займ с плохой кредитной историей онлайн

JR Writer – R.I.P. Maxipad (Max B Diss)

jr-writer.jpg

The Writer of Writers returns fire after the Wave claimed that he almost wet himself during a chance meeting at the studio (see video after the jump).

JR Writer – R.I.P. Maxipad (Max B Diss)


JR also recently responded to some guys who claim that they got him for his chain.

*yawn*


AddThis Social Bookmark Button

86 Responses to “JR Writer – R.I.P. Maxipad (Max B Diss)”

  1. Ty big's Says:

    A tribe called quest Says:
    December 2nd, 2008 at 8:45 pm
    Skip to my lue > Devin

    no hate

    GTFOH, anything you say from here on out is invalid and not to be taken seriously

  2. Mr. Papagiorgio Says:

    SMH @ the devin harris jerkfest that’s poppin off. . .

    the nigga ain’t THAT nice. . . he had one nice game. . . to say he’s top 5 in the league right now, though?????

    whoever said that is clearly not a fan of basketball.

  3. Ty big's Says:

    Mr. Papagiorgio Says:
    December 2nd, 2008 at 8:49 pm
    SMH @ the devin harris jerkfest that’s poppin off. . .

    the nigga ain’t THAT nice. . . he had one nice game. . . to say he’s top 5 in the league right now, though?????

    whoever said that is clearly not a fan of basketball.

    .. one nice game how do you get to be the 4th highest scoring player and 11th in assists with one nice game ? …

  4. landLORD Says:

    mardy collins > devin harris

  5. landLORD Says:

    greg paulus > devin harris …

  6. A tribe called quest Says:

    yo eskay is that the chain niggas took from Jr Writer in that picture?

  7. landLORD Says:

    camron in high school > devin harris …

  8. Ty big's Says:

    landLORD Says:
    December 2nd, 2008 at 8:44 pm
    Tony Parker >>>> devin harris

    Baron Davis >> devin harris

    mo williams > devin harris

    CP3 >>>> devin harris

    deron williams >>>> devin harris

    andre miller > devin harris

    derrick rose already > devin harris

    chauncey billups > devin harris

    chris childs > charlie ward > devin harris

    … lmao you don’t even believe all that I seen you talking about Harris the other night don’t try that devils advocate shit with me , you don’t believe B-diddy is still better than him I know you don’t believe mo williams ever was or will be better than him, andre miller can’t see him either anymore and your childs charlie ward comment just proves my point that you don’t believe all that

  9. Beezy Says:

    mardy collins > devin harris

    ^Co-sign. TU!!!!!!!

  10. A tribe called quest Says:

    Ty big’s Says:
    December 2nd, 2008 at 8:49 pm
    A tribe called quest Says:
    December 2nd, 2008 at 8:45 pm
    Skip to my lue > Devin

    no hate

    GTFOH, anything you say from here on out is invalid and not to be taken seriously
    —————————————————

    Yo do you work for him or something, Nigga has a job for a month and hes already the nicest pg? wtf

    rafer is better than devin trust that

  11. Beezy Says:

    Mardy is a fuckin pothead though…I prolly blazed like 250 blunts with him. The whole TU basketball were smokers/customers. Owwww.

  12. Ty big's Says:

    smh @ someone telling me I’m not a fan of basketball, you need more Nets games in your life

    and Land I’m not falling for your shit I know your steez

  13. EnglandRepresent Says:

    http://www.tinyurl.com/6bxhdo

    ^^Esko gets caught slippin

  14. pfunktheking Says:

    camron in high school > devin harris …

    ^^^
    hahaha

    anyone have footage of cam playin’ ball?

  15. Beezy Says:

    rafer is better than devin trust that

    >>Rafer was nicer than half the niggas in the league when he was 16. Period.

  16. landLORD Says:

    Beezy Says:

    December 2nd, 2008 at 8:54 pm
    Mardy is a fuckin pothead though…I prolly blazed like 250 blunts with him.

    ———–

    LOL … i believe too … cause son looks mad old and tired …

  17. Ty big's Says:

    Yo do you work for him or something, Nigga has a job for a month and hes already the nicest pg? wtf

    rafer is better than devin trust that

    … ummmh he was the starting PG guard for the Mavs for the past 2 years as well you know and again Tony Parker said he was the happiest person in the League because devn Harris gave him more problems than anyone and skip to my lou give me a break the NBA ain’t rucker park your killing yourself with that argument, you people need to watch more than just your teams games ….

