займ с плохой кредитной историей онлайн

Charles Hamilton – The L Word (Mixtape)

chamilton-l-word.jpg

Here’s the latest installment in the Hamiltonization Process, courtesy of Charles and Mr. X.

Hit the jump for tracklist and link.


chamilton-l-word-back.jpg

Download: Charles Hamilton – The L Word (Mixtape)


AddThis Social Bookmark Button

168 Responses to “Charles Hamilton – The L Word (Mixtape)”

  1. Coolhand Luke Says:

    Is it love or lesbian?

  2. S.S.BlockBurner Says:

    cheeeeeeeeeeeeah! fuckin Halfway House now this! we won

  3. fiiyah Says:

    He’s done it again, fuckin fire!!

  4. bizman10 Says:

    dude spit on the feel like making love track

  5. GMFB Says:

    Sup coolhand?

  6. moresickaMC Says:

    damn…this dudes mixtape grind>

    *downloads

  7. moresickaMC Says:

    keri hilson,berry & alba ..all i neeeeed

  8. miltee Says:

    fuck what you heard, joe budden is the greatest rapper alive.

  9. DUYUKID Says:

    2 tracks in.. first time i really checked this dude out[||]

    and i have to say… he seems like a real dude… the style is genuine.. got some clever lines.

    i may have to check out the other 1432 mixtapes he dropped last week.

    *contemplates going to sleep*

    *goes to starbucks instead*

  10. S.S.BlockBurner Says:

    fuck what you heard, joe budden is the greatest rapper alive.

    ^
    co-signature i’m gonna say ever! No bullshittin nobody can do what he does in hip-hop as of 2day in the year 2008 i’m sorry. & i really believe he could eat any rapper in a battle period. Y’all can say whatever u want 2 about his past but he’s got the realest stories, flow, punchlines.. u know the rest. B.I.G, Jay, Pac, Nas, Andre & Em are all honorable mentions tho

  11. DUYUKID Says:

    u know the rest. B.I.G, Jay, Pac, Nas, Andre & Em are all honorable mentions tho

    ^
    that’s cute.

    props to joe for convincing people he’s on that level tho. which he could be on his way…

  12. PHOENIXXX Says:

    # S.S.BlockBurner Says:
    October 28th, 2008 at 6:41 am

    fuck what you heard, joe budden is the greatest rapper alive.

    ^
    co-signature i’m gonna say ever! No bullshittin nobody can do what he does in hip-hop as of 2day in the year 2008 i’m sorry. & i really believe he could eat any rapper in a battle period. Y’all can say whatever u want 2 about his past but he’s got the realest stories, flow, punchlines.. u know the rest. B.I.G, Jay, Pac, Nas, Andre & Em are all honorable mentions tho

    ^^^^

    as the second biggest Joe Budden fan on nah right (shout out to Ty Biggums) let me be the first to say to tell you my nigga

    get the fuck outta here.

  13. Joe 88 Says:

    Chilling with lil melvin (the american gangster) > Listening to charles

    If they wrote a book on my life, real niggas would read it

  14. THE-XFACTA Says:

    Why is it that dudes are going crazy about this dude? This mixtape is alright, but not classic by any stretch.

    *Daps Joe 88*

  15. Joe 88 Says:

    @X

    Niggas just want something new, I see it for what it’s worth. But (no shots) you know niggas on nah right are stans.

    No homo, but I feel good about taking pics with lil melvin yesterday.

    Myspace.com/kkilla29

    Check out some joe88, it’s good for you

  16. truth Says:

    joe buddnes is garbage. my body manages to fall asleep every time i hear him. his flow is hot doo doo.

  17. THE-XFACTA Says:

    @ Joe.. Yo you on all the tracks on the Myspace jumpoff??

  18. THE-XFACTA Says:

    moresickaMC Says:

    October 28th, 2008 at 5:24 am
    damn…this dudes mixtape grind>

    *downloads

    —————————

    And just like anything else, when you oversaturate the market you lose something. I liked a couple of CH’s other mixtapes but this one was subpar in my opinion. I did like the samples though

  19. THE-XFACTA Says:

    Like people really didn’t expect White Supremist and other racist organizations to want to kill Obama. Ha, they better get used to it, because I think there’s going to be something popping up all the time (none).. Barack needs to get a Bullet Proof Suit quick.. And don’t trust those Secret Service dudes either.. He needs to get some peoples from around Southside Chitown to protect him

  20. Joe 88 Says:

    @X

    Yeah. The song “300” I rap second, “do it like that” I rap 4th, “the pros” I rap 2nd, “outstanding” I rap first, “posted” I rap 2nd.

    Check em out, gutta shit.

  21. TheShizy Says:

    nahright.com Estimated Worth $213233 USD
    Net Worth : $213233 Last updated 7 Days ago
    Daily Pageview : 96550
    Daily Ads Revenue : $292.1

  22. DUYUKID Says:

    co-signature i’m gonna say ever! No bullshittin nobody can do what he does in hip-hop as of 2day in the year 2008 i’m sorry. & i really believe he could eat any rapper in a battle period. Y’all can say whatever u want 2 about his past but he’s got the realest stories, flow, punchlines.. u know the rest. B.I.G, Jay, Pac, Nas, Andre & Em are all honorable mentions tho

    ^^^^

    as the second biggest Joe Budden fan on nah right (shout out to Ty Biggums) let me be the first to say to tell you my nigga

    get the fuck outta here.

    ^^^
    lol.

    *comatose*

    *clint eastwood walks in*

    *injects adrenaline*

    *dead*

  23. THE-XFACTA Says:

    @ Joe

    Your vocals are low on 300… That first kid is a monster on that track and the hook is catchy

    You killed the Outstanding joint and that beat is crazzzzeeee.. Yoou should have gone dolo on this track

    “The Pros” is the best overall track to me..

