займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Bump J Interview w/ Ruby Hornet TV

I never really drank the Bump J Kool Aid, not because I thought he was wack or anything, I just never spent that much time with his music.


AddThis Social Bookmark Button

53 Responses to “Video: Bump J Interview w/ Ruby Hornet TV”

  1. BabyDoll Says:

    YOU LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSE!

  2. cOLD Says:

    ^LMAO…aw, I wish there was something I could do to make it better

    ^there is, do a Vlog with your D’s doing the Carlton Banks dance.

    —-
    lol at joes cricket sound

  3. Joe 88 Says:

    there is, do a Vlog with your D’s doing the Carlton Banks dance.

    *Creates a walking Vlog.*

    *Waits for rush hour*

  4. pockets Says:

    yo CD…

  5. BabyDoll Says:

    cOLD Says:

    October 24th, 2008 at 3:28 pm
    ^LMAO…aw, I wish there was something I could do to make it better

    ^there is, do a Vlog with your D’s doing the Carlton Banks dance.

    ^LOL…watch it now! I almost did one the other day…I feel like I don’t have anything to talk about. Not that I really did before…

  6. cOLD Says:

    anytime you say drank, proceeded by a mans name it comes off kinda ayoish…

  7. pockets Says:

    SEE DEEZ NUTZ

  8. pockets Says:

    babydoll you have DDs?

  9. Joe 88 Says:

    anytime you say drank, proceeded by a mans name it comes off kinda ayoish…

    *Search for 2pac*

  10. BabyDoll Says:

    pockets Says:

    October 24th, 2008 at 3:31 pm
    babydoll you have DDs?

    ^that ain’t even none of your business

  11. pockets Says:

    who was that other chick who kept showing up and showing half naked pics of herself and wouldnt shut up, that shit was so fucking funny how everyone stopped talking and didnt know what to do around her. she shut this site down for like five days.

  12. cOLD Says:

    ^LOL…watch it now! I almost did one the other day…I feel like I don’t have anything to talk about. Not that I really did before

    ^yea I feel ya, besides the presidential election, um the economy theres not much to talk about.

    … on the real though I dont think its the topic that counts, as long as you’re charismatic, you could vlog about paper clips.

  13. pockets Says:

    babydoll you have DDs?

    ^that ain’t even none of your business

    ^WHAT THE FUCK IM JUST TRYING TO MAKE CONVERSATION SHITT

  14. cOLD Says:

    who was that other chick who kept showing up and showing half naked pics of herself and wouldnt shut up, that shit was so fucking funny how everyone stopped talking and didnt know what to do around her. she shut this site down for like five days.

    ^Mindy Marin, that was until Greenie one lined her.

  15. pockets Says:

    *dead* @ my mini-convo with bdoll.

  16. BabyDoll Says:

    cOLD Says:

    October 24th, 2008 at 3:34 pm
    ^LOL…watch it now! I almost did one the other day…I feel like I don’t have anything to talk about. Not that I really did before

    ^yea I feel ya, besides the presidential election, um the economy theres not much to talk about.

    … on the real though I dont think its the topic that counts, as long as you’re charismatic, you could vlog about paper clips.

    ^word to every body and their mama putting out “vlogs” these days

  17. cOLD Says:

    *makes vlog of me commention on Nah*

  18. pockets Says:

    ill make a vlog. it’ll be about something u nigs dont know about like oragami or someshit, educate the masses.

  19. BabyDoll Says:

    pockets Says:

    October 24th, 2008 at 3:37 pm
    *dead* @ my mini-convo with bdoll.

    ^LOL…you know I don’t fuck with you for real pockets… you already know…

    *squints eyes with intensity*

  20. cOLD Says:

    lol commention, is that even a word

    *searches for joes cricket link* (||)

  21. BabyDoll Says:

    cOLD Says:

    October 24th, 2008 at 3:36 pm
    who was that other chick who kept showing up and showing half naked pics of herself and wouldnt shut up, that shit was so fucking funny how everyone stopped talking and didnt know what to do around her. she shut this site down for like five days.

