PICS: Young Jeezy’s “Crazy World” Video Shoot

jeezy-cw1.jpg

jeezy-cw2.jpg


jeezy-cw3.jpg

jeezy-cw4.jpg

Photo Credit: Thaddaeus McAdams


AddThis Social Bookmark Button

9 Responses to “PICS: Young Jeezy’s “Crazy World” Video Shoot”

  1. Dex Says:

    kanye better pull himself together for the next album

  2. Young Legend Says:

    Damn When We Gonna Get My President Is Black Jeezy.. Even Though I Can’t Wait For Who Dat? Video Since Thats The Hardest Shit This Year I Swear.. SHAAAAWWWWWTY REDD ON THE TRACK!

  3. bigmola Says:

    That second pic looks like a fraternity probate

  4. Makkaveli Says:

    That second pic looks like a fraternity probate

    ^^^^^^^^^^

    Based on his set at the BET Hip Hop Awards, I’m pretty sure its the alphas.

  5. The Most Misunderstood Man Says:

    Damn When We Gonna Get My President Is Black Jeezy.. Even Though I Can’t Wait For Who Dat? Video Since Thats The Hardest Shit This Year I Swear..

    ^^
    After Nov. 4…hopefully

  6. Kell-El Says:

    Looks pretty hard

  7. 0.9 Says:

    YEAH THREE VIDEOS
    FROM JEEZY SOON !
    THUS THATS COOL
    FIRST WHO DAT,
    CRAZY WORLD
    AND MY PRESIDENT FT NAS
    YOUNG IN DA BUILDING
    SO DIRTY ATL IS BACK
    BANGERS ARE BAK
    HE WANTS THAT PLATINIUMMM SO MUUCH
    AND THATS THA THUG MOTIVATION!

  8. DJ ALCIDE Says:

    HOTTEST SONG ON THE ALBUM NEXT TO “CIRCULATE” THAT SHIT GOES HARD TOO CANNON BLESSED THAT BEAT!! LOVE THIS ALBUM.. HE BETTA GO COMMERCIAL NEXT ONE THO.. “RECESSION” GOES A LIL TOOOO HARD LOLOL YEEEEEEAAAAAAAAHHHH, THAT’S RIIIIIGHT!, HAAHAA!!

  9. Young Jeezy - Crazy World (Video Shoot) « 2dopeboyz Says:

    […] On set for Young Jeezy’s upcoming video for the Don Cannon produced Crazy World. Check eskay’s spot for some pics. […]

Leave a Reply