займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Mike Jones ft. Trey Songz & Twista – Cuddy Buddy


AddThis Social Bookmark Button

28 Responses to “Video: Mike Jones ft. Trey Songz & Twista – Cuddy Buddy”

  1. Beezy Says:

    Trash.

  2. G7 Says:

    mike who??

  3. gHOST wRITER Says:

    Big Homie Says:

    October 9th, 2008 at 10:40 am
    LF: My boy told me that one night his ex-fiancé called him from the club and told him she losted her panties somewhere in the club or something…..now my question is what do you do?

    ^ What club was this?

    ^
    a night club in Jamaica and she was a white girl so you know how that goes……like blood to sharks

  4. Mr. Papagiorgio Says:

    damn this song is old. . . .

  5. Big Homie Says:

    a night club in Jamaica and she was a white girl so you know how that goes……like blood to sharks

    ^ Oh okay just making sure it wasn’t the club I was at.

  6. Big Homie Says:

    ^I told you! I haven’t actually be in there to chill in a minute. But yo, you gotta roll through with the homies at the one in Greenbelt. Shit is right off 295 Greenbelt exit. Get off the beltway, bust the first left and then the first right, drive down a couple minutes and it’s on your right. YOOOOO! Shorties are BANGIN in there. One time I rolled up in there and mofos was posted up in the waitin’ area like they was givin’ away free crack. But fortunately I was meetin’ up with a chick who already had a table so I aint have to wait.

    ^ That use to be my spot back in the day. Hit up that Fridays before heading to the club. We use to call that Club Fridays because of the amount of females there and how everybody literally got twisted. Shit be poppin during the Final Four since UMCP is not too far. Cops be posted up in that joint because of mutherfuckers cuttin’ up. Jaspers down the street is also a nice spot too. The wait is out of control.

  7. Iceberg Slimm Says:

    That first Mike Jones album was the worst platter of shit I ever heard

  8. Mr. Papagiorgio Says:

    a night club in Jamaica and she was a white girl so you know how that goes……like blood to sharks

    ^^

    yo, the snowflakes LOVE them some jamaicans! i think the accent does somethin . . . . but yea, she definitely got her womb plowed that night.

  9. b-ease Says:

    I honestly thought we had gotten rid of this dude…

  10. D. Billz Says:

    # Big Homie Says:

    That use to be my spot back in the day. Hit up that Fridays before heading to the club. We use to call that Club Fridays because of the amount of females there and how everybody literally got twisted. Shit be poppin during the Final Four since UMCP is not too far. Cops be posted up in that joint because of mutherfuckers cuttin’ up. Jaspers down the street is also a nice spot too. The wait is out of control.

    ^Yeah, I peeped the cops waitin’ outside one night. Never seen anything go down the few times I was there though which is a good look. I’ma have to check out that Jasper’s though.

    LF: They put to put a Cheesecake Factory in Towson too. This place is slowly building up.

  11. b-ease Says:

    Jaspers down the street is also a nice spot too.

    ^^
    Co-sign

  12. G7 Says:

    i would never listen to a mike jones album in the first place

  13. D_Block_4_life Says:

    lol

  14. Ill E Says:

    twista’s verse was cool. out shined Mike JAAWN’s of course. and so did Trigga on the chorus

  15. b-ease Says:

    Two Ninja turtles in a row. If the next post is Jeezy, we almost have the whole squad.

  16. D. Billz Says:

    They bout to put*

  17. D. Billz Says:

    b-ease Says:
    October 9th, 2008 at 10:49 am

    Two Ninja turtles in a row. If the next post is Jeezy, we almost have the whole squad

    ^Cease is the 4th turtle. Word to Kevin Hart in “Paper Soldiers”. First time I heard him say that while watching that movie I fuckin’ died.

  18. SpotOn Says:

    b-ease Says:

    October 9th, 2008 at 10:47 am
    Jaspers down the street is also a nice spot too.

    ^^
    Co-sign

    ^^

    Co-sign squared. Actually went there last 2 times in DC.

  19. Big Homie Says:

    Billz, yea Jaspers is at the shopping center that you literally see soon as you get off the Parkway. If you leave out of TGIF go down the street away from College Park towards Greenbelt, you can’t miss it. Nice spot to take a broad on a date. They got a live Jazz band.

    However, a few weeks ago I hit that joint up and it looked like a club with the lights off, etc. They even had a cover charge. A cover charge for a restaurant?? But check it out though. Their Jambalaya >

  20. D_Block_4_life Says:

    Two Ninja turtles in a row. If the next post is Jeezy, we almost have the whole squad.
    ^^^
    wow

  21. Big Homie Says:

    There is also a Jaspers in Largo near the Boulevard. It’s much bigger since that is where the BET Soundstage use to be at. That place be poppin’ with the broads too. Haven’t been to that one in a minute though.

  22. G7 Says:

    negroes in a half shell….turtle power!!!

  23. Beezy Says:

    Next post is CDQ Heartless…I sense it.

  24. TheCo!!inB Says:

    *parallel parks in the blog*
    *daps nah collective*
    *avoids work*

  25. Mr. Papagiorgio Says:

    But yo, you gotta roll through with the homies at the one in Greenbelt. Shit is right off 295 Greenbelt exit. Get off the beltway, bust the first left and then the first right, drive down a couple minutes and it’s on your right.

    ^^

    my homegirl always hittin up the friday’s in greenbelt. . . she said it’s nonsense in there, almost better than any club!

    @BH
    the happy hour at McCormick and Schmick on 9th and F? right down the street from the verizon center. . . . it’s like the cafeteria at lunch time! shit is always on point.

  26. SB Says:

    D_Block_4_life Says:
    October 9th, 2008 at 10:52 am
    Two Ninja turtles in a row. If the next post is Jeezy, we almost have the whole squad.

    ^^^^^
    HAHAHA!!!!

  27. ant Says:

    mike jones? on nahright?

  28. lea Says:

    maybe he chouldve kept the durag, the extra lbs and the durag! the song is way better than the video. Im done

Leave a Reply