займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Young Chris – Promised Land


AddThis Social Bookmark Button

70 Responses to “Video: Young Chris – Promised Land”

  1. COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:

    not 4 nothin, but im tired of those sad ass “save the animals” commercials with the Sad dog in a cage & sad ass music Playin when i come home 4 dinner… this is BULLSHIT.

  2. Plug Says:

    This morning my chick was gonna go down on me for the first time… I declined the offer. n/h

  3. Big Homie Says:

    women that weigh 155 or more >

    ^^^PINKY!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. that guy Says:

    his morning my chick was gonna go down on me for the first time… I declined the offer. n/h

    ^^^
    ur a homo 4 that one, pal

  5. sleep Says:

    I hope hov gives young chris a push cause he seem real loyal or either blinded by hov status.

  6. COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:

    Plug Says:

    December 10th, 2008 at 3:16 pm
    This morning my chick was gonna go down on me for the first time… I declined the offer. n/h

    ^^^
    Applaud that Hater. (q: Star)

  7. Boosie Says:

    tall women> short women

  8. D_Block_4_life Says:

    tall women> short women
    ^
    nope

  9. Joe 88 Says:

    I just like hood chicks with college degrees

    I had this one chick from owings mills, she was so green, and she was cute, I couldn’t cuff her tho, if I told her to dive off a bridge she would’ve did it, but the pussy was good. I fucekd it up with her cause I fucked a girl she went to school with, smh @ myself

  10. I Fux Says:

    *nah blacks it up*

    *starts liking miserable looking bitches with ass*

  11. Big Homie Says:

    Dude was partying in DC Sunday. Parties frequently here

  12. D_Block_4_life Says:

    __________ > women with shaq hands

    __________ > women with yao feet

  13. PW Says:

    “I was called “the new Soulja Boy”… you don’t think that would piss you off if you were NOTHING like Soulja Boy,” he asked? “I wasn’t tryna diss him… I was talkin aggressively out of frustration…”

    On Monday night, a very passionate Hamilton shed a few tears when explaining “Music,” the first song on the album. The MC got emotional while explaining his battle with drugs, homelessness and his rocky relationship with his mom, who was there to support.

    ^^

    I’m not a CH fan. I tried.

  14. Joe 88 Says:

    D_Block_4_life Says:
    December 10th, 2008 at 3:18 pm
    tall women> short women
    ^
    nope

    ^co-sign

  15. Boosie Says:

    I got a tall one for yo tall girl- “lil boosie”

  16. eskay Says:

    >>This morning my chick was gonna go down on me for the first time… I declined the offer. n/h

    how is it your chick if she’s never gone down? that’s a prerequisite.

  17. Big Homie Says:

    tall women> short women

    ^ Women in lingerie with high heels on with net stockings on

  18. Boosie Says:

    Lol at ya’ll niggas that dont like beautiful tall women…..that is a rare combination and is like a black diamond..

  19. RoBaBank Says:

    CH still look homeless . . . im not trynna diss him just talking aggressively

  20. sleep Says:

    Its funny hearing charles saying”I take this sonic shit real” wtf how old is that nigga again

  21. D. Billz Says:

    Joe 88 Says:
    December 10th, 2008 at 3:19 pm

    I just like hood chicks with college degrees

    ^Emphatic co-sign. I met hella chicks from the BX that be down here grindin’ for real. Shoutouts to all hood chicks from the village, P.H., Edison, etc. gettin’t those nursing degrees. Lol

  22. RoBaBank Says:

    werd i like my girls the same height as royce

  23. Big Homie Says:

    This track is fire. This some cruising music.

  24. Joe 88 Says:

    eskay Says:
    December 10th, 2008 at 3:22 pm
    >>This morning my chick was gonna go down on me for the first time… I declined the offer. n/h

    how is it your chick if she’s never gone down? that’s a prerequisite.

    ^Co-sign, I kinda miss waking up to my girl face between my lap (c) joe88.

  25. D. Billz Says:

    Young Chris is on his job. Him and Freezer. This song is baniddles. Perfect video to accompany the feeling (nh). Now if only we could get P. Crakk to have the same work ethic he would be a monster.

  26. eskay Says:

    >>but nothing beats a chick with perfect white teeth….that is a true turn on

    ^thats cuz you’re a bamma and that shit is rare down there.

    a sexy gap > perfect teeth

  27. D_Block_4_life Says:

    how is it your chick if she’s never gone down? that’s a prerequisite.
    ^
    word

    co-sign billz on chris and free

  28. Boosie Says:

    I’m sorry but black chicks with a business/ news voice is greater than a hood chick with a college degree

  29. Plug Says:

    LF: My boy told me he went to the TT bar the other day and smashed a dominican chick with no monetary fee involved. He said the chick was just on his nads. Plus he had on a crisp pair of ye’s. he said the total dollar amount spent was $175.

    $10 entrance fee to the bar
    $20 his food
    $ 30 his drinks
    $ 20 her drinks
    $ 40 for 2 dances
    $ 50 motel fee

    even tho it was a tat tat bar, did he when?