    ^Mindy Marin, that was until Greenie one lined her.

    ^I was wondering what happened to her. I must’ve missed that. Tell us what happened…maybe that will help you out with missing Greenie. LOL!

  22. pockets Says:

    you know I don’t fuck with you for real pockets…

    ^yea i know…but i was jsut thinking, like maybe, u know….like just today, we could say hello or something…but im saying, its cool tho

  23. Eastern_Digital Says:

    tip was lookin extra uncomfortable in that start snitchin vid.

  24. BabyDoll Says:

    cOLD Says:

    October 24th, 2008 at 3:40 pm
    lol commention, is that even a word

    *searches for joes cricket link* (||)

    ^LOL…you are two for two cOLD. We are gonna have to make a cOLD language dictionary in a few.

  25. BabyDoll Says:

    pockets Says:

    October 24th, 2008 at 3:41 pm
    you know I don’t fuck with you for real pockets…

    ^yea i know…but i was jsut thinking, like maybe, u know….like just today, we could say hello or something…but im saying, its cool tho

    ^ok, you are funny as hell. maybe you can get a pass…

  26. pockets Says:

    yea lets talking greenz, how shes nice to every commenter on this site. including me. she never raised her voice/caps.locked at me, i like that in an e-woman.

  27. BabyDoll Says:

    pockets Says:

    October 24th, 2008 at 3:43 pm
    yea lets talking greenz, how shes nice to every commenter on this site. including me. she never raised her voice/caps.locked at me, i like that in an e-woman.

    ^*recognizes subliminals*

    *snatches pass back*

  28. cOLD Says:

    I was wondering what happened to her. I must’ve missed that. Tell us what happened…maybe that will help you out with missing Greenie. LOL!

    ^ I think she still lurks

  29. pockets Says:

    ^*recognizes subliminals*

    *snatches pass back*

    ^oh shit lol *remininisces on when i had the pass…pass to what, im still not sure*

  30. pockets Says:

    I think she still lurks

    ^oooooh yea, thats wat im talking about. mysteriuos.

  31. BabyDoll Says:

    cOLD Says:

    October 24th, 2008 at 3:45 pm
    I was wondering what happened to her. I must’ve missed that. Tell us what happened…maybe that will help you out with missing Greenie. LOL!

    ^ I think she still lurks

    ^your point? no shots fired…j/k. I’m bored.

  32. cOLD Says:

    i wouldnt spend so much time on nah, if I found the office humor funny. middle aged white men making fake gay marriage invites for 2 male co-workers just isnt that funny. And when they try to get me in on the joke, I fake laugh and contiinue to type on nah.

  33. Mr. Papagiorgio Says:

    sorry to be a downer, but this shit is serious. . . .

    my homegirl works for americorps here in DC, and she works with teens and AIDS prevention. . .

    she just had to give her first positive results to an 18 year old girl. . . shorty’s a freshman at some school in NC, but she lives in DC. . . just want you niggas to be safe.

    the monster is real, and he comes disguised in pleasure. . . .

  34. pockets Says:

    I fake laugh and contiinue to type on nah.

    ^loll i can just imagine u putting on that fake white man laugh like “har har har, bill u are QUITE the character” and then loggin on to nah like fuck these crackuhz

  35. cOLD Says:

    ^your point? no shots fired…j/k. I’m bored

    no point I’m bored to. Are you still engaged BD, or is that a personal question. I figured we spend so much time just randomly talking we never really have real talk.

  36. BabyDoll Says:

    Mr. Papagiorgio Says:

    October 24th, 2008 at 3:49 pm
    sorry to be a downer, but this shit is serious. . . .

    my homegirl works for americorps here in DC, and she works with teens and AIDS prevention. . .

    she just had to give her first positive results to an 18 year old girl. . . shorty’s a freshman at some school in NC, but she lives in DC. . . just want you niggas to be safe.

    the monster is real, and he comes disguised in pleasure. . . .

