займ с плохой кредитной историей онлайн

Consequence “Job Song” Video Flyer

cons-job.jpg

Cons swears this is the last video he’s dropping from Don’t Quit Your Day Job.


AddThis Social Bookmark Button

49 Responses to “Consequence “Job Song” Video Flyer”

  1. G7 Says:

    damn! that ninja teeth…..nevermind

  2. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    http://www.SunNaMaBitch.com

  3. CiCi The Intern Says:

    gotta respect Cons for sweating that album out like he has lol

  4. Beezy Says:

    Damn, Consequence presented by: like 10,000 people.

  5. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    G7 Says:

    October 29th, 2008 at 10:54 am
    damn! that ninja teeth…..nevermind

    ^^^
    yup, if his career dont panout, he can get a job buildin Dams.

  6. G7 Says:

    >>Cons swears this is the last video he’s dropping from Don’t Quit Your Day Job.

    ^lol. didn’t that come out like in the middle of 07′?

  7. Joe 88 Says:

    that’s right … you and Big Homie are forever at the club. LOL!

    ^I hits the club up, that nigga has a bed & a wash rag in the bathroom at the club, lol

    >and dont get NOOOOOO pussy… buyin bitches drinks all night, Smellin like Ol’Spice Swagger & shit.

    *dead*

  8. the watcherz Says:

    ayo if you spend more than 3 hours in any random spot in jerz you will see the hardest cars on the market. I”ve seen the hottest car out there in person. I seen concept joints on highway. On everything I seen the challenger on the street 2 dayz before juelz had it on that video in black wit the purple decals. Its not a bemma i havent seen up close. a nigga in my hood father own a extoic car dealership in mia and was giving lil kids a ride in his lambo but the funny thing he perfers to drive a lexus sc 400

    Carz=life out here

  9. D_Block_4_Life Says:

    Which is to say, lead by example and take your own advice
    ^^^
    And your the one you said you havent heard PT in its entirety, im definitely not buggin for saying that was a strong album.

    LAX >>>>> POT80’s

    PT >>>>>>>>>>>>>>>>> POT80’s

    Put down the alcohol

  10. G7 Says:

    SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    October 29th, 2008 at 10:55 am
    G7 Says:

    October 29th, 2008 at 10:54 am
    damn! that ninja teeth…..nevermind

    ^^^
    yup, if his career dont panout, he can get a job buildin Dams.

    ====
    LOL!

  11. pockets Says:

    THE ROOOTS CONCERTTTT WAS THE FREAKIN SHITTTTTTHE ROOTS KILLED IT MOS DEF AND Q-TIP CAME AND KILLED IT TO. WHEN MOS AND Q-TIP CAME OUT IT WAS A WRAP

  12. Joe 88 Says:

    soulja boy > Mos Def

  13. Plug Says:

    The more I listen to this POT80’s the better it gets. the supporting cast puts it over the top. when boxcutter comes on, I just get so hype. then Twin gambino starts flowin over that grimey beat. WOOOO WEEEE! its like thats one of th sickest songs the mobb has ever made

  14. D_Block_4_Life Says:

    But on another note

    Charles Hamilton beat selection > Life

  15. Mr. Papagiorgio Says:

    i dunno why you think CiCi and jesus worked together. . . . (get it, carpenter? ah, fuck yous guys. . . )

    word to the scratches on my back, CiCi likes to have a nigga hit the bottom. . . QUITE often.

  16. pockets Says:

    shout outs to the guy who fell like six feet diving for ?uestlove’s autographed drumstick ||

    also shout out to the hot white girl that was jumping on me for like ten minutes

    i have a newfound respect for q-tip. when he came out, everyone went crazy and was really into his performance. and when mos def came out…it was a wrap.

  17. Big Homie Says:

    pockets – I remember you mentioning you went to that. That comment right there sounds like it was the shit. I didn’t all them cats were going to be there.

    I need a Roots concert in my life.

