Video: Amanda Diva, Charles Hamilton, Skyzoo, Mickey Factz, Wale & Cory Gunz – BET & Digiwaxx Cypher


AddThis Social Bookmark Button

70 Responses to “Video: Amanda Diva, Charles Hamilton, Skyzoo, Mickey Factz, Wale & Cory Gunz – BET & Digiwaxx Cypher”

  1. l0udm0uf Says:

    1 am i still bein moderated before i comment?

  2. HAHAHAHAHA Says:

    lmaooooooooooooooooooooooooooooooo @ them cutting off skyzoo’s freestyle!!!!!

    but i am thankfull for it!!! lol

    *im dead*

  3. HAHAHAHAHA Says:

    and now that i listen some more they should have did the same thing to wale!!!

    mickey factz never dissapoints….

    corey gunz is hot but that machine gun flow gotta go…

    charles hamilton is uhh charles hamilton….

    amanda diva is… lol

  4. DIGITAL SCALES Says:

    Sombody take the pic away from the bird in Pink

  5. DIGITAL SCALES Says:

    Mic*****

  6. kallywood Says:

    someone give me a ticket to the devin the dude show at the highline in ny tomorrow.

  7. Hillmatic04 Says:

    Corey Gunz for president damnit! Can this man please drop an album?

  8. xmen Says:

    Corey got em!

    http://www.zshare.net/audio/51255930f10c3898/

  9. Mr. Papagiorgio Says:

    digi, was it you or dblock that exposed amanda diva about bein from orlando??

    shit’s still funny. . . .

  10. k-rob Says:

    hey eskay, why does Tony Yayo have the hottest mixtape out right now and the entire internet gangster blogger stay hating?why
    if am lying go listen the tape and give a honest unbiased opinion.i know you niggas wead minds are trained like puppies to hate which contributes to the downfall of the east coast style.damn shame

  11. l0udm0uf Says:

    guess not… and why am i not feeling hardly any of these accapella freestyles?

  12. CiCi The Intern Says:

    # Mr. Papagiorgio Says:
    November 16th, 2008 at 12:06 pm

    digi, was it you or dblock that exposed amanda diva about bein from orlando??

    shit’s still funny. . . .
    ^^^

    and for the My Brother and Me shit too, I think

    *hugs Mr. Pap*
    *makes him breakfast before the Eagles game*

  13. Mr. Papagiorgio Says:

    *makes him breakfast before the Eagles game*

    ^^^

    *eats well*

    . . . but the breakfast is untouched. . . . :)

    i must say. . . . and it pains me to do so. . .

    but charles hamilton had the best jawn on here. . . . cory gunz need to slow that shit down some.

  14. PHENOMENON Says:

    Why does Amanda Diva get to me?

  15. D. Billz Says:

    Shoutouts to Amanda Diva. Orlando Harlem in the building.

  16. Smitty Says:

    why the play skyzoo like that?

    or did he play himelf…..

    (let’s go eagles!)

  17. Mr. Papagiorgio Says:

    ah yes, it was billz who put her on blast. . . .

    LOL @ amanda diva shouting out everywhere she’s from now b/c of billz. . . .

  18. Smitty Says:

    and another thing, is it me or is anyone else sick of people who act like Nina B in front the camera

    you know.. Funk Flex stans.

  19. DIGITAL SCALES Says:

    # Mr. Papagiorgio Says:
    November 16th, 2008 at 12:06 pm

    digi, was it you or dblock that exposed amanda diva about bein from orlando??^^
    ^^^
    No No that was D. Billz, The Mayor of NahRight was the one who Pointed that out

    Shout to Billz

    Then the hoe mad a video and shouted him out too…

    Good times

  20. Shawty S.O. Says:

    Is it me or they we’re all laughing behind Charles Hamilton’s back. lol

  21. D. Billz Says:

    *dapz Pap and DScales*

    Smh @ me currently in a hotel jackin’ their Wifi because the fuckin’ public library doesn’t open until 1 and I got here too early so I needed a way to waste an hour.

  22. PHENOMENON Says:

    **Still doesn’t understand why Charles Hamilton is hot.

  23. CiCi The Intern Says:

    # Smitty Says:
    November 16th, 2008 at 12:27 pm

    why the play skyzoo like that?

    or did he play himelf…..