    My only criticsm is ya need more subject matter. Ya can’t kill everybody on every track or who will be there to listen?

  24. THE-XFACTA Says:

    I wish Lacelle Duvalle has a sister that’s good, clean and wholesome (see:Coming 2 America)

  25. Astros Says:

    Damn this guy ain’t no tast at all. WTF is with Kirsten Dunst or whatever, and rihanna’s just fugly.

  26. Joe 88 Says:

    @X

    Overstand. That’s why I need to make a page for just me, I got so much to say. My subject matter goes waaaaaaaaaay deeper than the songs on that page, the person that made it felt they was the best songs, he produced. check this shit out, it’s just me. the song aint complete, but it’s just me

    http://www.zshare.net/download/50571545f523daf3/

    ^I give em my all on this one.

  27. Joe 88 Says:

    @X

    Niggas talk about this nigga, or that new nigga, but they better watch for me, not to brag, but i’m that nigga, peep this

    http://www.zshare.net/download/505716853045e52a/

    ^I’m real, got a flow, tell stories, & I can get extremly lyrical (sp) listen to this too, it’ll touch you (n/h)

  28. THE-XFACTA Says:

    LOL@ Nets fans all upset about their new arena not being built in Brooklyn until 2011 now… Don’t worry Net fans, you will still be able to see LeBron at MSG

  29. b-ease Says:

    *daps xfacta, joe*

    Whats good?

  30. icon (trillbert arenas) Says:

    Joe 88 Says:

    October 28th, 2008 at 7:58 am
    @X

    Niggas talk about this nigga, or that new nigga, but they better watch for me, not to brag, but i’m that nigga, peep this

    http://www.zshare.net/download/505716853045e52a/

    ^I’m real, got a flow, tell stories, & I can get extremly lyrical (sp) listen to this too, it’ll touch you (n/h)

    @ Joe- nice song—lol @ the accent, though (you know, just to keep the animosity alive, lol) “Is this what it came ture?”….for real, though, dope shit, no shots fired, but your flow reminds me of Game….

  31. THE-XFACTA Says:

    *Daps B-ease*

  32. Big Homie Says:

    Yo that cover is too ill. I guess I have to wait til I get off and download this. I don’t even need to ask how it is because I know it’s probably piff like all his other mixtapes.

    What up Nah?

  33. G7 Says:

    >>I can get extremly lyrical (sp)

    ^lol @ being lyrical, but not sure how to spell it. what up though joe? nh. i’ll check that track when i get home.

  34. sleep Says:

    Eskay is making good money of this site wow I thought that nigga lived in his mom basement like bol

  35. THE-XFACTA Says:

    @ Joe,

    The solo joint was aight

  36. THE-XFACTA Says:

    Big Homie Says:

    October 28th, 2008 at 8:29 am
    Yo that cover is too ill. I guess I have to wait til I get off and download this. I don’t even need to ask how it is because I know it’s probably piff like all his other mixtapes.

    ————

    *Daps Big Homieson

    It’s alright.. I think the other joints are better though.. I will say the samples on here are ridiculous

  37. icon (trillbert arenas) Says:

    So, how’s that new Buddens blicka?

  38. yaboy Says:

    *steals xfacta’s lunch money*

  39. sleep Says:

    I’m headed to baskin robbins to cop me a sundae yea I said sundae eventhough it tuesday

    I’m nice nigga young jeezy can’t fuck with sleep

  40. THE-XFACTA Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    October 28th, 2008 at 8:38 am
    So, how’s that new Buddens blicka?

    ——-

    FIRE and I’m not even a Buddens stan

    Buddens Mixtape>The L Word Mixtape

  41. Big Homie Says:

    *daps X*

    Yea all his samples are nice. I haven’t listened to it yet

    http://www.tinyurl.com/5eotqr

    That’s the mixtape streamed on Imeem.

  42. G7 Says:

    big homie, ike, b-ease, facta, duyu and the rest…*daps*

  43. Mr. Papagiorgio Says:

    con, yaboy, sleep, BH, hateraide (c’mon nigga, don’t think i wouldn’t put 2 and 2 together!), seventh letter seventh number . . . . .

    *daps*

  44. rich Says:

    wtf i font understand the cover?

  45. THE-XFACTA Says:

    yaboy Says:

    October 28th, 2008 at 8:38 am
    *steals xfacta’s lunch money*

    —————–

    *Kicks Yaboy in the shin*

  46. b-ease Says:

    Good shit Joe. *daps*

    With the exception of Kirsten Dunst (Scarlett is my snowbunny of choice), that’s a pretty good lineup on that cover. Normally, I’d be worried about a decline in quality due to the massive quantity of material he’s putting out, but after 4 tapes, I havent seen evidence of that happening yet. I’m def dl’ing soon as I get home from work.

  47. THE-XFACTA Says:

    *Deads all past ‘beef’*

    *Daps Mr. Pap*

  48. yaboy Says:

    *agrees to dead beef*

    @ike. the buddens shit is ill.. def worth a listen..

  49. b-ease Says:

    I was a fan of Buddens when he first dropped, pre-Def Jam debut and a little after. I honestly havent checked for him at all since with the exception of that “Why” joint. I’m a see what’s up with this Halfway House tho, I’m starting to feel like I’m missing out on some dope shit.

  50. G7 Says:

    kirsten dunst looks out of place on that cover

  51. b-ease Says:

    *daps homie, G7, ike, pap, yaboy*

  52. Mr. Papagiorgio Says:

    Scarlett is my snowbunny of choice

    ^^
    hmmmmmmmmmmm. . . . . that’s a good one. . .

    i might hafta agree with you on that one. . . . . .