  18. the watcherz Says:

    The more I listen to this POT80’s the better it gets. the supporting cast puts it over the top. when boxcutter comes on, I just get so hype. then Twin gambino starts flowin over that grimey beat. WOOOO WEEEE! its like thats one of th sickest songs the mobb has ever made
    ^^
    dont sleep on catch body music and damn daddy (pause) p killed them shit

  19. D_Block_4_Life Says:

    Cici what up?

  20. Sean Coonery Says:

    i37.tinypic.com/oi7pr7.jpg

    ^white girl from indiana hangs obama from a noose…

    she is hot i will fuck that snow bunnie…

    too bad im black and she is racist,,,,

  21. CiCi The Intern Says:

    # D_Block_4_Life Says:
    October 29th, 2008 at 11:02 am

    Cici what up?
    ^^^

    Ain’t ish….kinda excited about the NBA!

    Oh, that Jada/Ne-Yo joint is on point.

  22. the watcherz Says:

    i swear it feel like it’s been october like forever…i want this month to move on this was a bad month for the kid….let hope november treats me alil better

  23. CiCi The Intern Says:

    # Mr. Papagiorgio Says:
    October 29th, 2008 at 11:00 am

    i dunno why you think CiCi and jesus worked together. . . . (get it, carpenter? ah, fuck yous guys. . . )

    word to the scratches on my back, CiCi likes to have a nigga hit the bottom. . . QUITE often.
    ^^^

    *watches Mr. Pap’s laundry on GP*

  24. pockets Says:

    @ big homie, for real, black thought really killed it. that dude went like nonstop, same goes for quest, and the two guitarists’ solos were incredible…now i think i know why esko stans for q-tip, cuz right when he came out the crowd was starting to relax a little, and then bam he came out and stood ontop of the speakers wearing a big ass flanel jacket i was like wow. this is it. now i know what stage presence is.

    lol @ questlove accidently flipping one of his drumsticks twenty feet into the air and shrugging and pulling out a new drumstick

  25. Big Homie Says:

    Late Pass: Damn at El Debarge getting 2 years for that snow.

  26. G7 Says:

    a new mobb deep album > new solo projects

  27. CiCi The Intern Says:

    edit *washes* edit … 36 hours w/o sleep = hell on earth.

  28. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    Sean Coonery Says:

    October 29th, 2008 at 11:03 am
    i37.tinypic.com/oi7pr7.jpg

    ^white girl from indiana hangs obama from a noose…

    she is hot i will fuck that snow bunnie…

    too bad im black and she is racist,,,,

    ^^^
    and im willin to bet 20grand, she would suck Obamas Dick if she worked in his cabinet, and wanted to come up. no questions asked. as a matter of fact, she would offer him.

  29. Joe 88 Says:

    Ain’t ish….kinda excited about the NBA!

    ^Me too. Kobe gave em 20+ last night, & it looks like greg oden is hurt…….again. Nuggets play the jazz tonight, Melo gonna drop 25+ I know he is, he’s gonna smash this year.

    Melo for MVP

  30. D_Block_4_Life Says:

    Ain’t ish….kinda excited about the NBA!

    Oh, that Jada/Ne-Yo joint is on point.
    ^
    I concur on both accounts

  31. Via_Pluto Says:

    The roots show was straight.

    Was on the train with 2 white dudes who both had a drum stick, one from ?uest and the other from the gym class heros drummer.

  32. G7 Says:

    q-tip puts on a good show. n/h.

  33. D_Block_4_Life Says:

    Knicks >>

    Nuggets >>

    Melo for president

  34. Beezy Says:

    Oden will never score an NBA point. He’s a strawberry.

  35. CiCi The Intern Says:

    # Joe 88 Says:
    October 29th, 2008 at 11:07 am

    Ain’t ish….kinda excited about the NBA!

    ^Me too. Kobe gave em 20+ last night, & it looks like greg oden is hurt…….again. Nuggets play the jazz tonight, Melo gonna drop 25+ I know he is, he’s gonna smash this year.

    Melo for MVP
    ^^^

    Your Baltimore Bias is sickening, Joe LOL!