    (let’s go eagles!)
    ^^^

    If we don’t beat Cincy, I’m killing somebody…

  24. D. Billz Says:

    Yo, fuck the rappers… who was shorty at the end? That’s my kind of flava right there. Kinda hiphopish and rough around the edges. Look like she know how to bob and weave around a duff.

  25. A tribe called quest Says:

    and once again corey gunz demonstrates why he will never drop anything other than mixtapes

    nina b the next clown mc?

    Charles was nice

    smh@ skyzoo getting played, he has SOME bars

    mickey factz. dont know much about him but he did alright

    this is the first time i hear of amanda dive and i already think she should stop rapping

  26. D_Block_4_Life Says:

    Miami Vs. Toronto @ 1 >

  27. Joe 88 Says:

    Hello world!

  28. D_Block_4_Life Says:

    What Up What Up What Up What Up

  29. A tribe called quest Says:

    Joe 88 Says:
    November 16th, 2008 at 12:50 pm
    Hello world!
    ——————————————

    *puts on slick rick eye patch*

  30. D. Billz Says:

    Yo, this hotel is grimey. It looks like an indoor motel.

    I just took a piss in the bathroom. Some dude busted in the bathroom, locked himself in the next stall, and dropped his jacket and bookbag to the floor with the quickness. Yo had to take a doo-doo baddddd as shit. It took everything in me not to laugh.

  31. Mr. Papagiorgio Says:

    damn, they took the vid down that quick!?

    youtube ain’t havin that shit. . . .

  32. Mr. Papagiorgio Says:

    Yo, this hotel is grimey. It looks like an indoor motel.

    ^^^
    where you at?

  33. D. Billz Says:

    Some dude busted in the bathroom = pause

  34. D. Billz Says:

    # Mr. Papagiorgio Says:
    November 16th, 2008 at 1:00 pm

    Yo, this hotel is grimey. It looks like an indoor motel.

    ^^^
    where you at?

    ^I’m at the Mt. Vernon hotel near Cathedral St. waiting for the Enoch Pratt library to open. It says they open at 1, but this is public B’more library system, which means those doors aint unlockin’ until around quarter after.

  35. CiCi The Intern Says:

    DBlock!

  36. CiCi The Intern Says:

    Mr Pap…you’re watching the game?

  37. Mr. Papagiorgio Says:

    ^I’m at the Mt. Vernon hotel near Cathedral St. waiting for the Enoch Pratt library to open.

    ^^^
    i need to get acquanted with the library of congress here in DC. . . . b/c dc’s public libraries look like projects. . . .

  38. D. Billz Says:

    >>i need to get acquanted with the library of congress here in DC. . . . b/c dc’s public libraries look like projects. . . .

    ^Lol. Or, just roll up to one of the local university libraries. A lot of people don’t know that many of them shits are open to the public. You can just waltz right into Towson U’s joint and use the computer. And it’s probably the same with Loyola and John Hopkins (though I’m not sure). I don’t know how far American or George Washington is from you, but that might be a good look too.

  39. Joe 88 Says:

    Joe 88 > ____________

  40. D. Billz Says:

    Max B’s “Sexy Love” >>

    Yo, I don’t know how I just overlooked the quality of that song on MDBv2. That’s the joint all the chicks was signing along to in that one clip of him doing a show at some college. I was bumpin’ that mixtape the whole weekend.

  41. Joe 88 Says:

    D. Billz Says:
    November 16th, 2008 at 1:13 pm
    Max B’s “Sexy Love” >>

    Yo, I don’t know how I just overlooked the quality of that song on MDBv2. That’s the joint all the chicks was signing along to in that one clip of him doing a show at some college. I was bumpin’ that mixtape the whole weekend.

    *sighs*

    songs like that is the reason I co-signed that CD over PD3

    Why u do dat & Sexy love > PD3

    And PD3 is a classic

  42. D. Billz Says:

    Why u do dat & Sexy love > PD3

    ^Whoa whoa whoa (c) me tellin’ the Asians they’re puttin’ too much ketchup on my western fries.

    “Why You Do That”, “Sexy Love”, and “Don’t Take It Personal” are certified bangers on MDB2, great tracks that can stand alone. But over PD3? Nahhhhhh. The cohesiveness of that joint won’t allow me to co-sign. Want to, but I can’t. Lol

  43. Joe 88 Says:

    >Whoa whoa whoa (c) me tellin’ the Asians they’re puttin’ too much ketchup on my western fries.