  18. Beezy Says:

    LOL … i believe too … cause son looks mad old and tired …

    >>He lived right down the hall from me when we were the young young’ns. Ol wake me up @ 4am to light up with him ass nigga…

    Young bull Christmas on TU now is a straight smoker too.

    SMH @ the tall gangly white dude getting drug tested weekly while these niggas never did.

  19. the real truth Says:

    A tribe called quest Says:

    December 2nd, 2008 at 8:53 pm
    Ty big’s Says:
    December 2nd, 2008 at 8:49 pm
    A tribe called quest Says:
    December 2nd, 2008 at 8:45 pm
    Skip to my lue > Devin

    no hate

    GTFOH, anything you say from here on out is invalid and not to be taken seriously
    —————————————————

    Yo do you work for him or something, Nigga has a job for a month and hes already the nicest pg? wtf

    rafer is better than devin trust that

    ^
    IDK about all that, but i do know this Devin Harris Top 5 conversation is ridiculous..hes not better than billups, hes not better than steve nash, and just because Agent Zero has had Knee Surgeries doesnt mean hes not gonna be he same when he gets back, T.Longoria and Cp.3 make up 5

    Gilbert Arenas crippled > Devin Harris

  20. landLORD Says:

    demevolist musicgroup > devin harris …

  21. Mr. Papagiorgio Says:

    .. one nice game how do you get to be the 4th highest scoring player and 11th in assists with one nice game ? …

    ^^^

    YOU WANNA CROWN HIS ASS, THEN CROWN HIM!

  22. Ty big's Says:

    and none of you people are even mentioning Rondo who is > than all the other bums your mentioning

  23. CiCi The Intern Says:

    # Mr. Papagiorgio Says:
    December 2nd, 2008 at 8:49 pm

    SMH @ the devin harris jerkfest that’s poppin off. . .

    the nigga ain’t THAT nice. . . he had one nice game. . . to say he’s top 5 in the league right now, though?????

    whoever said that is clearly not a fan of basketball.
    ^^^^^

    *bounces on Pap like a basketball*

  24. landLORD Says:

    DEVIN HARRIS IS WHO WE THOUGHT HE WAS … AND WE LET HIM OFF THE HOOK !!!

    *podium gets knocked the fuck out*

  25. Digital Scales Says:

    Ya man got robbed for his chain and he makes a diss track

    Real nice

  26. the real truth Says:

    lol…how is Rajon Rondo nice, if any Pg in the league had Ray Allen, Paul Pierce and KG on their team theyd be nice too…Put Rondo on a team without them and see how good he is

  27. Ty big's Says:

    first off I started this with posing it as a question second the more I think about it the more I think I’m right, he definitely isn’t lower than 6 or 7 but I think top 5 is perfect sorry nash is washed up arenas is more of a shooting guard and will never be the same player he was years ago, he actually made the wizards worse last year and if you don’t agree with that you clearly didn’t watch them in the playoffs

  28. Mr. Papagiorgio Says:

    smh @ someone telling me I’m not a fan of basketball, you need more Nets games in your life

    ^^
    lol, that may be true, but c’mon, top five????

    he’s top 5 in the east, but not top 10 in the league.

  29. landLORD Says:

    Digital Scales Says:

    December 2nd, 2008 at 9:02 pm
    Ya man got robbed for his chain and he makes a diss track

    Real nice

    ————-

    “WHERE’S THE FUCKIN’ INDICTMENT?!!”

  30. pfunktheking Says:

    is this a 12 min diss?

    “signed ya life away to jimmy!”

    haha

    JR Writer will forever have punchlines..

  31. landLORD Says:

    devin harris is top 5 in the NewJersey High School system …

  32. mikeford Says:

    rondo > harris

    this track goes hard, writer is the only nice one left in the dips

  33. Ty big's Says:

    the real truth Says:
    December 2nd, 2008 at 9:02 pm
    lol…how is Rajon Rondo nice, if any Pg in the league had Ray Allen, Paul Pierce and KG on their team theyd be nice too…Put Rondo on a team without them and see how good he is

    … thats why he is underrated but dude is easily one of the best defensive PG and can beat anyone off the dribble and create his own shot but he plays his role because of the players on his team if he was on a worse team you would see how good he really is because he would have to do more than he does now