  36. pockets Says:

    and estelle was the first act and im definitely a fan of her now. she pulled this dude out the crowd and started grinding on him and then when it started to get a little x-rated shes like aii go back into the crowd lol. but yea shes dope.

    and F*&* the gym class heros lol they were the second act, and wtf EVEYRONE was going insane and this annoying ass white kid in front of me was going so balistic he looked like he was gonna cry and me and my broski were just standing there wiht the stone face wiht our arms crossed lmao. and tell me when the roots came out the white kid and couple other crackas had the nerve to leave but i was able to move up even closer to the stage.

  37. Joe 88 Says:

    Your Baltimore Bias is sickening, Joe LOL!

    ^Thanks.

    *Tilts O’s fitted*

  38. G7 Says:

    >>looks like greg oden is hurt…….again.

    ^oden looks, and must have the bones(no chance) of a 46 year old.

  39. Plug Says:

    ^oden looks, and must have the bones(no chance) of a 46 year old.
    ——–
    lol and cosign

  40. Beezy Says:

    *Buys 6ft bong in the East Village*

    *Names it Barack Obonga*

  41. NotU Says:

    Damn he still trying to sell this album…..

  42. Ill E Says:

    This is one of my favorites from this album…Lol at the part where is all excited and tellin’ his moms he got a job. Cons’ is slept on…

    The Good, The Bad, The Ugly (the O.G. version from ’03 ) was my shit…and still is. Cons + Ye (when he had better punches) + Al Green= classic shit…

    Beezy Says:

    October 29th, 2008 at 10:44 am
    Prodigy doesn’t get that level of respect from me.

    ^^
    But Wayne does? SMH.

    >>You cant honestly listen to Wayne’s tracks and catch everything he says at first run through. Prodigy you do, and your stupider for it at the end.

    LMAO, you pretty much summarized Prodigy’s current level of skills… nigga be rhyming words that don’t rhyme kinda like how The Birdman uses the same words at the end of two bars in a row… but c’mon,Caplock P is no Shawty Lo…lol! WHATEVER HAPPENED TO KEYBOARD P’s BLOG??

    Speaking of L.O.. , How come he was taking shots at Tip on the new joint with Front Street..I saw y’all mention the “who u gon run to , Tameka? (Well, GADDAMMMMN”)” Line….SMH at Shawty Lo acting like Game, going back on his word after saying he deaded the beef and “Bankhead is a movement”, then dissing T.I. again. I’m at work so i can’t listen to Lo’s verse or watch that video..was it just one line , or the whole verse? Lol at that scene in the end of ‘WhatUPPPPP, Whats Haanin’ when everybody is joggin’ like Shawty L.O. is hilarious…

  43. Joe 88 Says:

    *Buys 6ft bong in the East Village*

    *Names it Barack Obonga*

    ^So your naming something you put your lips on & suck all the air out of “Barack Obonga?” AYO!

  44. CiCi The Intern Says:

    # G7 Says:
    October 29th, 2008 at 11:13 am

    >>looks like greg oden is hurt…….again.

    ^oden looks, and must have the bones(no chance) of a 46 year old.
    ^

    Oden looks like he’s an original member of the ABA

  45. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    Joe 88 Says:

    October 29th, 2008 at 11:07 am
    Ain’t ish….kinda excited about the NBA!

    ^Me too. Kobe gave em 20+ last night, & it looks like greg oden is hurt…….again.

    ^^^
    WHAT!!! that piece of shit!

  46. icon (trillbert arenas) Says:

    LOL @ Cons still putting out videos, and SMH @ G.O.O.D giving their artists better promo than DJ….Don’t Quit Your Day Job is dope, though….

    Oden looks like he’s an original member of the ABA

    ***LOL…nigga look’s like one of “the LeBrons” from those nike commercials- a new drunk uncle character…

  47. G7 Says:

    lol @ Cici. Growing up, Oden sat at the back of the bus for road trips.

  48. icon (trillbert arenas) Says:

    Big Homie Says:

    October 29th, 2008 at 11:06 am
    Late Pass: Damn at El Debarge getting 2 years for that snow.

    ***Oooooooooooooh, and I bet he don’t liiiiiike that (none)

  49. Via_Pluto Says:

    Damn he still trying to sell this album…..

    ———–

    I can respect his grind even if it’s 3-4 years late.

Leave a Reply