Freeway – Blauh

freeway-closeup.jpg

Day 8.

Freeway – Blauh (Prod. by Jake One)


AddThis Social Bookmark Button

47 Responses to “Freeway – Blauh”

  1. icon (trillbert arenas) Says:

    **no beard comment**

  2. Beezy Says:

    This picture is beyond disturbing.

  3. b-ease Says:

    That screenshot is not a good look. For Free or Nah. Pause.

  4. icon (trillbert arenas) Says:

    @ BH- did you make it to the VIP- that one section near the entrance, with the worn out pleather couches? LMAO…my homie who was a fanatic for that spot (i.e, dragging a nigga out there) moved out of the area, so I haven’t been there in a minute…

  5. CiCi The Intern Says:

    Ahh!

  6. killa jones Says:

    pardon me but i gotta laugh at this….hA!

  7. icon (trillbert arenas) Says:

    SMH@ OJ, for having turned down a 3 yr deal- what, was he the only nigga who was unaware that those crackers were intent on putting his ass under the jailhouse?

  8. b-ease Says:

    The 4 chicks I was with looked better than the strippers.

    ^^
    I belive it. One of your homegirls in particular is fly as fuck.

  9. b-ease Says:

    SMH@ OJ, for having turned down a 3 yr deal- what, was he the only nigga who was unaware that those crackers were intent on putting his ass under the jailhouse?

    ^^
    Damn. I had no idea he had a deal like that on the table. What a moron.

  10. Mr. Papagiorgio Says:

    what theeeee fuck??

    freeway beard look like pubes. . . .

  11. icon (trillbert arenas) Says:

    Mr. Papagiorgio Says:

    December 8th, 2008 at 10:51 am
    @ BH- did you make it to the VIP- that one section near the entrance, with the worn out pleather couches? LMAO…my homie who was a fanatic for that spot (i.e, dragging a nigga out there) moved out of the area, so I haven’t been there in a minute…

    ^^^
    wait, what spot is this?

    ***Sinsaytionals in Lanaham, MD- the dirtiest, gulliest strip/lapdance club in the DMV—jawn smells like cognac and puddissy (none)

  12. kevfresco Says:

    YO FREE! c’mon ahki. how u gon have a sajdah mark equipped w/the beard and still look like…BLAAAAUUGH!?

  13. Big Homie Says:

    CiCi: You already know I live at the night spots. Just got go to the ones I go to

    LOL at Icon…I think so lol

    SMH at this one stripper not asking me for a dance but just sitting on my lap and giving me a dance. She said Happy Bday..so after like a half hour of grinding on me she gets up and says $40…I was like wtf???

    Naw I saw that vip section. It was 20 to get in that club. I was like this hole in the wall so I wasnt dropping more dough to get into vip. No one was there anyways. If the broads looked better, I would of thought about it.

    Pap Sensationals in Lanham, MD on Severn Road

  14. CiCi The Intern Says:

    # icon (trillbert arenas) Says:
    December 8th, 2008 at 10:52 am

    SMH@ OJ, for having turned down a 3 yr deal- what, was he the only nigga who was unaware that those crackers were intent on putting his ass under the jailhouse?
    ^^

    LOL! Did he really? I guess he doesn’t realize that he’s getting locked up for BOTH crimes lol…

  15. Mr. Papagiorgio Says:

    I belive it. One of your homegirls in particular is fly as fuck.

    ^^^
    pic?

  16. killa jones Says:

    asalamalakim swag Ahki!!

  17. Big Homie Says:

    the dirtiest, gulliest strip/lapdance club in the DMV

    ^ I have no idea why my girls decided to take me there. I heard about this other spot called Irvings I want to check out. Saturday when I partied at Layla, I met a stripper who looked like Kelis, when Kelis looked good. She had a nose ring too which I thought was sexy. I forgot what club she dances at though. I hope it is not Sinsaytionals LOL

  18. kevfresco Says:

    AW MAAAN! put a thoub on ahk.

