XXL’s Eye Candy of the Year: Dolicia Bryan

db3.jpg


db1.jpg

db2.jpg

Props to BlackJackSkanz


AddThis Social Bookmark Button

73 Responses to “XXL’s Eye Candy of the Year: Dolicia Bryan”

  1. D_Block_4_Life Says:

    AllHipHop.com: What’s you relationship like with the other members?

    Jim Jones: We all cool. I haven’t spoken to Cam but as far as all the other players, the ones who started it with me, we all cool. We’re still the tight family we was. As for the artists, they’re opinion really don’t matter anyway.

    OWWW!

  2. I Fux Says:

    Jim Jones: A Byrd In The Hand

    ^ayooooo

  3. D_Block_4_Life Says:

    cOLD, whats good my dude? Whats currently in rotation? (no)

  4. Plug Says:

    TITTY SPRINKLES!

  5. icon (trillbert arenas) Says:

    She looks alot better here, than she did in her King photoshoot, where she kinda looked like a cracked out stripper…thumbs up!

  6. sleep Says:

    Jim jones closer to jay-z age than t.I and wayne is to his.

  7. kyo Says:

    woahhhhhhhhhhhh that first pic is killer. damnnnnnnnnn

  8. Big Homie Says:

    Damn. I just got a lil hard posting this

  9. I Fux Says:

    Jim Jones: That’s my business partner. We got a bunch of ventures. We’re going in on these suckers

    ^ayooooooo

  10. icon (trillbert arenas) Says:

    @ Plug-so, if this auto bailout doesn’t go through, just how cold is it gonna get in the D? (none)

  11. Big Homie Says:

    If I could be anything in the world, it would be whatever she has on in that pic

  12. Mumz the Werd Says:

    yeah thats what my wife looks like

  13. Plug Says:

    makes me wonna do some recruiting.;

    dam I forgot I got a breezoid now

    I guess thats what titty bars are for

    *bends corner*

  14. icon (trillbert arenas) Says:

    Los Angeles (E! Online) – O.J. Simpson’s defense team doesn’t want the Juice squeezed too tight.

    The infamous footballer’s lawyers have requested the bare minimum sentence for the litany of robbery and kidnapping convictions Simpson faces in the wake of his memorabilia heist, asking that he receive six years in prison rather than officials’ recommended 18 years in the slammer.

    “Simpson has never previously been convicted of a crime,” the 61-year-old’s attorney, Gabriel Grasso, said in court papers. “Thus, he now stands before the court as a first-time offender.”

    In the court, yes. In the court of public opinion, not even close.

    Grasso went on to call the 18-year proposal, made in separate sealed court papers by probation officials, “completely inappropriate” and a “knee-jerk recommendation.”

  15. CRAZY88SINCE88 Says:

    OOOOOOOOOOOOWE~!
    thats a Bad Bitch!

  16. icon (trillbert arenas) Says:

    ***6 yrs is a long ass time, when you’re 61 yrs old…

  17. D_Block_4_Life Says:

    6 yrs is a long ass time, when you’re 61 yrs old…
    ^^^
    word, but he’ll prob do 4 1/2

  18. Plug Says:

    @ Plug-so, if this auto bailout doesn’t go through, just how cold is it gonna get in the D? (none)
    ———-
    that money aint gonna do anything for anyone eevn if they get it

    the sad thing is, the more people get out off work, the more secure my job is.

  19. CRAZY88SINCE88 Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    December 4th, 2008 at 2:31 pm
    ***6 yrs is a long ass time, when you’re 61 yrs old…

    ^^^
    shit, 6 years is a long time if you’re 16.

  20. Big Homie Says:

    Wonder what Plax is getting

  21. icon (trillbert arenas) Says:

    that money aint gonna do anything for anyone eevn if they get it

    the sad thing is, the more people get out off work, the more secure my job is.

    **What are you, in collections or something? Co-sign that the people that need it are the last ones to get help, if they get help at all- this bailout shit is a joke…

  22. Big Homie Says:

    24 hrs locked up seems forever when your drunk

  23. Carlos Voltron Says:

    Nice

  24. I Fux Says:

    shit, 6 years is a long time if you’re 16.
    ^^^

    lmao

  25. icon (trillbert arenas) Says:

    CRAZY88SINCE88 Says:

    December 4th, 2008 at 2:33 pm
    icon (trillbert arenas) Says:

    December 4th, 2008 at 2:31 pm
    ***6 yrs is a long ass time, when you’re 61 yrs old…

    ^^^
    shit, 6 years is a long time if you’re 16.

    ***True, but when you’re an old ass man going in, it’s even worse…the life expectancy for black men is 73 yrs, and even that seems high, but assuming it’s right, he’s on borrowed time 5 yrs after his bid…

  26. Plug Says:

    I wonder what my ninjas is gettin

  27. CRAZY88SINCE88 Says:

    *daps Fux*

  28. SpotOn Says:

    Plug Says:

    December 4th, 2008 at 2:33 pm
    @ Plug-so, if this auto bailout doesn’t go through, just how cold is it gonna get in the D? (none)
    ———-
    that money aint gonna do anything for anyone eevn if they get it

    the sad thing is, the more people get out off work, the more secure my job is.