    WAIT!!!

    megan fox>>>>>>>scarlett

  53. Mr. Papagiorgio Says:

    *performs at powerhouse*

    *tells DJ to cut music*

    *brings facta on stage*

    *daps and man hugs*

    *performs “success”*

  54. b-ease Says:

    G7 Says:

    October 28th, 2008 at 8:48 am
    kirsten dunst looks out of place on that cover

    ^^
    That cover would be perfect for “Which one of these doesnt belong?”

    I saw some flicks of them together at some function they were both hosting, so maybe he did it as more of shout out. I don’t know tho, some dudes do think she’s bad. I just thought all those dudes were white.

  55. Joe 88 Says:

    @ Joe- nice song—lol @ the accent, though (you know, just to keep the animosity alive, lol) “Is this what it came ture?”….for real, though, dope shit, no shots fired, but your flow reminds me of Game….

    ^Ture > jawn

    lol. thanks for listening, and on some real shit, you saying my flow is kinda like game is a good thing, even tho I don’t listen to him so much I know he has a flow, I wrote that song in about 30 minutes, I was just venting a lil. lol @ you spoting out the accent

    baltimore the birth place, modern day vietnam,
    where heat is drawn, (click pow) depending on what street you on,
    the pavement you’ll be bleeding on politics they lead us on,
    still aint nothing change, the murder rate is what we leading on
    yeah I belive we’ve been decived (sp?) and very mis informed
    no sunshine, seen the storms, cry when our seeds is born
    laugh at the departed cause honest,
    I know it can’t get no harder (n/h)
    then the way that me & my niggas was brought up

    THE-XFACTA Says:
    October 28th, 2008 at 8:32 am
    @ Joe,

    The solo joint was aight

    ^Thanks, a lil different then the other joints right?

  56. b-ease Says:

    megan fox>>>>>>>scarlett

    ^^
    Megan is bad as fuck, there is no question. But I think some of that is that “new girl in class” aura. Give her a couple years, we’ll see.

  57. DIGITAL SCALES Says:

    Let’s hope this kid don’t pull a papoose and spit all his hot shit for a couples years, not drop an album, and go from the next nigga from ny to the next nigga on the unemployment line

  58. Tackle clubs, never rock Lugz, I'm way above. This mic is like golden gloves verses spark plug... Says:

    *currently rockin a crisp new pair of cream wallys*

  59. Joe 88 Says:

    Thanks for listening to everybody.

    Morning daps

    I’m hung over, I met melvin last night (n/h) I feel I can write a book on my life now, on some donny goines shit

  60. THE-XFACTA Says:

    @ Joe

    Yeah much different from the other tracks. Don’t get me wrong, I love the crack slinging, shoot em up, flow a lot, but that gets old and sometimes you gotta change up. I like what you did on that track.. Also whoever is producing your tracks iz nice.. I like what he does (nah)

  61. G7 Says:

    I woulda put Charlize Theron or Scarlett(not nas) on the cover.

  62. Tackle clubs, never rock Lugz, I'm way above. This mic is like golden gloves verses spark plug... Says:

    smh @ Mr. pap averaging 1 man hug a day

    *informs security*

  63. Joe 88 Says:

    smh @ my spell check

    *hates baltimore schools*

    *shakes head @ self for drinking on a monday*

    fuck it monday night footbal + pre-season basketball = a humble 88

  64. Mr. Papagiorgio Says:

    I met melvin last night

    ^
    who?

  65. THE-XFACTA Says:

    DIGITAL SCALES Says:

    October 28th, 2008 at 8:54 am
    Let’s hope this kid don’t pull a papoose and spit all his hot shit for a couples years, not drop an album, and go from the next nigga from ny to the next nigga on the unemployment line

    ————–

    Nah, he seems to be a more diverse mc then Papoose is/was.. I don’t think this mixtape was his best work, but he’s got much more of a chance to make it then Papoose did.. Not to mention everyone that fucks with Kay Slay fails.. he’s only good at producing drama, not a rap career.

  66. icon (trillbert arenas) Says:

    ^Ture > jawn

    lol. thanks for listening, and on some real shit, you saying my flow is kinda like game is a good thing, even tho I don’t listen to him so much I know he has a flow, I wrote that song in about 30 minutes, I was just venting a lil. lol @ you spoting out the accent

    ***LOL…yeah, the Game comparison wasn’t a slam- I bought dude’s first two albums, and I’ll eventually get around to copping/downloading the third jawn…Game is dope when he sticks to the formula (no DOC), and doesn’t deviate by trying to imitate Dre or whatever emcee he’s collaborating with at the time…you know what, though, instead of asking Eskay to post your shit, you might wanna go more local, and try to get the homie benhameen to give you some spins, or at the very least, give your material a good listen….

    ***holds out rusty tin cup —Speaking of that new Buddens jawn…iconaclassic@yahoo.com…I need donations, to help with bus fare, so I can take the bus to Circuit City and get my copy….help a brother out?” (no HOBO)

  67. THE-XFACTA Says:

    Joe 88 Says:

    October 28th, 2008 at 8:57 am
    smh @ my spell check

    *hates baltimore schools*

    *shakes head @ self for drinking on a monday*

    fuck it monday night footbal + pre-season basketball = a humble 88

    ———–

    There was no preseason basketball yesterday because the NBA season starts today… SMH @ Typical B-More lies.. lol

  68. Tackle clubs, never rock Lugz, I'm way above. This mic is like golden gloves verses spark plug... Says:

    Charles Hamilton is HHHHHIIIIIIIGGGGHHHHHHLLLLLLYYYYYY overratted.

    I have yet to hear anything worthwhile. not beats, not lyrics, not nothin.

  69. THE-XFACTA Says:

    I don’t care what nobody says… The John Legend Greenlight song is the shit!!!!