  19. b-ease Says:

    the dirtiest, gulliest strip/lapdance club in the DMV—jawn smells like cognac and puddissy (none)

    ^^
    I’ve never been to that spot (I have been to the liquor store next to it tho), but it may have compeition. There’s this joint on New York Avenue as soon as you get into the city next to KFC/Taco Bell. I don’t even think it has a name. That shit is grimy. There’s some diamonds in the rough there tho.

  20. icon (trillbert arenas) Says:

    The ex-American football star, 61, was sentenced last week to serve between nine and 33 years for a Las Vegas hotel robbery.

    But friend Thomas Scotto told the New York Post prosecutors offered him three years late in the trial but “he turned it down”.

    Meanwhile, the father of Ron Goldman – killed with acquitted OJ’s ex-wife Nicole in 1994 – is suing for memorabilia Simpson tried to get in the bungled heist.

    http://www.mirror.co.uk/celebs/latest/2008/12/08/oj-simpson-rejected-three-year-jail-deal-115875-20955059/

  21. icon (trillbert arenas) Says:

    There’s this joint on New York Avenue as soon as you get into the city next to KFC/Taco Bell. I don’t even think it has a name.

    ***Skylark Lounge

  22. Big Homie Says:

    There’s this joint on New York Avenue as soon as you get into the city next to KFC/Taco Bell. I don’t even think it has a name. That shit is grimy. There’s some diamonds in the rough there tho.

    ^ I have to check that joint out. It is literally on New York Avenue?

  23. sleep Says:

    Highlight of the eagles season is beating a play off team cause they won’t be there. Cici can I get a amen.

  24. CiCi The Intern Says:

    I think I’m taking too much joy in watching T.O. have a bitch-fit…HA!

    *two-steps in Mr. Pap’s living room*

  25. Mr. Papagiorgio Says:

    I think I’m taking too much joy in watching T.O. have a bitch-fit…HA!

    *two-steps in Mr. Pap’s living room*

    ^^

    *doesn’t pay attention*

    *watches old stone cold steve austin matches*

    *itty bitty panties are thrown in my general vacinity*

    *attention is paid on the cheeks in my living room*

  26. CiCi The Intern Says:

    # sleep Says:
    December 8th, 2008 at 11:01 am

    Highlight of the eagles season is beating a play off team cause they won’t be there. Cici can I get a amen.
    ^^^

    Sleep, you better beat the Cowboys next week. I need you!

  27. icon (trillbert arenas) Says:

    I think I’m taking too much joy in watching T.O. have a bitch-fit…HA!

    ***LOL- on my fantasy football jawn, my avatar is a screen capture of TO’s “that’s my quaterback!!! sniff” meltdown from last year…

  28. icon (trillbert arenas) Says:

    edit- quarterback

  29. Mr. Papagiorgio Says:

    LF: anybody remember this dude from back in the day, name was latif?

    he had a lil single that was bubblin back in the day?

    http://www.youtube.com/watch?v=_wbkoSRLTIw

    his album is hot.

  30. CiCi The Intern Says:

    # icon (trillbert arenas) Says:
    December 8th, 2008 at 11:05 am

    I think I’m taking too much joy in watching T.O. have a bitch-fit…HA!

    ***LOL- on my fantasy football jawn, my avatar is a screen capture of TO’s “that’s my quaterback!!! sniff” meltdown from last year…
    ^^^

    That shit made my year LOL!

  31. b-ease Says:

    ^ I have to check that joint out. It is literally on New York Avenue?

    ^^
    Yep, literally.

  32. icon (trillbert arenas) Says:

    LF- there needs to be a less ayo-ish term for selecting actual players for a fictional team, and accrediting points based on their statistical achievements, than “fantasy football”

  33. TheCo!!inB Says:

    the dirtiest, gulliest strip/lapdance club in the DMVjawn smells like cognac and puddissy (none)
    ^ ^ ^
    Flames out in Oceanview will give Sinsaytionals a run for their money…..i seen a nigga in their french kissing a vagina that had been working for at least 7 hours that day….no bueno

  34. Big Homie Says:

    on my fantasy football jawn, my avatar is a screen capture of TO’s “that’s my quaterback!!! sniff” meltdown from last year…

    ^ I printed that picture out and hung it in my boss’ office. She almost gave me a pink slip.lol

  35. b-ease Says:

    I don’t even think it has a name.