  30. D. Billz Says:

    tall chicks > short chicks

    I’m 6’1. I don’t need some toddler sized chick next to my waist in public. I wouldn’t turn down a short chick, of course, but nothing is better than being eye to eye with your lady.

    And it definitely helps if you wanna get it twirkin’ while standin’ up. Impossible with a midget.

  31. D_Block_4_life Says:

    a sexy gap > perfect teeth
    ^^^
    not in this here galaxy.

  32. Big Homie Says:

    Young Chris is on his job. Him and Freezer. This song is baniddles. Perfect video to accompany the feeling (nh). Now if only we could get P. Crakk to have the same work ethic he would be a monster.

    ^ I want a State P album and Lox album like right now. Looking foward to that CNN album.

  33. RoBaBank Says:

    plug still on his 8th grade shit hand jobs and finger pops

  34. Joe 88 Says:

    @Boosie

    i’m not that tall, i’m 5’9 I guess you didn’t listen to my songs, lol

    36 on the waist, size 9 on the shoes – joe88

  35. D. Billz Says:

    And on the right woman…

    short haircuts (like, caesar-short) > long hair

    On certain women it is the SHIT. Word to the waitress at Poets & Busboys in DC on 14th and U.

  36. D_Block_4_life Says:

    I’m sorry but black chicks with a business/ news voice is greater than a hood chick with a college degree
    ^^^
    As far as wifey status

    co-sign a trillion %

  37. Wavy Shprocketts Says:

    short haircuts (like, caesar-short) > long hair

    ^

    [||]

  38. COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:

    O’s Heavy-Skinny Oprah Cover Shows Weight Contrast
    ABC News – 4 hours ago
    By LEE FERRAN When Oprah Winfrey decided to go public about her latest weight gain, she didn’t hold anything back and suggested to the editors of her magazine, O, “Why don’t we just put my fat butt on the cover?

    ^^^
    PROOF, that with all the Money & Power any woman can have in life, your still a Lonely & Miserable broad without a Man layin the pipe & keepin u in your place @ home.

    How the fuck u Billionare status & cant keep a man, Lonely as fuck, eatin ice cream all night alone in a cold bed… loose 100lbs, gain 100 pounds in Notime flat.

    Bitches gonna learn to respect the Power of the tool. i dont give a Fuck who she is & what her paper look like. Cuz Oprahs ass is Lonely then a MuFucka.

  39. D_Block_4_life Says:

    short haircuts (like, caesar-short) > long hair
    ^^^
    in general no-sign

    I love me some long hair

  40. Wavy Shprocketts Says:

    billz u the type to goateesave ur shorty tell me i’m lying

  41. Big Homie Says:

    On certain women it is the SHIT. Word to the waitress at Poets & Busboys in DC on 14th and U.

    ^ LOL..hahaha right next to Jin lounge around the corner from Republic Gardens. Damn.. word? I only been there once. I need to check that place out and look for her. I like tall chicks. I saw this one mean tall chick Saturday at the club. Had this once piece tight black dress on.

  42. Boosie Says:

    # eskay Says:
    December 10th, 2008 at 3:26 pm

    >>but nothing beats a chick with perfect white teeth….that is a true turn on

    ^thats cuz you’re a bamma and that shit is rare down there.

    a sexy gap > perfect teeth
    _______________________________________________________________

    Lol, at this cat’s jokes…..seeing as I have lived in the northern region most of my life…..only reason you like gaps is because perfect white teeth are intimidating to you…..

  43. RoBaBank Says:

    And on the right woman…

    short haircuts (like, caesar-short) > long hair

    ^^^^^

    Big nosign

  44. Wavy Shprocketts Says:

    PROOF, that with all the Money & Power any woman can have in life, your still a Lonely & Miserable broad without a Man layin the pipe & keepin u in your place @ home

    ^

    88CRAZY_HOOD_DR._PHIL_88CRAZY

  45. D. Billz Says:

    # Big Homie Says:
    December 10th, 2008 at 3:24 pm

    This track is fire. This some cruising music.

    ^Word. Some roll-up music. I don’t smoke, but I told the white homie Mike in one of my classes that he need to come through with that fire so that I can tote for my last semester.

  46. Plug Says:

    how is it your chick if she’s never gone down? that’s a prerequisite.
    ———
    She likes to kiss too much. I might have dozed back off and woke up to her smoochin on me, then I might’ve have to Ike Turner her.

    Plus , I had been drinkin massive boones, beers and svedka the night before. I took appoximately 16 dark drunken yellow leaks. thats wouldve beenmad disrespectful to all parties involved

  47. nation Says:

    >> thats cuz you’re a bamma and that shit is rare down there.

    dead

  48. PW Says:

    Aight…Im off. No more procrastination.

    Gotta finish out the week strong.

    Peace to the land of Nahnia.

  49. D. Billz Says:

    only reason you like gaps is because perfect white teeth are intimidating to you…

    ^LOL. I can see where this is going.

