Video: Jon Hope feat. Taktix – Breathin

Here’s the video you got to see, albeit in iPod format, if you downloaded Jon Hope’s mixtape this passed weekend. Directed by Josue “Sway” Mendez.

Download: Jon Hope feat. Taktix – Breathin

Previously: Jon Hope & Statik Selektah – The Audacity Mixtape (Deluxe Edition)


AddThis Social Bookmark Button

20 Responses to “Video: Jon Hope feat. Taktix – Breathin”

  1. PW Says:

    I havent heard it, but my man said its real, real dope.
    ^^

    Cool…I can never take the typical white boy’s word on hip hop for face value
    ———

    ^^^Its sounding really spot on to me:

    http://www.imeem.com/88-keys
    ^^

    Good shit. *goes to listen*

  2. Mr. Papagiorgio Says:

    it’s a wrap for plaxico. . . . bloomberg ain’t lettin that nigga take no deals, no nothin.

    you goin on trial, and you goin away for a minimum of 3 and a half. . . .

    but at least you can fend niggas off by promisin to play in the prisoners vs. hacks football game. . .

  3. SpotOn Says:

    Kanye MURKED that Brooklyn goes hard intru. I might have to spit over that.

  4. SpotOn Says:

    Instru > Intru

  5. blahk duppy Says:

    …its amazing the things you can do with remote access to routers.

  6. Beezy Says:

    Kanye MURKED that Brooklyn goes hard intru. I might have to spit over that.

    ^Que?

  7. M-Lito aka Ghost Says:

    omg the second verse

  8. b-ease Says:

    Seriously. In a weird way, it actually makes me respect Tupac alot more. He created a lie to save face and stuck with it till it killed him. That, my friend, is dedication.

    ^^ huh.. care to explain

    ^^
    The robbery that Tupac said BIG/Puff/Henchmen orchestrated and which indirectly lead to both he and Big’s death? Well, turns out Tupac shot himself. In the nut. Pause?

  9. b-ease Says:

    abcnews.go.com/WN/Politics/story?id=6354012&page=1

    ^^
    Speaking of self-ether, Bush is pretty much acknowledgeing the horribleness of his presidency.

  10. Big Homie Says:

    How can you not like that Brooklyn Go Hard.

    Nice

  11. b-ease Says:

    it’s a wrap for plaxico. . . . bloomberg ain’t lettin that nigga take no deals, no nothin.

    ^^
    Bet he wishes he would have stayed his dumbass home that nite…

  12. eskay Says:

    >>…its amazing the things you can do with remote access to routers.

    /root

  13. Prince Says:

    When pressed by Gibson, Bush declined to “speculate” on whether he would still have gone to war if he knew Hussein didn’t have weapons of mass destruction.

    “That is a do-over that I can’t do,” Bush said.

    ^^ and this dude got 8 years in office smh…

  14. Big Homie Says:

    Speaking of self-ether, Bush is pretty much acknowledgeing the horribleness of his presidency.

    ^ What an idiot.

    *waits for me to get liver disease*

    Oh I think my drinking problem is my biggest regret during my younger years.

  15. Prince Says:

    b-ease Says:

    December 1st, 2008 at 3:36 pm
    Seriously. In a weird way, it actually makes me respect Tupac alot more. He created a lie to save face and stuck with it till it killed him. That, my friend, is dedication.

    ^^ huh.. care to explain

    ^^
    The robbery that Tupac said BIG/Puff/Henchmen orchestrated and which indirectly lead to both he and Big’s death? Well, turns out Tupac shot himself. In the nut. Pause?

    ^^ LMAO i never heard that 1 b4 LOL…. smh…. i hope this aint true.. if it is i’d hate to be a pac stan right now lol

  16. G7 Says:

    >>“That is a do-over that I can’t do,” Bush said.

    ^lmao! still can’t believe that guy ran for two terms.

  17. Digital Scales Says:

    ima take my late pass and say that the camel murked that lost verse

    and that brooklyn go hard shit is pretty dope

    and the jocking jayz shit was always wack, but mad catchy flow was dope too

  18. SDP Says:

    i have a 1 year old brother…..when hes unhappy crying about something theres only one thing that makes him happy..and dats if i blast a milli thru the speakers..

    he gets all excited n jumps n starts boppin his 1 year old head…

    should i youtube this shit? its funny as hell

  19. G7 Says:

    >>Tupac shot himself. In the nut. Pause?

    ^if thats true, i can’t imagine the pain. i never heard that before either.

  20. yaboy Says:

    this video/track is ill. 401.

Leave a Reply