.i.c.k.?

    fuck if I know, but his comments are classic:

    http://nahright.com/2008/12/11/heartbreak-drake-the-best-of-drake-mixtape/#comment-1590278

  113. OnPoint Says:

    kevfresco Says:

    December 11th, 2008 at 4:27 pm
    om saying my dude. some of the shit you prolly have bumped in ya lifetime of listenin to hip-hop, r n b, even some techno, been touched by dilla. u quiet right now.

    ^^^Im saying. The influence on music is crazy, but just within in hiphop, i always hear some song that I thought was dope years ago and find out Dilla made it. Dude is ridiculously underrated. Has nothing to do with his death.

  114. kevfresco Says:

    nah spitz fuk you. show some gratitude. thers architechs for the buildings in which you currently occupy lame.

  115. I Fux Says:

    I feel so sad for married couples when the wife no longer sucks the dick, wtf is wrong with bitches. You got kids now so dick sucking is no longer part of the curriculum(sp?)? When I was ramming my dick in all kinds of chicks you would suck my dick, but now when I am only ramming it in yours, You cant?? .. I dont get it at all, marriage’s like that cannot last, unless you get some on the side every so often.

  116. secondbest21 Says:

    Big Homie Says:

    Obviously I was just joking on paying 6 Gs to bang a porn chick. Like when I said I am bout to pull money out of my 401k for it..come on..really? I hit Roxy up on some, want to chill party type shit if she has time from her appointmens when she in town. She hit me back and said, maybe and if she does, now that she got my email we can smoke a blunt for my bday.

    ^^^^ roxy smokes? if that’s true, man, you just killed all kinds of “never gonna happen” shit for me…

  117. iCandy Says:

    I Fux Says:

    December 11th, 2008 at 4:28 pm
    ifux.blogspot.com/search/label/iCandy

    ^^iCandy it goes much deeper and older here

    ^word *clicks link and gets knowledge (no brain)*

  118. A tribe called quest Says:

    im not gonna continue this convo, last thing i want is to come off anti dilla, but i stand by my statements

  119. PLUG Says:

    I dont care if JAYDEE did made this beat. I always hated this song. Im just gonna go ahead and say it: I never was a q tip fan. I hopped off the ATCQ bus at the el sagondo exit.

  120. landLORD Says:

    The Love Movement
    Like Water For Chocolate
    D’Angelo – Voodoo
    many Busta Rhymes joints
    Slum Village
    Elzhi
    Janet Jackson
    Stakes Is High
    QTip

    etc etc

    and that was when he was alive .

    … i mean and im missing mad shit on there … local Detroit shit … Phat Kat … Frank & Dank … Guilty Simpson … nigga what?

  121. I Fux Says:

    Life is funny.Who ever thought I would be rocking a mohawk fade in my 30`s?I have all these tatts and shit.LOL I have changed my whole swagger in 2 years.Funny how when I was married to an older woman,I used to rock that gerald levert look.The teddy bear with the sideburns look.LOL

    ^^^*dies* cuz I know this nigga figurtively

  122. OnPoint Says:

    A tribe called quest Says:

    December 11th, 2008 at 4:32 pm
    im not gonna continue this convo, last thing i want is to come off anti dilla, but i stand by my statements

    ^^^Strip this ninj of his nickname (||)

  123. kevfresco Says:

    school these fools land

  124. Wavy Shprocketts Says:

    lololol s.i.c.k. said “gerald levert” *dying* CLASSIC that dude has a beautiful mind poz

  125. fakeRICH » BLOG » Q TIP W/ PRINCE Says:

    […] This will probably be deleted sometime soon by Prince’s people …but thanks to the kids over at NAH RIGHT we have some amazing/ super rare footage. […]

  126. RIGZ Says:

    PLUG

    Yo have to be the ONLY person I know that dont like the song Vivrant Thing

    lol

    Seriously

  127. Big Homie Says:

    roxy smokes? if that’s true, man, you just killed all kinds of “never gonna happen” shit for me…

    ^ Yea I seen her smoke on a Youtube vid

  128. kevfresco Says:

    i know ATCQ WTF?