    ^Damn. I just read a story about some school in St. Louis where a student was just found HIV positive and they said that possibly 50+ students were exposed.

  37. pockets Says:

    the monster is real, and he comes disguised in pleasure. . . .

    ^but u can battle him with saran wrap

  38. cOLD Says:

    ^loll i can just imagine u putting on that fake white man laugh like “har har har, bill u are QUITE the character” and then loggin on to nah like fuck these crackuhz

    ^ lol, damn thats quite on point.

    *dies*

  39. Mr. Papagiorgio Says:

    ^Damn. I just read a story about some school in St. Louis where a student was just found HIV positive and they said that possibly 50+ students were exposed.

    ^^
    real talk, BE SAFE!!!

    *reminisces on all the times i’ve “slipped up”*

    i tell you, no more of that shit. . . .

  40. pockets Says:

    werd, cold. we never truly talk and discuss life. how are things? how are the wife and kids? how was ur childhood n shit?

  41. BabyDoll Says:

    pockets Says:

    October 24th, 2008 at 3:46 pm
    ^*recognizes subliminals*

    *snatches pass back*

    ^oh shit lol *remininisces on when i had the pass…pass to what, im still not sure*

    ^doesn’t matter now does it smart ass

  42. pockets Says:

    what’s our purpose in life, why are we here

  43. pockets Says:

    doesn’t matter now does it smart ass

    ^but i thought u liked my wit?!! u thought i was witty!

  44. BabyDoll Says:

    cOLD Says:

    October 24th, 2008 at 3:50 pm
    ^your point? no shots fired…j/k. I’m bored

    no point I’m bored to. Are you still engaged BD, or is that a personal question. I figured we spend so much time just randomly talking we never really have real talk.

    ^lol….nah, I called that shit off. Lot’s of drama there…but probably not what anyone is thinking. we are cool and working on things but the timing was off. Are you still feeling unhappy in your marriage?

  45. pockets Says:

    i refreshed the page using F5 fucking veteren status i didnt even look or nothing brap brap

    this is boring as shit, how bout we start up a cypher real quick get our brain cells working

  46. BabyDoll Says:

    pockets Says:

    October 24th, 2008 at 3:54 pm
    doesn’t matter now does it smart ass

    ^but i thought u liked my wit?!! u thought i was witty!

    ^there is fine line between being witty and being a jerk…you toe that line with me quite often for some reason. Did I do something to you?

  47. Mr. Papagiorgio Says:

    this is boring as shit, how bout we start up a cypher real quick get our brain cells working

    ^
    i’m down.

  48. cOLD Says:

    werd, cold. we never truly talk and discuss life. how are things? how are the wife and kids? how was ur childhood n shit?

    ^lol
    —-
    ^lol….nah, I called that shit off. Lot’s of drama there…but probably not what anyone is thinking. we are cool and working on things but the timing was off. Are you still feeling unhappy in your marriage?

    ^the whole unhappy shit is a shtick, granted we beef at times, but it works for me.

  49. pockets Says:

    doesn’t matter now does it smart ass

    ^but i thought u liked my wit?!! u thought i was witty!

    ^there is fine line between being witty and being a jerk…you toe that line with me quite often for some reason. Did I do something to you?

    ^i thought u do that with me! i dont know if it comes out like i diss u, but i would like to apologize then. im sorry.

    damn this being a slow day really brings out what we all really feel

    sometimes eskay makes me feel uncomfortable cuz he says hes from yonkers

  50. Late Pass Says:

    Bump J’s Move Around > Standing around the block

  51. Urswurv Says:

    I fux wit bump, flow kinda reminds me of gillie

  52. Sened Says:

    lol, bump high ass, he said we used shoot spit balls w/ a rubberband and a paperclip, lmao

  53. Nah Right » Blog Archive » Video: Bump J Interview w/ Ruby Hornet TV Pt. 2 Says:

    […] Previously: Bump J Interview w/ Ruby Hornet TV Pt. 1 2036 […]

Leave a Reply