Video: Unauthorized Biography of Bob Marley

Here’s the second installment of Toronto native Shaune Boothe‘s creative new Biography Series, which was inspired by Gnoz’s Unauthorized Biogrpahy of Rakim. I slept on the first one, The Unauthorized Biography of James Brown, so I’m including it after the jump.



AddThis Social Bookmark Button

46 Responses to “Video: Unauthorized Biography of Bob Marley”

  1. Beezy Says:

    wasnt there some dude that left high school and zipped off to Euro for a 3 mil contract because new NBA rules wont allow you to play rite out of school or something like that

    ^This wasn’t @ me…but Branden Jennings did. Josh Childress also just signed a contract to play in Europe, leaving the Hawks.

    http://www.nytimes.com/2008/10/05/sports/basketball/05jennings.html?_r=1&scp=6&sq=basketball%20europe&st=cse&oref=slogin

  2. ELECTROgREMLInCS88 Says:

    http://WWW.and_BOB_said_letThereBeTune.com

  3. ELECTROgREMLInCS88 Says:

    http://www.SomeoneTell_Clef_PleaseStopWithTheBob_Marley_samples_Damn.com

  4. cOLD Says:

    those contracts contain ill clauses, like you cant live in the States during the off seasons.

  5. ty big's Says:

    Big Homie Says:
    October 15th, 2008 at 2:55 pm
    yeah so this Greek basketball team wants to offer Kobe 83 Million ( TAX-FREE ) for 3 years and on top of that they will pay his agent fees and kids college tuition and give him a mediterranean villa, personal butler and maid car and personal driver and his own yacht and crew

    ^ Are you serious????

    …. dead ass …..

    @ spot on – yeah some kid named Brandon Jennings, he doesn’t want to go to college and not get paid so he went to an Italian team will get paid and can come to the NBA as soon as next year

  6. Jakk Crakker Says:

    Whah up, whah Hapnaan

    Hoo wanna baddle?

    whah id iz nigger, whah id doo monkey?/ 3 biches and a bunch uv honkeys/ wee in da trailer paaark gittin it on main/ Awl my pekker woods doin dey own thang/ mee maw in dat bakk/cookin up dat crakk/ papaw got a bich, likkin his bawl sakk/ Dey say Jakk fell awf? man dats a damn shame/ I jus hung two niggers on Martin L Kang/ Still got them ropes, still got them chains/tractors and lawn mowers pushin dem damn thangs/ To awl my biches dat got dem loose guts/ go hed and shake it, I still bust nuts/ Got a cupel trukks an a nudder trayler/ I keel niggers like I play fer baylor/whaz up crakker, what id do honkey/ scope mossbergs guns for dem nigger who vote for monkeys/ I got dat long rifle if you vote obama/ dis shit heer make yu wanna slap ya mama/ michelle Obama, she a baby mama/ she”ll git gitmo’d jus ask osama

  7. SpotOn Says:

    Beezy Says:

    October 15th, 2008 at 2:59 pm
    wasnt there some dude that left high school and zipped off to Euro for a 3 mil contract because new NBA rules wont allow you to play rite out of school or something like that

    ^This wasn’t @ me…but Branden Jennings did. Josh Childress also just signed a contract to play in Europe, leaving the Hawks.

    http://www.nytimes.com/2008/10/05/sports/basketball/05jennings.html?_r=1&scp=6&sq=basketball%20europe&st=cse&oref=slogin

    ^^^If the dollar doesnt get better, euro basketball leagues will be just as good as the NBA in 10 yrs or so, picking up all the best of the US.

  8. ELECTROgREMLInCS88 Says:

    Jakk Crakker Says:

    October 15th, 2008 at 3:01 pm
    Whah up, whah Hapnaan

    Hoo wanna baddle?

    ^^^
    http://www.JakkCrakker_for_Obama.com

  9. Beezy Says:

    ^^^If the dollar doesnt get better, euro basketball leagues will be just as good as the NBA in 10 yrs or so, picking up all the best of the US.

    >>True story. I think LeBron is going to get offered an ungodly amount of money when his contract is up.

  10. G7 Says:

    This is cool.

  11. Chaka Says:

    DOPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    WOw…he really flew with that…

  12. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    youknowyoudeadazzwrong.com/
    ^^
    lol

  13. nation of moderation Says:

    y r u even alive

    *daps handed out on GP*

  14. ELECTROgREMLInCS88 Says:

    Beezy Says:

    October 15th, 2008 at 3:03 pm
    ^^^If the dollar doesnt get better, euro basketball leagues will be just as good as the NBA in 10 yrs or so, picking up all the best of the US.

    >>True story. I think LeBron is going to get offered an ungodly amount of money when his contract is up.

    ^^^
    something like Half a Bill for 5-7 years, no Tax.

  15. ty big's Says:

    Beezy Says:
    October 15th, 2008 at 3:03 pm
    ^^^If the dollar doesnt get better, euro basketball leagues will be just as good as the NBA in 10 yrs or so, picking up all the best of the US.

    >>True story. I think LeBron is going to get offered an ungodly amount of money when his contract is up.

    … Lebron might actually take it too, he wants to be a Billionaire and Global icon and thats will go along way to helping …

  16. SpotOn Says:

    those contracts contain ill clauses, like you cant live in the States during the off seasons.

    ^^^I dont know, but I seen couple of former UGA basketball players that play abroad and are all over town during the off season. Maybe I just snitched.

  17. ELECTROgREMLInCS88 Says:

    nation of moderation Says:

    October 15th, 2008 at 3:04 pm
    y r u even alive

    *daps handed out on GP*

    ^^^
    http://www.Nation.com

  18. G7 Says:

    still waiting for unauthorized bio of Krs One. damn Nas and his broken promises. lol.

