Big Sean – Billionaire

u-know-big-sean.jpg

Here’s a new one from G.O.O.D. Music’s latest recruit, Big Sean.

Big Sean – Billionaire

Previously: Big Sean In The Studio w/ Pharrell (Video)


AddThis Social Bookmark Button

23 Responses to “Big Sean – Billionaire”

  1. SpotON Says:

    Who dat is?

  2. b-ease Says:

    U Know Big Sean

    ^^
    Actually, I don’t.

  3. eskay Says:

    now you do.

  4. PW Says:

    I hate having to be at school past my last class.

    This place pisses me off.

    I need some damn music to DL.

  5. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    gatttt!

  6. cOLD Says:

    You must uniformed.

    ^cici=female

    D-block says: Cici, dont start

    female + Cici, dont start = ayo.

  7. eskay Says:

    http://www.nicekicks.com/nike-air-force-1-supreme-dunk-sb-low/

    none before, none to come.

  8. SpotON Says:

    Im only listening on the strength of Kid Cudi. Better be good.

  9. SpotON Says:

    I like this crazy beat.

  10. BabyDoll Says:

    I do know a big sean…that’s funny

  11. nation Says:

    >> I do know a big sean…that’s funny

    AYOOOOO

  12. Dr Flav Says:

    Another no name rookie cat talking about fame and money…INNOVATIVE. *fries fish inside this post, leaves dishes and fish guts for butler eskay*

  13. SpotON Says:

    Not bad…its ok.

  14. SpotON Says:

    Another no name rookie cat talking about fame and money…INNOVATIVE. *fries fish inside this post, leaves dishes and fish guts for butler eskay*

    ^^^Yeah the content a lil questionable, but it sounds ok

  15. D_Block_4_Life Says:

    ^ Lol and Cold your a certified Turd

  16. Beezy Says:

    What on earth would possess a lil nigga just coming out to make a song titlled Billionaire. Your not even a thousandaire…

  17. eskay Says:

    >>Another no name rookie cat talking about fame and money…INNOVATIVE.

    you’re a bitter, bitter old man.

  18. D_Block_4_Life Says:

    I hope Coldplay is on BP3, probably wont be though.

  19. BabyDoll Says:

    nation Says:

    October 28th, 2008 at 3:42 pm
    >> I do know a big sean…that’s funny

    AYOOOOO

    ^Hmmmmmm…dare I ask, what’s AYO about that?

  20. Dr Flav Says:

    Nah not bitter, but my dues are paid. I believe an emCee is more than a MySpace page and a couple of cock strokes from the blogger of the moment.

  21. Cliff Skighwalker Says:

    glad to see y’all got my email, lol…

  22. Dr Flav Says:

    And I believe you smart enough to know that too.

  23. Nah Right » Blog Archive » Big Sean - Intro Says:

    […] Previously: Big Sean – Billionaire […]

Leave a Reply