  34. Ty big's Says:

    landLORD Says:
    December 2nd, 2008 at 9:04 pm
    devin harris is top 5 in the NewJersey High School system …

    LMAO, I still ain’t falling for it Land

  35. A tribe called quest Says:

    Ty big’s Says:
    December 2nd, 2008 at 9:06 pm
    landLORD Says:
    December 2nd, 2008 at 9:04 pm
    devin harris is top 5 in the NewJersey High School system …

    LMAO, I still ain’t falling for it Land
    ———————————————————

    LMAO

  36. CiCi The Intern Says:

    Tampon > Maxipad

  37. EnglandRepresent Says:

    Remember what we talked about yesterday Ty, Introduction/Body/Summations/Conclusions. (n)

    *daps Digi*

  38. A tribe called quest Says:

    landLORD Says:
    December 2nd, 2008 at 9:04 pm
    devin harris is top 5 in the NewJersey High School system …
    ———————————————————-

    thats even better than when i called Plaxico, Cheddar Bob from 8mile aka Cheddar burress

  39. Digital Scales Says:

    I think once a bunch of thugs pose with your chain

    Your diss track making privileges should be revoked

  40. the real truth Says:

    Ty big’s Says:

    December 2nd, 2008 at 9:03 pm
    first off I started this with posing it as a question second the more I think about it the more I think I’m right, he definitely isn’t lower than 6 or 7 but I think top 5 is perfect sorry nash is washed up arenas is more of a shooting guard and will never be the same player he was years ago, he actually made the wizards worse last year and if you don’t agree with that you clearly didn’t watch them in the playoffs

    ^
    You bein a Nets Fan is gettin in the way of your Basketball Knowledge…Would the Wizards have even been in the Playoff discussion last year without Arenas No…If Nash was washed up explain the MVP’s…Just because Devin Harris is starting off the year well doesnt automatically make put him in the top 5…hes a good player..but top 5 PG in the game…thats more disrespectful than cam sayin he better than jay, or tht whole Max B – Biggaveli Bullshit…Hes not even better than Brandon Roy…Steve Nash carries a team, Gilbert Arenas carries a team, Tony Parker carries a team (look at their record without him), CP.3 carries a team,Baron Davis carries a team, Chauncey Billups carries a team…whats the Nets record this year….you think Devin Harris would have those assists without Vinsanity…No Way…Game. Set.Match

  41. Mr. Papagiorgio Says:

    *bounces on Pap like a basketball*

    ^^

    booty bounce?

    *plays with cici’s booty cheeks in the camera*

    *slides EBT card down butt crack*

  42. Ty big's Says:

    A tribe called quest Says:
    December 2nd, 2008 at 9:08 pm
    landLORD Says:
    December 2nd, 2008 at 9:04 pm
    devin harris is top 5 in the NewJersey High School system …
    ———————————————————-

    thats even better than when i called Plaxico, Cheddar Bob from 8mile aka Cheddar burress

    … yeah because you were the first and only person to make that connection …smh…

  43. CiCi The Intern Says:

    # Digital Scales Says:
    December 2nd, 2008 at 9:09 pm

    I think once a bunch of thugs pose with your chain

    Your diss track making privileges should be revoked
    ^^^

    Word.

    You can hear a hint of jealousy in JR’s voice….

  44. CiCi The Intern Says:

    # Mr. Papagiorgio Says:
    December 2nd, 2008 at 9:10 pm

    *bounces on Pap like a basketball*

    ^^

    booty bounce?

    *plays with cici’s booty cheeks in the camera*

    *slides EBT card down butt crack*
    ^^^^

    I could’ve sworn you used a SmartTrip card but whatever…

  45. A tribe called quest Says:

    … yeah because you were the first and only person to make that connection …smh…
    ————————————————

    “..if i aint top 5 who is, im lyrically loved in every town you live”

  46. landLORD Says:

    leonardo dicaprio in “basketball diaries” > devin harris …

  47. the real truth Says:

    CiCi The Intern Says:

    December 2nd, 2008 at 9:11 pm
    # Digital Scales Says:
    December 2nd, 2008 at 9:09 pm

    I think once a bunch of thugs pose with your chain

    Your diss track making privileges should be revoked
    ^^^

    Word.

    You can hear a hint of jealousy in JR’s voice….