    Greenlight>Any rap song out right now

  70. icon (trillbert arenas) Says:

    THE-XFACTA Says:

    October 28th, 2008 at 9:00 am
    Joe 88 Says:

    October 28th, 2008 at 8:57 am
    smh @ my spell check

    *hates baltimore schools*

    *shakes head @ self for drinking on a monday*

    fuck it monday night footbal + pre-season basketball = a humble 88

    ———–

    There was no preseason basketball yesterday because the NBA season starts today… SMH @ Typical B-More lies.. lol

    ***Yeah, but how would he know that? Bmore doesn’t have an NBA team
    ***ninja vanish (c) D. Billz

  71. Joe 88 Says:

    @ Joe

    Yeah much different from the other tracks. Don’t get me wrong, I love the crack slinging, shoot em up, flow a lot, but that gets old and sometimes you gotta change up. I like what you did on that track.. Also whoever is producing your tracks iz nice.. I like what he does (nah)

    ^Respect. When I get the freedom to let loose in the booth, you’ll really see what I got (n/h) these tracks are just the beginning, we’re working on a group mixtape to get all the artist shine, but i’m next in line, listen to this, I plan on it being my 3rd single. I think I got the ability to crossover (no allen)

    http://www.zshare.net/download/5057355095427b82/

    My personality alone can take me father then most. This song isnt finished yet either. This tells ya’ll how much I respect ya’ll opinion, even if ya’ll don’t like it, i’ll go to the studio with a chip on my shoulders ready to release some more fire

  72. icon (trillbert arenas) Says:

    THE-XFACTA Says:

    October 28th, 2008 at 9:01 am
    I don’t care what nobody says… The John Legend Greenlight song is the shit!!!!

    Greenlight>Any rap song out right now

    **that song is catchy..SMH @ 3000 saying “I gotcha gigglin’ like a piglet”, though

  73. THE-XFACTA Says:

    Ike- Check your email pa

  74. icon (trillbert arenas) Says:

    good looking out, X….

  75. Joe 88 Says:

    Mr. Papagiorgio Says:
    October 28th, 2008 at 8:57 am
    I met melvin last night

    ^
    who?

    ^The old nigga that was on american gangster (BET version) cool guy

    >There was no preseason basketball yesterday because the NBA season starts today… SMH @ Typical B-More lies.. lol

    ^Local channels > Whatever your watching

    lol. They replayed a wizards pre season game last night.

  76. G7 Says:

    >>***holds out rusty tin cup —Speaking of that new Buddens jawn…iconaclassic@yahoo.com…I need donations, to help with bus fare, so I can take the bus to Circuit City and get my copy….help a brother out?” (no HOBO)

    ^are they pressing hard copies of Halfway House??? i thought it was digital only.

  77. Mr. Papagiorgio Says:

    **that song is catchy..SMH @ 3000 saying “I gotcha gigglin’ like a piglet”, though

    ^^
    3K gets a pass. . . .

  78. b-ease Says:

    “I gotcha gigglin’ like a piglet”, though

    ^^
    Yeah, taken by itself, that seems like a step your rap game up contender. But in the context of the verse, that rhyme pattern is disgusting.

    Admit it/you did it/giggling/piglet/ticket/Givens/quit it

    3K>>>>>>>

  79. b-ease Says:

    Everytime I ask this I feel like I’m at a party bumming cigarettes. With that said, X, can you send me that Buddens. Good looks.

    artivous@gmail.com

  80. THE-XFACTA Says:

    Mr. Papagiorgio Says:

    October 28th, 2008 at 9:07 am
    **that song is catchy..SMH @ 3000 saying “I gotcha gigglin’ like a piglet”, though

    ^^
    3K gets a pass. . . .

    ^^
    Gotta agree.. 3k is the most dynamic mc out today

  81. Plug Says:

    Greenlight>Any rap song out right now
    ——–
    smh. yall trippin today.

    *logs off*

  82. THE-XFACTA Says:

    Check ur email B-Ease

  83. Plug Says:

    *logs back on*

    Gotta agree.. 3k is the most dynamic mc out today
    ——————
    Off 3 verses in 5 years?!?!?! I dont think so

    *logs back off*

  84. icon (trillbert arenas) Says:

    THE-XFACTA Says:

    October 28th, 2008 at 9:12 am
    Mr. Papagiorgio Says:

    October 28th, 2008 at 9:07 am
    **that song is catchy..SMH @ 3000 saying “I gotcha gigglin’ like a piglet”, though

    ^^
    3K gets a pass. . . .

    ^^
    Gotta agree.. 3k is the most dynamic mc out today

    ***He’s definitely Mr. Consistency (none)….Yeah, he gets a pass, because it’s obviously a freestyle/stream of consciousness type flow, but that line was wiggidy wiggidy wack (c) your favorite duo

  85. THE-XFACTA Says:

    Plug Says:

    October 28th, 2008 at 9:13 am
    *logs back on*

    Gotta agree.. 3k is the most dynamic mc out today
    ——————
    Off 3 verses in 5 years?!?!?! I dont think so

    *logs back off*

    ——–

    Pulls Plug’s plug……….. (nhoc)

  86. icon (trillbert arenas) Says:

    Plug Says:

    October 28th, 2008 at 9:13 am
    *logs back on*

    Gotta agree.. 3k is the most dynamic mc out today
    ——————
    Off 3 verses in 5 years?!?!?! I dont think so

    *logs back off*

    ***Who would you give that title to, though? Just curious (none)…I agree that it’s a bit of an overstatement, based on productivity, but consistency wise, 3000’s in a class by himself….LF, but you’re from Detroit- I hear that Elzhi has a new album out? Talk about an underrated emcee…

  87. G7 Says:

    >>Off 3 verses in 5 years?!?!?! I dont think so

    ^*gives plug rare co-sign*

  88. THE-XFACTA Says:

    Plug Says:

    October 28th, 2008 at 9:13 am
    *logs back on*

    Gotta agree.. 3k is the most dynamic mc out today
    ——————
    Off 3 verses in 5 years?!?!?! I dont think so

    *logs back off*

    ——–

    It shows how undynamic the rest of these so called mc’s are… and that includes my New York favs (none)

  89. Mr. Papagiorgio Says:

    Gotta agree.. 3k is the most dynamic mc out today
    ——————
    Off 3 verses in 5 years?!?!?! I dont think so

    *logs back off*

    ^^^
    lol, do you niggas know what “dynamic” even means? it means 3K can change his style with ease, and never appear to be trying too hard. . .

    so yes, andre benjamin has to be the most dynamic MC. . . . there’s not another soul on this planet that can do what he does and get away with it. . .

    word to “The Love Below” propelling that double disk to diamond status. . . .