    Actually I don’t, but…

    instigating > lurking

  50. COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:

    Wavy Shprocketts Says:

    December 10th, 2008 at 3:31 pm
    PROOF, that with all the Money & Power any woman can have in life, your still a Lonely & Miserable broad without a Man layin the pipe & keepin u in your place @ home

    ^

    88CRAZY_HOOD_DR._PHIL_88CRAZY

    ^^^
    WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

  51. Wavy Shprocketts Says:

    @ big homie and d. billz, are DC live and the Ritz still open?

    those were the two biggest black clubs when i was in DC (1997-2001)

    also i would go to 18th street lounge to peep the model chicks but i hate skinny broadz so i didn’t go too much

  52. nation Says:

    >> SHOUT OUT everybody i email’d that clip of Homegirls titties… lol. Fux, Land, nate… TyBigs… thr rest of u niggas…

    *checks wmdeez for the first time in years*

  53. D. Billz Says:

    # Wavy Shprocketts Says:
    December 10th, 2008 at 3:30 pm

    billz u the type to goateesave ur shorty tell me i’m lying

    ^ *drinks a red bull*

    *gets wings*

  54. COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:

    nation Says:

    December 10th, 2008 at 3:33 pm
    >> SHOUT OUT everybody i email’d that clip of Homegirls titties… lol. Fux, Land, nate… TyBigs… thr rest of u niggas…

    *checks wmdeez for the first time in years*

    ^^^
    WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

  55. Joe 88 Says:

    *Turns up Lo Life’s “best that ever did it feat joe88″*

  56. Boosie Says:

    eyebrow pierced broads> belly button pierced broads…..

    eyebrows pierced= all out nympho

  57. Wavy Shprocketts Says:

    who’s keeping up with how our governor tried to sell obama’s senate seat

    illinois easily has the grimiest politrical scene in the country and maybe the world, this fool said if nobody buys the seat i’ll appoint myself *deadddddddd*

  58. that guy Says:

    a sexy gap > perfect teeth

    ^^^
    u do drugs, so i’m gonna excuse ur retarded comment

  59. D_Block_4_life Says:

    A beautiful women is a beautiful women regardless if she has a gap or she has shaq hands or a short hair or tall. I prefer a chick with long hair, nice teeth, short with small hands and small feet. Sue me.

  60. D. Billz Says:

    Wavy Shprocketts Says:
    December 10th, 2008 at 3:33 pm

    @ big homie and d. billz, are DC live and the Ritz still open?

    ^The Ritz? Damn, you takin’ it back. Nah, that been shut down. I’ve only been once. The one time I went it was a crazy night because I almost choked to death in the back seat of my manz whip because that was my first time smokin’ a B (c) old B’more slang. Nobody in the car heard me because the music was loud as shit and this nigga’s window on my side was the only one didn’t roll down in his Grand Am. To top it off, we had been passin’ around the L.I. Ice Tea and when we get to DC it was a fuckin’ sobriety check. Luckily we passed that shit.

    But yeah, it’s gone, lol. Along with DC Live. Shit, it might’ve been DC Live that we went to that night. Can’t remember. But I know both of them shits are shut down.

  61. Boosie Says:

    bald headed hoe> nappy headed hoe

  62. Wavy Shprocketts Says:

    i actually co-sig esgay, it’s the little imperfections that drive me crazy over a woman versus women with no flaws. a small gap can be dead sexay

  63. Boosie Says:

    shaq’s wife> kobe’s wife

  64. Plug Says:

    I almost choked to death in the back seat of my manz whip because that was my first time smokin’ a B
    ———-
    *runs as fast as possible in the opposite direction*

  65. D. Billz Says:

    # RoBaBank Says:
    December 10th, 2008 at 3:31 pm

    And on the right woman…

    short haircuts (like, caesar-short) > long hair

    ^^^^^

    Big nosign

    ^You wildin’.

    I’ll brush the shit outta shorty’s waves.

  66. Joe 88 Says:

    LF: I love getting high & looking at my slideshow on my page

  67. TheCo!!inB Says:

    @ Plug
    your boy lost
    ordering food in the nudey bar (c) Al Bundy aint wavy….
    peel a stripper back on the trunk of her civic and have her bring you cooked meals at your college then holla

  68. Big Homie Says:

    LOL at Wavy. Yea RIP to those clubs. They closed down a long time ago like back in 2000 2001. Ritz was ghetto as shit. I remember they even had a Bmore house floor. I had the shorty at the door give me a wrist band so I can drink because I wasn’t 21 then. I seen so many fights, bouncers dragging people out. I remember one time I let off firecrackers across the street during the let out and people ran like someone was buckin shots

    DC Live closed around the same time and it reopened up with madd improvments to it and was called VIP it was only opened for a year and it was sold

  69. kevfresco Says:

    young chris if u see this…good fuckin job my dude. keep going.

  70. King Elz Says:

    I fucks with young gunner (nh) keep doing your thing C. keep real hip hop alive!

Leave a Reply