  19. Big Homie Says:

    Damn…

    Money talks

  20. Beezy Says:

    … Lebron might actually take it too, he wants to be a Billionaire and Global icon and thats will go along way to helping …

    ^As soon as one of the US superstars makes that leap it will completely change the game of professional basketball. Kobe might not want to do that, but Bron Bron will.

  21. Big Homie Says:

    http://www.sports.espn.go.com/nba/news/story?id=3644739

  22. G7 Says:

    >>True story. I think LeBron is going to get offered an ungodly amount of money when his contract is up.

    … Lebron might actually take it too, he wants to be a Billionaire and Global icon and thats will go along way to helping …

    ^how much money do these fukkers need to be happy. dayumn!

  23. Beezy Says:

    y r u even alive

    >I think this needs to get thrown around alot more on Nah…its similar to the “you suck @ life” insult.

    Thanks, Jada.

  24. gravity Says:

    Is this really sponsored by Nas or is it sarcasm ? Neays kudos to da kid behind U.B …. James Brown & B.Marley are gods .

  25. ELECTROgREMLInCS88 Says:

    G7 Says:

    October 15th, 2008 at 3:09 pm
    >>True story. I think LeBron is going to get offered an ungodly amount of money when his contract is up.

    … Lebron might actually take it too, he wants to be a Billionaire and Global icon and thats will go along way to helping …

    ^how much money do these fukkers need to be happy. dayumn!

    ^^^
    Great, Great, GREAT grand child College & bad Coke habit, Money.

  26. SpotOn Says:

    Big Homie Says:

    October 15th, 2008 at 3:08 pm
    http://www.sports.espn.go.com/nba/news/story?id=3644739

    ^^^^www.brokenlink.com

  27. G7 Says:

    >>Great, Great, GREAT grand child College & bad Coke habit, Money.

    ==
    lol

  28. nation of moderation Says:

    # TheCo!!inB Says:
    October 15th, 2008 at 1:03 pm

    “the ultimate blogger…the search to replace nation”
    *stands in front of Martin Luther King at Motel check in, gets roomkey 306*

    ^ lol, pretty much

  29. eskay Says:

    >>Is this really sponsored by Nas or is it sarcasm ? Neays kudos to da kid behind U.B …. James Brown & B.Marley are gods .

    inspired by, not sponsored.

  30. Big Homie Says:

    ^^^^www.brokenlink.com

    ^ Damn it. I’ve been having a real hard time getting the link game up.

  31. ELECTROgREMLInCS88 Says:

    G7 Says:

    October 15th, 2008 at 3:12 pm
    >>Great, Great, GREAT grand child College & bad Coke habit, Money.

    ==
    lol

    ^^^
    lol, thats real, u know, that kinda money, Some of ya grand babies gonna be lazy, be whores & lay around, party & do Coke for 15-20 years…

  32. G7 Says:

    gravity Says:

    October 15th, 2008 at 3:10 pm
    Is this really sponsored by Nas or is it sarcasm ? Neays kudos to da kid behind U.B …. James Brown & B.Marley are gods .

    ^if you read more carefully it says inspired by Nas, not sponsored. smh.

  33. hellrugga v4.0 Says:

    GOOD SHIT

  34. SpotOn Says:

    nation of moderation Says:

    October 15th, 2008 at 3:12 pm
    # TheCo!!inB Says:
    October 15th, 2008 at 1:03 pm

    “the ultimate blogger…the search to replace nation”
    *stands in front of Martin Luther King at Motel check in, gets roomkey 306*

    ^^^Wow..lmao

    Next episode of The Real

  35. Beezy Says:

    Some of ya grand babies gonna be lazy, be whores & lay around, party & do Coke for 15-20 years…

    ^(c) Paris Hilton

  36. Mark Twain Fame Says:

    The Unauthorized Biography of Two-Times: “The Story of a Small Time White Boy from Texas to G-Unit Street E-Team General” aka “The Rise and Fall of a G-Unit Stanley”

  37. BabyDoll Says:

    ELECTROgREMLInCS88 Says:

    October 15th, 2008 at 3:13 pm
    G7 Says:

    October 15th, 2008 at 3:12 pm
    >>Great, Great, GREAT grand child College & bad Coke habit, Money.

    ==
    lol

    ^^^
    lol, thats real, u know, that kinda money, Some of ya grand babies gonna be lazy, be whores & lay around, party & do Coke for 15-20 years…

    ^LMAO…why black trust fund babies gotta be all that?

  38. SpotOn Says:

    F5

  39. Chase Says:

    If Lebron wins a ring in cleveland before his contract is up, he’s gonna go overseas for what was stated earlier, an insanely large amount of money.

  40. G7 Says:

    >>The Unauthorized Biography of Two-Times

    =====
    *flatlines*

  41. Deano Says:

    Jah Rastafari, ever living and ever faithful…Livety

  42. howard sterns nose Says:

    damn, i love black people. and white people trying to act black. you guys make my day! keep it up!

  43. Parodi Says:

    dope. T.O.

  44. ziplock G Says:

    Toronto, stand the fuck up!

  45. The Unauthorized Biography of Bob Marley « PLEASEDONTSTARE.COM Says:

    […] Spotted at eskays. Since Im being lazy im just copying what he said about it. Here’s the second installment of Toronto native Shaune Boothe’s creative new Biography Series, which was inspired by Gnoz’s Unauthorized Biogrpahy of Rakim. […]

  46. Nah Right » Blog Archive » Video: Shaun Boothe - The Unauthorized Biography of Muhammad Ali Says:

    […] Previously: Unauthorized Biographys of Bob Marley & James Brown […]

Leave a Reply