  129. RIGZ Says:

    # OnPoint Says:
    December 11th, 2008 at 4:34 pm

    A tribe called quest Says:

    December 11th, 2008 at 4:32 pm
    im not gonna continue this convo, last thing i want is to come off anti dilla, but i stand by my statements

    ^^^Strip this ninj of his nickname (||)

    ^^^^^

    Wow.

  130. OnPoint Says:

    RIGZ Says:

    December 11th, 2008 at 4:34 pm
    PLUG

    Yo have to be the ONLY person I know that dont like the song Vivrant Thing

    ^^^I kinda see this, because back then, ninjs thought Tip sold out.

  131. landLORD Says:

    RIGZ Says:

    December 11th, 2008 at 4:29 pm
    wow @ everyone coming out to defend dilla

    I remember @ a time it was just me & Land holding it down in these convos

    ————-

    word … cause people are starting to really listen … the only people who trash Dilla are the ones who really arent familiar with his catalog, and are just catching on … all they gotta do is google the man’s catalog and see for themselves … it could take awhile cause its a couple pages long …

  132. Spitzer_4_President Says:

    No no no no fresco fuck you, you lil smelly bitch

  133. Keyboard K Says:

    The song No-One Knows off Dilla’s Pay Jay album renders this who argument obsolete….

  134. Spitzer_4_President Says:

    landlord do me a favor and shut the fuck up

  135. OnPoint Says:

    LOL

    Im jk ATCQ….preference is preference.

  136. RIGZ Says:

    I got a tape of Redman cutting up Vivrant Thing CRAZY on Westwood

    Reggie woulda been a nice DJ, he was doin alot

  137. RoBaBank Says:

    not for nothing if your doing porno im sure you gotta smoke a blunt once in a while and drink like a fish

  138. Big Homie Says:

    LF: I wonder what Latarian Milton is doing these days.

  139. Spitzer_4_President Says:

    Reggies > reggie

  140. A tribe called quest Says:

    RIGZ Says:
    December 11th, 2008 at 4:36 pm
    # OnPoint Says:
    December 11th, 2008 at 4:34 pm

    A tribe called quest Says:

    December 11th, 2008 at 4:32 pm
    im not gonna continue this convo, last thing i want is to come off anti dilla, but i stand by my statements

    ^^^Strip this ninj of his nickname (||)

    ^^^^^

    Wow.

    ————————————

    lol i second that wow

  141. landLORD Says:

    OnPoint Says:

    December 11th, 2008 at 4:34 pm
    A tribe called quest Says:

    December 11th, 2008 at 4:32 pm
    im not gonna continue this convo, last thing i want is to come off anti dilla, but i stand by my statements

    ^^^Strip this ninj of his nickname (||)

    ————-

    checkmate

  142. I Fux Says:

    anybody got Howard Stern Ondemand??

    go to classics and watch “small penis contest” ….. the wifey and I watched last night and I was dying of laughter and she was like “THAT IS SO SAD” “WOW HE HAS LIKE A LITTLE BUTTON FOR A DICK” ……*dies10x* Its not even homo on any level just ridiculously funny and disturbing, there was a nigga on there with a small little wee-wee and he was like “I feel sad to say I am a blackman” …………..woooooooooo

  143. kevfresco Says:

    whateva spitz like i said ya hip-hop is dead.

  144. A tribe called quest Says:

    smh@ michael phelps wasting his time writing books. I’d still be on my post olympic hoe smash run.

  145. jrp14 Says:

    As much as I would agree that Dilla was the greatest…you really wanna put up who Kanye as worked with opposed to Dilla….Kanye is probably the most WANTED producer ever. You might as well just make the short list of who he hasn’t worked with, and he rarely works with garbage artist…not that Dilla did.

  146. secondbest21 Says:

    RIGZ Says:

    PLUG

    Yo have to be the ONLY person I know that dont like the song Vivrant Thing

    lol

    Seriously

    ^^^^ uh, i didn’t like the track until Amplified dropped from my rotation.

    *ducks*

  147. krose Says:

    Prince > Jesus Christ

  148. and the winner is... Says:

    i guess what they say about q is true…not like theres anything wrong with that…

Leave a Reply