  90. THE-XFACTA Says:

    *Recruits black supremist to circle McCains crib*

    *Notices MTF isn’t here after White Supremist arrest*

  91. b-ease Says:

    Good looks X.

  92. Cold Play helped me gradually deprive my insatiable appetite for hip hop ( formerly known as Reggaetonslasher) Says:

    testing testing.

  93. OJ Simpson Says:

    Ths mixtape is the gouch. And that’s a good thing!!

  94. THE-XFACTA Says:

    Mr. Papagiorgio Says:

    October 28th, 2008 at 9:19 am
    Gotta agree.. 3k is the most dynamic mc out today
    ——————
    Off 3 verses in 5 years?!?!?! I dont think so

    *logs back off*

    ^^^
    lol, do you niggas know what “dynamic” even means? it means 3K can change his style with ease, and never appear to be trying too hard. . .

    ———-

    *Preach Pap*

  95. Beezy Says:

    lol, do you niggas know what “dynamic” even means? it means 3K can change his style with ease, and never appear to be trying too hard. . .

    >>Is this the official definition? It doesnt match my understanding of the word.

  96. b-ease Says:

    Talk about an underrated emcee…

    ^^
    I havent heard the new album but Europass was dope as fuck. I meant to put it on my list yesterday of albums that dropped this year that were bettter than Untitled.

  97. Cold Play helped me gradually deprive my insatiable appetite for hip hop (formerly known as Reggaetonslasher) Says:

    moderation?

  98. icon (trillbert arenas) Says:

    LF, but I would love to hear at least an EP length collabo between 3000 and Cee Lo….maybe throw some Dangermouse production in there, for good measure (none)…speaking of off the wall collabos, I guess that Ghostface/Doom blicka ain’t happening, huh?

  99. OJ Simpson Says:

    oh, yeah..

  100. Cold Play helped me gradually deprive my insatiable appetite for hip hop (formerly known as Reggaetonslasher) Says:

    *ethers plugs screen name*
    *rocks medallion the size of little maurice*

  101. b-ease Says:

    >>Is this the official definition?

    ^^
    From my understanding, pretty much. The opposite of dynamic is static, which is never changing, so dynamic in turn means something that is constantly changing.

  102. Jimmy Valentime Says:

    Walk it out remix
    Green light
    International player anthem
    You remix
    Art of story telling pt 4
    Throw some D’s remix
    Hollywood Divorce

    2006- 2008

  103. THE-XFACTA Says:

    b-ease Says:

    October 28th, 2008 at 9:24 am
    >>Is this the official definition?

    ^^
    From my understanding, pretty much. The opposite of dynamic is static, which is never changing, so dynamic in turn means something that is constantly changing.

    ——-

    Wow I’m not the only intelligent person here

  104. b-ease Says:

    I guess that Ghostface/Doom blicka ain’t happening, huh?

    ^^
    I get pissed just thinking about. Way more pissed than I get when I think about OB4CL2, cuz I always knew that shit wasnt dropping. Ghost seemed game tho, Dooms the one that appears to have gone into hiding.

  105. THE-XFACTA Says:

    *Daps Joe The Plumber*

  106. Cold Play helped me gradually deprive my insatiable appetite for hip hop (formerly known as Reggaetonslasher) Says:

    lil white kids in safe suburbia, would you rock wit me, a United States murderer

    LF: whats fucking with highschool football teams are refusing trips to Newark to play football, citing worries about safety after a spate of drive by shootings. Its the 60’s all over again.

  107. Joe 88 Says:

    Moms was a hard worker, daddy was needle fiend
    now I balance both character traits like a triple beam
    – Joe88

    ^Wow @ myself. I be saying some shit.

  108. b-ease Says:

    Jimmy Valentime Says:

    October 28th, 2008 at 9:24 am
    Walk it out remix
    Green light
    International player anthem
    You remix
    Art of story telling pt 4
    Throw some D’s remix
    Hollywood Divorce

    2006- 2008

    ^^
    All of the verses above>>>>>>>>

    And he fire on them computers. Log out.

  109. b-ease Says:

    And let’s not forget the verse on Devin’s last album. Succint hiphop storytelling at its finest.

  110. Big Homie Says:

    Yo where is Crazy at? (nhjic)

    http://www.kanyeuniversecity.com/blog/?em3106=211647_-1__0_~0_-1_10_2008_0_0&em3281=&em3161=

    Just in case if you still on your latina women shit.

  111. THE-XFACTA Says:

    I’d take Halle Berry over all the chicks on the album cover… And I better not hear/see any age jokes

  112. Words is Born Says:

    Hollywood Divorce

    ^^

    crack rock.

    word to, Idlewild got some joints on it.

  113. Cold Play helped me gradually deprive my insatiable appetite for hip hop (formerly known as Reggaetonslasher) Says:

    I get pissed just thinking about. Way more pissed than I get when I think about OB4CL2, cuz I always knew that shit wasnt dropping. Ghost seemed game tho, Dooms the one that appears to have gone into hiding.