    ^^^word? This chick I know that works at ford up there says it will. Why do you think different?

  29. CRAZY88SINCE88 Says:

    Damn, thats a sexy ass woman, i gotta splash that raw’dog.

  30. Mark Twain Fame Says:

    *Continues goggiley eying pictures*

    Corbread Milkshakes, been making Thickeys since 1975

  31. Big Homie Says:

    ***True, but when you’re an old ass man going in, it’s even worse

    ^ JESUS word??

  32. I Fux Says:

    i need to eat something my stomach is fucking with the god

  33. Johnathan Osterman Says:

    # Big Homie Says:
    December 4th, 2008 at 2:35 pm

    24 hrs locked up seems forever when your drunk

    ^

    Dead

  34. Johnathan Osterman Says:

    Backshot pic is suttin serious

  35. icon (trillbert arenas) Says:

    LF- there’s this dude in my family, who did like 23 yrs in the pen- he’s only 50, and he’s been out for like 10 yrs …but I swear, that nigga treats conversations, especially about politics, or religion, like full contact sports, lol…on some, “well, you may have been to college, but I’ve spent my life studying” ish…that nigga will win an debate regardless, and refuses to let facts stand in his way

  36. SpotOn Says:

    LOL ayo police is on patrol today

  37. icon (trillbert arenas) Says:

    I Fux Says:

    December 4th, 2008 at 2:38 pm
    i need to eat something my stomach is fucking with the god

    ***LOL…You ol’ Sadat X lookin’…

  38. CRAZY88SINCE88 Says:

    anybody got that charlie brown christmas music?

  39. Mark Twain Fame Says:

    yeah I vote…backshot is the best shot, POWER SHOT

  40. icon (trillbert arenas) Says:

    SpotOn Says:

    December 4th, 2008 at 2:40 pm
    LOL ayo police is on patrol today

    ***Big Homie got stripped (none) of his gun and badge a loooooooooong time ago, due to his excessively suspect post-lunch rants about “more meat”

  41. Big Homie Says:

    I’d let this broad piss all over me and I’d lay there smiling

  42. I Fux Says:

    something about “My Momma Raised a gorgeous child” …… has put me on full on God Mode that and the 3 scratches on my grill

  43. Plug Says:

    ^^^word? This chick I know that works at ford up there says it will. Why do you think different?

    ——
    ford not even takin the money

  44. East Coast Finest Showcases Models From Around The World. » XXL’s Eye Candy of the Year: Dolicia Bryan Says:

    […] XXL’s Eye Candy of the Year: Dolicia Bryan […]

  45. I Fux Says:

    Plug Says:

    December 4th, 2008 at 2:45 pm
    ^^^word? This chick I know that works at ford up there says it will. Why do you think different?

    ——
    ford not even takin the money

    ^^^^*dies*

  46. CRAZY88SINCE88 Says:

    Big Homie Says:

    December 4th, 2008 at 2:44 pm
    I’d let this broad piss all over me and I’d lay there smiling

    ^^^
    yea, shes a bad piece of trim.

  47. Mark Twain Fame Says:

    yo that track on the Adidas Originals house party commerical…mad dope.

  48. Carlos Voltron Says:

    # icon (trillbert arenas) Says:
    December 4th, 2008 at 2:40 pm

    that nigga will win an debate regardless, and refuses to let facts stand in his way

    ^So basically he argues like a female?

  49. CRAZY88SINCE88 Says:

    Carlos Voltron Says:

    December 4th, 2008 at 2:45 pm
    # icon (trillbert arenas) Says:
    December 4th, 2008 at 2:40 pm

    that nigga will win an debate regardless, and refuses to let facts stand in his way

    ^So basically he argues like a female?

    ^^^
    GATTTTTT!

  50. I Fux Says:

    Former NBA and college basketball star Rodney Rogers is paralyzed as the result of an all-terrain vehicle accident, his college coach told the News & Observer of Raleigh-Durham, N.C.

    Rodney Rogers was one of the NBA’s best sixth men and a respected 3-point shooter during his 12-year pro career.
    Dave Odom, who coached Rogers when he earned All-America honors at Wake Forest and was the 1993 ACC Player of the Year, said Wednesday that his former star is paralyzed from the shoulders down, according to the report.

    “Say a prayer for Rodney and his family,” Odom said, according to the newspaper.

  51. I Fux Says:

    ok you guys seen that Lebron commercial for Nike and Lil Wayne is in it? that beat in the video goes so hard, Word to Brooklyn

  52. cOLD Says:

    Big Homie Says:

    December 4th, 2008 at 2:44 pm
    I’d let this broad piss all over me and I’d lay there smiling

    ^lol. and I thought I was a nasty nigga.