    ^lol

    “Why You Do That”, “Sexy Love”, and “Don’t Take It Personal” are certified bangers on MDB2, great tracks that can stand alone. But over PD3? Nahhhhhh. The cohesiveness of that joint won’t allow me to co-sign. Want to, but I can’t. Lol

    ^Both are classic, but if you break it down tracklist, MDB2 flows so much better, song for song, maybe i’m just a fan for MDB2 but that shit seemed perfect first listen

  44. Joe 88 Says:

    PD3 bangs waaaaaaaaaaay harder tho (n/h) than MDB2

    On a street tip

    LF: The Dedication 3 is wack

  45. Joe 88 Says:

    Gutta Gutta > Lil wayne

  46. Iceberg Slimm Says:

    Joe 88> Iceberg Slimm

  47. Joe 88 Says:

    Iceberg Slimm Says:
    November 16th, 2008 at 1:33 pm
    Joe 88> Iceberg Slimm

    ^Co-Signs

  48. PW Says:

    In that screenshot Corey Gunz could pass for the gayest dude ever.

    “Mmmmhm!”

  49. Joe 88 Says:

    *Dead*

  50. yeah me 2 Says:

    DE-DICATION 3….BOYYYYY!!!…

  51. plug Says:

    lf: that kanye knocks in the whip. but still shit crumbs none the less

  52. yeah me 2 Says:

    Is horrible

  53. CiCi The Intern Says:

    Who the hell was he tossing that too?!?!?

    I hate this team. HATE.

  54. CiCi The Intern Says:

    This team makes me fucking sick.

  55. Iceberg Slimm Says:

    CiCi you should just be a Giants fan. We don’t lose as often and we know how to perform in the Super Bowl

  56. plug Says:

    This team makes me fucking sick.
    ——-
    ill trade you football teams anyday

  57. Joe 88 Says:

    Being intoxicated since friday >

    Weekends like this make you question your outlook on life

  58. CiCi The Intern Says:

    # Iceberg Slimm Says:
    November 16th, 2008 at 1:44 pm

    CiCi you should just be a Giants fan. We don’t lose as often and we know how to perform in the Super Bowl
    ^^^^

    I rather pull my teeth out one by one than be a Giants fan…

  59. Joe 88 Says:

    *Harlem shakes*

  60. Iceberg Slimm Says:

    CiCi The Intern Says:

    November 16th, 2008 at 1:46 pm
    # Iceberg Slimm Says:
    November 16th, 2008 at 1:44 pm

    CiCi you should just be a Giants fan. We don’t lose as often and we know how to perform in the Super Bowl
    ^^^^

    I rather pull my teeth out one by one than be a Giants fan…
    ———————————
    You sound like my pops. Except he’s a Chiefs fan. SMH we can’t even hang out on Sudays no more

  61. A tribe called quest Says:

    chili fritos >

    im glad the giants are beating all these meaningless barely 500 teams, i want them to be 15-1 so that they go to the playoffs they get knocked out by the fucking cardinals or something.

    Lightning doesnt strike twice

  62. ant Says:

    >>>>49ers aint no team doin it for the bay right now in any sport smh

    the videos gone too btw

  63. Iceberg Slimm Says:

    If Ray Lewis can’t stop us who will?

  64. D_Block_4_Life Says:

    Giants >

  65. CiCi The Intern Says:

    We have Brian Westbrook and we still can’t get a fucking first down on a 3rd and 1…I hate this team.

  66. RoBaBanK Says:

    im glad the giants are beating all these meaningless barely 500 teams, i want them to be 15-1 so that they go to the playoffs they get knocked out by the fucking cardinals or something.

    Lightning doesnt strike twice

    ^^^

    Wow what a hater . . arent u the same dude who said the giants run last year was a fluke? . . . well looks like they got a better chance to win the super bowl this year

  67. A tribe called quest Says:

    hater? they beating up on 500 teams, they have the softest schedule smh

    take it as you want it but they are overrated

  68. archibald Says:

    they were laughing when charles was rapping because they were liking his punchlines. does anybody actually listen to the raps anymore or do you just look at the other people in the picture?? this isn’t rocket science

  69. Aqua Island Says:

    GOVERNMENT CHEE$E Video
    Greed Sucks!
    —> http://www.youtube.com/watch?v=8EQslcF7DIM

  70. NOSLEEPNY Says:

    Another Hip-Hop’s unsigned and overrated Freestyle smh.

Leave a Reply