займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Juelz Santana Talks Dipset & Cam’ron


AddThis Social Bookmark Button

30 Responses to “Video: Juelz Santana Talks Dipset & Cam’ron”

  1. COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:

    http://www.YAWN_central.com

  2. I Fux Says:

    *talks about the Bottom of the Pussy Hole*

  3. iCandy Says:

    AOOOOOOOOW…oh, wrong guy. lol

  4. D_Block_4_life Says:

    I can’t think of a female entertainer right now whose titty game is even close to being on par with Ms. Cole’s…
    ^^^
    Do they have to be real?

  5. digital scales Says:

    Fuck this Ethiopian

  6. A tribe called quest Says:

    yo i think im in love, keisha looks hella gorgeous in that picture

  7. I Fux Says:

    http://www.zshare.net/image/5254056894f49f37/

    ^^ here you go Kev and Crazy, a picture of one of the broads on the clip

  8. kevfresco Says:

    b-ease Says:

    December 10th, 2008 at 12:16 pm
    I can’t think of a female entertainer right now whose titty game is even close to being on par with Ms. Cole’s…

    ^^^
    co-sign

  9. COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:

    Keish Coles knockers > Mary J’s ass

  10. A tribe called quest Says:

    Chicks with tats give me a boner

  11. RIGZ Says:

    # digital scales Says:
    December 10th, 2008 at 12:20 pm

    Fuck this Ethiopian

    ^

    wow

  12. b-ease Says:

    *fucking dead @ the top 25 greatest ricky henderson story link on fux’ page*

  13. I Fux Says:

    knockers

    ^^^^that is a funny ass word

  14. kevfresco Says:

    COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:

    December 10th, 2008 at 12:21 pm
    Keish Coles knockers > Mary J’s ass

    ^^^
    co-sign heavily

  15. COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:

    I Fux Says:

    December 10th, 2008 at 12:20 pm
    http://www.zshare.net/image/5254056894f49f37/

    ^^ here you go Kev and Crazy, a picture of one of the broads on the clip

    ^^^
    Whos Titties?
    Keyshia Cole
    Ingas
    iFux broad.

  16. kevfresco Says:

    nah fux she decent. she ya wifeys peeps?

  17. I Fux Says:

    Juelz does look Ethipion

  18. COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:

    I Fux Says:

    December 10th, 2008 at 12:20 pm
    http://www.zshare.net/image/5254056894f49f37/

    ^^ here you go Kev and Crazy, a picture of one of the broads on the clip

    ^^^
    Whos Titties?
    Keyshia Cole
    Ingas
    iFux broad.

    ^^^
    she got some Serious MoneyBags on her… Sharmon Squeeze them shits!

  19. digital scales Says:

    yo rigz don start

  20. b-ease Says:

    Whos Titties?
    Keyshia Cole
    Ingas
    iFux broad.

    ^^
    Yo, I was just about to write about how ill ifux’s broads titties were. Shorty looks like a stone cold freak. That is a slut dress if I ever saw one…anyway, Keyshia is destroying shit right now, but Inga circa ’96 was breast perfection, so I gotta go with Foxy.

  21. eskay Says:

    “gassed the baddest bitch in the class to show me her knockers”

  22. RIGZ Says:

    # digital scales Says:
    December 10th, 2008 at 12:24 pm

    yo rigz don start

    ^

    lol

  23. I Fux Says:

    kevfresco Says:

    December 10th, 2008 at 12:24 pm
    nah fux she decent. she ya wifeys peeps?

    ^^ my cousins Jumpoff/girl

  24. A tribe called quest Says:

    eskay Says:
    December 10th, 2008 at 12:25 pm
    “gassed the baddest bitch in the class to show me her knockers”

    ————————————————-

    eskay stanning for jay > Plug stanning for P > Rigz stanning for that ateam guy

  25. kevfresco Says:

    ok so cam aint sell off his contract…got it. but whats left for him to do really after def jam? skull gang indie shit? c’mon. even game and lupe know its about time to bow out cuz the innanets changed the game. why they think hip-hop fans is so stupid? i mean, WTF!? aint no longjevity in a gamble. why is dudes actin so oblivious?

  26. Plus $ Says:

    fuck mayne i miss the set…..like when they 1st linked w/the roc and came out with Diplomatic Immunity. I was pretty much over it once they put jimmy out dolo.

    +

  27. Plus $ Says:

    fuck mayne i miss the set…..like when they 1st linked w/the roc and came out with Diplomatic Immunity. I was pretty much over it once they put jimmy out dolo.

    +

  28. bhargrave Says:

    Its over for Dipset !!!!!!!!!!! WHY THEY AINT RIDE ON G-UNIT !!!!!!

    DEM NIGGAz are SOFT !!!!!!! CAM had beef wit 50, and jimmy and juelz and the whole dipset act like that shit aint happen !!!!!!!!!! WHAT HAPPENED TO HARLEM !!!!!!!!!!!!!

  29. bhargrave Says:

    But at the end of the day JUELZ can spit fire and i guess thats what its all about!!!! But jimmy is garbage !!!!!!!!!!!

  30. barette Says:

    juelz or jim talkin bout cam>juelz or jim music without cam
    so sad

Leave a Reply