займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: The Iron Sheik Threatens Cipha Sounds

Things Iron Sheik will do to Cipha Sounds, in order to humble him:

-Suplex him.
-Put him in a camel clutch.
-Break his back.
-And maybe even fuck his ass… (?)
-Make him humble.

In Sheik’s defense, I don’t think “fuck his ass” means what they thought it meant on Juan Ep. I think it’s more of a “fuck his ass up” type statement.


AddThis Social Bookmark Button

26 Responses to “Video: The Iron Sheik Threatens Cipha Sounds”

  1. chea Says:

    hellooooooooo hatrz

  2. digital scales Says:

    nah fuck his ass, is like fuck him in the ass

    im sure that will humble anybody

  3. chea Says:

    lol @ nate trying to splain it — nah nah see in persian “fuck his ass” ain’t gay

  4. sleep Says:

    This is not the giants playing

  5. digital scales Says:

    lmao nigga said maybe ill fuck his ass

    ayo lol

  6. Yianni Says:

    Ha ha ha.. he sounds like all the valet dudes at the restaurants by my store…

  7. digital scales Says:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

  8. digital scales Says:

    ahahhahaahahahahahhahahaa

    cici!!!!!!!!

    fuck you in the ass make you humble!!!!!!!

  9. chea Says:

    these iranians get it in – powz

    *snacks on dill rice with kubideh and chenjeh*

  10. sleep Says:

    Hi cici lol

  11. nation Says:

    >> *snacks on dill rice with kubideh and chenjeh*

    yo i took my boys to an iranian restaurant for my birthday

    now we stunt like everyday’ss my birthday

  12. nation Says:

    >> lmao nigga said maybe ill fuck his ass

    hahahaha

  13. nation Says:

    >> lmao nigga said maybe ill fuck his ass

    spice it up a bit, why not

  14. sleep Says:

    Digital u gotta stop fucking chicks in the ass without condoms

  15. digital scales Says:

    yo sleep thats the only way you make them humble

  16. sleep Says:

    Smh @ nation using the N word like a old em freestyle

  17. CiCi The Intern Says:

    oh fuck y’all…

    you needed those points since you can’t score on offense…

  18. nation Says:

    >> Smh @ nation using the N word like a old em freestyle

    when did i say nigga? i go through great lengths not to say it, i should win an naacp image award (c) rosenberg

    i’m not white though

  19. Johnathan Osterman Says:

    # sleep Says:
    December 7th, 2008 at 2:36 pm

    Smh @ nation using the N word like a old em freestyle

    ^^

    I remember after that leaked, Styles P said Em should have all of his teeth stomped out his mouth in the Source

    I always thought it was funny how everyone brushed that comment aside

  20. slim Says:

    yeah you cant get any more humbled than getting fucked in the ass by a 60 something year old iranian.

  21. Jaydon the Don Says:

    sheik is highlarious

  22. MalakiDaGod Says:

    LMFAO!! YO EVERYTHING HE SAID SOUNDED FUNNY

  23. word up Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=9K-wEUCCvE0

    the origins of the Iron Shiek “fuck his ass and make him humble” statement…so homie definitely meant what he said

  24. Rugger REL Says:

    ohh shit get em sheik

  25. Topcat360 Says:

    This is funny as hell. I shit you not. 2 years ago, the iron sheik, tried to get me to serve weed and coke at a comic book convention…Dude is loose!

  26. Late Pass Says:

    digital scales Says:

    December 7th, 2008 at 2:24 pm
    nah fuck his ass, is like fuck him in the ass

    im sure that will humble anybody

    ^ Tell that to Bow Wow

Leave a Reply