    ^S.W.R (some what related)

    Joe, joell, Crooked, Royce have taken the politics out of Music by trying to do the impossible. This is a true evolution in Hip Hop. If these niggas manage to pull that off, we are going to see true artistic freedom without the restraints of label politics. In other words inspirational music.

  114. b-ease Says:

    maybe throw some Dangermouse production in there,

    ^^
    And some Organized Noize circa-98. I’m sure they got some unused heat lying around.

    Organized Noize may be the most underrated producers in hiphop history. Them and Havoc.

  115. THE-XFACTA Says:

    Big Homie Says:

    October 28th, 2008 at 9:30 am
    Yo where is Crazy at? (nhjic)

    http://www.kanyeuniversecity.com/blog/?em3106=211647_-1__0_~0_-1_10_2008_0_0&em3281=&em3161=

    Just in case if you still on your latina women shit.

    ——

    Da da da da.. Da da da da daaaa Dayum!! (see:Lil Mo)

  116. icon (trillbert arenas) Says:

    Joe 88 Says:

    October 28th, 2008 at 9:27 am
    Moms was a hard worker, daddy was needle fiend
    now I balance both character traits like a triple beam – Joe88

    ^Wow @ myself. I be saying some shit.

    ***You ol’ “oops, pow surprise” (c) Chappelle’s Show, lookin’ ass nigga

  117. Joe 88 Says:

    this was ment for me, the sky is the limit
    try to stop me in the sky you’ll be living,
    so if you plotting forget it
    a young nigga with stockes & percentage
    willing to knock em out his socks & his tennis
    i’m a menace
    – Joe88

  118. Words is Born Says:

    Joe, joell, Crooked, Royce have taken the politics out of Music by trying to do the impossible. This is a true evolution in Hip Hop. If these niggas manage to pull that off, we are going to see true artistic freedom without the restraints of label politics. In other words inspirational music.

    ^^^^

    LATE PASS NEEDED: what exactly are they trying to do? Make an somewhat underground/almost mainstream/internet buzz supergroup?

  119. THE-XFACTA Says:

    Cold Play helped me gradually deprive my insatiable appetite for hip hop (formerly known as Reggaetonslasher) Says:

    October 28th, 2008 at 9:31 am
    .

    ^S.W.R (some what related)

    Joe, joell, Crooked, Royce have taken the politics out of Music by trying to do the impossible. This is a true evolution in Hip Hop. If these niggas manage to pull that off, we are going to see true artistic freedom without the restraints of label politics. In other words inspirational music.

    ——–

    And if not we will be forced to hear C4,C5,…..

  120. icon (trillbert arenas) Says:

    b-ease Says:

    October 28th, 2008 at 9:31 am
    maybe throw some Dangermouse production in there,

    ^^
    And some Organized Noize circa-98. I’m sure they got some unused heat lying around.

    Organized Noize may be the most underrated producers in hiphop history. Them and Havoc.

    ***Yezzur….3000 said he has done A LOT of uncredited production for Outkast, in his day, too…

  121. Cold Play helped me gradually deprive my insatiable appetite for hip hop (formerly known as Reggaetonslasher) Says:

    ^Wow @ myself. I be saying some shit.

    ^dope line, but does that mean, you have potential dope fiend qualities. Or that your immersed in the drug game.

  122. b-ease Says:

    This is a true evolution in Hip Hop

    ^^
    Word. It’s a evolution in music period. The net has completely changed the music industry. Labels are essentially obsolete. The label heads are shook, trying to make 360 deals look like anything but extreme rape. With that said, although cult success and succesful touring is possible, the dissoulution of the major label system means that Lil’ Wayne may be the last hiphop superstar.

  123. Joe 88 Says:

    Would I be wrong for thinking i’m the greatest to ever pick up a mic?

    Or would I have to prove it you ya’ll? (n/h)

  124. THE-XFACTA Says:

    Joe 88 Says:

    October 28th, 2008 at 9:35 am
    Would I be wrong for thinking i’m the greatest to ever pick up a mic?

    ————

    Slow down cowboy (c. Too many messages too fast)

  125. icon (trillbert arenas) Says:

    Cold Play helped me gradually deprive my insatiable appetite for hip hop (formerly known as Reggaetonslasher) Says:

    October 28th, 2008 at 9:35 am
    ^Wow @ myself. I be saying some shit.

    ^dope line, but does that mean, you have potential dope fiend qualities. Or that your immersed in the drug game.

    ***I took it to mean that he walks the line between conventional/safe life and running the streets- or maybe that he’s a hard worker in the drug game?

  126. Words is Born Says:

    Word. It’s a evolution in music period. The net has completely changed the music industry. Labels are essentially obsolete. The label heads are shook, trying to make 360 deals look like anything but extreme rape. With that said, although cult success and succesful touring is possible, the dissoulution of the major label system means that Lil’ Wayne may be the last hiphop superstar.

    ^^^

    Nah.. cause someone has to rap on Rihanna/Chris Brown’s songs. Besides lil wayne all the other superstars are getting a bit old.. 5 years from now there will be another rap STAR coming along.

    I will say tho, the RELEVANCE of the hip hop star according to hip hop heads is almost gone…

  127. b-ease Says:

    3000 said he has done A LOT of uncredited production for Outkast, in his day, too…

    ^^
    Yea, I think I read that in the same Blender article where Cee-Lo dry snitched and said Dre was writing all of Big Boi’s rhymes in the beginning.

  128. icon (trillbert arenas) Says:

    Joe 88 Says:

    October 28th, 2008 at 9:35 am
    Would I be wrong for thinking i’m the greatest to ever pick up a mic?