    ^
    Werd..that nigga sounds Memph Bleek on the track

  48. A tribe called quest Says:

    im out later

    Cheddar burress for life

  49. Digital Scales Says:

    I spit that Wonder Rhymer shit
    Me and my Conglomerates
    Caught up in the finer shit
    Shall remain anonymous

  50. Ty big's Says:

    EnglandRepresent Says:
    December 2nd, 2008 at 9:07 pm
    Remember what we talked about yesterday Ty, Introduction/Body/Summations/Conclusions. (n)

    *daps Digi*

    Soccer is for the birds. It is nothing more than a bunch of grown men running up and down the field kicking the ball back and forth getting nothing accomplished. The Highlight of any soccer game was that French dude headbutting the Italian for calling his sister a dirty slut.

    Kickball is a better sport than soccer, fans don’t die or kill the refs because of a bad call and you don’t have to get drunk beyond recognition to enjoy the sport, thats why Americans can’t fuck with it, which is weird cause Americans stay drunk and high

    So basically in conclusion like I said Soccer sucks I’d rather play badmition or boche ball or some other nonsense. Seriously though soccer is for the birds

    how’s that

  51. mikeford Says:

    spanish from old school in coach carter > devin harris

  52. ace Says:

    every got damn topic gets changed on this site lol.. i dont know how yall keep up

  53. Digital Scales Says:

    Get that type of media coverage Obama get….

  54. landLORD Says:

    armando benitez > hideki irabu > devin harris …

  55. the real truth Says:

    Ty big’s Says:

    December 2nd, 2008 at 9:15 pm
    EnglandRepresent Says:
    December 2nd, 2008 at 9:07 pm
    Remember what we talked about yesterday Ty, Introduction/Body/Summations/Conclusions. (n)

    *daps Digi*

    Soccer is for the birds. It is nothing more than a bunch of grown men running up and down the field kicking the ball back and forth getting nothing accomplished. The Highlight of any soccer game was that French dude headbutting the Italian for calling his sister a dirty slut.

    Kickball is a better sport than soccer, fans don’t die or kill the refs because of a bad call and you don’t have to get drunk beyond recognition to enjoy the sport, thats why Americans can’t fuck with it, which is weird cause Americans stay drunk and high

    So basically in conclusion like I said Soccer sucks I’d rather play badmition or boche ball or some other nonsense. Seriously though soccer is for the birds

    how’s that

    ^
    David Beckham would co-sign

  56. Ty big's Says:

    You bein a Nets Fan is gettin in the way of your Basketball Knowledge…Would the Wizards have even been in the Playoff discussion last year without Arenas No…

    …. Wow Arenas was hurt the whole year and when he came back after they had already made the playoffs he threw the whole team out of synch, most people thought the Wiz made a mistake re-signing him because they played better without him, he played 13 games last year and your telling me the only reason they made the playoffs was because of him ? GTFOH come with some actual knowledge before I even read the rest of what you wrote smh

  57. landLORD Says:

    Tamika Catchings > Devin Harris …

  58. Mr. Papagiorgio Says:

    LOL @ ty vs. the world. . . .

  59. Ty big's Says:

    landLORD Says:
    December 2nd, 2008 at 9:17 pm
    armando benitez > hideki irabu > devin harris

    * dead *

  60. pfunktheking Says:

    spanish from old school in coach carter > devin harris

    ^^^

    HAHAHAHHA

  61. the real truth Says:

    Ty big’s Says:

    December 2nd, 2008 at 9:18 pm
    You bein a Nets Fan is gettin in the way of your Basketball Knowledge…Would the Wizards have even been in the Playoff discussion last year without Arenas No…

    …. Wow Arenas was hurt the whole year and when he came back after they had already made the playoffs he threw the whole team out of synch, most people thought the Wiz made a mistake re-signing him because they played better without him, he played 13 games last year and your telling me the only reason they made the playoffs was because of him ? GTFOH come with some actual knowledge before I even read the rest of what you wrote smh

    ^
    Why dont u read the whole thing first…smh…arenas got hurt early last year…who thought the wiz were makin the playoffs without him…nobody…how do u expect a player who hasnt played all year long to come in and play effectively…and i said they wouldnt have been in the discussion without him….check yourself b4 u strt tryin to flip shit