  53. Mark Twain Fame Says:

    yo Crazy– http://www.youtube.com/watch?v=RRm5qofw5vs

  54. icon (trillbert arenas) Says:

    Carlos Voltron Says:

    December 4th, 2008 at 2:45 pm
    # icon (trillbert arenas) Says:
    December 4th, 2008 at 2:40 pm

    that nigga will win an debate regardless, and refuses to let facts stand in his way

    ^So basically he argues like a female?

    ***LOL..nah, more like a drunken, rambling old man…nigga be quoting nonexistant bible verses, and shit- anything to support his argument…

  55. SpotOn Says:

    Plug Says:

    December 4th, 2008 at 2:45 pm
    ^^^word? This chick I know that works at ford up there says it will. Why do you think different?

    ——
    ford not even takin the money

    ^^^You sure about that? the ford ceo said he would take $1 salary if they get the money plus this story is from today:

    http://www.money.cnn.com/2008/12/04/news/companies/senate_hearing/index.htm

    I know ford said they dont need it, but I dont remember them saying they wont take it.

  56. Big Homie Says:

    She’s just bad. That first pic is epic

  57. I Fux Says:

    my girl wants me to do more bad things to her. I dont know how I feel about it, but I gave it a start last night with some light choking biting and shit. It isnt all bad…… i fux with it

  58. cOLD Says:

    Big Homie Says:

    December 4th, 2008 at 2:50 pm
    She’s just bad. That first pic is epic

    ^would you make blood tea from her tampon and drink it to smash?

  59. Iceberg slim Says:

    Women like that make it extra hard to be focused on one woman

  60. icon (trillbert arenas) Says:

    I Fux Says:

    December 4th, 2008 at 2:52 pm
    my girl wants me to do more bad things to her. I dont know how I feel about it, but I gave it a start last night with some light choking biting and shit. It isnt all bad…… i fux with it

    ***Still trying to explain those scratches, huh? (none, lol)

  61. SDP Says:

    i will now masturbate

  62. Mark Twain Fame Says:

    …or you tlakin about the “Peanuts” theme song…youtube it as– “Linus & Lucy”

  63. Johnathan Osterman Says:

    Yeah first of all don’t make me burst and brawl
    Image is nothin, you frontin see the thirst in ya’ll
    Think its fucked up now? it get worst for ya’ll
    Assassinate your best friend now I hurt you par
    Run up on your block for dough and I curse you all
    The fuck out, you wanna wet duke? squirt your four
    Since birth I been raw hot like surface core
    Kidnap your baby’s mom straight earth the whore
    See I do rhyme and crime so I can purchase more
    If you ain’t in it for that what the purpose for?

  64. icon (trillbert arenas) Says:

    cOLD Says:

    December 4th, 2008 at 2:52 pm
    Big Homie Says:

    December 4th, 2008 at 2:50 pm
    She’s just bad. That first pic is epic

    ^would you make blood tea from her tampon and drink it to smash?

    ***That’s nasty as shit, but let’s say she did some bloodwork/disease testing and it came back clean, i’d consider it—Mmmm, mmm, Bitch!!! (c) Chappelle

  65. Iceberg slim Says:

    I Fux Says:

    December 4th, 2008 at 2:52 pm
    my girl wants me to do more bad things to her. I dont know how I feel about it, but I gave it a start last night with some light choking biting and shit. It isnt all bad…… i fux with it

    ^^^^^^^^^^

    Slides Late pass

  66. Mark Twain Fame Says:

    # SDP Says:
    December 4th, 2008 at 2:53 pm

    i will now masturbate

    ^^^

    said the gay magician…

  67. nashon Says:

    i can’t believe bow wow was hitting that
    smh

  68. nashon Says:

    i can’t believe bow wow was hitting that
    smh

  69. Mark Twain Fame Says:

    # I Fux Says:
    December 4th, 2008 at 2:52 pm

    my girl wants me to do more bad things to her. I dont know how I feel about it, but I gave it a start last night with some light choking biting and shit. It isnt all bad…… i fux with it

    ^^^
    Chutz I. Fux in “8MM Part 2” in theaters Dec 08.

  70. Cinsere Says:

    LOL @ continue “reading” post.

  71. spirit equality Says:

    Big Homie Says:

    December 4th, 2008 at 2:44 pm
    I’d let this broad piss all over me and I’d lay there smiling

    ^ ^ man, fuck AND no.

    they must have put some extra sugar in the water supply or something.

    i give a fuck what this chick looks like in a centerfold, y’all talking about bloody tampon tea and getting pissed on…pimp c is looking down from heaven shaking his head like a motherfucker.

  72. nunya bizness Says:

    She lost some weight and tone up. Good look …

  73. BEZ Says:

    She looks great, but that is an ugly name. Sounds like she loves the moolah.

Leave a Reply