    Or would I have to prove it you ya’ll? (n/h)

    **You gotta think that- even that nigga Tony M who used to rap for Prince thought he was the best…Gucci Mayne swear he be killin’ it, lol…

  129. Cold Play helped me gradually deprive my insatiable appetite for hip hop (formerly known as Reggaetonslasher) Says:

    Word. It’s a evolution in music period. The net has completely changed the music industry. Labels are essentially obsolete. The label heads are shook, trying to make 360 deals look like anything but extreme rape. With that said, although cult success and succesful touring is possible, the dissoulution of the major label system means that Lil’ Wayne may be the last hiphop superstar

    ^ we’ll see after, Before I self Destruct and 808’s drop

  130. Joe 88 Says:

    dope line, but does that mean, you have potential dope fiend qualities. Or that your immersed in the drug game.

    ^I was saying it because even tho my pops was a former fiend, I got the same tendecies (sp) as him. Meaning I don’t know when to say when i.e drinking, smoking, etc, when I go in I GO IN (n/h). And we all know dope fiends can make a hustle out of anything (stealing T.V’s, etc) I got the same hustlers spirit my pops got & the same work mind state as my moms, so add that up. I’m a beast.

  131. Cold Play helped me gradually deprive my insatiable appetite for hip hop (formerly known as Reggaetonslasher) Says:

    or maybe that he’s a hard worker in the drug game?

    ^thats what i’m thinking…Joe?

  132. icon (trillbert arenas) Says:

    b-ease Says:

    October 28th, 2008 at 9:37 am
    3000 said he has done A LOT of uncredited production for Outkast, in his day, too…

    ^^
    Yea, I think I read that in the same Blender article where Cee-Lo dry snitched and said Dre was writing all of Big Boi’s rhymes in the beginning.

    ***Word? Cuz I actually think that Big Boi has gotten better, as the group has aged…he was on straight Vin Rock/Big Pooh status when they started out, but he held his own (none) in Speakerboxx

  133. Words is Born Says:

    Joe 88 Says:

    October 28th, 2008 at 9:35 am
    Would I be wrong for thinking i’m the greatest to ever pick up a mic?

    ^^^

    to become great you need to have that confidence… so keep with what you’re doing. Of course, I haven’t heard your stuff yet.. will check when I’m away from the plantation.

  134. G7 Says:

    >>Joe, joell, Crooked, Royce have taken the politics out of Music by trying to do the impossible.

    ^it’ll be the 08 version of the 4 Horseman. Nino Bless is sad somewhere right now.

  135. b-ease Says:

    ^ we’ll see after, Before I self Destruct and 808’s drop

    ^^
    Those will be a big indicator about hiphop sales viability, but both those dudes were superstars before Wayne, even tho they came out after him.

  136. Jimmy Valentime Says:

    hey joe i

    whats your myspace….

  137. icon (trillbert arenas) Says:

    And we all know dope fiends can make a hustle out of anything

    ***That’s not just hustlers, that’s niggas in general…

  138. Big Homie Says:

    Would I be wrong for thinking i’m the greatest to ever pick up a mic?

    ^ Humble is the new asshole. I guess I got the worst rap flow (c) Charles

  139. Jimmy Valentime Says:

    hey joe

    whats your myspace….

  140. ELECTROGREMLINcs88 Says:

    APPLAUD LACEY and Dem TITTIES!!!

  141. THE-XFACTA Says:

    @ Joe 88.. Yeah be confidant but humble also… SMH

  142. Joe 88 Says:

    pops left when I was 9, my heart died the same day
    cornbread caught a head shot, zhar died the same way
    moms pray, but I lead my own destiny
    so I don’t know if it’s god, or the guns protecting me

    ^C’mon, who gives you there heart like me?

  143. 911 Says:

    THE-XFACTA Says:

    October 28th, 2008 at 9:01 am
    I don’t care what nobody says… The John Legend Greenlight song is the shit!!!!

    Greenlight>Any rap song out right now

    >>SIZZLE! daps the morning crew.

    Moms was a hard worker, daddy was needle fiend
    now I balance both character traits like a triple beam – Joe88

    >>kind of hot. II

    I can’t believe how many of you think untitled sucked, what part of the game is that?

  144. icon (trillbert arenas) Says:

    b-ease Says:

    October 28th, 2008 at 9:41 am
    ^ we’ll see after, Before I self Destruct and 808’s drop

    ^^
    Those will be a big indicator about hiphop sales viability, but both those dudes were superstars before Wayne, even tho they came out after him.

    **I don’t know- can we really count 808s as a hip hop joint? I’m thinking of it more as an eclectic side project by one of my favorite artists, which I may or may not support- like when Mos def was talking about doing that Black Jack Johnson rock album…the musical content is patently NOT hip hop- maybe hip hop will sample this shit in 5, 10 yrs, though….

  145. THE-XFACTA Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    October 28th, 2008 at 9:41 am
    And we all know dope fiends can make a hustle out of anything

    ***That’s not just hustlers, that’s niggas in general…

    ^^^ And Mexicans

  146. b-ease Says:

    LOL @ Big Pooh status

  147. G7 Says:

    *daps 9eleven*

  148. THE-XFACTA Says:

    ELECTROGREMLINcs88 Says:

    October 28th, 2008 at 9:41 am
    APPLAUD LACEY and Dem TITTIES FAKE tits and ass!!!

  149. Cold Play helped me gradually deprive my insatiable appetite for hip hop (formerly known as Reggaetonslasher) Says:

    to become great you need to have that confidence… so keep with what you’re doing. Of course, I haven’t heard your stuff yet.. will check when I’m away from the plantation.

    ^ cosign, people underestimate confidence. Its the virtual pathway between your reality and which you dream to become. There are some tricks you can impliment to install confidence… More on that after the jump.

  150. Joe 88 Says:

    Yeah, in person, i’m humble, i’m just hung over right now, & I don’t get to boast about myself too often, so I figured this would be the perfect time to do so, lol.