  62. wavery johnson Says:

    kid with the fro from high school musical > devin harris

  63. landLORD Says:

    that nigga from “Hangin With Mr. Cooper” > Devin Harris …

  64. WBMB Radio Says:

    lol this is redic

  65. Ty big's Says:

    BTW Brandon Roy is a SG, there is no question he is better than devin harris but he isn’t a PG Nash won an MVP yeah 2 years ago but watch a suns game seriously they have him sit out the fourth quarter because he can’t play his back is so tight and Baron Davis hasn’t carried a team in years Monta Ellis > B-diddy and how are the Clippers doing this year

    smh

  66. landLORD Says:

    harrison ford > devin harris …

  67. Mr. Papagiorgio Says:

    major harris >>> devin harris

    http://www.youtube.com/watch?v=weGEOoDNeZg

    this nigga might be the reason some of yall were even born!

  68. Smear Says:

    Face stay embarrassin these young cats. heavy shit

  69. Ty big's Says:

    Why dont u read the whole thing first…smh…arenas got hurt early last year…who thought the wiz were makin the playoffs without him…nobody…how do u expect a player who hasnt played all year long to come in and play effectively…and i said they wouldnt have been in the discussion without him….check yourself b4 u strt tryin to flip shit

    ….. you said they wouldn’t of been in the playoff discussion without him, yet he played 13 games out of 82 and they were what the 5th seed one game behind the Cavs ? So they played 69 games without him to get that record and atleast 5 of those games he played trying to get himself back in shape and in synch with the team before the playoffs started but after they already had it locked, so clearly they didn’t need him to make the playoffs and they lost in the playoffs with him they damn sure could of lost without him, but the fact remains everytime he came in the game during the playoffs he fucked up their flow by forcing and bricking shots, he is not the same player he was years ago and again he is more of a 2 guard than a PG anyway …

  70. wavery johnson Says:

    devin harris >> clifford harris

  71. landLORD Says:

    rudy fernandez is no fucking joke … GATTDAMN

  72. EnglandRepresent Says:

    how’s that

    ^^Not bad, you seemed to follow the general structure we discussed although you failed to use arguments both for and against football (soccer) as a sport. This is essential to any well constructed piece of argument/debate based literature. You merely label ‘soccer as for the birds’ and then go on to denegrate the sport from there. For this reason alone you comment comes across as biased and ill informed. I give you a FAIL.

  73. landLORD Says:

    Fredro Starr in “Sunset Park” > Devin Harris

  74. Ty big's Says:

    * wishes I knew how to search threw nah right posts so I could find Land’s comments about how good Devin Harris is playing *

  75. Digital Scales Says:

    Dap Ty

    Yo the Knicks look hood, al Harrington looks like he’s out there playing with a razor blade in his mouth

  76. landLORD Says:

    Sanaa Lathan in “Love & Basketball” > Devin Harris

  77. Ty big's Says:

    landLORD Says:
    December 2nd, 2008 at 9:28 pm
    rudy fernandez is no fucking joke … GATTDAMN

    …. Truth …

    landLORD Says:
    December 2nd, 2008 at 9:30 pm
    Fredro Starr in “Sunset Park” > Devin Harris

    … well shit even I won’t argue that but he isn’t in the NBA so he doesn’t count….

    sunset park what time is it
    it’s time to get live
    it’s time to represent
    sunset park what time is it

  78. wavery johnson Says:

    i think its all the wrinkles in dudes dome (n/h)

  79. Digital Scales Says:

    armando benitez > hideki irabu > devin harris …
    ^
    DEAD

    I remember being young and watching Bill Cartwright with the Bulls and shit

    Yo that nigga prob has the ugliest looking free throw shot ever

  80. NOSLEEPNY Says:

    Good use of the RoboCop theme lol, Writer came with the heat as usual.

  81. mikeford Says:

    woody harrellson in white men cant jump > devin harris

  82. Bill Hu$tle Says:

    J MAC (that autistic kid who hit mad 3’s his senior night) > devin harris

  83. J Says:

    Niggaz took yo chain, so ya diss records don’t mean shit.

  84. Mag Says:

    # pfunktheking Says:
    December 2nd, 2008 at 9:04 pm

    is this a 12 min diss?

    “signed ya life away to jimmy!”

    haha

    JR Writer will forever have punchlines..

    “BATTLE….What he gonna hit? a high note for me!”

  85. Mpho Says:

    Yo should change your name from Max B to Maxwell… lol

  86. Snottie Pippen Says:

    Devin the Dude > Devin Harris

Leave a Reply