    ***Skylark Lounge

    ^^
    Word.

  36. icon (trillbert arenas) Says:

    I’ve never been to a b-more strip club, but I heard that shit is an experience, lol…I bet the chicks at Fantasies be poppin’ huh? I heard it’s like A-list porn stars and shit up in that joint as featured performers….

  37. Chase Says:

    ***LOL- on my fantasy football jawn, my avatar is a screen capture of TO’s “that’s my quaterback!!! sniff” meltdown from last year…
    ^^^

    That shit made my year LOL!

    Leave a Reply

    ^I ain’t gonna front, I’m a TO fan, but when he started crying, that shit was one of the funniest moments in sports history… right up there with Randy Moss’s “Straight cash homey” statement

  38. sleep Says:

    Smh@ jets fan talking super bowl a couple weeks ago. Now they may not even make the playoffs.

    U know a hiphop term is overused when sports anochers start using it. Word to the cowboys having their swagger back last week

  39. b-ease Says:

    there needs to be a less ayo-ish term for selecting actual players for a fictional team, and accrediting points based on their statistical achievements, than “fantasy football”

    ^^
    *dead*

  40. TheCo!!inB Says:

    Hollywood Steve Austin > Stone Cold Steve Austin
    WCW Stand the fuck up!
    *does movie camera motion*

  41. icon (trillbert arenas) Says:

    Flames out in Oceanview will give Sinsaytionals a run for their money…..i seen a nigga in their french kissing a vagina that had been working for at least 7 hours that day….no bueno

    ***LMAO…wow—where’s oceanview? I literally had a chick at Sinsaytionals whisper in my ear “you can fuck for $100- that’s a good deal, right”? She was a cutie too, but I’m not into trickin’….they stay trying to pull your joint out there, too….a little too extra extra for me- I really just go to strip clubs to drink and observe, not cheat on wifey…

  42. sleep Says:

    I got a 10pg term paper due but my shit only made it to 7 pages.

    **step up my search for long ass footnotes**

  43. Chase Says:

    WoW… X-Pac versus Double J, Jeff Jarrett.

    I remember cracking prince over the head with a plastic guitar my nephew had back in the day after watching one of Jarrett’s matches. LoL

  44. b-ease Says:

    I’ve never been to a b-more strip club, but I heard that shit is an experience, lol…I bet the chicks at Fantasies be poppin’ huh? I heard it’s like A-list porn stars and shit up in that joint as featured performers….

    ^^
    Indeed, definetly an experience. The entire strip is on some total debauchery shit. Walk away from the lights, and there could be problems lol. Norma Jeans is the dopest strip club in the DMV.

    There’s a joint I used to go to called Fantasises right outside the city in Brooklyn/Curtis Bay, but I dont think its the same one you’re talking about. This one is mainly white and I’ve never seen a pornstar in that camp. The only reason I used to hit it up was because they have dollar beer nite on Monday.

  45. CiCi The Intern Says:

    # icon (trillbert arenas) Says:
    December 8th, 2008 at 11:13 am

    I really just go to strip clubs to drink and observe, not cheat on wifey…
    ^^^^

    Applaud this man.

  46. cOLD Says:

    *disengages lurkmode*

    *dies at comments*

    aspiring screen writers can find mad material in nah’s comment section.

    shouts out green.

    *back to lurk land* (||)

    as you were.

  47. icon (trillbert arenas) Says:

    speaking of Chappelle, that fake Chappelle dude is popping up (none) in a rack of commercials, lately…I saw him in Verizon, Bud Lite, and Popeyes this weekend alone…

    http://www.youtube.com/watch?v=63FmuKLCrQs

Leave a Reply