    @ Jimmy

    I’ll give you my my homeboy myspace, he got all the songs on there

    Myspace.com/kkilla29

    My myspace

    Myspace.com/Jay_of_43rd

  151. THE-XFACTA Says:

    *Daps September 11th*

  152. b-ease Says:

    I can’t believe how many of you think untitled sucked, what part of the game is that?

    ^^
    Not speaking for anybody else, but I dont think it sucked. I just think it was like HHID, two or three amazing songs, two or three good ones, and a whole bunch of “meh”.

  153. Cold Play helped me gradually deprive my insatiable appetite for hip hop (formerly known as Reggaetonslasher) Says:

    @ Joe 88.. Yeah be confidant but humble also… SMH

    ^ is that even possible?

  154. icon (trillbert arenas) Says:

    THE-XFACTA Says:

    October 28th, 2008 at 9:44 am
    icon (trillbert arenas) Says:

    October 28th, 2008 at 9:41 am
    And we all know dope fiends can make a hustle out of anything

    ***That’s not just hustlers, that’s niggas in general…

    ^^^ And Mexicans

    ***Like that comedian Lavelle Crawford said, if Mexicans were slaves, that shit woulda lasted like 20 minutes…”I already peeked (lol) all of the cotton, and my sea-ster make you a sweater”

  155. ELECTROGREMLINcs88 Says:

    THE-XFACTA Says:

    October 28th, 2008 at 9:45 am
    ELECTROGREMLINcs88 Says:

    October 28th, 2008 at 9:41 am
    APPLAUD LACEY and Dem FAKE tits and ass!!!

    ^^^
    That shit easy on the eyes thou.
    (“Finally… a real woman” Q: Facta)

  156. THE-XFACTA Says:

    Big Homie Says:

    October 28th, 2008 at 9:30 am
    Yo where is Crazy at? (nhjic)

    http://www.kanyeuniversecity.com/blog/?em3106=211647_-1__0_~0_-1_10_2008_0_0&em3281=&em3161=

    ^^I just had to see this again

  157. SpotOn Says:

    Cold Play helped me gradually deprive my insatiable appetite for hip hop (formerly known as Reggaetonslasher) Says:

    October 28th, 2008 at 9:45 am
    to become great you need to have that confidence… so keep with what you’re doing. Of course, I haven’t heard your stuff yet.. will check when I’m away from the plantation.

    ^ cosign, people underestimate confidence. Its the virtual pathway between your reality and which you dream to become. There are some tricks you can impliment to install confidence… More on that after the jump.

    ^^^Lol…Eskay got you on the payroll now?

    Wha gwan nah?

  158. icon (trillbert arenas) Says:

    I can’t believe how many of you think untitled sucked, what part of the game is that?

    ***untitled was dope- I still listen to it on a regular basis….

  159. THE-XFACTA Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    October 28th, 2008 at 9:47 am
    THE-XFACTA Says:

    October 28th, 2008 at 9:44 am
    icon (trillbert arenas) Says:

    October 28th, 2008 at 9:41 am
    And we all know dope fiends can make a hustle out of anything

    ***That’s not just hustlers, that’s niggas in general…

    ^^^ And Mexicans

    ***Like that comedian Lavelle Crawford said, if Mexicans were slaves, that shit woulda lasted like 20 minutes…”I already peeked (lol) all of the cotton, and my sea-ster make you a sweater”

    ^^^^^^^^^^

    *Floor*

  160. ELECTROGREMLINcs88 Says:

    THE-XFACTA Says:

    October 28th, 2008 at 9:48 am
    Big Homie Says:

    October 28th, 2008 at 9:30 am
    Yo where is Crazy at? (nhjic)

    http://www.kanyeuniversecity.com/blog/?em3106=211647_-1__0_~0_-1_10_2008_0_0&em3281=&em3161=

    ^^I just had to see this again

    ^^^
    Aww, i love this broad.
    APPLAUD that movie GRINDHOUSE… i gotta cop that… all that ass.

  161. SpotOn Says:

    ***Like that comedian Lavelle Crawford said, if Mexicans were slaves, that shit woulda lasted like 20 minutes…”I already peeked (lol) all of the cotton, and my sea-ster make you a sweater”

    ^^^Lmao…wrong on 26356272725627272912 levels

  162. G7 Says:

    >>can we really count 808s as a hip hop joint?

    ^no

  163. b-ease Says:

    ^ cosign, people underestimate confidence. Its the virtual pathway between your reality and which you dream to become.

    ^^
    You ol’ I just watched the secret ass ninja…lol, but seriously tho, that’s some heavy shit. Goes back to that fundamental cliche, mind over matter.

  164. Joe 88 Says:

    The nigger tape > Untitled

    for some reason, untitled got stale, it was super dope first couple listens, but it didn’t last to long in the Ipod, but the nigger tape will never leave the Ipod, lol. “Esco let’s go” is prolly one of the best songs I ever heard, ever!

    catch me thinking, drinking hurting my health

    That song is instant classic, & I was the first on nah right telling ya’ll bout that track.

  165. 911 Says:

    cold said:
    ^ cosign, people underestimate confidence. Its the virtual pathway between your reality and which you dream to become. There are some tricks you can impliment to install confidence… More on that after the jump.

    >>you old i got jewels and for three easy payments of $49.99 they can be yours ass nigga. lol. daps the homie cold.

    ^ is that even possible?

    >i haven’t found the formula.

  166. J. Caesar Says:

    help me out where do i start with charles hamilton aka sonic *too lazy to use search on nahright*

  167. Late Pass Says:

    THE-XFACTA Says:

    October 28th, 2008 at 7:49 am
    I wish Lacelle Duvalle has a sister that’s good, clean and wholesome (see:Coming 2 America)

    ^ she probably wouldn’t be half as thick tho, but she would have all the sexually knowledge of her older sis which makes up for it tenfold

  168. urswurv Says:

    elzhi is killin it right now if you missed d.e.m.o.n.s please get right

Leave a Reply