займ с плохой кредитной историей онлайн

Stat Quo – Time 2 Get Paid

Off The South Got Somethin To Say, dropping 10/23.

Stat Quo – Time 2 Get Paid (Prod. by Lyrics)


AddThis Social Bookmark Button

11 Responses to “Stat Quo – Time 2 Get Paid”

  1. SB Says:

    “Yea!!”

  2. Da PartyStarter Says:

    I’m soooo Old School hipster, My skinny jeans got an elastic waistband….

    Wassup Nahmeens?

    Lil Ci-Ci, SFJS,MP,Es, BH, C88S88, and the rest?

    That screen shot in the previous post look like Masta Ace starring in the off Broadway production of “The Legend Of Bagger Vance”

  3. Big Homie Says:

    *daps and lol at DPS*

  4. CiCi The Intern Says:

    Uncle DPS!

    You ready for tonight?

  5. COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:

    i get money > time to get paid. 50 wins.

  6. Mr. Papagiorgio Says:

    That screen shot in the previous post look like Masta Ace starring in the off Broadway production of “The Legend Of Bagger Vance”

    ^^
    LMAO!!!
    “what you hoes watchin?? they like ‘the legend of bagger vance. . . i’m like ‘you better turn that shit off right now!'”

    unforgiveable >>>>>>>>

  7. COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:

    *does the Tony Yayo walkin seizure dance*

  8. COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:

    *daps Disco Stu*

  9. COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:

    CiCi The Intern Says:

    October 22nd, 2008 at 10:18 am
    Crazy…*daps*

    ^^^
    WOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

  10. Joe 88 Says:

    “what you hoes watchin?? they like ‘the legend of bagger vance. . . i’m like ‘you better turn that shit off right now!’”

    unforgiveable >>>>>>>>

    went outside, smoked a bag of meth

    That nigga is the funniest.

  11. TheCo!!inB Says:

    whatup nah?!
    i’m grateful to have a job but aint shit worse than having to do work first thing in the morning.
    *hands in homework to eskay about Chuck D speech*
    I went home and listened to most of that lecture after you and nation tried to son a nigga yesterday. I fucks with chuck tho because he’s a teacher like KRS only without the demensia

Leave a Reply