займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: ?uestlove on Kanye vs. The Paparazzi

?uesto speaks on Kanye’s arrest at LAX back in September.

Related: Kanye Arrested Again in the UK, Released | Kanye Blogs About UK Arrest


AddThis Social Bookmark Button

11 Responses to “Video: ?uestlove on Kanye vs. The Paparazzi”

  1. Joe 88 Says:

    *Dead @ Jay-Z wearing a Charles Oakley jersey*

    *Burns every picture of me in capris*

  2. Beezy Says:

    *Burns every picture of me in capris*

    ^SMH lol

  3. Big Homie Says:

    That Hard Knock Life tour was crazy.

    I still remember going to that and the Ruff Ryders and Cash Money tour.

  4. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    http://www.NoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNo.com

  5. DIGITAL SCALES Says:

    Joe link that backstage shit

    Yo Joe you actually war capris?

    Like the pants that females were that dont quite reach the bottem of their legs

  6. Joe 88 Says:

    lol @ segal saying who he killed on backstage.

    I swear beanie is still that ninja

  7. Joe 88 Says:

    Like the pants that females were that dont quite reach the bottem of their legs

    ^They called 3/4 shorts, we just called em capris. SMH @ myself for finally finding that out 2 years in

    http://www.youtube.com/watch?v=kZ72vHf3A4E&feature=related

    ^I’m on part 2 & didn’t feel like going back to part one, but I know you’ll find your way to part one.

    *daps*

  8. M-Lito aka Ghost Says:

    I wish Big was still here

  9. Mr. Papagiorgio Says:

    backstage was the GOAT tour movie.

    best part?

    “you ain’t even got half, you got a quarter. . . you a quarter water.”
    (c) dame to kevin lyles

    or

    “why you got all them gray teeth in ya mouth? look like a rainy day in your mouth.”
    (c) dame to. . . kevin lyles again!

    i’m startin to think kev is a herb. . ..

  10. b-ease Says:

    Big Homie Says:

    November 17th, 2008 at 10:43 am
    That Hard Knock Life tour was crazy.

    I still remember going to that and the Ruff Ryders and Cash Money tour.

    ^^
    Yo, both those tours were crazy. Ruff Ryders/Cash Money is the only rap show I’ve ever been to that had a majority black crowd. And Backstage is one of the greatest movies of all time. It’s hard to choose a favorite scene, but right now I gotta go with Beans accidentally spiltting Clue’s shit and laughing hysterically about it.

    What’s good Nah? *daps all in vicinity*

  11. linkman Says:

    ahhhh poor yeezy… peepuw take wittle photos of you and you don’t like that. Poor little yeezy.

    Fuckin’ faggot. AutoTune is for fags in jags.

    I’m not even gonna download that shit.

    I might even buy 50’s new shit just as a symbolic middle digit for him.

    For fuck sakes you used to make beats kids! Why does everybody gotta have secret Andre 3000 in them?

Leave a Reply